Все повече потребители използват стрийминг услуги за любимото си мултимедийно съдържание, независимо дали става въпрос за аудио или филми. Платформи като Spotify и Netflix стават все по-популярни и позволяват бързо и лесно да откриете желаната от вас музика или телевизионни шоута. Според данни на Parks Associates само през последната година стрийминг са загубили $9.1 млрд. заради споделянето на пароли. Това  се превръща в голям проблем за услуги като Spotifу и Netflix.

 

Прогнозите на специалистите от Parks Associates предвиждат тази цифра да продължи да расте със стабилни темпове. Така само след пет години загубите за стрийминг услугите в този сегмент ще достигнат до $12.5 млрд. съобщава TechRadar. В случая става въпрос за пропуснатите ползи провокирани от стратегията даден потребител да сподели парола за Netflix със своя приятел, който не живее на същия адрес. Тази практика засяга около 31% от всички регистрирани акаунти в този тип услуги.

 

 

Любопитен факт е, че 64% от потребителите на възраст между 13 и 24 години дават достъп до своя профил на друг човек. Цифрата е доста по-малка, а именно 16% при хората, които вече са навършили 35 години. Тук е момента да отбележим, че споменатите стойности не вземат под внимание уеб сайтовете, които генерират приходи от споделяне на пароли. Доброволното предоставяне на достъп до Spotify и Netflix е проблем, който има същите финансови измерения за водещите платформи за стрийминг, като поне засега няма ефективно решение.

 

Още от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга