Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
80 резултата за spotify
Facebook
Какво ще представлява Facebook Project Boombox
Какво ще представлява Facebook Project Boombox
Facebook е комуникационна платформа създадена да ни накара да бъдем максимално активни в своите профили. Вече можем да гледаме разнообразно видео съдържание, включително и излъчвания на живо на други потребители. Традиционните публикации и статус ъпдейти от доста време не са приоритет в социалната мрежа, която предлага разнообразие от функции за забавление и общуване. Ако използвате активно Facebook вероятно ви се е искало да има по-лесен начин да слушате аудио в профилите си. Именно това е целта на нов проект с кодовото име "Project Boombox". Специалистите на компанията работят над плейър за слушане на музика, който да подобри значително този аспект на профилите във Facebook. Най-любопитното е, че "Project Boombox" е съвместна инициатива със Spotify. Партньорството с най-популярната стрийминг услуга за музика ще позволи да стартираме съдържание директно от Spotify, докато разглеждаме публикации във Facebook. Интеграцията ще задълбочи пълноценното партньорство между двете страни и може да превърне слушането на аудио във важно предимство на социалната мрежа.     Новият аудио плейър ще предостави за първи път възможност да стриймвате музика директно от Spotify без да напускате своя профил. Освен достъп до плейлисти и албуми, които съхранявате в своя акаунт ще може да се забавлявате с подкасти. През последните седмици Spotify инвестираха внушителни средства за създаването на подобно съдържание. Този компонент също допринася за сътрудничеството между двете компании. Търсенето и стартирането на подкасти от Facebook е част от стратегията да слушаме повече аудио. Опцията ще е налична и за собствениците на безплатни профили. Премиум акаунтите ще имат достъп до повече функции. Тестовете с новия аудио плейър във Facebook ще продължат с ограничен брой потребителите в следващите седмици.   Oще от Digital: Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify
Spotify ще позволи да търсим с гласови команди, чрез функцията Hey Spotify
Spotify ще позволи да търсим с гласови команди, чрез функцията Hey Spotify
Spotify промениха представата ни за откриването на ново музикално съдържание, създаване на плейлисти и забавление с подкасти. В момента това е най-популярната услуга за стрийминг на аудио, която се използва активно от 340 млн. активни потребители.  Гъвкавият бизнес модел и предимствата на премиум акаунта са с основен принос повече от 155 млн. от тях да плащат за плащат абонамент за Spotify. Постоянните ъпдейти на разработчиците не само увеличават колекцията от налични парчета и подкасти, но също така оптимизират интерфейса с добавяне на нови функционалности. Следващата интересна иновация в Spotify е свързана с поддръжката на гласови команди, която ще улесни стартирането на музика в профилите ни. Много скоро това ще е възможно с интеграцията на "Hey Spotify" функционалност. Както името подсказва ще можем да изречем тази фраза, за да се стартира гласово вградената търсачка на стрийминг услугата. Някои потребители вече имат достъп до актуализацията, която в следващите дни вероятно ще може да се използва повече хора.     След като активирате Hey Spotify можете да стартирате албум, плейлист или радио станция на дадено парче в своя профил без да използвате ръцете си. Компанията работят над концепцията повече от година и изглежда са готови с финалната версия на новата функция. Потребителите ще бъдат добре запознати с фразата, тъй като използват сходен начин с OK Google и Hey Siri за работа със смартфоните. Голямото предимство на гласовото търсене е, че няма да се налага да въвеждате никакъв текст на клавиатурата. Това е много полезно, когато сте в движение и ръцете са заети. Първата опция за гласово търсене стана част от премиум акаунтите преди две години.  Разработчиците са оптимизирали още повече технологията в създаването на Hey Spotify. Интеграцията на подобни новости може да накара хората да бъдат по-активни в слушане на любимото съдържание в Spotify.   Oще от Digital: Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify
Spotify ще анализира емоциите на потребителите, за да препоръчва песни
Spotify ще анализира емоциите на потребителите, за да препоръчва песни
Spotify са предпочитана стрийминг услуга на музикално съдържание за милиони потребители. Най-добрият пример за успеха на платформата е, че продължава да е по-популярна от Apple Music. Aко имате профил в Spotify няма как да не ви е направило впечатление колко добри са алгоритмите на услугата в препоръчването на музика. Няма да е пресилено, ако определим това като най-голямото предимство на Spotify, с което превъзхожда конкурентните платформи за стрийминг. Повече от 320 млн. потребители по цял свят разчита на своите профили в Spotify за достъп до любимото музикално съдържание. Разработчиците на услугата са патентовали на свое име технология, която може да предложи още една интересна иновация. От компанията експериментират с технология, която анализира емоционалното състояние на потребителите, за да препоръчва песни, съобщава TechRadar. Това ще става с усъвършенствани алгоритми, които следят как се чувстваме и каква е обстановката около нас, за да подбира музика, която Spotify смята за подходяща за всеки профил.     За да превърнат тази концепция в реалност от Spotify ще използват аудио разпознаване, което може да определи емоционалното състояние, акцента, пола и възрастта на потребителите. След това услугата ще препоръча каталог от съдържание, което е базирано на този модел и съответства на определените идентификатори. Технологията ще извлича гореизброените данни от аудио сигнала, следейки не само говора на потребителите, но и фоновите шумове. По този начин Spotify ще могат да предложат още по-персонализирано изживяване за всеки акаунт. Иновативният метод ще е оптимизиран да улавя промени в интонацията и ритъма на речта, за да прецени степента на стрес на всички потребител, за да разбере дали е щастлив, тъжен или ядосан.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify
Какво да направим, ако не можем да изтеглим музиката си от Spotify
Какво да направим, ако не можем да изтеглим музиката си от Spotify
Една от най-добрите характеристики на Spotify Premium е възможността за изтегляне на песни за слушане по всяко време и навсякъде. Spotify Premium ви позволява да изтегляте до 10 000 песни на до пет устройства, така че да не се налага да използвате ценните си мобилни данни, за да стриймвате любимата си музика и подкасти докато сте в движение. Понякога обаче Spotify може да ви създава проблеми, когато се опитвате да изтеглите песен. Според Business Insider има няколко причини за това. Уверете се, че интернет връзката ви е добра Проверете дали имате Wi-Fi връзка в горния ляв ъгъл на екрана и дали връзката е силна. Ако виждате символа Wi-Fi, но песните не се изтеглят, отидете в секцията Wi-Fi в настройките на вашия телефон и се уверете, че мрежата, към която сте свързани, няма сигнали за грешки до нея. Ако има „Unsecured Network“, може да се наложи да предприемете допълнителни стъпки за свързване. Ако виждате „Connected, No Internet“, има нещо нередно в самата Wi-Fi мрежа. По подразбиране, Spotify ви пречи да изтегляте песни през клетъчни мрежи за данни, така че ако имате LTE връзка вместо Wi-Fi връзка, песните ще изчакат до следващия път, когато се свържете с Wi-Fi, и тогава ще се изтеглят. Ако искате да активирате изтеглянето чрез мобилни данни, докоснете иконата на зъбно колело за настройки в мобилното приложение, докоснете „Music Quality“, и включете „Download Using Cellular“. Уверете се, че имате достатъчно място на устройството си Уверете се, че в паметта на устройството ви има достатъчно свободно място за музиката, която искате да изтеглите. Spotify препоръчва да оставите поне 1 GB свободно място. Можете да проверите колко място за съхранение имате на телефона си директно в приложението Spotify: 1. Докоснете иконата за настройки в горния десен ъгъл на вашия начален екран. 2. Превъртете надолу и докоснете „Storage“. 3. Наличното пространство на телефона ви ще се покаже на екрана. Абонирайте се за Spotify Premium Можете да изтегляте песни само ако сте абонирани за Spotify Premium. Вероятно вече знаете дали сте, но ако искате да проверите, изпълнете следните стъпки: 1. Отидете в менюто Settings в приложението Spotify. 2. Докоснете „Account“. 3. Проверете какво пише до „Subscription“. Ако не пише "PREMIUM," това е причината да не може да изтегляте песни. Освен това проверете дали сте влезли в правилния акаунт. Ако откривате проблем свържете се с Spotify, за да го разрешите. Използвате твърде много устройства Можете да изтегляте песни само на до пет устройства. Ако се опитате да изтеглите на шесто устройство, Spotify автоматично ще премахне изтеглянията, от което и да е от другите устройства, които използвате най-малко. Имате твърде много изтегляния Ако получавате съобщение за грешка, в което се казва, че сте достигнали лимита за изтегляне, това е защото вече сте изтеглили максимум 10 000 песни във вашия акаунт. Ако искате да изтеглите още, ще трябва да се отървете от стари изтегляния. Не се притеснявайте, все още можете да слушате тези песни, когато сте онлайн.   Вижте кои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика  
музика
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
По информацията на Spotify 74% от собствениците на кучета във Великобритания, слушат музика заедно с домашните си любимци.  По тази причина световноизвестната музикална платформа пусна специална плейлиста, която е предназначена за кучета. Целта е стопаните им да я пускат, когато са извън дома, за да могат четириногите им приятели да се наслаждават на любимите си парчета.
Spotify
4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
За разлика от други услуги за стрийминг на музика, отвореността на Spotify улеснява откриването на нови парчета от приложения, приятели и трети страни. По-долу ще откриете списъка на Make Use Of съдържащ шест приложения за откриване на нови плейлисти или препоръки за албуми.   Разбира се, Spotify помага много за откриването на нова музика, чрез функции като Discover Weekly, Daily Mix и Radio Stations, но винаги е добре да се оглеждаме и отвъд популярните услуги.   1. Moodify   Лесно е за алгоритмите да създават произволни плейлисти въз основа на изпълнител, който харесвате. За разлика от повечето приложения, Moodify цели да ви предложи наистина персонализиран плейлист въз основа на функции, които искате в песните, както и песни, на които те са подобни. Ето кои параметри може да регулирате, за да накарате Moodify да създаде списък с песни за вас: акустика, инструментал, темпо, танцовалност, енергия, настроение. Освен параметрите, можете да накарате Moodify да търсите песни, които са подобни на някои песни, които вече харесвате. След като кликнете върху бутона „Create Playlist“, новият плейлист ще се появи в приложението ви Spotify под името „Discover Moodify“. Може да промените името по-късно, когато решите отново да използвате приложението Moodify, но държите да запазите стария плейлист.   2. MagicPlaylist     Има песен, която обичаш. Искаш да слушаш други песни като нея. Доверете се на MagicPlaylist и напишете името на песента, за да получите незабавно плейлист съдържащ подобни песни. Можете да изберете дължината на плейлиста, както и да го зададете като публичен или частен. Може да променяте името на плейлиста, както и да добавяте още песни, преди да го запишете в Spotify.   3. Discover Quickly   Създаден от двама служители на Spotify, Discover Quickly е уеб приложение за намиране на нова музика въз основа на вашите интереси. Тук няма нищо, което Spotify вече не предлага, но получавате много по-лесен за използване интерфейс.   4. Play-Later     Всеки петък, Play-later изброява албуми, издадени през изминалата седмица и ги класира по популярност. Ще получите обложката, имената на изпълнителите и броя на песните в албума. Ако нещо ви заинтригува, клкнете върху „Play Later“. Албумът автоматично се добавя към плейлист, наречен „Play Later” във вашия Spotify.   Вижте 5 уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Spotify повишава цените в Европа
Spotify повишава цените в Европа
Spotify продължава да доминира сегмента на стрийминг услуги за музика, въпреки невероятната конкуренция на платформи като Apple Music. Потребителите имат достъп до все по-голяма колекция от съдържание, но също да се забавляват с подкасти и да запазват песни в офлайн режим. От компанията предлагат периодично възможност да изпробвате платените акаунти за три месеца срещу €0.99. Така всеки може сам да се убеди в предимствата, които предлага Spotify. Ситуацията с пандемията от последната година създаде сериозни бизнес затруднения за много компании, включително и в технологичния сектор. Разработчиците на стрийминг услугата представиха няколко големи ъпдейта през последните седмици, но също така разбрахме, че Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент. Някои потребители вече започнаха да получат имейли, които ги информират за предстоящите промени в ценообразуването. Spotify ще увеличат минимално таксите за са абонаментните планове Students, Duo и Family. Това решение ще обхване Великобритания, САЩ и държавите в Европа, информира TheVerge.     Семейният план на Spotify, който сега струва $14.99 вече ще е наличен за $15.99 за американските потребители. На този етап в страната ще се запази цената на Duo, Premium и Student предложенията. Ситуацията е различна във Великобритания и Европа. Така например европейските потребители вече ще се налага да плащат €5.99 за Student плана и €12.99 за Duo.  В същото време семейният план ще е наличен за €17.99, което е ръст от настоящите €14.99. Някои държави в Азия и Южна Америка също ще бъдат засегнати от подобни увеличения. Ако се намирате във Великобритания студентският абонамент вече струва £5.99, вместо £4.99. Family плана, който може да се използва от шест души ще e достъпен за £16.99, вместо £14.99. Добре е да знаете, че всички потребителите ще имат един месец гратисен период преди да се актуализират цените. Това означава, че до края на май ще може да използвате настоящите планове, като по-скъпите абонаменти ще се таксуват от юни.   Още от Digital: Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify
Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify потвърдиха, че работят над поддръжка за HiFi аудио. Функцията ще е достъпна под формата на допълнителен пакет за Premium потребителите. Компанията обещава дългоочакваното Lossless Audio качество да е налично на по-късен етап от годината. Интеграцията на HiFi аудио ще предостави още по-разнообразни възможности да слушаме любимата си колекция от съдържание. В същото време изпълнителните ще могат да представят своите творби в максимално качество, което е важно за дистрибуцията на музиката. Spotify HiFi ще може да се купи допълнително, но засега няма данни за цената. След като получим ъпдейта ще слушаме песните, плейлистите и подкастите с качество, което се доближав до CD дисковете. Освен мобилните устройства функцията ще е достъпна и за съвместимите Spotify Connect високоговорители. Вече са стартирали разговори между компанията и водещи производители за интеграция на Spotify HiFi към повече хардуерни продукти на пазара. Тов е едно от най-желаните подобрения в стрийминг услугата от потребителите, като сега максималното качество, съобщава TheVerge.     Компанията обяви и партньорство с АGBO - компания за интерактивно забавление създадена от режисьорите на Avengers. Желанието на Spotify да предложат премиум аудио качество не е изненадващо, тъй като конкурентните платформи вече поддържат HiFi Audio.  В следващите месеци компанията също ще се присъедини към Amazon Music и Tidal. Аmazon представиха Music HD на цена от $12.99 за премиум потребителите. Друга популярна услуга за стрийминг като Tidal също обещава оптимално аудио на цена от $19.99 месечно. Предвиден е и ексклузивен план с името Tidal Masters, който дори надхвърля стандартите за висококачествено 96kHz / 24-bit аудио. Spotify вероятно ще опитат да представят на по-достъпна цена своя Hi-Fi план, за да провокират по-голям интерес сред своите потребители.   Oще от Digital: Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Spotify е впечатляваща платформа за стрийминг на музикално съдържание, която предлага интелигентен начин за откриване на нови парчета, създаване на плейлисти и слушане офлайн. Ако сте използвали услугата вероятно сами сте се уверили в предимствата, които предлага. Единственият реален конкурент на Spotify е Apple Music, която се радва на невероятна популярност сред собствениците на устройства с Android. В момента платформата има каталог от над 60 млн. парчета, четири милиарди плейлисти, както и 1.9 млн. подкаста. Потребителската база на Spotify надхвърля 320 млн. души, като повече от 140 млн. потребители плащат за абонамент. За да добиете още по-добра представа какво означават тези цифри ще допълним, че Apple Music се използва от 72 млн. потребители. Teзи цифри нагледно очертават предимствата на Spotify, но колкото и странно да звучи това не е достатъчно платформата да се превърна в стрийминг услугата с най-много потребители. Причината е, че Spotify не може да се конкурира с друго популярно приложение, без което не можем.         Това е YouTube. На пръв поглед услугата не е разработена за стрийминг на музика, но е факт, че все повече хора използват своите профили именно за слушане. Около 20 млн. потребители плащат за премиум акаунт в YouTube. Въпреки това повече от 2 млрд. души използват активно платформата всеки месец. Неслучайно това е вторият най-популярен уеб сайт в интернет, който генерира още по-голям трафик в контекста на пандемията от COVID-19. Любопитен факт е, че YouTube се използва на 80 езика в над 100 държави по цял свят, като това е важно предимство на услугата. Трябва да отбележим също, че седем от най-гледаните клипове в челните десет на YouTube са музикални парчета.   Oще от Digital: YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Spotify
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Шведската компания, която разработва стрийминг услугата публикува официално финансовите си резултати за първото тримесечие на годината. Данните са любопитни и разкриват, че Spotify продължават да бъдат предпочитана платформа въпреки несигурността около коронавируса. Приходите генерирани от услугата през първото тримесечие достигат до €1.85 млрд., което е почти идентична стойност с прогнозите за $1.86 млрд. Дивидентите от притежавана акция са -€0.20 вместо предвидените -€0.49. Това определено е един от най-добрите индикатори за представянето на Spotify през този период. Въпреки това компанията намали своите прогнози за финансовите резултати през фискалната година от €7.65 млрд. до €8.05 млрд. вместо очакваните €8.19 млрд., съобщава BusinessInsider. В изявление пред инвеститорите от компанията направиха интересно изказване, че "всеки ден от седмицата вече изглежда като уикенд". Аналогията е направена с доборото им представяне през първото тримесечие на годината, което изненада дори самата компания. Освен всичко останало и времето, което прекарваме в Spotify също се е увеличило за периода.     В момента услугата има активна потребителска база от 286 млн. души, което е с 3 млн. повече от първоначалните прогнози. Успоредно с това Spotify могат да се похвалят, премиум акаунтите вече са 130 млн., което е минимално увеличение от прогнозираните от анализаторите 129 млн. броя. Тези цифри показват, че социалната изолация не само не е навредила, а дори напротив е оказала положително въздействие върху компанията през януари-март 2020г. В някои държави се забелязва спад в популярността на Spotify, но той не е достаъчно сериозен да повлияе на цялостното им представяне в свеотвен мащаб. Рекламните приходи, обаче са засегнати от коронавируса и намаляват с повече от 20% за избрания период. Това се случва през последните три седмици от март и вероятно ще обхване и по-голямата част от настоящия месец. Все пак на тримесечна база от Spotify увеличават със 17% приходите си от реклами до €148 млн. спрямо същите показатели преди години. Компанията притежава кешов капитал от  €1.8 млрд. и не е увлеичила задлъжността си през първото тримесечие.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Spotify е една от най-разпространените услуги за стрийминг на музика. Ако и вие често използвате платформата вероятно ви се е искало да има как да го правите с още по-добро качество на звука? В случая не става въпрос за преминаване към премиум акаунт или покупка на скъпи слушалки.   Функция в Spotify позволява лесно да го направите без да се налага да плащате допълнително.Това е възможно само с няколко кликвания в менюто, където трябва да откриете вградения "Еqualizer" инструмент на услугата. Ето как да се възползвате от тази функционалност, според AndroidPIt:     1. Oтворете приложението Spotify. 2, Кликнете върху иконата с форма на зъбно колело в горния десен ъгъл, за да отворите менюто с настройки. 3. Скролнете докато не видите опцията "Еqualizer", която е разположена над "Storage" раздела. 4. Най-вероятно на екрана ще се изпише съобщение, което ви предупреждава за проблеми свързани със силния звук. 5. Съгласете се, за да премахнете уведомлението. 6. Преместете слайдера на позиция "On"     След това разполагате с възможността сами да преместите слайдерите по такъв начин, че да получите кристалния звук. Другият вариант е да изберете някои от предварителните настройки съобразени с най-популярните жанрове музика. Сред тях са "Dance", "Flat", "Heavy Metal", "Hip Hop", "Jazz", "Pop". "Rock" и др. Независимо от избора ви ще можете да се наслаждавате на любимите парчета с много по-високо качество на звука.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
музика
Потребителите на Spotify скоро ще могат да пускат музика от Siri
Потребителите на Spotify скоро ще могат да пускат музика от Siri
Apple и Spotify водят преговори за добавянето на нова функция в Siri. Тя ще позволи на гласовия асистент да пуска музика от популярната абонаментна услуга, съобщава The Verge. Функцията може да е част от iOS 13 iPadOS 13.   Ако идеята се реализира, ще постави Spotify наравно с Apple Music, която вече има такава функция със Siri. Това ще е и знак, че двете компании започват да подобряват отношенията си, които бяха доста изострени през миналата година. Spotify дори подаде антимонополна жалба срещу Apple в Европейския съюз.   Все пак отношенията все още не...
DMCA.com Protection Status