Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
65 резултата за spotify
музика
Потребителите на Spotify скоро ще могат да пускат музика от Siri
Потребителите на Spotify скоро ще могат да пускат музика от Siri
Apple и Spotify водят преговори за добавянето на нова функция в Siri. Тя ще позволи на гласовия асистент да пуска музика от популярната абонаментна услуга, съобщава The Verge. Функцията може да е част от iOS 13 iPadOS 13.   Ако идеята се реализира, ще постави Spotify наравно с Apple Music, която вече има такава функция със Siri. Това ще е и знак, че двете компании започват да подобряват отношенията си, които бяха доста изострени през миналата година. Spotify дори подаде антимонополна жалба срещу Apple в Европейския съюз.   Все пак отношенията все още не...
музика
YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
До скоро Spotify беше основният претендент за титлата „най-добра музикална стрийминг услуга“. Много находчиво компанията реши да предлага план за студенти като по този начин примами по-младите хора, а след като завършат успява да ги задържи за доста дълго време. Дори Apple – името, което е синоним на музикални плейъри за последните 20 години, не успя да се справи с това предизвикателство от страна на Spotify.   Но според Android Central, за короната вече има нов претендент – YouTube Music. За да се пребори една стрийминг услуга със Spotify, тя трябва да предложи достъпни планове, превъзходен избор на музика и неустоими нови функции, а всичко това го има в YouTube Music.   Планове, ценообразуване и ограничения на устройствата YouTube Music и Spotify имат безплатни и платени версии. И двете услуги не позволяват изтеглянето на музика за офлайн слушане и пускат реклами на всеки няколко песни при безплатните си версии, но поне Spotify ще ви позволи да слушате музика при изключен екран. YouTube Music спира музиката, когато потребителите на безплатната версия изключат екрана или излязат от прозореца „Now Playing“, което означава, че YouTube Music Free ще монополизира екрана ви и по този начин батерията ви, докато я слушате.   Spotify Premium е $ 9.99 на месец за един потребител или $ 14.99 на месец за семеен план до 6 потребители. Spotify Student e $ 4,99 на месец и е в пакет с Hulu абонамент. Spotify Premium може да предложи Hulu абонамент за не-студенти за сумата от $ 12.99 на месец. Spotify има ограничение за устройствата, на които може да се изтеглят песни, което е 3 устройства, всяко с ограничение за изтегляне до 3 333 песни.   YouTube Music Premium е $ 9.99 на месец за един потребител и $ 14.99 на месец за семеен план до 6 потребители над 13 години, тъй като трябва да имате поне 13 години, за да имате профил в Google. Той премахва реклами и отключва фоновото възпроизвеждане и офлайн възпроизвеждането за YouTube Music.   Библиотека и подбор Spotify има над 30 милиона песни в каталога си. YouTube Music предлага официални песни и албуми от звукозаписни компании, като добавя официални музикални видеоклипове, концерти на живо, както официални, така и качени от фенове, ремикси и др. Част от съдържанието, което качват феновете е незаконно. Разбира се, YouTube изтегля това съдържание, но това е постоянна игра, а компанията няма време и ресурси да я играе. Spotify има повече официални песни, но YouTube има много, много повече музика, която всъщност е достъпна за слушане.     Единственото възражение към страхотната библиотека на YouTube Music е, че все още липсва възможност за управление на библиотеките. Всичко, което правите в YouTube Music, се показва в основното приложение на YouTube, от търсения до добавени албуми към всяка песен, която слушате, като се запълва историята на вашите гледания. Но от YouTube съобщиха, че „работят за улесняване на отделянето на историята на YouTube Music и YouTube, както и за скриване на плейлистите и албумите, добавени от Music в Main.“   Алгоритми Spotify е известен със своите алгоритми. От Daily Mixes, които всеки ден се корегират и приспособяват към вашите вкусове до много обичаните Discover Weekly – ежедневни радиостанции, базирани на изпълнители и плейлисти, алоритмите за препоръки на Spotify се възхваляват от всички потребители и меломани.     Алгоритмите на YouTube Music все още нямат тази слава и са съсредоточени в две функции – Your Mixtape и Offline mixtape. Предложенията на YouTube за музикални станции изглеждат неадекватни, но постепенно се наместват.     Your Mixtape може да съдържа различни жанрове, тъй като всичко е в един микс, вместо да бъде разделено по жанрове както е в Spotify, но Your Mixtape „ще улови“ вашия вкус много, много бързо, тъй като YouTube Music се ползва от дългогодишния опит на YouTube.   Функцията Offline Mixtape използва алгоритъма от Mixtape и го използва за генериране на плейлист, който се регенерира и презарежда ежедневно. Вие избирате колко песни да включва плейлистът (до 100).   Стабилност и качество на звука YouTube Music все още е в ранен етап от своето развитие и много функции липсват. Има сериозни грешки в потребителския интерфейс, особено когато използвате приложението офлайн, и се опитвате да управлявате или преглеждате вашата собствена библиотека. Качеството на аудиото на YouTube Music в момента е средно. Spotify предлага аудио стрийминг с качество до 320 kbps чрез опцията „Extreme" на Spotify Premium, докато текущото качество на YouTube Music в приложението е около 128 kbps. От YouTube Music обявиха, че в предстоящата актуализация ще се появят по-стабилни настройки за качество на звука. Освен това Spotify има поддръжка за Android Auto.   Вижте Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
офис приложения
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Microsoft е една от най-големите технологични компании, която разчита основно на корпоративните потребители, за да генерира приходи. Популярността на офис приложенията от MS Office пакета сред бизнес средите е изключително висока, което заедно с лицензите за Windows са ключови за присъствието на компанията в индустрията. Най-доброто доказателство за това твърдение е платформата Office 365, която срещу абонамент предоставя неограничен достъп до офис приложенията на Microsoft.   Компанията сега се похвали, че Microsoft Office вече е облачна услуга с потребителска база от 214 млн. души, които плащат средно $99 на година, за да се възползват от предимствата, които предлага. Преобладаващата част от платените акаунти са на корпоративни потребители, но над 34 млн. от профилите са на обикновени хора, използващи Office 365 в домовете си. Данните са на Tрен Грифин, който е Senior Director в Microsoft. По този начин Оffice 365 има повече потребители от Amazon Prime и Spotify Premium взети заедно.     В момента има 101 млн. души, които плащат за премиум акаунти в услугата Amazon Prime, както и 107 млн. с платени абонаменти в Spotify. За в бъдеще компанията ще бъде фокусирана около идеята да привлече повече обикновени потребители към Office 365, съобщава mspoweruser. Тук е момента да уточним, че Office 365 Home струва 189.99 лв. на година и освен неограничения достъп до Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и Access предлага 1ТВ безплатно място за файлове в OneDrive за максимум шест души.   Oще от Digital: Microsoft увеличиха цените на Office 2019 с 10%
Spotify
Какви подобрения да очакваме в новата версия на Spotify за Android
Какви подобрения да очакваме в новата версия на Spotify за Android
Създателите на популярната платформа за стрийминг на музика подготвят премиерата на няколко нови функции в официалното си приложение. Първата от тях се казва "Sleep Timer" и както името подсказва ще ви позволи да изберете час, в който да бъде спряно възпроизвеждането на парчета. Това е подходящо например за обедната почивка или вечер преди лягане, като можете да настроите интервали между 5 и 60 минути, както и да използвате "End Track" функцията, която спира стрийма след като свърши актуалния трак.      Другото нововъведение, което ни очаква в Spotify се казва "Connect with Friends" и представлява функция за споделяне на песни и плейлисти с хората, които се намират  в близост до нас. Това ще е възможно, чрез сканиране на специален код в приложението от смартфоните, съобщава Neowin. Потребителите ще имат достъп до тази функция от "Connect To A Device" менюто на Spotify. Tретото подобрение, което ни очаква в следващата версия на услугата за Android също е доста атрактивна и предлага интеграция с Google Maps.     По този начин потребителите ще получават интелигентни препоръки за най-добрия маршрут при пътуване, а също възможността да управляват Spotify от интерфейса на Google Maps. Така ще се улесни процеса на смяна на парчетата и превключването между двете приложения за навигация и стрийминг на музика. Предвидена е още една опция за препоръчване на подходящи парчета от вградения плейър на Spotify, която ще се казва "More You Will Like". Новата версия все още е тестова, но вероятно в следващите седмици ще е налична за потребителите.     Още от Digital: Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify
Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify е предпочитана музикална услуга за стрийминг, която позволява лесно и бързо да откривате нови парчета в стиловете, които харесвате. Няма да е пресилено да кажем, че именно алгоритмите за препоръчване на музика представлява голямото предимство на платформата пред нейните конкуренти. Добър пример в това отношение са персонализираните плейлисти "Discover Weekly" и "Release Radar", в които Spotify подбира специална селекция от съдържание, съобразно вкусовете и предпочитанията на всеки профил.    Екип от независими разработчици изведоха тази концепция на съвсем различно ниво с премиерата на функция, която се казва "Discover Quickly". В момента е достъпна под формата на уеб приложение със същото име и възпроизвежда директно "Discover Weekly" плейлистата от акаунта ви като дигитални обложки от албуми за всяко едно парче. Ако застанете с мишката върху името на дадено парче ще стартира откъс от него. Кликването върху песента показва повече информация за албума и изпълнителя,  съобщава Gizmodo.     Нужно е само едно натискане, за да добавите песен към съществуваща плейлиста или да създадете нова такава в Spotify. Новата функция със сигурност ще промени изцяло представата ни за начина, по който слушате любимата музика в популярната услуга. Важно е да отбележим, че "Discover Quickly" може да се приложи със същия ефект към всяка една плейлиста, която пазите в своя профил в Spotify. Tова е само началото на този иновативен проект, чиято цел е да улесни значително откриването на атрактивно съдържание от потребителите.     Oще от Digital: Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify
Spotify ще ни позволят да качваме собствена музика в приложението им за Android
Spotify ще ни позволят да качваме собствена музика в приложението им за Android
Spotify е една от най-предпочитаните услуги за стрийминг на музика, която предлага разнообразен каталог от над 30 млн. парчета във всички популярни жанрове. Услугата е безплатна, но ако искате да махнете рекламите и да слушате офлайн с премиум качество ще трябва да платите за премиум акаунт. Софтуерните инженери на Spotify вече експериментират с нова полезна функционалност, която първоначално ще е достъпна единствено за смартфоните с Android.     Toзи инструмент е предназначен за онези от нас, които не успяват да открият някои от любимите си парчета в каталога на Spotify. Именно заради това създателите на услугата искат да ни предоставят възможност да качваме сами музика от личната ни колекция и да я слушаме в профилите си. По този начин няма да се налага да използваме друго мобилно приложение за тази цел и ще имаме винаги достъп до музиката, която харесваме, информира Engadget.     Новият "Import" бутон в менюто с настройки ще отвори допълнителен прозорец, от който да изберем музиката, която да качим в профила си. Съдържанието ще бъде организирано в различни категории, като "Folder", "Artist", "Album" и "Song". Поддържаните формати ще включват MP3, MP4 и М4P. Другото подобрение в Spotify е интеграцията на полезна "Saved for Later" функция, с която да запазите за слушане по-късно любимите си подкасти в профила си.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Spotify тестват функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на услугата
Spotify тестват функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на услугата
Spotify е атрактивна услуга за стрийминг на музика, която ежедневно се използва от милиони собственици на смартфони. Това е една от най-добрите платформи за слушане на любимите ви парчета, албуми и изпълнителни, когато сте в движение. Ако не сте съгласни да плащате символичен месечен абонамент можете да използвате безплатната версия, която включва реклами. Oт Spotify са се погрижили тези съобщения да не са твърде досадни и да не се показват често, което е доста добра новина за потребителите на услугата.    Компанията дори вече експериментира с функция, която да премахне рекламите от безплатната версия на Spotify. По този начин създателите на платформата се надяват да накарат повече хора да регистрират профили и да започнат да слушат любимата си музика с нея . Информацията за тестовете бе публикувана от шефът на Partner Solutions дивизията на Spotify, Даниел Лий в интервю за Adage, предаде DigitalTrends. Новият инструмент е тестван сред малък брой потребители в Австралия.      Въпросната функция позволява да спираме, колкото искаме на брой аудио и видео реклами, докато слушаме любимите си парчета в услугата. Концепцията на Spotify е потребителите да могат да спират всички реклами, които смятат, че не са подходящи или не харесват по една или друга причина. Така всеки човек би могъл да персонализира по-добре това съдържание и да позволи на услугата с рекламните си формати да му препоръчва само неща, които одобрява.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробватеa
Spotify
Какво ще представлява функцията Safety Mode в Spotify
Какво ще представлява функцията Safety Mode в Spotify
Spotify е предпочитана услуга за стрийминг на музика, която предлага едни от най-разнообразните каталози в индустрията. Създателите на приложението за Android експериментират с нова функция, която се казва Safe Mode UI. Този инструмент е предназначен изцяло за устройствата, които достъпват Spotify, чрез Bluetooth свързаност. Според официалните данни в момента този режим се използва от 3% от собствениците на акаунти в услугата, предаде XDA-Developers.   Новата функционалност представлява предпазна мярка, която да улесни използването на Spotify в определени ситуации. Така например, ако шофирате не е нужно да отмествате поглед от пътя и да гледате екрана на смартфона. Активирането на Safety Mode режима става автоматично със свързване на Bluetooth базирано устройство. Интерфейсът на профила ви веднага ще се промени и ще забележите много по-големите бутони за навигация, които осезаемо подобряват навигацията.       Разполагате с възможността да контролирате музикалния плейър с нормалните бутони, но също да харесвате парчета и да ги добавяте към плейлисти. Ако всичко върви по план новият режим вероятно скоро ще е достъпен за всички потребители, които използват Android. Версията за iOS ще бъде представена на по-късен етап. Spotify се надяват с подобни режими да ни помогнат да извлечем максимума от възможностите на услугата независимо къде се намираме и какво правим.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
LG
LG ще промотира новите си монитори от висок клас в Spotify
LG ще промотира новите си монитори от висок клас в Spotify
LG избраха атрактивен начин да привлекат вниманието ни към новото си поколение премиум монитори. Корейския производител стартира интересна кампания с името "Born To Be Wide" в популярната услуга Spotify. Идеята на LG e със специална плейлиста да провокират интереса на професионалистите, обикновените потребители и геймърите. Предимствата на UltraWide мониторите на компанията са разработени да отговорят дори на най-специфичните нужди.   Изборът на Spotify не е случаен, тъй като LG искат да изтъкнат факта, че устройствата им са толкова широки, колкото е разнообразна колекцията от музика в стрийминг услугата. В крайна сметка почти всеки потребител, който работи на компютъра или се забавлява с любимите си игри е много вероятно и да слуша любима музика, докато го прави. Въпросните плейлисти са категоризирани в две отделни групи с компилации за геймъри, както и такива за офис служители.   Секциите включват по девет плейлисти, които обхващат всички емоции и настроения на слушателите. Атрактивната идея за реклама на LG иска да промени традиционното мислене и да ни информира, че компанията знае много добре от какво имаме нужда. По този начин корейския производител се стреми да генерира позитивен отзвук към своите продукти, но също така да бъде максимално полезна на всеки свой клиент.   Още от Digital: LG UltraGear Nano IPS е първият геймърски монитор с 1ms време за реакция
Spotify
Spotify ще ни позволят да слушаме музика едновременно с приятелите си
Spotify ще ни позволят да слушаме музика едновременно с приятелите си
Популярната услуга за стрийминг на музика вече предлага разнообразни функции, с които да се наслаждаване по най-добър начин с любимите си парчета. Възможността да слушаме парчета с HD качество в офлайн режим и впечатляващите алгоритми, с които препоръчват съдържание са само две от предимствата на Spotify. Създателите на популярната услуга изглежда искат да ни накарат да прекарваме повече време с приятелите си в мобилното приложение и вече тестват много полезна функция.   Въпросният инструмент се казва "Social Listening" и както името подсказва ще ни позволи да слушаме заедно с приятелите си едни и същи парчета. Имайте предвид, че песните се синхронизират в реално време и функцията представлява дигитална версия да си разделите с любим човек по една от слушалките и да чуете едновременно дадена песен. Стрийминг платформата ще предостави и допълнителни възможности всеки приятел да добавя собствена музика към общата плейлиста, съобщава BGR.     След като стартирате функцията от смартфоните веднага ще бъдете пренасочени към "Always Connected" страницата със споделените парчета. Интерфейсът на Spotify ще показва информация за хората, които са се присъединили към плейлистата и на какво мобилно устройство слушат. Aко искате да добавите външен човек ще може да го направите като генерирате и споделите с него уникален линк, който ще го присъедини към общата плейлиста. Все още не знаем кога да очакваме премиерата на тази функция.   Oще от Digital: Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify
Приложението Spotify вече е инсталирано 500 млн. пъти за Android
Приложението Spotify вече е инсталирано 500 млн. пъти за Android
Spotify е предпочитана услуга за стрийминг на музика от милиони потребители, заради разнообразната колекция от съдържание и умните алгоритми за препоръчване на парчета. Премиум версията предлага възможност за запазване на плейлистите в офлайн режим, подобрява значително качеството и премахва акаунтите. Ако си търсите подходяща платформа за стрийминг от смартфона определено пробвайте Spotify, която продължава да е по-популярна от Apple Music.    Създателите на мобилното приложение вече потвърдиха, че 207 млн. души го използват активно всеки месец. Категорично доказателство за успеха на Spotify е факта, че това заглавие премина границата от 500 млн. инсталации за Android. Toва е впечатляващо постижение, с което могат да се похвалят много малко заглавия. Всъщност Spotify е първото приложение за стрийминг, което не е предварително инсталирано в смартфоните и е изтеглено толкова много пъти, съобщава AndroidPolice.     Данните са доказателство колко популярна услуга е Spotify сред собствениците на смартфони с най-популярната мобилна платформа. Приложението се радва на голям интерес сред устройствата с iOS, но инсталациите му за iPhone не са толкова внушителни. Независимо от личните ви предпочитания няма как не определим Spotify като една от най-добрите мултимедийни платформи за стрийминг и една от малкото преминала границата от 500 млн. изтегляния от смартфоните с Android.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Spotify тестват по-евтин Premium Duo план за двама на цена от €12.49
Създателите на популярната услуга вече са стартирали тестове с ограничен брой потребители на нов абонаментен план, който се казва Spotify Premium Duo. Както името подсказва предложението е предназначено да се използва от двама души, които ще получат премиум акаунти на цена от €12.49 на месец. Припомняме ви, че стандартната цена на абонамента е €9.99 за един човек месечно, като Spotify предлага и семеен план за шестима на цена €14.99. Със сигурност Premium Duo ще се превърне в добра алтернатива на сегашните планове за много потребители.    В голяма степен този план е предназначен за двама души, които живеят заедно и освен по-изгодната цена се отличава с още няколко интересни функционалност. Друга иновация е новата плейлиста Duo Mix, която представлява секция от музика, която  потенциално ще се хареса и на двамата собственици на Premium Duo акаунтите, генерирана на базата на историята на слушане в Spotify. Новият абонаментен план предлага още една полезна опция за споделяне на всички плейлисти, които са създадени в двата премиум акаунта, съобщава Engadget.     Компанията обмисля да въведе ограниченията собствениците на Premium Duo абонаменти да се регистрират с един и същ адрес, за да се възползват от специалната офертата. Този план на практика е базиран на усъвършенстваните алгоритми за препоръчване на парчета на Spotify в допълнение към предпочитанията на любимите ни хора. В момента Premium Duo се използва от малък брой потребители в Колумбия, Дания, Полша, Чили и Ирландия, но финалната версия ще е достъпна, както за сегашните, така и за новите профили.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify
Spotify съдят Аpple заради нелоялни бизнес практики
Spotify съдят Аpple заради нелоялни бизнес практики
Spotify е предпочитана музикална услуга, която предлага разнообразна колекция от над 30 млн. парчета и е достъпна за всички водещи платформа. Създателите на популярната платформа сега заведоха съдебен иск срещу Apple на територията на ЕС. Основният мотив е, че компанията провежда политика, която вреди на принципите на естествената конкуренция и създава предпоставки за дискриминация на конкурентни услуги, като Spotify. В случая става въпрос за изискванията, които разработчиците трябва да спазят в App Store.     Документацията към съдебния иск включва описание на събития, които започват още през 2010г. и продължават до ден днешен. По този начин Spotify се опитват по-най-добър начин да илюстрират как Apple се опитва да затрудни максимално други компании да предоставят услугите си. Така например компанията продължава да принуждава разработчиците да споделят 30% от приходите си с Apple. Ако Spotify искат да преминат към друг метод на плащане се оказва, че потребителите не могат да ъпдейтнат към премиум версията на приложението.     Големият проблем е, че компанията едновременно има пълен контрол над App Store, но от друга е конкурент на Spotify, чрез собствената си музикална услуга. Apple Music не е необходимо да редуцира с 30% приходите си и това е причината за увеличение на месечния абонамент за Spotify. По този начин компанията се опитва да компенсира тази сума, но пък за потребителите става по-изгодно да използват Apple Music, тъй като е по-евтина. Teзи практики влияят негативно на всички външни разработчици на приложения в App Store.   Oще от Digital: Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
Spotify
Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify увеличиха тройно лимита за слушане на песни в офлайн режим
Spotify е популярна услуга, която ежедневно се използва от десетки милиони потребители. Създателите на прогрaмата полагат много усилия, за да са сигурни, че предлагат нещо различно и атрактивно на клиентите си. Ако сте използвали Spotify сте имали възмoжността да се убедите в очевидните предимства на платформа. Неслучайно днес услугата е много по-популярна от Apple Music и продължава да увеличава броя на потребителите, които са склонни да платят абонамент, за да я използват.    Ако и вие разполагате с премиум акаунт в Spotify е добре да знаете за ново интересно подобрение, което със сигурност ще харесате. Оказва се, че създателите на музикалната услуга са решили да увеличат осезаeмо броя на парчетата, които изтегляте за слушане в офлайн режим. Досега ограничението за платените акаунти бе 3333 песни, предаде TechRadar. За в бъдеще, обаче собствениците на акаунти в Spotify ще могат да запазят на смартфона до 10 хил. парчета, което е сериозно увеличение.      Другото важно подобрение е, че всеки премиум акаунт вече може да се използва на пет различни устройства, а не на три, както беше досега. Ако приемем, че се възползвате максимално от новото предложение на услугата това означава, че ще има как да запазите 50 хил. парчета за слушане в офлайн режим. Стрийминг услугата лесен за използване интерфейс и впечатлява с алгоритмите си, които препоръчват сходно съдържание на това, което слушате. Spotify има каталог от над 35 млн. парчета.   Oще от Digital: Шест неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify
Spotify
Как да настроим Google Clock да ни буди с музика от Spotify
Как да настроим Google Clock да ни буди с музика от Spotify
Един от най-добрите начини да започнем деня си е, като вместо аларма се събудим под звуците на любимо парче. Мобилните платформи предлагат разнообразие от подобни приложения за смартфоните. Тази функционалност скоро ще намери и място в Google Clock, тъй като компанията работи усилено над интеграция на Spotify. Със сигурност това подобрение ще се хареса на много хора, тъй като ще позволи да използвате песните от плейлистите си в стрийминг услугата като аларма на мобилното устройство.   Google уточниха, че е необходимо смартфоните да работят с Android 5.0 или по-висока версия на платформата, за да използват тази функция, съобщава Pocket-Lint. Разпространението на новата версия на Google Clock вече е започнало и до броени дни ще е налично за всички потребители. Първата стъпка е да изтеглите двете приложения от Google Play, а след това ще видите нова опция за интеграция на Spotify в Google Clock. Кликването върху нея ще ви покаже инструкции как да активирате новата функция.     В този случай ще разполагате с две възможности да стартирате класическа аларма или ще даи изберете музика от Spotify плейлистите си, която смятате, че е подходяща да ви събуди. Компанията увери, че настройването на аларма в приложението ще е възможно и за безплатните акаунти в популярната стрийминг услуга, както и за курираните плейлисти в нея. Интеграцията на Spotify може да се превърне в още една сериозна причина защо да изпробвате сами как работи Google Clock.   Oще от Digital: Как да виждаме текстовете на песните в Spotify за Android
Spotify
Spotify Lite е олекотена версия на приложението за смартфоните с Android
Spotify Lite е олекотена версия на приложението за смартфоните с Android
Създателите на популярната услуга за стрийминг на музика са създали нова олекотена версия на мобилното си приложение за Android, което се казва Spotify Lite. Идеята е този софтуер да заема минимално място на смартфоните и да предложи най-базовите функционалности. Другият ключов акцент в разработването на Spotify Lite е да се редуцира трафика на мобилен интернет, докато се наслаждаваме на любимите си парчета. Тук е момента да споменем, че размера на приложението е едва 15МВ.      За сравнение стандартната версия на Spotify е с големина от приблизително 100МВ, което представлява намаление от около 85%. Една от основните функции, които няма да можете да използвате на приложението е опцията да слушате плейлистите офлайн. Spotify Lite също така прави компромис с качеството на музиката и не поддържа Extreme Quality Playback режима, информира AndroidPolice. Потребителите ще забележат и отсъствието на Spotify Connect.       Spotify Lite не позволява да избирате коя песен от плейлистата да пуснете на смартфона, а стартира в собствена последователност всички песни в нея. Компанията уточни, че това все още е бета версия и си запазват правото периодично да ъпдейтват новия си продукт. Въпреки ограниченията Spotify Lite е добро предложение за собствениците на смартфони, които нямат достатъчно памет и искат да пестят от мобилен интернет, докато слушат, когато са в движение.   Още от Digital: 6 неща, които трябва да знаем за новия безплатен Spotify