Telecom Austria Group (TAG) обяви по-рано днес, че започва ребрандиране на всички свои регионални мобилни оператори под общ флаг. Той се казва А1 и ще засегне телекоми в седем държави, включително и България чрез Мтел. TAG уточнява, че ребрандирането ще бъде поетапно и ще се съобразява с пазарните особености на всяка държава.

 

Целта на TAG е да се наложи общия бранд като по-голямо и сериозно име. Освен това ще сигнализира на потребителите за единно поведение и пълно потребителско ижвияване, като брандът е гъвкав и може да се съборазява с местните специфики, коментира компанията в официално съобщение. TAG смята, че обединяването на брандовете ще ѝ се отрази добре на фона на фрагментирания пазар на телекоми в Европа.

 

От „Мтел” коментират „Капитал”, че ребрандирането на мобилния оператор ще е цялостно, като ще бъде съпроводено и с нови услуги. За сега обаче нито TAG, нито Мтел посочват конкретен срок, кога ще започне този процес. Сегашната визия и лого на компанията са от 2012 г., когато тя се ребрандира изцяло като „Мтел”, а името „Мобилтел” „слезе” от сцената и остана само като юридическо название на компанията.

 

Вижте още: Google купува част от смартфон бизнеса на HTC за $1.1 млрд.