Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
87 резултата за spotify
стрийминг услуги
Spotify спира функцията Car View
Spotify спира функцията Car View
Spotify е комплексно решение за достъп и стрийминг на любимата музика независимо къде се намирате. Платформата е удобно решение да се забавлявате с парчета и плейлисти от смартфоните, когато сте в движение. В същото време потребителите могат да стартират своя профил от предпочитан браузър и дори да използват приложението, докато шофират. Една от отличителните характеристики на услугата пред Apple Music и Tidal е полезна функционалност с името "Car View". Както името подсказва опцията е създадена да улесни работата със Spotify, когато пътуваме в автомобили. На практика активирането  на функцията позволява интерфейса на приложението да се възпроизведе с по-големи елементи от интерфейса. Така потребителите могат по-безопасно и лесно да управляват музиката, докато шофират. Ако харесвате начина, по който работи Car View е добре да знаете, че компанията скоро ще спре поддръжката на тази опция, съобщава PhanAndroid.     Решението бе потвърдено в официален пост и предизвика вълна от негативни коментари в интернет. Някои потребители вече нямат достъп до "Car View" от настройките на мобилното приложение. Все пак компанията твърди, че спирането на функцията няма да ги откаже да търсят нови начини, с които да направят музикалното изживяване по-добро в автомобилите. От Spotify не конкретизираха какви точно планове имат да оптимизират услугата. На този етап най-подходящото решение е да използвате Google Assistant и с гласови команди да стартирате и управлявате музикалното съдържание по време на път. Едва ли ще се наложи да чакаме твърде дълго, за да научим какви са плановете на Spotify.   Oще от DIgital: Функцията за показване в реално време на текстовете на песните в Spotify вече е достъпна
Spotify
Kaк да блокираме потребители в Spotify
Kaк да блокираме потребители в Spotify
Spotifу e водеща стрийминг услуга, която винаги е изненадвала с впечатляващите алгоритми за препоръчване на съдържание. Потребителите имат достъп до разнообразна колекция от съдържание, включително и опция за слушане на плейлистите в офлайн режим за премиум акаунтите. Платформата също така предлага различни персонализирани селекции от музика, с които да ни забавлява. Досега единственият начин да блокирате друг потребител в услугата изискваше да се свържeте с отдела за техническа поддръжка. Дори и да се подаде подобен сигнал, обаче въпросния човек ще продължи да има достъп до плейлистите и да разглежда личния ви профил. В някои случаи това може да е доста неприятно. Компанията вече представи функция, с която е възможно да блокирате по-ефективно други потребители, включително и да блокирате напълно достъпа им до вашето съдържание в стрийминг услугата.     Ето как да го направите, според MakeUseOf:   Как да блокирате потребители в Spotify   1. Стартирайте Spotify на компютър или мобилно устройство. 2. Изберете съответния профил, който искате да блокирате. 3. Кликнете върху иконата с три точки, разположена под профилната снимка. 4. Натиснете последователно "Block", за да потвърдите.   Как да отблокирате друг профил в Spotify   1. Отворете съответния профил. 2. Натиснете бутона с три точки. 3. Изберете "Unblock" от менюто.   Новата функция е полезна и за сигурността, тъй като ще направи по-безопасен профила ви в стрийминг услугата. Другите предимства на опцията за блокиране в Spotify e, че може да ограничите външния достъп до вашия профил и плейлистите. В крайна сметка винаги е добре да имаме избор, когато става въпрос за споделяне на информация онлайн.   Oще от Digital: Spotify ще предлагат достъп до аудио книги на Storytel
Spotify
Spotify вече ще ни информира за ново съдържание на любимите изпълнители
Spotify вече ще ни информира за ново съдържание на любимите изпълнители
Spotify e платформа за стрийминг, която опитва активно да разширява каталога от налично съдържание. Потребителите имат достъп до албуми на любими изпълнители, плейлисти с парчета за слушане офлайн, както и секция за подкасти. По този начин компанията се надява да прекарваме още повече време в своите профили. Ако използвате услугата вероятно сте слушали съдържанието, което Spotify ви препоръчва в Discover Weekly и Daily Mix секциите. Друг пример е Release Radar плейлистата, която е индивидуална за всеки акаунт. Компанията експериментира с още една функционалност, която се казва "What's New", информира TheNextWeb.     Както името подсказва функцията е създадена, за да улесни откриването на ново съдържание на групите и изпълнителните, които следвате в стрийминг услугата. Секцията се актуализира в реално време и ще осигурява достъп до актуалните парчета, албуми или епизоди на предпочитаните изпълнители. Новият раздел ще се активира с кликване на иконата, която изобразява камбана и е локализирана в горната част на Home таба от смартфоните. Ако има налично ново съдържание ще видите цветова индикация в синьо. В следващите седмици "What's New" ще може да се използва от мобилните версии на Spotify.   Още от Digital: Spotify ще предлагат достъп до аудио книги на Storytel  
Spotify
Spotify ще предлагат достъп до аудио книги на Storytel
Spotify ще предлагат достъп до аудио книги на Storytel
Разпространението на коронавируса не се отрази негативно на стрийминг услугата. Последните тримесечия дори бяха свързани с последователен ръст за Spotify. Популярната платформа разшири допълнително своята потребителска база и вече се използва от почти 350 млн. потребители. Забелязва се и ръст в броя на хората, които плащат за премиум абонамент, които достигат до 155 млн. Spotify продължава да доминира атрактивния сегмент на стрийминг услуги. Разнообразният каталог включва десетки милиони парчета, както и неограничени възможности за създаване на плейслисти. Премиум версията освен, че подобрява качеството предлага опция за слушане в офлайн режим, което е много полезно. Спирането на рекламите също е важно, ако сте решили да отделите средства за месечен абонамент. Услугата също така предлага и достъп до подкасти, с което гарантира допълнителни часове забавление, докато слушаме любимото си съдържание в Spotify.     Aко използвате активно услугата вероятно ще се зарадвате да научите за следващата голяма интеграция. Spotify потвърдиха официално, че са сключили партньорство със Storytel. Благодарение на общия им проект потребителите ще могат да слушат колекцията от аудио книги на Sporytel в своите Spotoify профили, съобщава 9to5mac. В момента има повече от 5000 хил. налични аудио книги, но каталога постоянно се увеличава с нвово съдържание. Ползата от сътрудничеството е за двете страни. Storytel ще могат да достигнат до много по-голяма аудитория. В същото време Spotify започва да се превръща в разнообразна платформа, която предлага музика, подкасти и аудио книги. Интеграцията със Storytel е планирана за втората половина на годината. Допълнително ще разберем кога ще може да изпробваме колекцията от аудио книги на услугата в Spotify профилите.   Oще от Digital: Spotify повишава цените в Европа
Spotify
Spotify повишава цените в Европа
Spotify повишава цените в Европа
Spotify продължава да доминира сегмента на стрийминг услуги за музика, въпреки невероятната конкуренция на платформи като Apple Music. Потребителите имат достъп до все по-голяма колекция от съдържание, но също да се забавляват с подкасти и да запазват песни в офлайн режим. От компанията предлагат периодично възможност да изпробвате платените акаунти за три месеца срещу €0.99. Така всеки може сам да се убеди в предимствата, които предлага Spotify. Ситуацията с пандемията от последната година създаде сериозни бизнес затруднения за много компании, включително и в технологичния сектор. Разработчиците на стрийминг услугата представиха няколко големи ъпдейта през последните седмици, но също така разбрахме, че Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент. Някои потребители вече започнаха да получат имейли, които ги информират за предстоящите промени в ценообразуването. Spotify ще увеличат минимално таксите за са абонаментните планове Students, Duo и Family. Това решение ще обхване Великобритания, САЩ и държавите в Европа, информира TheVerge.     Семейният план на Spotify, който сега струва $14.99 вече ще е наличен за $15.99 за американските потребители. На този етап в страната ще се запази цената на Duo, Premium и Student предложенията. Ситуацията е различна във Великобритания и Европа. Така например европейските потребители вече ще се налага да плащат €5.99 за Student плана и €12.99 за Duo.  В същото време семейният план ще е наличен за €17.99, което е ръст от настоящите €14.99. Някои държави в Азия и Южна Америка също ще бъдат засегнати от подобни увеличения. Ако се намирате във Великобритания студентският абонамент вече струва £5.99, вместо £4.99. Family плана, който може да се използва от шест души ще e достъпен за £16.99, вместо £14.99. Добре е да знаете, че всички потребителите ще имат един месец гратисен период преди да се актуализират цените. Това означава, че до края на май ще може да използвате настоящите планове, като по-скъпите абонаменти ще се таксуват от юни.   Още от Digital: Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify
Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify потвърдиха, че работят над поддръжка за HiFi аудио. Функцията ще е достъпна под формата на допълнителен пакет за Premium потребителите. Компанията обещава дългоочакваното Lossless Audio качество да е налично на по-късен етап от годината. Интеграцията на HiFi аудио ще предостави още по-разнообразни възможности да слушаме любимата си колекция от съдържание. В същото време изпълнителните ще могат да представят своите творби в максимално качество, което е важно за дистрибуцията на музиката. Spotify HiFi ще може да се купи допълнително, но засега няма данни за цената. След като получим ъпдейта ще слушаме песните, плейлистите и подкастите с качество, което се доближав до CD дисковете. Освен мобилните устройства функцията ще е достъпна и за съвместимите Spotify Connect високоговорители. Вече са стартирали разговори между компанията и водещи производители за интеграция на Spotify HiFi към повече хардуерни продукти на пазара. Тов е едно от най-желаните подобрения в стрийминг услугата от потребителите, като сега максималното качество, съобщава TheVerge.     Компанията обяви и партньорство с АGBO - компания за интерактивно забавление създадена от режисьорите на Avengers. Желанието на Spotify да предложат премиум аудио качество не е изненадващо, тъй като конкурентните платформи вече поддържат HiFi Audio.  В следващите месеци компанията също ще се присъедини към Amazon Music и Tidal. Аmazon представиха Music HD на цена от $12.99 за премиум потребителите. Друга популярна услуга за стрийминг като Tidal също обещава оптимално аудио на цена от $19.99 месечно. Предвиден е и ексклузивен план с името Tidal Masters, който дори надхвърля стандартите за висококачествено 96kHz / 24-bit аудио. Spotify вероятно ще опитат да представят на по-достъпна цена своя Hi-Fi план, за да провокират по-голям интерес сред своите потребители.   Oще от Digital: Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Коя стрийминг услуга е по-популярна от Spotify
Spotify е впечатляваща платформа за стрийминг на музикално съдържание, която предлага интелигентен начин за откриване на нови парчета, създаване на плейлисти и слушане офлайн. Ако сте използвали услугата вероятно сами сте се уверили в предимствата, които предлага. Единственият реален конкурент на Spotify е Apple Music, която се радва на невероятна популярност сред собствениците на устройства с Android. В момента платформата има каталог от над 60 млн. парчета, четири милиарди плейлисти, както и 1.9 млн. подкаста. Потребителската база на Spotify надхвърля 320 млн. души, като повече от 140 млн. потребители плащат за абонамент. За да добиете още по-добра представа какво означават тези цифри ще допълним, че Apple Music се използва от 72 млн. потребители. Teзи цифри нагледно очертават предимствата на Spotify, но колкото и странно да звучи това не е достатъчно платформата да се превърна в стрийминг услугата с най-много потребители. Причината е, че Spotify не може да се конкурира с друго популярно приложение, без което не можем.         Това е YouTube. На пръв поглед услугата не е разработена за стрийминг на музика, но е факт, че все повече хора използват своите профили именно за слушане. Около 20 млн. потребители плащат за премиум акаунт в YouTube. Въпреки това повече от 2 млрд. души използват активно платформата всеки месец. Неслучайно това е вторият най-популярен уеб сайт в интернет, който генерира още по-голям трафик в контекста на пандемията от COVID-19. Любопитен факт е, че YouTube се използва на 80 езика в над 100 държави по цял свят, като това е важно предимство на услугата. Трябва да отбележим също, че седем от най-гледаните клипове в челните десет на YouTube са музикални парчета.   Oще от Digital: YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify ще конкурират TikTok със секция за вертикални видео клипове
Spotify ще конкурират TikTok със секция за вертикални видео клипове
Приложението за споделяне на кратки видео клипове вече се превърна в невероятен хит в световен мащаб. TikTok продължава да приковава вниманието предимно на най-младата аудитория. Популярността му кара други платформи като Instagram, YouTube и Snapchat да интегрират нови функционалности, с които да бъдат по-конкурентни на TikTok. Най-популярната услуга за стрийминг на музика също се присъединява към този списък. От Spotify официално потвърдиха, че експериментирaт с нова функционалност в приложението. Компанията тества добавянето на секция с вертикално заснети видео клипове, по подобие на TikTok. Потребителите могат да отварят раздела като изберат "Discover" иконата в лентата с инструменти, която е позиционирана в долната част на интерфейса на Spotify. Новата секция ще показа музикални видео клипове, които можете да харесате или да пропуснете с едно плъзгане на пръста, съобщава TechCrunch. Teстовата версия позиционира "Discover" между Home и Search табовете на приложението.     Избора на символа с форма на сърце ще хареса съответния клип, докато иконата с три точки ще показа допълнителна информация за видеото. Функцията е базирана на "Canvas" формата, който бе представен в стрийминг услугата преди две години. Някои потребители изразиха недоволство от опцията, тъй като предпочитат статистичните снимки на албумите. Все пак Spotify търсят разнообразни приложения на "Canvas", като този стандарт вероятно ще залегне в нова секция за вертикални видео клипове. На този етап е трудно да предположим кога можем да очакваме премиерата на функцията за всички потребители. При всички положения Spotify търсят нови начини, с които да станат още по-атрактивни за музикалните фенове.   Още от Digital: Функцията за показване в реално време на текстовете на песните в Spotify вече е достъпна
Spotify
Функцията за показване в реално време на текстовете на песните в Spotify вече е достъпна
Функцията за показване в реално време на текстовете на песните в Spotify вече е достъпна
Spotify е лидер в сегмента на стрийминг услугите, заради впечатляващите функции, които предлага на потребителите. Разнообразната колекция от парчетата. предварително персонализираните плейлисти за всеки акаунт и опциите з слуаше офлайн са само част от предимствата на платформата. Въпреки популярността на конкурентни услуги, сред които Apple Music е факт, че Spotify е най-предпочитаното решение за стрийминг на музика. Ако използвате активно своя профил няма как да не ви се е искало да виждате и текстовете на песните, които слушате. Добрата новина е, че разработчиците на компанията са обърнали внимание на обратната връска със своите клиенти. В официален блог пост от Spotify потвърдиха, че функцията за показване на текстовете на парчетата в реално време вече е достъпна за потребителите. От месеци това е най-желаната функция от милионите фенове на Spotify по цял свят. Интеграцията на "Lyrics" е възможна благодарение на партньорство с Musicmatch.     Секцията за текстовете на песни ще е налична в самото приложение и няма да се налага да инсталирате външен софтуер. Spotify уточниха, че "Lyrics" е достъпна за Android, iOS, десктоп версиите на услугата, но също за геймърски конзоли и телевизори. Безплатните акаунти на Spotify също ще имат достъп до функцията. За да видите текстовете на парчета от мобилните версии на Spotify трябва да кликнете върху "Now Playing View" опцията на дадено парче. Докато слушате плъзнете пръста отодолу нагоре, което ще покаже допълнителен панел с текста. Можете да го споделите с избора на бутона "Share" в долната част. Декстоп версията на Sporify ще добави кона с формата на микрофон в "Now Playing" секцията, както и Lyrics бутон в TV версията на услугата.   Още от Digital: Kaк да блокираме потребители в Spotify
Spotify Greenroom
Spotify Greenroom е новото приложение, което ще конкурира Clubhouse
Spotify Greenroom е новото приложение, което ще конкурира Clubhouse
Компанията потвърди официално, че започна да разпространява аудио приложението Greenroom до потребителите на Android и iOS. Това е първият реален опит на Spotify да създадат платформа за социални медии. В голяма степен Greenroom представлява конкурент на Clubhouse и позволява на потребителите да провеждат и участват в разговори на живо в  различни теми като спорт, музика и култура. Премиерата на Greenroom не е свързана с допълнително събитие, като Spotify подканиха своите потребители да изпробват възможностите на приложението. Новият софтуер е походящ потребителите да участват в аудио разговори и да ги превръщат в интересни разговори и подкасти. Spotify се надяват да привлекат интереса на огромната си потребителска база, която надхвърля 350 млн. души по цял свят. Създаден е и специален Creator Fund, който ще стимулира финансово авторите да бъдат по-креативни и да създават по-атрактивни аудио стаи в Spotify Greenroom, съобщава TheVerge.     Tрябва да отбележи, сущо, че Greenroom е базирано на Locker Room приложението, което се разработва от Betty Labs. Компанията бе купена от Spotify през март, като сега името се променя на Greenroom. Функционалността обаче остава сходна, но се разширява значително обхвата на обсъжданите теми. Locker Room имаше единствено спортна насоченост, но новото приложение ще предложи достъп до аудио стаи в много допълнителни жанрове и категории. Визуалният интерфейс е променен и включва теми в черно и зелено, които наподобяват дизайна на Spotify. Функцията за запис на разговорите е много полезна и ще ги запази под формата на подкасти във вашия профил. Потребителите могат да се регистрират в Greenroom със своя Spotify логин, но не е задължително да използват приложнеието. По този начин новият конкурент на Clubhouse ще се присъедини към Twitter Spaces и Facebook Live Rooms, които предлагат сходни функционалности.   Oще от Digital: Spotify ще предлагат достъп до аудио книги на Storytel
Facebook
Какво ще представлява Facebook Project Boombox
Какво ще представлява Facebook Project Boombox
Facebook е комуникационна платформа създадена да ни накара да бъдем максимално активни в своите профили. Вече можем да гледаме разнообразно видео съдържание, включително и излъчвания на живо на други потребители. Традиционните публикации и статус ъпдейти от доста време не са приоритет в социалната мрежа, която предлага разнообразие от функции за забавление и общуване. Ако използвате активно Facebook вероятно ви се е искало да има по-лесен начин да слушате аудио в профилите си. Именно това е целта на нов проект с кодовото име "Project Boombox". Специалистите на компанията работят над плейър за слушане на музика, който да подобри значително този аспект на профилите във Facebook. Най-любопитното е, че "Project Boombox" е съвместна инициатива със Spotify. Партньорството с най-популярната стрийминг услуга за музика ще позволи да стартираме съдържание директно от Spotify, докато разглеждаме публикации във Facebook. Интеграцията ще задълбочи пълноценното партньорство между двете страни и може да превърне слушането на аудио във важно предимство на социалната мрежа.     Новият аудио плейър ще предостави за първи път възможност да стриймвате музика директно от Spotify без да напускате своя профил. Освен достъп до плейлисти и албуми, които съхранявате в своя акаунт ще може да се забавлявате с подкасти. През последните седмици Spotify инвестираха внушителни средства за създаването на подобно съдържание. Този компонент също допринася за сътрудничеството между двете компании. Търсенето и стартирането на подкасти от Facebook е част от стратегията да слушаме повече аудио. Опцията ще е налична и за собствениците на безплатни профили. Премиум акаунтите ще имат достъп до повече функции. Тестовете с новия аудио плейър във Facebook ще продължат с ограничен брой потребителите в следващите седмици.   Oще от Digital: Spotify ще поддържа HiFi аудио до края на 2021г.
Spotify
Spotify ще позволи да търсим с гласови команди, чрез функцията Hey Spotify
Spotify ще позволи да търсим с гласови команди, чрез функцията Hey Spotify
Spotify промениха представата ни за откриването на ново музикално съдържание, създаване на плейлисти и забавление с подкасти. В момента това е най-популярната услуга за стрийминг на аудио, която се използва активно от 340 млн. активни потребители.  Гъвкавият бизнес модел и предимствата на премиум акаунта са с основен принос повече от 155 млн. от тях да плащат за плащат абонамент за Spotify. Постоянните ъпдейти на разработчиците не само увеличават колекцията от налични парчета и подкасти, но също така оптимизират интерфейса с добавяне на нови функционалности. Следващата интересна иновация в Spotify е свързана с поддръжката на гласови команди, която ще улесни стартирането на музика в профилите ни. Много скоро това ще е възможно с интеграцията на "Hey Spotify" функционалност. Както името подсказва ще можем да изречем тази фраза, за да се стартира гласово вградената търсачка на стрийминг услугата. Някои потребители вече имат достъп до актуализацията, която в следващите дни вероятно ще може да се използва повече хора.     След като активирате Hey Spotify можете да стартирате албум, плейлист или радио станция на дадено парче в своя профил без да използвате ръцете си. Компанията работят над концепцията повече от година и изглежда са готови с финалната версия на новата функция. Потребителите ще бъдат добре запознати с фразата, тъй като използват сходен начин с OK Google и Hey Siri за работа със смартфоните. Голямото предимство на гласовото търсене е, че няма да се налага да въвеждате никакъв текст на клавиатурата. Това е много полезно, когато сте в движение и ръцете са заети. Първата опция за гласово търсене стана част от премиум акаунтите преди две години.  Разработчиците са оптимизирали още повече технологията в създаването на Hey Spotify. Интеграцията на подобни новости може да накара хората да бъдат по-активни в слушане на любимото съдържание в Spotify.   Oще от Digital: Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify
Spotify ще анализира емоциите на потребителите, за да препоръчва песни
Spotify ще анализира емоциите на потребителите, за да препоръчва песни
Spotify са предпочитана стрийминг услуга на музикално съдържание за милиони потребители. Най-добрият пример за успеха на платформата е, че продължава да е по-популярна от Apple Music. Aко имате профил в Spotify няма как да не ви е направило впечатление колко добри са алгоритмите на услугата в препоръчването на музика. Няма да е пресилено, ако определим това като най-голямото предимство на Spotify, с което превъзхожда конкурентните платформи за стрийминг. Повече от 320 млн. потребители по цял свят разчита на своите профили в Spotify за достъп до любимото музикално съдържание. Разработчиците на услугата са патентовали на свое име технология, която може да предложи още една интересна иновация. От компанията експериментират с технология, която анализира емоционалното състояние на потребителите, за да препоръчва песни, съобщава TechRadar. Това ще става с усъвършенствани алгоритми, които следят как се чувстваме и каква е обстановката около нас, за да подбира музика, която Spotify смята за подходяща за всеки профил.     За да превърнат тази концепция в реалност от Spotify ще използват аудио разпознаване, което може да определи емоционалното състояние, акцента, пола и възрастта на потребителите. След това услугата ще препоръча каталог от съдържание, което е базирано на този модел и съответства на определените идентификатори. Технологията ще извлича гореизброените данни от аудио сигнала, следейки не само говора на потребителите, но и фоновите шумове. По този начин Spotify ще могат да предложат още по-персонализирано изживяване за всеки акаунт. Иновативният метод ще е оптимизиран да улавя промени в интонацията и ритъма на речта, за да прецени степента на стрес на всички потребител, за да разбере дали е щастлив, тъжен или ядосан.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
DMCA.com Protection Status