Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
10 резултата за stories
приложения
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook не крият плановете си да следят в една унифицирана платформа всичките си приложения за комуникация. Интеграцията на Messenger, Instagram и WhatsApp е сложен процес, който изисква преодоляване на редица технологични предизвикателства. Въпреки това компанията се надява да намери решение и постепенно да превърне тази идея в реалност. Следващата стъпка за премахване на границата между приложенията е свързана с нова функционалност, която вече се тества от разработчиците на Facebook.   Благодарение на нея потребителите ще могат да качват публикация във Facebook Stories, която автоматично ще се ъплоудне и в Instagram профилите. Със сигурност тази функция може да спести ценно време на мениджърите на повече социални акаунти, но също и на най-активните потребители, използващи двете платформи. Новата функционалност се очаква да допринесе за подобряване на качеството на постовете в Instagram и подбора на най-атрактивно съдържание от алгоритмите на приложението, съобщавa ТеchCrunch.     Някои анализатори дори определиха тази идея като една от най-големите промени свързани с размиването на самоличността на Instagram и сливането ѝ във Facebook. Припомняме ви, че още преди три години компанията позволи да виждаме Instagram Stories във Facebook профилите и сега изглежда са готови да финализират и обратния процес. От няколко седмици също така виждаме и "Insagram - From Facebook" в приложението, което ежедневно напомня на потребителите кой е собственик на популярната платформа.   Още от Digital: Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Facebook
Facebook спират поддръжката на функцията Group Stories на 26 септември
Facebook спират поддръжката на функцията Group Stories на 26 септември
Facebook отдавна не е поредното приложение за комуникация, а мащабна платформа с широк набор от функционалности. Профилите в социалните мрежи са подходящи не само да се свързваме с любимите хора, но също да откриваме интересно съдържание, да играем, гледаме мултимедия и др. Разбира се това не означава, че всички функции на Facebook се радват на голяма популярност сред потребителите. Така например е възможно дори да не сте чували за инструмент в профилите ни с името Group Stories.   Ако не сте запознати това е функция, която позволява на администраторите на страниците и потребителите, които са част от определени групи да публикуват снимки и клипове, изчезващи след 24 часа. По този начин Facebook Group Stories може да е изключително подходяща за определен тип онлайн общности. Този инструмент е достъпен от края на миналата година и изглежда, че не е толкова използван от масовия потребител на Facebook. Именно заради това компанията планира да спре поддръжката на Group Stories.     Данните бяха потвърдени от компанията, които ще сложат край на функцията на 26 септември, съобщава CNet. Настоящите истории в групите ще бъдат изтрити, като потребителите вече няма да могат да публикуват съдържаните в тях. По този начин Facebook Group Stories ще остане в историята приблизително девет месеца след официалната си премиера. За в бъдеще потребителите ще могат да участват и споделят постове в групи директно от личните си акаунти във Facebook.   Oще от Digital: Шест лесни начина да направим Facebook профила си по-сигурен
Instagram Stories
Вече можем да задаваме въпроси в Instagram Stories
Вече можем да задаваме въпроси в Instagram Stories
Instagram Stories e полезна функционалност на приложението, която за кратко време се превърна в хит сред потребителите. Историите позволяват да изпращаме снимки и клипове до последователите си, които изчезват 24 часа след изпращането. Предвидена и опция да добавяме атрактивни филтри по подобие на тези в Snapchat, за да персонализираме допълнително съобщенията си. Последните данни разкриват, че Instagram Stories вече се използва от над 400 млн. потребители.    Това означава, че функцията е два пъти по-популярна от историите на Snapchat, които ежедневно грабват вниманието на около 190 млн. души по цял свят. За да отбележат подобаващо успеха на Instagram Stories създателите на мобилното приложение са подготвили няколко интересни изненади, информира AndroidPolice. Така например вече разполагаме с опцията да задаваме въпроси в Instagram Stories, което бе едно от най-желаните подобрения сред потребителите.     По този начин ще се улесни значително комуникацията между собствениците на акаунти и последователите им тъй като няма ограничени в размера на въпросите и коментарите. Функцията вече се разпространява до смартфоните с iOS и в кратки срокове ще е достъпна и за Аndroid. Новата версия на Instagram Stories също така позволява сами да изберем саундтрак, с който да озвучим историите си, което определено ще се хареса на много потребители.   Oще от Digital: 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram Stories
7 полезни трика в Instagram Stories
7 полезни трика в Instagram Stories
Не беше нужно много време, за да придобие Instagram Stories нечувания си успех. Най-горещата нова функция на Instagram стана експоненциално популярна веднага след създаването ѝ през август 2016 г., което е в ущърб на конкуренти като Snapchat.     През август компанията съобщи, че Stories се използва предимно от потребителите под 25 години, и че те използват приложението средно по 32 минути на ден. През месец септември пък, стана ясно че приложението има 800 милиона месечни активни потребители, 500 милиона от които го използват всеки ден. За сравнение, Snapchat има 173 милиона активни потребители.   Откакто Instagram пусна тази функция, компанията непрекъснато я доусъвършенства като добавя невероятни нови функции към нея и може да сте пропуснали някои. Ето някои съвети и трикове за Instagram Stories, които ще ви помогнат да овладеете платформата, смятат от Mashable.   Как да създадете цветен текст в Stories? Знаете ли, че можете да акцентирате вашите истории с текст оцветен в цветовете на дъгата? За целта въведете съобщението си, като използвате инструмента за текст. След това подчертайте частта от текста, която искате да оцветите. Сега ще трябва да използвате двата си пръста, единия плъзгайте по текста, а с другия избирайте цвят от диапазона цветове в долната част на екрана. Трябва да видите, че цветовете на буквите ви започват да се променят, докато се движите.   Как да напишете история? Мислете за всяка история като за слайд от слайдшоу. Формулирайте историята, която искате да разкажете, разделете я на части и след това я заснемете. Бъдете обаче внимателни, не претоварвайте всяка снимка с твърде много текст. Все пак той трябва да бъде прочетен в кратък период от време.   Как да създадете цветен фон? Вземете произволна снимка, кликнете върху инструмента за молив и изберете цвят. След това продължително натискайте снимката и гледайте как тя се превръща в цветна. Можете дори да персонализирате цвета на фона си чрез дълго натискане върху цвят, за да изведете цветната карта.   Как да добавите сянка към текста? Напишете желания от вас текст, след което го копирайте и поставете в различно текстово поле, като се уверите, че той е с размерите на оригинала. Сега затъмнете копирания текст до сиво и го поставете зад оригиналния текст.   Как да заглушите истории в Instagram и / или да скриете вашите истории? Имате приятел, който публикува твърде много истории? Тогава ги заглушете. За целта задръжте пръст върху иконата на кръг в менюто Stories и кликнете върху „mute“. Можете също така да скриете историите си от определени хора. Първо, кликнете върху потребителския си профил, натиснете иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, след което изберете раздела „Story Settings” под „Account”. В горната част на този екран въведете потребителското име на човека, от когото се опитвате да скриете историята си.   Защо да запазите копие? Винаги запазвайте копие на снимките си, преди да ги редактирате и изпратите в Stories. Така винаги можете да започнете отначало, ако това което сте създали не ви харесва.   Как да спрем съобщение? Отидете във вашите директни съобщения и намерете това, което съжалявате че сте изпратили, задръжте пръста си върху него и след това кликнете върху „unsend”.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Facebook Stories
Функцията Facebook Stories ще е достъпна и за десктоп компютрите
Функцията Facebook Stories ще е достъпна и за десктоп компютрите
Вече ви информирахме, че Facebook Stories e новата функция за споделяне на снимки в социалната мрежа. Тази функция позволява да правим колажи от снимките си, които изчезват 24 часа след като са публикувани. Компанията смята, че Stories представлява по-атрактивен начин да разкажете своята история на любимите хора и приятелите си. Новата функция досега бе достъпна единствено за смартфони, но не е толкова популярна, колкото Instagram Stories, която днес се използва активно от 250 млн. потребители.     Facebook смятат да променят ситуацията и експериментират с интеграцията на Stories в десктоп версията на социалната мрежа. За разлика от мобилните приложения Facebook Stories не е разположена в горната част на News Feed, в специален панел в дясната част, информира TechCrunch. В горния десен ъгъл има и малка икона с "?" символ, показваща детайли за начина, по който работи функцията и как да я използвате oт лаптопа или компютъра. Oчаква се всички потребители да могат да изпроват сами нейните възможности до няколко седмици.     Можем само да гадаем дали това решение ще превърне Facebook Stories в по-атрактивен избор сред потребителите. Идентичната функция в Instagram става все по-популярна, като през последния месец половината представители на бизнеса са създавали собствена история. Според официалните данни хората прекарват по 32 минути на ден в редактирането и персонализирането на Stories колажите. Времето ще покаже дали Facebook Stories може да достигне подобни стойности.   Вижте защо Instagram e новият Facebook в социалните мрежи
Instagram Stories
Вече можете да добавяме по няколко снимки в Instagram Stories
Вече можете да добавяме по няколко снимки в Instagram Stories
Новата версия на приложението, която вече е налична за някои потребителите предлага едно дългоочаквано подобрение. Създателите на Instagram са се вслушали в желанията на своите фенове и да добавили опция да качвате няколко снимки в Instagram Stories. Toва е най-интересното подобрение в актуализацията. Тук е момента да ви припомним, че Instagram Stories е една от основните причина за популярността на приложението през последните тримесечия.     Възможността да добавяте множество снимки към историите се очаква да накара потребителите да бъдат дори още по-активни в своите профили. Досега трябваше да отидат в галерията, да копират изображение, да го копират към дадена история преди да ъплоуднат снимката. Собствениците на смартфони с Android дори няма как да го направят директно, тъй като е необходимо да използват външно приложение за тази цел, съобщава TechRadar.     След като инсталирате последната версия трябва да стартирате приложението и да кликнете върху иконата за стартиране на нова история в долния ляв ъгъл. Необходимо е да плъзнете пръста докато стигнете до секцията "Layout". Кликването върху нея ще ви позволи да добавяте до шест различни изображения към историята наведнъж. Важно е да знаете, че не можете да променяте позицията или да ги редактирате, което налага да сте внимателни със селекцията.   Oще от Digital: 4 начина да направите вашите Instagram Stories по-привлекателни
Instagram Stories
4 начина да направите вашите Instagram Stories по-привлекателни
4 начина да направите вашите Instagram Stories по-привлекателни
Instagram Stories е един от най-използваните социални инструменти. Той не изисква същото усилие като постоянните публикации и предлага бърз и лесен начин да увеличите вашите последователи.   Ето някои неща, които можете да направите според Make Use Of, за да направите Instagram Stories по-привлекателни.   1. Публикувайте викторина     Instagram ви позволява да добавите малка викторина към вашите Stories. Можете да зададете въпрос, да включите до четири варианта за отговор и да проверите колко от аудиторията ви е успяла да отговори правилно. Също така имате възможност да конфигурирате правилния отговор, така че последователите ви да могат незабавно да видят резултата си.   За да публикувате викторина, плъзнете надясно, за да влезете в интерфейса на историята, кликнете или качете снимка като фон, и натиснете бутона Stickers в горната част. Тук изберете Quiz widget и след това въведете въпроса, както и опциите.   2. Стартирайте сесия с въпроси и отговори     С уиджита Q&A може да насърчите вашите последователи да ви задават въпроси. По-късно можете да прегледате всички въпроси и да изберете да им отговорите чрез лично съобщение или чрез Q&A уиджита с отговор като въпрос.   За да добавите Q&Aстикер преминете към нова страница Stories и задайте фон. След това натиснете бутона „Stickers“ и плъзнете стикера „Questions“. Въведете Q&A сесията и натиснете бутона „Send“.   За да прегледате отговорите отворете вашата Stories и плъзнете нагоре, за да видите въпросите. Докоснете „Reply“, за да отговорите.    3. Проведете анкета     За да проведете анкета, създайте нова история в Instagram и след конфигуриране на фона, натиснете бутона „Stickers“. Изберете стикера „Poll“ и направете нужните редакции. Когато един последовател гласува, той ще може да види разпределението и какъв процент от избирателите е успяла да събере всяка страна. Instagram предлага опцията да споделяте резултатите с вашите последователи.   4. Освежете с музика     Ако смятате, че вашите Instagram истории са прекалено скучни, опитайте функцията Music на Instagram. С нея можете да изтеглите песни от източници като Spotify и да ги интегрирате директно с видеоклипа си. Освен ръчното търсене, можете да преглеждате библиотеката по настроения, популярни и жанрове. Нещо повече, не се н далага да включвате цялата песен. Имате възможност да изрежете и извлечете частта, която отговаря на вашата история.   Има два метода за използване на инструмента Music на Instagram. Можете да импортирате песен като стикер чрез обичайните стъпки. Освен това в новата страница „Stories“ има специален режим Music. Той е налице в крайната лява част и може да се използва за първоначално редактиране на песни и заснемане на нов видеоклип, който да съответства на музиката.   Вижте 7 полезни функции в Instagram, които може би не знаете
Instagram
Как да направите вашите Instagram Stories по-добри
Как да направите вашите Instagram Stories по-добри
Трудно е да си представим нещо по-лесно, от това да се публикува история на Instagram. В крайна сметка отнема само няколко секунди и три клика, за да направите снимка или видео и незабавно да го споделите в профила си. Но Instagram Stories предлага много по-голяма дълбочина от това, което се вижда на пръв поглед. Когато се използва правилно, Stories е невероятен инструмент за привличане на ангажираността на вашите последователи, за изграждане на връзки с други потребители и за споделяне на живота си с хората, които са ви близки. Когато се използва неправилно, обаче, историите ви бързо могат да станат досадни и прекалено дълги монолози, които са объркващи за всеки, но не и за техния създател. За да не се стига до там, от Make Use Of споделят своите тайни за това как да откроим нашите Instagram Stories.   1. Публикувайте качествени снимки и видеоклипове Качеството на снимките и видеоклиповете често се пренебрегва, но ако търсите успех в социалните медии, всичко, което публикувате, трябва да заслужава вниманието на вашата публика. Ето някои практични съвета: - Снимките и видеоклиповете трябва да бъдат фокусирани и интересни. - Лекото им редактиране, може да ви донесе много бонуси. - Текстът трябва да е четим, а не прекалено дълъг. - Озвучените видеоклипове, трябва да са с ясен звук. - Само защото Stories ви дават възможност да публикувате толкова снимки или видеоклипове, колкото искате, не означава, че трябва да публикувате всяка снимка или видеоклип, които правите.   2. Дайте контекст за вашите истории Една от най-големите грешки, които потребителите на Instagram правят, е да публикуват истории, които нямат никакъв смисъл. Това обаче не означава да пишете дълги обяснения, които никой няма да чете или да предлагате гласови обяснения, които никой няма да слуша.   Instagram предлага стикери (намиращи се в горния десен ъгъл на екрана за редактиране на снимки) за всяко изображение или видеоклип. Използвайте ги, за да идентифицирате местоположението си, да маркирате хората, с които сте и т.н. Съчетани с изречение или две, вашата история ще има смисъл за всеки, който я гледа.   3. Бъдете интересни Instagram предлага чудесни функции специално за Stories. Добра идея е да се възползвате максимално от тези функции, когато е възможно!   4. Задавайте въпроси относно историите си Един лесен начин да накарате зрителите да инвестират време във вашата история е да ги помолите да споделят мнението си. Instagram предлага два лесни инструмента, за да получите информация от хората, които гледат историята ви. Първо, можете да изберете да създадете анкета, за целта изберете стикера “Poll”, въведете въпроса си и след това въведете две възможности за избор. Може да използвате и стикера на плъзгача.   5. Създайте общност Едно от потенциалните недостатъци на Stories е, че последователите ви не могат да откликват публично коментари. Ето защо много успешни профили в Instagram публикуват скрийншоти на внимателно подбрани отговори, които са се появили в техните директни съобщения.   Тази стратегия може да бъде чудесен начин за изграждане на общност около вашия Instagram акаунт, но внимавайте да спазвате поверителността на последователите си. Винаги е най-добре да попитате, преди да маркирате потребителското име на някого или да показвате идентифицираща информация в скрийншот.   6. Мислете нестандартно Stories предлагат наистина уникален метод за разказване на истории и споделяне на информация, а приложенията и функциите за редактиране от трети страни могат да допринесат значително за постигането на желания ефект.   7. Разширявайте се Не се страхувайте да насочвате последователите си към профилите си в други социални медийни платформи чрез вашите истории. Например, ако показвате интервю за дадено събитие, можете да помолите зрителите да прегледат крайния продукт в YouTube, да влязат в конкурса в блога ви или да посетят конкретен сайт. Ако имате над 10 000 последователи, можете дори да включите линк директно в историята си.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Facebook
Facebook слива услугите Stories и Messenger Day
Facebook слива услугите Stories и Messenger Day
Facebook често се „вдъхновява” от Snapchat и пуска сходни услуги. Сред тях са Stories и Messenger Day. Услугите обаче изглежда са твърде много според компанията и тя е решила да слее споменатите две в една обща, съобщава Engadget.   Новата услуга се казва просто Stories. Всяка снимка, която потребителят качва, че се появява както във Facebook профила, така и в Stories. Същото важи и за видео клипове и слайд шоу. Вече няма да има нужда един пост да се публикува ръчно на няколко места. Освен това потребителят има възможност да управлява кой ще вижда съответните...
Snapchat Stories
Snapchat Stories срещу Instagram Stories - коя услуга да изберем
Snapchat Stories срещу Instagram Stories - коя услуга да изберем
Коя услуга да изберем: Snapchat Stories или Instagram Stories? Въпреки че на пръв поглед тези две приложения са много сходни, има няколко основни разлики, което означава, че те не са взаимозаменяеми.   Разбирането на уникалните различия и възможностите, които двете услуги предлагат може да ви помогне да решите къде ще е по-добре за вас да губите времето си.   Кои са приликите между Snapchat Stories и Instagram Stories? Snapchat Stories и Instagram Stories са приложения с много сходни характеристики. И двете приложения са с 24-часова времева линия и ви позволяват да качвате както снимки, така и видеоклипове. Но с това приликите не се изчерпват. Ето още прилики:   1. И двете приложения още ви позволяват да видите кой е видял постовете ви от функцията „Story“. Когато сте в нея, прекарайте пръст нагоре от долната част на екрана и ще видите списък с имената на потребителите, които са разглеждали вашите истории.   2. Позволяват ви автоматично да запишете постовете си. - В Snapchat, отидете в Settings (натиснете бутона с призрака и след това иконата на зъбно колело) > Memories > Auto-Save Stories. - В Instagram, отидете в Story Settings (натиснете бутона „Add to Story” и след това иконата на зъбно колело) > Save Shared Photos.   3. Може да видите Stories само от мобилно устройство. Snapchat не разполага с уеб платформа, а уебсайта Instagram не ви позволява достъп до Stories.   Кои са разликите между Snapchat Stories и Instagram Stories? Въпреки, че двете приложения са много идентични, ако ги разгледате по-отблизо ще забележите някои съществени разлики. Ето кои са те:   1. Макар че и двете приложения ви позволяват да редактирате вашите снимки, Snapchat дава много повече възможности – цветни филтри, добавяне на стикери, надписи, дата и час, температурата, надморската височина, скорост, възможност сами да изрисувате нещо,  и така нататък. Освен това, видеото може да се забави, да се ускори или да се пусне наобратно.   От друга страна, Instagram Stories предлага по-малко възможности. Няколко цветни филтри са на разположение, но те нямат лесно разпознаваеми имена. Можете да добавите текст и драскулки като използвате някой от трите вида писалки, но не разполагате с видео филтри.   2. Двете приложения имат различни подходи за поверителност. В Instagram, вашият профил може да бъде или обществен, или отворен само за индивидуално одобрени последователи. Ако имате обществен Instagram акаунт, вашата история автоматично ще се зададе като публична. За съжаление, не можете да я ограничите само до вашите последователи. Въпреки това, можете да блокирате определени последователи да виждат вашите истории, като отидете  в Stories > Settings > Hide Story From.   В Snapchat, настройките за поверителност са малко по-прости. Под Settings > My Story можете да изберете дали искате „Everyone”, тоест всеки да може да вижда вашите Stories, само приятелите ви, или „Custom", където можете да блокирате конкретни приятели, за да не виждат вашите Stories.   Вашата аудитория Най-голямата разлика между двете платформи е аудиторията, до която вашите истории ще достигнат. Това е основната причина, поради която е толкова важно да знаете коя платформа е по-добрата за вас. Хората които използват Instagram и Snapchat са напълно различни.   Около Snapchat се тълпят тийнейджъри и млади хора, за да разберат нещо любопитно за известните личности. Потребителските имена често са напълно непроследими до други профили в социалните медии, така че е малко вероятно, шефовете или родителите им да ги следят. Тази относителна анонимност означава, че снимките са насочени към връстниците им, и често езика е груб, а снимките се публикуват без много да се мисли. От друга страна, Instagram акаунтите често са свързани с Facebook профилите на потребителите и често съдържат и трите им имена. Освен това, социалния ви кръг на Instagram вероятно е много по-широк, отколкото това е възможно в Snapchat. Ако имате публичен профил, вие нямате представа кой може да види вашите постове! Поради тази причина, ако искате да използвате Instagram Stories ефективно, важно е да мислите за това, което публикувате.    Вижте Google Translate срещу Microsoft Translator – коя услуга е по-добра
DMCA.com Protection Status