Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
61 резултата за spotify
офис приложения
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Microsoft е една от най-големите технологични компании, която разчита основно на корпоративните потребители, за да генерира приходи. Популярността на офис приложенията от MS Office пакета сред бизнес средите е изключително висока, което заедно с лицензите за Windows са ключови за присъствието на компанията в индустрията. Най-доброто доказателство за това твърдение е платформата Office 365, която срещу абонамент предоставя неограничен достъп до офис приложенията на Microsoft.   Компанията сега се похвали, че Microsoft Office вече е облачна услуга с потребителска база от 214 млн. души, които плащат средно $99 на година, за да се възползват от предимствата, които предлага. Преобладаващата част от платените акаунти са на корпоративни потребители, но над 34 млн. от профилите са на обикновени хора, използващи Office 365 в домовете си. Данните са на Tрен Грифин, който е Senior Director в Microsoft. По този начин Оffice 365 има повече потребители от Amazon Prime и Spotify Premium взети заедно.     В момента има 101 млн. души, които плащат за премиум акаунти в услугата Amazon Prime, както и 107 млн. с платени абонаменти в Spotify. За в бъдеще компанията ще бъде фокусирана около идеята да привлече повече обикновени потребители към Office 365, съобщава mspoweruser. Тук е момента да уточним, че Office 365 Home струва 189.99 лв. на година и освен неограничения достъп до Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и Access предлага 1ТВ безплатно място за файлове в OneDrive за максимум шест души.   Oще от Digital: Microsoft увеличиха цените на Office 2019 с 10%
Spotify
Какви подобрения да очакваме в новата версия на Spotify за Android
Какви подобрения да очакваме в новата версия на Spotify за Android
Създателите на популярната платформа за стрийминг на музика подготвят премиерата на няколко нови функции в официалното си приложение. Първата от тях се казва "Sleep Timer" и както името подсказва ще ви позволи да изберете час, в който да бъде спряно възпроизвеждането на парчета. Това е подходящо например за обедната почивка или вечер преди лягане, като можете да настроите интервали между 5 и 60 минути, както и да използвате "End Track" функцията, която спира стрийма след като свърши актуалния трак.      Другото нововъведение, което ни очаква в Spotify се казва "Connect with Friends" и представлява функция за споделяне на песни и плейлисти с хората, които се намират  в близост до нас. Това ще е възможно, чрез сканиране на специален код в приложението от смартфоните, съобщава Neowin. Потребителите ще имат достъп до тази функция от "Connect To A Device" менюто на Spotify. Tретото подобрение, което ни очаква в следващата версия на услугата за Android също е доста атрактивна и предлага интеграция с Google Maps.     По този начин потребителите ще получават интелигентни препоръки за най-добрия маршрут при пътуване, а също възможността да управляват Spotify от интерфейса на Google Maps. Така ще се улесни процеса на смяна на парчетата и превключването между двете приложения за навигация и стрийминг на музика. Предвидена е още една опция за препоръчване на подходящи парчета от вградения плейър на Spotify, която ще се казва "More You Will Like". Новата версия все още е тестова, но вероятно в следващите седмици ще е налична за потребителите.     Още от Digital: Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify
Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify е предпочитана музикална услуга за стрийминг, която позволява лесно и бързо да откривате нови парчета в стиловете, които харесвате. Няма да е пресилено да кажем, че именно алгоритмите за препоръчване на музика представлява голямото предимство на платформата пред нейните конкуренти. Добър пример в това отношение са персонализираните плейлисти "Discover Weekly" и "Release Radar", в които Spotify подбира специална селекция от съдържание, съобразно вкусовете и предпочитанията на всеки профил.    Екип от независими разработчици изведоха тази концепция на съвсем различно ниво с премиерата на функция, която се казва "Discover Quickly". В момента е достъпна под формата на уеб приложение със същото име и възпроизвежда директно "Discover Weekly" плейлистата от акаунта ви като дигитални обложки от албуми за всяко едно парче. Ако застанете с мишката върху името на дадено парче ще стартира откъс от него. Кликването върху песента показва повече информация за албума и изпълнителя,  съобщава Gizmodo.     Нужно е само едно натискане, за да добавите песен към съществуваща плейлиста или да създадете нова такава в Spotify. Новата функция със сигурност ще промени изцяло представата ни за начина, по който слушате любимата музика в популярната услуга. Важно е да отбележим, че "Discover Quickly" може да се приложи със същия ефект към всяка една плейлиста, която пазите в своя профил в Spotify. Tова е само началото на този иновативен проект, чиято цел е да улесни значително откриването на атрактивно съдържание от потребителите.     Oще от Digital: Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify
Spotify ще ни позволят да качваме собствена музика в приложението им за Android
Spotify ще ни позволят да качваме собствена музика в приложението им за Android
Spotify е една от най-предпочитаните услуги за стрийминг на музика, която предлага разнообразен каталог от над 30 млн. парчета във всички популярни жанрове. Услугата е безплатна, но ако искате да махнете рекламите и да слушате офлайн с премиум качество ще трябва да платите за премиум акаунт. Софтуерните инженери на Spotify вече експериментират с нова полезна функционалност, която първоначално ще е достъпна единствено за смартфоните с Android.     Toзи инструмент е предназначен за онези от нас, които не успяват да открият някои от любимите си парчета в каталога на Spotify. Именно заради това създателите на услугата искат да ни предоставят възможност да качваме сами музика от личната ни колекция и да я слушаме в профилите си. По този начин няма да се налага да използваме друго мобилно приложение за тази цел и ще имаме винаги достъп до музиката, която харесваме, информира Engadget.     Новият "Import" бутон в менюто с настройки ще отвори допълнителен прозорец, от който да изберем музиката, която да качим в профила си. Съдържанието ще бъде организирано в различни категории, като "Folder", "Artist", "Album" и "Song". Поддържаните формати ще включват MP3, MP4 и М4P. Другото подобрение в Spotify е интеграцията на полезна "Saved for Later" функция, с която да запазите за слушане по-късно любимите си подкасти в профила си.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Spotify тестват функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на услугата
Spotify тестват функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на услугата
Spotify е атрактивна услуга за стрийминг на музика, която ежедневно се използва от милиони собственици на смартфони. Това е една от най-добрите платформи за слушане на любимите ви парчета, албуми и изпълнителни, когато сте в движение. Ако не сте съгласни да плащате символичен месечен абонамент можете да използвате безплатната версия, която включва реклами. Oт Spotify са се погрижили тези съобщения да не са твърде досадни и да не се показват често, което е доста добра новина за потребителите на услугата.    Компанията дори вече експериментира с функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на Spotify. По този начин създателите на платформата се надяват да накарат повече хора да регистрират профили и да започнат да слушат любимата си музика с нея . Информацията за тестовете бе публикувана от шефът на Partner Solutions дивизията на Spotify, Даниел Лий в интервю за Adage, предаде DigitalTrends. Новият инструмент е тестван сред малък брой потребители в Австралия.      Въпросната функция позволява да спираме, колкото искаме на брой аудио и видео реклами, докато слушаме любимите си парчета в услугата. Концепцията на Spotify е потребителите да могат да спират всички реклами, които смятат, че не са подходящи или не харесват по една или друга причина. Така всеки човек би могъл да персонализира по-добре това съдържание и да позволи на услугата с рекламните си формати да му препоръчва само неща, които одобрява.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробватеa
Spotify
Какво ще представлява функцията Safety Mode в Spotify
Какво ще представлява функцията Safety Mode в Spotify
Spotify е предпочитана услуга за стрийминг на музика, която предлага едни от най-разнообразните каталози в индустрията. Създателите на приложението за Android експериментират с нова функция, която се казва Safe Mode UI. Този инструмент е предназначен изцяло за устройствата, които достъпват Spotify, чрез Bluetooth свързаност. Според официалните данни в момента този режим се използва от 3% от собствениците на акаунти в услугата, предаде XDA-Developers.   Новата функционалност представлява предпазна мярка, която да улесни използването на Spotify в определени ситуации. Така например, ако шофирате не е нужно да отмествате поглед от пътя и да гледате екрана на смартфона. Активирането на Safety Mode режима става автоматично със свързване на Bluetooth базирано устройство. Интерфейсът на профила ви веднага ще се промени и ще забележите много по-големите бутони за навигация, които осезаемо подобряват навигацията.       Разполагате с възможността да контролирате музикалния плейър с нормалните бутони, но също да харесвате парчета и да ги добавяте към плейлисти. Ако всичко върви по план новият режим вероятно скоро ще е достъпен за всички потребители, които използват Android. Версията за iOS ще бъде представена на по-късен етап. Spotify се надяват с подобни режими да ни помогнат да извлечем максимума от възможностите на услугата независимо къде се намираме и какво правим.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Apple Music
Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
Има много стрийминг услуги, от които можете да избирате. Но има само два истински претенденти за короната и това са Spotify и Apple Music.   И тъй като тези два титана се борят за пълното господство на пазара, от Tech Radar са решили да съберат полезна информация за двете музикални стрийминг услуги, която ще е от полза за потребителите. Причината за това е, че за обикновения потребител не винаги е лесно да разбере коя услуга е по-подходяща за него.   1. Apple Music Докато Spotify поддържа повече от 30 милиона песни във виртуалния си каталог, Apple Music има повече от 40 милиона, от които да избирате. Това е значително предимство, което позволява на Apple да предлага по-широк спектър от песни във всеки жанр. Освен това, това е продукт на Apple, интерфейса на услугата е лесен за навигиране и усвояване и можете да изтегляте песни, за да ги слушате когато нямате Wi-Fi връзка.   Колко струва? За разлика от Spotify, която предлага както безплатни така и платени версии на услугата си, Apple Music предлага само безплатна пробна версия, преди да е необходимо да се регистрирате и да си плащате всеки месец. Тоест няма никаква форма на дългосрочно безплатно използване на Apple Music.   Apple Music има три абонаментни плана: По-евтиният план, който е насочен към студентите  е $ 4,99 е много изгоден (но не е изключителен, тъй като Spotify предлага нещо подобно). За всички останали цената е - $9.99 за индивидуални лица или $14.99 за семеен абонамент за до шест души.   Какви изключителни предимства предлага Apple Music? Разбира се, Apple са положили огромни усилия, в стремежа си да изпреварят Spotify и по-малките музикални стрийминг услуги. Компанията е подписала договори с някои от най-големите имена в областта на популярната музика и притежава изключителни права върху новите им албуми. Сред тях са Drake, Taylor Swift, Britney Spears, Frank Ocean, Future и много други, и това се оказва доста печеливша стратегия през годините. Разбира се, ако не сте фен на тези музиканти, тогава тази функция може да не е решаваща за вас, но ако сте, тя е сериозен коз.   Apple Music също предлага Beats 1 –  24-часова радиостанция. Това е интернет радиостанция, подкрепена от Apple, Spotify не предлага подобна функция. В пакета Apple Music влиза и изключителната социална функция – Connect. Това по същество е начин музикантите и творците да се свързват с феновете си по по-интимен начин, като им предлагат достъп до нови сингли, видеоклипове и послания.   И накрая, има изключителното видео съдържание. С интеграцията си с iTunes, способността да разглеждате и възпроизвеждате тонове музикални видеоклипове добавя измерение, което Spotify просто не предлага.   Използване Както десктоп, така и мобилната версия на Apple Music са чудесни (естетиката, в края на краищата, е нещо много важно за Apple), но има разлика в опита на потребителите между двете версии: Apple Music за компютри е много по-добра от тази за телефона или таблета ви. Това е така, защото дизайна на услугата не е пригоден за малък екран, иконите са доста големи. Причината за избора на този размер е по-лесно да се придвижвате между плейлистите и да внасяте от iTunes библиотеката си.   2. Spotify Spotify разполага с над 30 милиона песни. Разбира се, не е толкова много колкото Apple Music, в момента, но всеки ден се добавят средно по 20 000 нови песни. Така, че в крайна сметка Spotify може да изпревари в един момент най-големия си съперник.   Плейлистите, почти винаги са първото нещо, което виждате, когато заредите която и да е версия на приложението, като услугата проектира плейлисти за почти всеки музикален жанр. Освен това, те непрекъснато се актуализират.   Колко струва? Сега, стигаме до една от основните причини, поради които Spotify винаги ще е напред пред Apple Music (освен факта, че Spotify не се ограничава до една операционна система) – услугата предлага платен и безплатен достъп. Spotify винаги се е придържал към основната формула, която работи най-добре. Всеки може да се регистрира и да има достъп до всяка песен в каталога си безплатно.   Ако изберете безплатния профил, на всеки няколко песни ще чувате реклами, но можете да ползвате 15 плейлисти, които съдържат желаните от вас песни. Също така получавате достъп до най-добрите плейлисти като Discover Weekly, Rap Caviar и други. Преди безплатния акаунт не даваше пълен контрол върху възпроизвеждането на песни.   Искате да слушате музика без реклами? Искате да изтеглите безброй песни на вашия смартфон, за да ги слушате, когато сте далеч от дома? В такъв случай трябва да преминете към Premium версията на Spotify.   Какви изключителни възможности предлага Spotify? Това е област, от която Spotify никога не се е интересувала. Услугата не може да ви предложи нещо изключително. Разбира се, съществуват подкасти, които са изключителни за платформата, но има много други, които можете да намерите на iTunes или Stitcher.   Spotify се опита да утвърди своя услуга за видео съдържание като подписа договори с ESPN и Comedy Central. Очевидно обаче, потребителите не са много впечатлени, тъй като слухът е, че Spotify може да се откаже от тази си идея. Малко вероятно е изобщо да се откаже от видеоклиповете, но е ясно, че настоящият план не работи.   През 2018 година, Spotify предложи режимът за използване на по-малко данни, според компанията той намаля до 75% трафика. Разбира се, ако ползвате Premium план, можете просто да изтеглите песните които искате през Wi-Fi, за да ги слушате когато нямате добра връзка.   Използване Трудно е да се отрича колко добре работи настоящият потребителски интерфейс на Spotify. За разлика от Apple Music, това е услуга, която изглежда добре както на по-малки екрани, така и на по-големи. Независимо дали изтегляте албум или плейлист в телефона си или стартирате радио канал на базата на изпълнител, това е приятно интуитивно преживяване, благодарение на множеството опции, налични на екрана по всяко време.   Да можеш да работиш с множество платформи е още едно огромно предимство, с което се гордее Spotify. Възможността да се ползва услугата на всеки смартфон и таблет, увеличава обхвата на аудиторията ѝ, а потребителските интерфейси за всички тези платформи са еднакво силни и добри. Като цяло, Spotify понастоящем печели битката за най-добър потребителски  интерфейс.   Вижте как да настроим Spotify да ни препоръчва музика, която ни харесва
музика
6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify обяви, че въвежда няколко важни промени в безплатната версия на услугата си. Те ще са достъпни през мобилното приложение и ще се разпространяват през следващите две седмици. Някои от промените са важни, отбелязва CNET.   Повече свобода при избора на песни Досега безплатните профили можеха да слушат плейлисти само в разбъкран ред на песните. Сега 15-те най-популярни плейлиста в Spotify, включитлелно автоматичният подбор, ще могат да се слушат и по желание с иззбрани песни от тях.   Какви са тези 15 плейлиста Сред тях са Daily Mix,...
Spotify
Приложението Spotify вече е инсталирано 500 млн. пъти за Android
Приложението Spotify вече е инсталирано 500 млн. пъти за Android
Spotify е предпочитана услуга за стрийминг на музика от милиони потребители, заради разнообразната колекция от съдържание и умните алгоритми за препоръчване на парчета. Премиум версията предлага възможност за запазване на плейлистите в офлайн режим, подобрява значително качеството и премахва акаунтите. Ако си търсите подходяща платформа за стрийминг от смартфона определено пробвайте Spotify, която продължава да е по-популярна от Apple Music.    Създателите на мобилното приложение вече потвърдиха, че 207 млн. души го използват активно всеки месец. Категорично доказателство за успеха на Spotify е факта, че това заглавие премина границата от 500 млн. инсталации за Android. Toва е впечатляващо постижение, с което могат да се похвалят много малко заглавия. Всъщност Spotify е първото приложение за стрийминг, което не е предварително инсталирано в смартфоните и е изтеглено толкова много пъти, съобщава AndroidPolice.     Данните са доказателство колко популярна услуга е Spotify сред собствениците на смартфони с най-популярната мобилна платформа. Приложението се радва на голям интерес сред устройствата с iOS, но инсталациите му за iPhone не са толкова внушителни. Независимо от личните ви предпочитания няма как не определим Spotify като една от най-добрите мултимедийни платформи за стрийминг и една от малкото преминала границата от 500 млн. изтегляния от смартфоните с Android.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Създателите на популярната услуга вече са стартирали тестове с ограничен брой потребители на нов абонаментен план, който се казва Spotify Premium Duo. Както името подсказва предложението е предназначено да се използва от двама души, които ще получат премиум акаунти на цена от €12.49 на месец. Припомняме ви, че стандартната цена на абонамента е €9.99 за един човек месечно, като Spotify предлага и семеен план за шестима на цена €14.99. Със сигурност Premium Duo ще се превърне в добра алтернатива на сегашните планове за много потребители.    В голяма степен този план е предназначен за двама души, които живеят заедно и освен по-изгодната цена се отличава с още няколко интересни функционалност. Друга иновация е новата плейлиста Duo Mix, която представлява секция от музика, която  потенциално ще се хареса и на двамата собственици на Premium Duo акаунтите, генерирана на базата на историята на слушане в Spotify. Новият абонаментен план предлага още една полезна опция за споделяне на всички плейлисти, които са създадени в двата премиум акаунта, съобщава Engadget.     Компанията обмисля да въведе ограниченията собствениците на Premium Duo абонаменти да се регистрират с един и същ адрес, за да се възползват от специалната офертата. Този план на практика е базиран на усъвършенстваните алгоритми за препоръчване на парчета на Spotify в допълнение към предпочитанията на любимите ни хора. В момента Premium Duo се използва от малък брой потребители в Колумбия, Дания, Полша, Чили и Ирландия, но финалната версия ще е достъпна, както за сегашните, така и за новите профили.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify
Spotify съдят Аpple заради нелоялни бизнес практики
Spotify съдят Аpple заради нелоялни бизнес практики
Spotify е предпочитана музикална услуга, която предлага разнообразна колекция от над 30 млн. парчета и е достъпна за всички водещи платформа. Създателите на популярната платформа сега заведоха съдебен иск срещу Apple на територията на ЕС. Основният мотив е, че компанията провежда политика, която вреди на принципите на естествената конкуренция и създава предпоставки за дискриминация на конкурентни услуги, като Spotify. В случая става въпрос за изискванията, които разработчиците трябва да спазят в App Store.     Документацията към съдебния иск включва описание на събития, които започват още през 2010г. и продължават до ден днешен. По този начин Spotify се опитват по-най-добър начин да илюстрират как Apple се опитва да затрудни максимално други компании да предоставят услугите си. Така например компанията продължава да принуждава разработчиците да споделят 30% от приходите си с Apple. Ако Spotify искат да преминат към друг метод на плащане се оказва, че потребителите не могат да ъпдейтнат към премиум версията на приложението.     Големият проблем е, че компанията едновременно има пълен контрол над App Store, но от друга е конкурент на Spotify, чрез собствената си музикална услуга. Apple Music не е необходимо да редуцира с 30% приходите си и това е причината за увеличение на месечния абонамент за Spotify. По този начин компанията се опитва да компенсира тази сума, но пък за потребителите става по-изгодно да използват Apple Music, тъй като е по-евтина. Teзи практики влияят негативно на всички външни разработчици на приложения в App Store.   Oще от Digital: Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
Spotify
Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify е популярна услуга, която ежедневно се използва от десетки милиони потребители. Създателите на прогрaмата полагат много усилия, за да са сигурни, че предлагат нещо различно и атрактивно на клиентите си. Ако сте използвали Spotify сте имали възмoжността да се убедите в очевидните предимства на платформа. Неслучайно днес услугата е много по-популярна от Apple Music и продължава да увеличава броя на потребителите, които са склонни да платят абонамент, за да я използват.    Ако и вие разполагате с премиум акаунт в Spotify е добре да знаете за ново интересно подобрение, което със сигурност ще харесате. Оказва се, че създателите на музикалната услуга са решили да увеличат осезаeмо броя на парчетата, които изтегляте за слушане в офлайн режим. Досега ограничението за платените акаунти бе 3333 песни, предаде TechRadar. За в бъдеще, обаче собствениците на акаунти в Spotify ще могат да запазят на смартфона до 10 хил. парчета, което е сериозно увеличение.      Другото важно подобрение е, че всеки премиум акаунт вече може да се използва на пет различни устройства, а не на три, както беше досега. Ако приемем, че се възползвате максимално от новото предложение на услугата това означава, че ще има как да запазите 50 хил. парчета за слушане в офлайн режим. Стрийминг услугата лесен за използване интерфейс и впечатлява с алгоритмите си, които препоръчват сходно съдържание на това, което слушате. Spotify има каталог от над 35 млн. парчета.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify
Как да настроим Google Clock да ни буди с музика от Spotify
Как да настроим Google Clock да ни буди с музика от Spotify
Един от най-добрите начини да започнем деня си е, като вместо аларма се събудим под звуците на любимо парче. Мобилните платформи предлагат разнообразие от подобни приложения за смартфоните. Тази функционалност скоро ще намери и място в Google Clock, тъй като компанията работи усилено над интеграция на Spotify. Със сигурност това подобрение ще се хареса на много хора, тъй като ще позволи да използвате песните от плейлистите си в стрийминг услугата като аларма на мобилното устройство.   Google уточниха, че е необходимо смартфоните да работят с Android 5.0 или по-висока версия на платформата, за да използват тази функция, съобщава Pocket-Lint. Разпространението на новата версия на Google Clock вече е започнало и до броени дни ще е налично за всички потребители. Първата стъпка е да изтеглите двете приложения от Google Play, а след това ще видите нова опция за интеграция на Spotify в Google Clock. Кликването върху нея ще ви покаже инструкции как да активирате новата функция.     В този случай ще разполагате с две възможности да стартирате класическа аларма или ще даи изберете музика от Spotify плейлистите си, която смятате, че е подходяща да ви събуди. Компанията увери, че настройването на аларма в приложението ще е възможно и за безплатните акаунти в популярната стрийминг услуга, както и за курираните плейлисти в нея. Интеграцията на Spotify може да се превърне в още една сериозна причина защо да изпробвате сами как работи Google Clock.   Oще от Digital: Как да виждаме текстовете на песните в Spotify за Android
Spotify
Spotify Lite е олекотена версия на приложението за смартфоните с Android
Spotify Lite е олекотена версия на приложението за смартфоните с Android
Създателите на популярната услуга за стрийминг на музика са създали нова олекотена версия на мобилното си приложение за Android, което се казва Spotify Lite. Идеята е този софтуер да заема минимално място на смартфоните и да предложи най-базовите функционалности. Другият ключов акцент в разработването на Spotify Lite е да се редуцира трафика на мобилен интернет, докато се наслаждаваме на любимите си парчета. Тук е момента да споменем, че размера на приложението е едва 15МВ.      За сравнение стандартната версия на Spotify е с големина от приблизително 100МВ, което представлява намаление от около 85%. Една от основните функции, които няма да можете да използвате на приложението е опцията да слушате плейлистите офлайн. Spotify Lite също така прави компромис с качеството на музиката и не поддържа Extreme Quality Playback режима, информира AndroidPolice. Потребителите ще забележат и отсъствието на Spotify Connect.       Spotify Lite не позволява да избирате коя песен от плейлистата да пуснете на смартфона, а стартира в собствена последователност всички песни в нея. Компанията уточни, че това все още е бета версия и си запазват правото периодично да ъпдейтват новия си продукт. Въпреки ограниченията Spotify Lite е добро предложение за собствениците на смартфони, които нямат достатъчно памет и искат да пестят от мобилен интернет, докато слушат, когато са в движение.   Още от Digital: 6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify
Как да виждаме текстовете на песните в Spotify за Android
Как да виждаме текстовете на песните в Spotify за Android
Spotify периодично ъпдейтват своето приложение с нови функционалности, които да улеснят работата на потребителите. За съжаление понякога актуализациите са свързани с премахване на различни опции, с които сме свикнали в профилите си. Услугата например замени полезният инструмент, който показваше текстовете на песните, които слушаме с раздела "Behind The Lyrics". Taзи секция не показва пълния текст на парчетата, а само най-важните изречения, както и информация за вдъхновението довело до записа на дадена песен.   Въпросната функция е достъпна единствено на английски и само за част от разнообразния каталог, който Spotify предлага на потребителите си. Ако бихте искали отново да виждате пълният текст с лириките на любимите ви парчета е добре да знаете, че все пак има как да го направите. Не е необходимо да плащате за допълнителен софтуер, но е важно да отбележим, че метода е съвместим единствено с устройства, работещи с Android. Ето какви стъпки да следвате, за да активирате тази функция, информира MakeUseOf":     1. Първата стъпка е да отворите Google Play и да потърсите приложението QuickLyric, което може да се изтегли безплатно. 2. След като го инсталирате последвайте кратките инструкции, за да настроите профила си в Spotify. 3. Отворете своя акаунт в Spotify. 4. Изберете Settings менюто и скролнете до "Device Broadcast Status". 5. Преместете слайдъра до името на тази функция на позиция "On".   ;   Стартирайте парче в Spotify и докато го слушате отворете QuickLyric, където на дисплея вече ще бъде показан текста на съответната песен. Имайте предвид, че може да се наложи да настискате Refresh бутона след всяко парче, тъй като понякога не се сменят автоматично. Все пак това е бърз и удобен начин да виждате текста на песните, докато се забавлявате в Spotify. В заключение ще отбележим, че QuickLyric е достъпно и за други популярни услуги за стрийминг на музика.   Oще от Digital: Как да използваме смартфона като дистанционно управление за Spotify
Spotify
Ето какво ще представи Spotify на 24 април
Ето какво ще представи Spotify на 24 април
Spotify вече насрочиха специално събитие, което ще се проведе в Gramercy Theatre в  Ню Йорк на 24 април. В последните дни се спекулира усилено с това какви премиери можем да очакваме на тази дата. Някои анализатори твърдят, че Spotify ще покажат смарт високоговорител, който работи като Amazon Echo или Google Home, както и музикален контролер за автомобил. Все пак се оказва, че компанията няма да избързва с представянето на хардуерен продукт, а има съвсем различни планове за 24 април.    Поканата на събитието е придружена от слогана "We've got news for you", който е допълнен от текста "Hear about what's next for our mobile app", информира Pocket-Lint. В крайна сметка това означава, че компанията ще говори изцяло върху предстоящ ъпдейт на приложението си за двете водещи мобилни платформи и подобренията, които ще ни предложи. Има голяма вероятност една от новите функции да е свързана с опция за гласово търсене от смартфоните с Android и iOS.     Oт Bloomberg са на мнение, че Spotify ще въведат промени в абонаментните планове на стрийминг услугата и това ще е другия акцент на събитието. Тези нововъведения ще подобрят работата със Spotify и ще направят откриването на съдържание в още по-бърза и лесна задача. Разбира се винаги остава възможността компанията да изненада всички и да представи функции или продукти, за които дори не предполагаме по време на събитието си на 24 април.    Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужават да пробвате