Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify. 

Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове.

Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify.

Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.

 

 

Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка. 

Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата

В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High.

По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.

 

Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители