Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
8 резултата за square
Square
Square купуват Afrerpay за $29 млрд.
Square купуват Afrerpay за $29 млрд.
Square ще реализират следващата голяма сделка в технологичната индустрия. Компанията официално потвърди плановете си да придобие Afterpay Limited. Финансовите параметри ще достигнат до $29 млрд., като сумата ще бъде преведена изцяло под формата на акции. Стойността на придобиването е изчислена на базата на актуалните котировки на борсата. Afterpay е австралийска компания, която предлага "Buy Now, Pay Later" (BNPL) платформа, която позволява да на потеребителите да купят стока, за която да платят по-късно. В момента услугата се използва от над 16 мил. потребители и се поддържа от над 100 хил. търговски вериги и представители на бизнеса в световен мащаб. Сделката ще позволи на Square да подобрят възможностите на своите Seller и Cash App екосистеми, които предлагат на потребителите. Предимствата ще включват още повече възможности за управление на финансите и плащанията, както и откриването на нови търговци онлайн. В същото време технологиите на Afterpay ще могат да достигнат до още по-голяма аудитория.     BNPL представлява атрактивна възможност за Square с оглед променените поредпочитания на потребителите, които вече измествт фокуса си от традиционните кредити. Технологиите предоставят нови начини за търговските, с които да увеличат проджбите и да стимулират по-висок икономически растеж, съобщава TheVerge. Стратегическото партньорство между Square и Afterpay ще ги направи по-конкурентни на другите услуги в тази категория. Съоснователите и главните изпълнителни директори на Afterpay ще се присъединят къмSquare, като един от тях ще стане и член на борда на директорите. Това ще ускори интеграцията на услугите им. Очаква се сделката да бъде финализирана официално през първото тримесечие на 2022г.   Още от Digital: Кои услуги за мобилни разплащания са най-сигурни
бизнес
Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Хората се интересуват от историите на големите, успели, технологични компании. А би ли ви било интересно да разберете какви стратегии са използвали някои от най-известните компании, за да спечелят първите си потребители? Ако е така, информацията на Web Cache ще ви бъде много интересна.   Dropbox През първите месеци след създаването на Dropbox през 2008 година, компанията не се радваше на никакъв интерес от страна на потребителите, въпреки рекламните кампании, които тя водеше. Тогава Дрю Хутсън и екипът му решили да опитат нещо различно. Те създали четириминутен видеоклип, показващ как работи Dropbox, тъй като според тях услугата не звучала толкова впечатляващо когато била описвана само с думи. Друг аспект за успеха на видеоклипа, който е важно да се отбележи, е, че той бил насочен към определена общност.   Дрю бил член на Digg общността и знаел какви неща биха харесали на тези хора. Видеото било пълно с препратки към неща като TPS и Tom Cruise и с вътрешни вицове. На следващия ден след излизането на видеото, Dropbox имал 70 000 нови акаунта.   Друга важна стъпка към успеха на Dropbox беше кампанията, която компанията проведе в социалните мрежи: за всяко споделяне на Dropbox във Facebook и Twitter, потребителите получаваха допълнителни 128 MB пространство. Това беше нещо, което потребителите много харесаха и доведе до изпращане на 2,8 милиона покани през първите 30 дни.   Reddit и Quora Reddit и Quora решават проблемите "празен сайт = няма потребители / няма потребители = празен сайт" по подобни начини. Основателите на двете услуги прекарали първите месеци в попълването им със съдържание.   Основателите на Quora задавали и отговаряли на въпроси от собствените си профили. Подходът на създателите на Reddit бил малко по-различен. Вместо просто да използват собствените си акаунти, те създали фалшиви потребители, за да изглежда, че има много хора, които използват услугата им. Целта на основателите на двете компании обаче била една да направят така че общността им да изглежда по-голяма, отколкото е в действителност.   Foursquare Foursquare захвърли старата концепция за локални приложения и добави няколко интересни функции, които наистина привлякоха вниманието на потребителите. Така например възможността да станеш "кмет" на местата, които посещаваш често се превърна в истински хит.   Но това не беше всичко, Foursquare даде възможност на бизнеса да взаимодейства с клиентите си много по-добре от повечето други приложения.  И накрая, огромна част от растежа на Foursquare се дължи на градската им стратегия. Всеки път, когато услугата се разширяваше в нов град, тя получаваше огромно количество нови потребители, които се регистрираха заради ефекта на думата "чухте ли, че Foursquare току-що дойдоха в нашия град?"   Groupon Историята на Groupon е много вълнуваща, защото е чудесен пример за това как трябва да започне един бизнес. Започнете локално и създайте жизненоважен продукт. Основателите на Groupon обиколили офис сградата, в която се помещавали и помолили хората да се запишат. Първите 500 регистрации дошли след акция: пици на половин цена в ресторанта на първия етаж за всяка регистрация в Groupon.   И тъй като било много трудно за Groupon да се конкурира с големи компании като Amazon и Wal-Mart, компанията се фокусирала върху уникални продукти от местния бизнес. Много от тези по-малки фирми никога не опитвали маркетинг, така че офертата на Groupon била привлекателна за тях.    И на последно място, Groupon се фокусира върху оферти, които поначало са социални. Услугата предлага сделки за неща като кафенета, ресторанти или филми.    Вижте най-влиятелните китайски компании на международния пазар
Foursquare
Yahoo ще конкурират Skype с ново мобилно приложение
Yahoo ще конкурират Skype с ново мобилно приложение
Премиерата на новото заглавие на компанията се очаква да се реализира до края на второто тримесечие на 2015г.
Foursquare
Какви са подобренията в новата версия на Foursquare
Какви са подобренията в новата версия на Foursquare
Вероятно първото, което ще забележите в Foursquare 8.0 е промененият интерфейс, който вече залага на по-светла цветна конфигурация.
Foursquare
Главният изпълнителен директор на Foursquare напуска компанията
Главният изпълнителен директор на Foursquare напуска компанията
Foursquare е приложения със социални елементи, чиято цел е да помогне на потребителите да откривят и споделят информация за вълнуващите локации, които посещават.  Всеки път, когато използвате софтуера ще споделяте данни със своите приятели. Изтеглянето на Foursquare ще предложи интеграция с Facebook и Twitter. По този начин веднага ще можете да видите какво правят любимите ви хора във всеки един момент. Интелигентната система за "Check In" е друг забавен начин да взаимодействате и комуникирате в приятелтие си. Ако посещавате за пръв път дадена локация определено можете да разчитате на Foursquare за по-бързо откриване на атрактивни дестинации. С  течение на времето Foursquare разшири значително потребителската си база и предложи още повече възможности за намиране на интересни места и споделяне на коментари за тях в приложението. Еволюцията на софтуера продължава с пълна сила и през 2020г., въпреки неприятните трендове свързани с пандемията от коронавирус. Въпреки това сега разбираме за напускането на най-важния човек в структурата на Foursquare, съобщава WSJ.     Това е главният изпълнителен директор, Дейвид Шим, който планира да се оттегли от своя пост на 1 януари. Вече знаем и името на наследника на досегашния шеф на Foursquare и това е Гари Литъл, който досега бе част от борда на директорите. Основната причина за напускането на Дейвид Шим е желанието му да потърси нови бизнес възможности и проекти. В момента приложението предоставя разнообразна статистическа информация, която помага на брандовете да подобряват своя подход в привличането на клиенти. Така например могат да видят какъв е действителният ефект от бюджета за дигитален маркетинг и приноса за развитието на техния бизнес. По този начин Foursquare улеснява не само потребителите, но и локалните представители на бизнеса. Тук е момента да уточним, че Дейвид Шим се присъедини към Foursquare през миналата година след придобивнането на Placed. Само преди няколко месеца Foursquare сля своите операции с Factual Inc, като тази сделка вероятно също има значение за решението на Дейвид Шим да напусне своя пост.   Още от Digital: Kaк Dropbox, Foursquare и Airbnb са спечелили първите си клиенти
Saygus V SQUARED
Първият смартфон с 464GB памет ще струва €680 в Европа
Първият смартфон с 464GB памет ще струва €680 в Европа
Интересният модел на Saygus има 5-инчов Full HD дисплей, четириядрен процесор, 21МР камера, 3GB RAM и работи с Android 5.1.
Foursquare
Yahoo искат да купят приложението Foursquare за $900 млн.
Yahoo искат да купят приложението Foursquare за $900 млн.
Преговорите се намират в напреднала фаза и остава само да се договорят малки детайли преди сделката да бъде обявена официално.
Foursquare
Ето как ще изглежда новото приложение и лого на Foursquare
Ето как ще изглежда новото приложение и лого на Foursquare
Foursquare продължават да са едно от най-популярните социални мобилни приложения, въпреки невероятната конкуренция в този сектор.
DMCA.com Protection Status