Spotify е атрактивна услуга за стрийминг на музика, която ежедневно се използва от милиони собственици на смартфони. Това е една от най-добрите платформи за слушане на любимите ви парчета, албуми и изпълнителни, когато сте в движение. Ако не сте съгласни да плащате символичен месечен абонамент можете да използвате безплатната версия, която включва реклами. Oт Spotify са се погрижили тези съобщения да не са твърде досадни и да не се показват често, което е доста добра новина за потребителите на услугата. 

 

Компанията дори вече експериментира с функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на Spotify. По този начин създателите на платформата се надяват да накарат повече хора да регистрират профили и да започнат да слушат любимата си музика с нея. Информацията за тестовете бе публикувана от шефът на Partner Solutions дивизията на Spotify, Даниел Лий в интервю за Adage, предаде DigitalTrends. Новият инструмент е тестван сред малък брой потребители в Австралия. 

 

 

Въпросната функция позволява да спираме, колкото искаме на брой аудио и видео реклами, докато слушаме любимите си парчета в услугата. Концепцията на Spotify е потребителите да могат да спират всички реклами, които смятат, че не са подходящи или не харесват по една или друга причина. Така всеки човек би могъл да персонализира по-добре това съдържание и да позволи на услугата с рекламните си формати да му препоръчва само неща, които одобрява.

 

Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробватеa