Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
74 резултата за spotify
Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Хакнаха над 300 000 профила в Spotify
Spotify е популярна услуга за стрийминг на музика, която има повече от 300 млн. потребители по цял свят. Разработчиците полатат много усилия да предложат приложението за всички водещи платформи. От Spotify също така се опитват да увеличат броя на премиум акаунтите в приложението, за да генерират повече приходи и да се конкурират с Apple Music. Aко сте използвали Spotify знаете, че можете да стартиралте плейлистите и любимата музика от смартфона, от уеб версията в предпочитания браузър или от приложения за Windows, macOS и Linux. От дълго време хакерите проявяват голям интерес към идеята да пробият защитата на Spotify и да откраднат личните данни на много потребители. В миналото сме чувализа ситуации, когато хора сменят паролата си, но продължавт да виждат качване на нови плейлисти и албуми в акаунта им. Този път разбираме, за една от най-мащабните прояви на хакерите, която е насочена към акаунтите в Spotify, информира BleepingComputer.     Оказва се, киберпрестъпници са използвали база данни с логи детайли за 380 мил. акаунта, за да успеят да хакнат хиляди профили в Spotify. Toва е възможно с използването на информация от публикувани в интернет комбинации от пароли и логин ID-та. В крайна сметка хакерите използват т.нар. "Credential Stuffing Attack" и успяват да възстановяват между 300-350 хил. профила в Spotify. Експерти по сигурността на VPNMentor, които разкриват атаката се свързват с компанията още през лятото. Тяхната реакция е мигновена и само за ден се иницира автоматичня промяна на паролите на всички засегнати профили. По този начин изтеклите онлайн данни стават неизползваеми, тъй като вече не са актуални. Подобна ситуация нямаше да е възможна, ако Spotify предлага по-сигурни методи за логин, като например двуфакторна автентикация. Можем само да се надяваме, че компанията по-бързо ще ни предложи подобни функции, които обещават да ни предпазят профилите ни в Spotify срещу агресивните методи на хакерите.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify тества опции за различно качество при стрийминг в Wi-Fi и мобилни мрежи
Spotify продължава да доминира тенденциите в стрийминга на музика от мобилните устройства. Платформата използва усъвършенствани алгоритми с изкуствен интелект, за да препоръчва подходящо съдържание. Тази функционалност става по-добра, колкото повече слушате в своя профил и е една от отличителните характеристики на Spotify.  Всяка седмица компанията подбира специална селекция от парчета, които смята, че ще ви допадната и тази плейлиста е кръстена Discover Weekly. Собствениците на мобилни устройства разполагат с още много възможности да слушате любимата музика и да откриват нови изпълнители в предпочитаните жанрове. Компанията също така вече работи над идеята да предостави на потребителите повече контрол над качеството на музиката, която слушаме в Spotify. Идеята е да можем да използваме различни опции, когато сме свързани към Wi-Fi мрежа или използваме мобилен интернет за стрийминг в Spotify. Tака ще можем да спестим генерирането на твърде голям трафик, когато сме в движение и респективно да натрупва по-висока сметка.     Данните са публикувани от Джейн Манчун Уонг, която е блогър и софтуерен инженер, като често ни разкрива детайли за предстоящи функции в в най-популярните приложени. Този път разбираме, че Spotify ще ни позволят да изберем опция за по-ниско качество на музиката, когато използваме мобилна връзка.  Предвидена е и автоматична настройка, която автоматично преценява качеството на стриймва вместо вас. Със сигурност това е малка промяна, но може да допадне на хората, желаещи да имат повече контрол над начина, по който се забавляват със стрийминг услугата.  В момента Spotify предлага една опция да изберете качество на стрийма независимо каква връзка използвате. Ако отворите падащото меню в секция "Music Quality" > "Streaming", a именно Automatic, Low, Normal, High и Very High. По всичко личи, че скоро ще можем да предявяваме своите предпочитания съобразно Wi-Fi или мобилна връзка към интернет, докато слушаме плейлистите в профила си в Spotify.   Още от Digital: Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify
Какво да направим, ако не можем да изтеглим музиката си от Spotify
Какво да направим, ако не можем да изтеглим музиката си от Spotify
Една от най-добрите характеристики на Spotify Premium е възможността за изтегляне на песни за слушане по всяко време и навсякъде. Spotify Premium ви позволява да изтегляте до 10 000 песни на до пет устройства, така че да не се налага да използвате ценните си мобилни данни, за да стриймвате любимата си музика и подкасти докато сте в движение. Понякога обаче Spotify може да ви създава проблеми, когато се опитвате да изтеглите песен. Според Business Insider има няколко причини за това. Уверете се, че интернет връзката ви е добра Проверете дали имате Wi-Fi връзка в горния ляв ъгъл на екрана и дали връзката е силна. Ако виждате символа Wi-Fi, но песните не се изтеглят, отидете в секцията Wi-Fi в настройките на вашия телефон и се уверете, че мрежата, към която сте свързани, няма сигнали за грешки до нея. Ако има „Unsecured Network“, може да се наложи да предприемете допълнителни стъпки за свързване. Ако виждате „Connected, No Internet“, има нещо нередно в самата Wi-Fi мрежа. По подразбиране, Spotify ви пречи да изтегляте песни през клетъчни мрежи за данни, така че ако имате LTE връзка вместо Wi-Fi връзка, песните ще изчакат до следващия път, когато се свържете с Wi-Fi, и тогава ще се изтеглят. Ако искате да активирате изтеглянето чрез мобилни данни, докоснете иконата на зъбно колело за настройки в мобилното приложение, докоснете „Music Quality“, и включете „Download Using Cellular“. Уверете се, че имате достатъчно място на устройството си Уверете се, че в паметта на устройството ви има достатъчно свободно място за музиката, която искате да изтеглите. Spotify препоръчва да оставите поне 1 GB свободно място. Можете да проверите колко място за съхранение имате на телефона си директно в приложението Spotify: 1. Докоснете иконата за настройки в горния десен ъгъл на вашия начален екран. 2. Превъртете надолу и докоснете „Storage“. 3. Наличното пространство на телефона ви ще се покаже на екрана. Абонирайте се за Spotify Premium Можете да изтегляте песни само ако сте абонирани за Spotify Premium. Вероятно вече знаете дали сте, но ако искате да проверите, изпълнете следните стъпки: 1. Отидете в менюто Settings в приложението Spotify. 2. Докоснете „Account“. 3. Проверете какво пише до „Subscription“. Ако не пише "PREMIUM," това е причината да не може да изтегляте песни. Освен това проверете дали сте влезли в правилния акаунт. Ако откривате проблем свържете се с Spotify, за да го разрешите. Използвате твърде много устройства Можете да изтегляте песни само на до пет устройства. Ако се опитате да изтеглите на шесто устройство, Spotify автоматично ще премахне изтеглянията, от което и да е от другите устройства, които използвате най-малко. Имате твърде много изтегляния Ако получавате съобщение за грешка, в което се казва, че сте достигнали лимита за изтегляне, това е защото вече сте изтеглили максимум 10 000 песни във вашия акаунт. Ако искате да изтеглите още, ще трябва да се отървете от стари изтегляния. Не се притеснявайте, все още можете да слушате тези песни, когато сте онлайн.   Вижте кои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика  
музика
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
Spotify пуска специална музикална плейлиста за кучета
По информацията на Spotify 74% от собствениците на кучета във Великобритания, слушат музика заедно с домашните си любимци.  По тази причина световноизвестната музикална платформа пусна специална плейлиста, която е предназначена за кучета. Целта е стопаните им да я пускат, когато са извън дома, за да могат четириногите им приятели да се наслаждават на любимите си парчета.
Spotify
4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
За разлика от други услуги за стрийминг на музика, отвореността на Spotify улеснява откриването на нови парчета от приложения, приятели и трети страни. По-долу ще откриете списъка на Make Use Of съдържащ шест приложения за откриване на нови плейлисти или препоръки за албуми.   Разбира се, Spotify помага много за откриването на нова музика, чрез функции като Discover Weekly, Daily Mix и Radio Stations, но винаги е добре да се оглеждаме и отвъд популярните услуги.   1. Moodify   Лесно е за алгоритмите да създават произволни плейлисти въз основа на изпълнител, който харесвате. За разлика от повечето приложения, Moodify цели да ви предложи наистина персонализиран плейлист въз основа на функции, които искате в песните, както и песни, на които те са подобни. Ето кои параметри може да регулирате, за да накарате Moodify да създаде списък с песни за вас: акустика, инструментал, темпо, танцовалност, енергия, настроение. Освен параметрите, можете да накарате Moodify да търсите песни, които са подобни на някои песни, които вече харесвате. След като кликнете върху бутона „Create Playlist“, новият плейлист ще се появи в приложението ви Spotify под името „Discover Moodify“. Може да промените името по-късно, когато решите отново да използвате приложението Moodify, но държите да запазите стария плейлист.   2. MagicPlaylist     Има песен, която обичаш. Искаш да слушаш други песни като нея. Доверете се на MagicPlaylist и напишете името на песента, за да получите незабавно плейлист съдържащ подобни песни. Можете да изберете дължината на плейлиста, както и да го зададете като публичен или частен. Може да променяте името на плейлиста, както и да добавяте още песни, преди да го запишете в Spotify.   3. Discover Quickly   Създаден от двама служители на Spotify, Discover Quickly е уеб приложение за намиране на нова музика въз основа на вашите интереси. Тук няма нищо, което Spotify вече не предлага, но получавате много по-лесен за използване интерфейс.   4. Play-Later     Всеки петък, Play-later изброява албуми, издадени през изминалата седмица и ги класира по популярност. Ще получите обложката, имената на изпълнителите и броя на песните в албума. Ако нещо ви заинтригува, клкнете върху „Play Later“. Албумът автоматично се добавя към плейлист, наречен „Play Later” във вашия Spotify.   Вижте 5 уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
LG
LG ще промотира новите си монитори от висок клас в Spotify
LG ще промотира новите си монитори от висок клас в Spotify
LG избраха атрактивен начин да привлекат вниманието ни към новото си поколение премиум монитори. Корейския производител стартира интересна кампания с името "Born To Be Wide" в популярната услуга Spotify. Идеята на LG e със специална плейлиста да провокират интереса на професионалистите, обикновените потребители и геймърите. Предимствата на UltraWide мониторите на компанията са разработени да отговорят дори на най-специфичните нужди.   Изборът на Spotify не е случаен, тъй като LG искат да изтъкнат факта, че устройствата им са толкова широки, колкото е разнообразна колекцията от музика в стрийминг услугата. В крайна сметка почти всеки потребител, който работи на компютъра или се забавлява с любимите си игри е много вероятно и да слуша любима музика, докато го прави. Въпросните плейлисти са категоризирани в две отделни групи с компилации за геймъри, както и такива за офис служители.   Секциите включват по девет плейлисти, които обхващат всички емоции и настроения на слушателите. Атрактивната идея за реклама на LG иска да промени традиционното мислене и да ни информира, че компанията знае много добре от какво имаме нужда. По този начин корейския производител се стреми да генерира позитивен отзвук към своите продукти, но също така да бъде максимално полезна на всеки свой клиент.   Още от Digital: LG UltraGear Nano IPS е първият геймърски монитор с 1ms време за реакция
Spotify
Spotify ще ни позволят да слушаме музика едновременно с приятелите си
Spotify ще ни позволят да слушаме музика едновременно с приятелите си
Популярната услуга за стрийминг на музика вече предлага разнообразни функции, с които да се наслаждаване по най-добър начин с любимите си парчета. Възможността да слушаме парчета с HD качество в офлайн режим и впечатляващите алгоритми, с които препоръчват съдържание са само две от предимствата на Spotify. Създателите на популярната услуга изглежда искат да ни накарат да прекарваме повече време с приятелите си в мобилното приложение и вече тестват много полезна функция.   Въпросният инструмент се казва "Social Listening" и както името подсказва ще ни позволи да слушаме заедно с приятелите си едни и същи парчета. Имайте предвид, че песните се синхронизират в реално време и функцията представлява дигитална версия да си разделите с любим човек по една от слушалките и да чуете едновременно дадена песен. Стрийминг платформата ще предостави и допълнителни възможности всеки приятел да добавя собствена музика към общата плейлиста, съобщава BGR.     След като стартирате функцията от смартфоните веднага ще бъдете пренасочени към "Always Connected" страницата със споделените парчета. Интерфейсът на Spotify ще показва информация за хората, които са се присъединили към плейлистата и на какво мобилно устройство слушат. Aко искате да добавите външен човек ще може да го направите като генерирате и споделите с него уникален линк, който ще го присъедини към общата плейлиста. Все още не знаем кога да очакваме премиерата на тази функция.   Oще от Digital: Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
Spotify
Приложението Spotify вече е инсталирано 500 млн. пъти за Android
Приложението Spotify вече е инсталирано 500 млн. пъти за Android
Spotify е предпочитана услуга за стрийминг на музика от милиони потребители, заради разнообразната колекция от съдържание и умните алгоритми за препоръчване на парчета. Премиум версията предлага възможност за запазване на плейлистите в офлайн режим, подобрява значително качеството и премахва акаунтите. Ако си търсите подходяща платформа за стрийминг от смартфона определено пробвайте Spotify, която продължава да е по-популярна от Apple Music.    Създателите на мобилното приложение вече потвърдиха, че 207 млн. души го използват активно всеки месец. Категорично доказателство за успеха на Spotify е факта, че това заглавие премина границата от 500 млн. инсталации за Android. Toва е впечатляващо постижение, с което могат да се похвалят много малко заглавия. Всъщност Spotify е първото приложение за стрийминг, което не е предварително инсталирано в смартфоните и е изтеглено толкова много пъти, съобщава AndroidPolice.     Данните са доказателство колко популярна услуга е Spotify сред собствениците на смартфони с най-популярната мобилна платформа. Приложението се радва на голям интерес сред устройствата с iOS, но инсталациите му за iPhone не са толкова внушителни. Независимо от личните ви предпочитания няма как не определим Spotify като една от най-добрите мултимедийни платформи за стрийминг и една от малкото преминала границата от 500 млн. изтегляния от смартфоните с Android.   Oще от Digital: Пет уеб приложения за Spotify, които си заслужава да пробвате
Spotify
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify обмислят увеличение на таксата за премиум абонамент
Spotify е услуга, която промени начина, по който слушаме и откриваме музика за милиони потребители. Алгоритмите на компанията са изключително добри в препоръчването на съдържание, което вероятно бихте харесали. Колкото повече слушате съдържание в профила си, толкова по-релевантни препоръки на албуми, песни и изпълнителни ще получавате в Spotify. Последните финансови резултати показват, че услугата е разширила своята потребителска база са още 6 млн. души в периода между юли-септември. Това означава, че в момента Spotify се използва от над 320 млн. души по цял свят, като 144 млн. от тях си плащат за премиум акаунти. Въпреки това представянето на компанията не отговори на високите изисквания на анализаторите. Компанията вече анализира потенциални възможности да генерират повече приходи от стрийминг услугата. Обсъждат се различни варианти, включително и да се увеличи цената за премиум абонамент. Главният изпълнителен директор и съосновател на Spotify, Даниел Ек също вече потвърди тази информация в свое изявление, съобщава Pocket-Lint.     Шефът на Spotify не е коментирал конкретни цифри, но подобно решение е един от най-ефективните начини да се подобри финансoвия баланс на услугата. Съществуват определени райони, където потребители виждат дългосрочен потенциал в това да инвестират средства за премиум профили. Водещият приоритет за стрийминг услугата е увеличение на потребителската база, като изглежда фокуса ще се измести към платените акаунти. Spotify също така обмислят как да предложат допълнително съдържание и функционалности на хората, които са склонни да плащат за премиум абонаменти. Усилиятa им в тази насока вече са причина за наличието на 1.9 млн. подкаста и повече от 58 оригинални шоута финансирани от Spotify.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
музика
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal срещу Spotify – коя стрийминг услуга е по-добра
Tidal и Spotify са две от най-големите музикални стрийминг услуги, поради което може би се опитвате да решите коя услуга да изберете. Всяка една от тях има своите плюсове и минуси, а от Make Use Of са се заели със задачата да помогнат на всеки да направи правилния избор за себе си. Музика Грубо казано, Spotify поддържа 50 милиона песни, а Tidal – 60 милиона песни. Тези числа обаче продължават да нарастват, така например от Spotify твърдят, че всеки ден към колекцията си добавят нови 40 000 песни. Разбира се, няма да успеете да изслушате всички тези песни в живота си, така че истинският въпрос се свежда по-скоро до това какво конкретно е на разположение. Но вече и по това отношение няма почти никаква разлика. По-вероятно е даден изпълнител да не е достъпен за нито една стрийминг услуга отколкото само за Spotify или само за Tidal. Ясен победител в тази категория няма. Подкасти и видео И Tidal, и Spotify са музикални стрийминг услуги, но и двете предлагат допълнително съдържание. Spotify предлага подкасти, а Tidal – видеоклипове. Tidal разполага с над 240 000 видеоклипа. Много от тях са музикални видеоклипове, но това не е всичко. Има изключителни изпълнения на живо, визуални албуми, документални филми и интервюта. Tidal също има селекция от подкасти, но считайте това за малък бонус, а не за нещо, за което специално да се регистрирате за услугата. Spotify има някои видеоклипове, но услугата акцентрира върху това че предлага над 500 000 подкаста. Spotify предлага не само всички ваши любими подкасти, но и налива пари в индустрията за закупуване на мрежи и подписване на сделки. Spotify купи подкаст компаниите Gimlet Media, Anchor и The Ringer и подписа ексклузивни споразумения с Джо Роган и Ким Кардашиян Уест. Цена Ако не искате да плащате, Spotify е единствената услуга, която предлага безплатно членство. Можете да слушате целия каталог, но има ограничения: реклами между всеки няколко песни, без възможност за слушане офлайн, без високо качество на звука и ограничения при ползване на мобилни устройства. Цените за Spotify Premium абонамент са следните: - Студенти: $4.99 на месец за един акаунт - Индивидуален акаунт: $9.99 на месец - Два акаунта: $12.99 на месец, акаунтите трябва да са на хора от едно домакинство - Семеен план: $14.99 на месец за до 6 акаунта на хора от едно домакинство Услугата е една и съща, без значение какъв план ще изберете, избора ви трябва да зависи от това колко акаунта са ви необходими. Tidal няма безплатна опция. Абонаментните планове са в зависимост от качеството на звука. Ценовите планове са следните: - Premium: $9.99 на месец, стандартно качество на звука, един акаунт - Family Premium: $14.99 на месец, стандартно качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство - HiFi: $19.99 на месец, високо качество на звука, един акаунт - Family HiFi: $29.99 на месец, високо качество на звука, до шест акаунта на хора от едно и също домакинство Студентите могат да получат Premium абонамент за $ 4,99 на месец или HiFi - за $ 9,99 на месец. Военнослужещите могат да получат Premium абонамент за $ 5,99 на месец или HiFi – за $ 11,99 на месец. Що се отнася до цената, Spotify и Tidal са подобни услуги и двете предлагат изгодни отстъпки. И все пак Spotify е победител, заради безплатния си план. Интерфейс Tidal и Spotify имат много сходни интерфейси. На десктопа навигирате вляво, избирате съдържание в основния прозорец и използвате аудио контролите в долната част. На страниците на отделните изпълнители можете да видите албумите им, синглите им и компилациите, заедно с подобни изпълнители. Що се отнася до намирането на музика, и двете услуги имат отлична функция за търсене, заедно с възможността да сърфирате по жанр, настроение, класации и популярност. По отношение на големия брой плейлисти, Spotify печели. Услугата много държи да слушате нейните плейлисти, които са както курирани, така и създадени автоматично въз основа на вашите навици на слушане. Spotify е добре известен с плейлиста си „Discover Weekly“, който е неочаквано добър в препоръчването на песни, които биха ви харесали, но вероятно не сте чували преди. Всичко това е без значение, ако знаете какво искате да слушате така или иначе, но ако искате да откривате нови изпълнители от целия свят, Spotify е вашето приложение за музика. Поддържани платформи Tidal и Spotify са налични на много устройства – Windows и macOS за настолни компютри, Android и iOS за мобилни устройства, интелигентни телевизори и услуги като Chromecast и Roku, системи за забавления при автомобилите и високоговорители като Sonos. Spotify обаче има предимство, тъй като поддържа и игрови конзоли, интелигентни дисплеи и има интеграция с приложения като Discord, Tinder, Waze и други. Качество на звука Tidal и Spotify предлагат различни нива на качество на звука в зависимост от вашия абонамент и настройки. Платените абонаменти на Spotify предлагат 320 kbps, докато безплатните – 160 kbps. Любителите на музика предпочитат Tidal. Докато стандартният абонамент се движи със същата скорост като Spotify, планът HiFi е мястото, където нещата стават интересни. Този план предлага музика без загуба на качеството в 16-битов FLAC формат. Във връзка с качеството, информацията от медията е, че Tidal си партнира с Master Quality Authentication, за да предостави „записи с гарантирано качество директно от основния източник“. Качеството е достъпно за хиляди албуми, обозначени със символа „M“.   Вижте най-добрите облачни услуги за стрийминг на видео игри
Spotify
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Spotify вече се използва от 286 млн. потребители
Шведската компания, която разработва стрийминг услугата публикува официално финансовите си резултати за първото тримесечие на годината. Данните са любопитни и разкриват, че Spotify продължават да бъдат предпочитана платформа въпреки несигурността около коронавируса. Приходите генерирани от услугата през първото тримесечие достигат до €1.85 млрд., което е почти идентична стойност с прогнозите за $1.86 млрд. Дивидентите от притежавана акция са -€0.20 вместо предвидените -€0.49. Това определено е един от най-добрите индикатори за представянето на Spotify през този период. Въпреки това компанията намали своите прогнози за финансовите резултати през фискалната година от €7.65 млрд. до €8.05 млрд. вместо очакваните €8.19 млрд., съобщава BusinessInsider. В изявление пред инвеститорите от компанията направиха интересно изказване, че "всеки ден от седмицата вече изглежда като уикенд". Аналогията е направена с доборото им представяне през първото тримесечие на годината, което изненада дори самата компания. Освен всичко останало и времето, което прекарваме в Spotify също се е увеличило за периода.     В момента услугата има активна потребителска база от 286 млн. души, което е с 3 млн. повече от първоначалните прогнози. Успоредно с това Spotify могат да се похвалят, премиум акаунтите вече са 130 млн., което е минимално увеличение от прогнозираните от анализаторите 129 млн. броя. Тези цифри показват, че социалната изолация не само не е навредила, а дори напротив е оказала положително въздействие върху компанията през януари-март 2020г. В някои държави се забелязва спад в популярността на Spotify, но той не е достаъчно сериозен да повлияе на цялостното им представяне в свеотвен мащаб. Рекламните приходи, обаче са засегнати от коронавируса и намаляват с повече от 20% за избрания период. Това се случва през последните три седмици от март и вероятно ще обхване и по-голямата част от настоящия месец. Все пак на тримесечна база от Spotify увеличават със 17% приходите си от реклами до €148 млн. спрямо същите показатели преди години. Компанията притежава кешов капитал от  €1.8 млрд. и не е увлеичила задлъжността си през първото тримесечие.   Oще от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Лесен трик позволява да подобрите качеството на звука в Spotify
Spotify е една от най-разпространените услуги за стрийминг на музика. Ако и вие често използвате платформата вероятно ви се е искало да има как да го правите с още по-добро качество на звука? В случая не става въпрос за преминаване към премиум акаунт или покупка на скъпи слушалки.   Функция в Spotify позволява лесно да го направите без да се налага да плащате допълнително.Това е възможно само с няколко кликвания в менюто, където трябва да откриете вградения "Еqualizer" инструмент на услугата. Ето как да се възползвате от тази функционалност, според AndroidPIt:     1. Oтворете приложението Spotify. 2, Кликнете върху иконата с форма на зъбно колело в горния десен ъгъл, за да отворите менюто с настройки. 3. Скролнете докато не видите опцията "Еqualizer", която е разположена над "Storage" раздела. 4. Най-вероятно на екрана ще се изпише съобщение, което ви предупреждава за проблеми свързани със силния звук. 5. Съгласете се, за да премахнете уведомлението. 6. Преместете слайдера на позиция "On"     След това разполагате с възможността сами да преместите слайдерите по такъв начин, че да получите кристалния звук. Другият вариант е да изберете някои от предварителните настройки съобразени с най-популярните жанрове музика. Сред тях са "Dance", "Flat", "Heavy Metal", "Hip Hop", "Jazz", "Pop". "Rock" и др. Независимо от избора ви ще можете да се наслаждавате на любимите парчета с много по-високо качество на звука.   Още от Digital: 4 места, където може да откриете нова музика за Spotify
музика
Потребителите на Spotify скоро ще могат да пускат музика от Siri
Потребителите на Spotify скоро ще могат да пускат музика от Siri
Apple и Spotify водят преговори за добавянето на нова функция в Siri. Тя ще позволи на гласовия асистент да пуска музика от популярната абонаментна услуга, съобщава The Verge. Функцията може да е част от iOS 13 iPadOS 13.   Ако идеята се реализира, ще постави Spotify наравно с Apple Music, която вече има такава функция със Siri. Това ще е и знак, че двете компании започват да подобряват отношенията си, които бяха доста изострени през миналата година. Spotify дори подаде антимонополна жалба срещу Apple в Европейския съюз.   Все пак отношенията все още не...
музика
YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
YouTube Music срещу Spotify – коя стрийминг услуга e по-добра
До скоро Spotify беше основният претендент за титлата „най-добра музикална стрийминг услуга“. Много находчиво компанията реши да предлага план за студенти като по този начин примами по-младите хора, а след като завършат успява да ги задържи за доста дълго време. Дори Apple – името, което е синоним на музикални плейъри за последните 20 години, не успя да се справи с това предизвикателство от страна на Spotify.   Но според Android Central, за короната вече има нов претендент – YouTube Music. За да се пребори една стрийминг услуга със Spotify, тя трябва да предложи достъпни планове, превъзходен избор на музика и неустоими нови функции, а всичко това го има в YouTube Music.   Планове, ценообразуване и ограничения на устройствата YouTube Music и Spotify имат безплатни и платени версии. И двете услуги не позволяват изтеглянето на музика за офлайн слушане и пускат реклами на всеки няколко песни при безплатните си версии, но поне Spotify ще ви позволи да слушате музика при изключен екран. YouTube Music спира музиката, когато потребителите на безплатната версия изключат екрана или излязат от прозореца „Now Playing“, което означава, че YouTube Music Free ще монополизира екрана ви и по този начин батерията ви, докато я слушате.   Spotify Premium е $ 9.99 на месец за един потребител или $ 14.99 на месец за семеен план до 6 потребители. Spotify Student e $ 4,99 на месец и е в пакет с Hulu абонамент. Spotify Premium може да предложи Hulu абонамент за не-студенти за сумата от $ 12.99 на месец. Spotify има ограничение за устройствата, на които може да се изтеглят песни, което е 3 устройства, всяко с ограничение за изтегляне до 3 333 песни.   YouTube Music Premium е $ 9.99 на месец за един потребител и $ 14.99 на месец за семеен план до 6 потребители над 13 години, тъй като трябва да имате поне 13 години, за да имате профил в Google. Той премахва реклами и отключва фоновото възпроизвеждане и офлайн възпроизвеждането за YouTube Music.   Библиотека и подбор Spotify има над 30 милиона песни в каталога си. YouTube Music предлага официални песни и албуми от звукозаписни компании, като добавя официални музикални видеоклипове, концерти на живо, както официални, така и качени от фенове, ремикси и др. Част от съдържанието, което качват феновете е незаконно. Разбира се, YouTube изтегля това съдържание, но това е постоянна игра, а компанията няма време и ресурси да я играе. Spotify има повече официални песни, но YouTube има много, много повече музика, която всъщност е достъпна за слушане.     Единственото възражение към страхотната библиотека на YouTube Music е, че все още липсва възможност за управление на библиотеките. Всичко, което правите в YouTube Music, се показва в основното приложение на YouTube, от търсения до добавени албуми към всяка песен, която слушате, като се запълва историята на вашите гледания. Но от YouTube съобщиха, че „работят за улесняване на отделянето на историята на YouTube Music и YouTube, както и за скриване на плейлистите и албумите, добавени от Music в Main.“   Алгоритми Spotify е известен със своите алгоритми. От Daily Mixes, които всеки ден се корегират и приспособяват към вашите вкусове до много обичаните Discover Weekly – ежедневни радиостанции, базирани на изпълнители и плейлисти, алоритмите за препоръки на Spotify се възхваляват от всички потребители и меломани.     Алгоритмите на YouTube Music все още нямат тази слава и са съсредоточени в две функции – Your Mixtape и Offline mixtape. Предложенията на YouTube за музикални станции изглеждат неадекватни, но постепенно се наместват.     Your Mixtape може да съдържа различни жанрове, тъй като всичко е в един микс, вместо да бъде разделено по жанрове както е в Spotify, но Your Mixtape „ще улови“ вашия вкус много, много бързо, тъй като YouTube Music се ползва от дългогодишния опит на YouTube.   Функцията Offline Mixtape използва алгоритъма от Mixtape и го използва за генериране на плейлист, който се регенерира и презарежда ежедневно. Вие избирате колко песни да включва плейлистът (до 100).   Стабилност и качество на звука YouTube Music все още е в ранен етап от своето развитие и много функции липсват. Има сериозни грешки в потребителския интерфейс, особено когато използвате приложението офлайн, и се опитвате да управлявате или преглеждате вашата собствена библиотека. Качеството на аудиото на YouTube Music в момента е средно. Spotify предлага аудио стрийминг с качество до 320 kbps чрез опцията „Extreme" на Spotify Premium, докато текущото качество на YouTube Music в приложението е около 128 kbps. От YouTube Music обявиха, че в предстоящата актуализация ще се появят по-стабилни настройки за качество на звука. Освен това Spotify има поддръжка за Android Auto.   Вижте Apple Music срещу Spotify – коя е музикална услуга e по-добра
офис приложения
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Мicrosoft Office 365 има повече потребители от Spotify Premium и Amazon Prime взети заедно
Microsoft е една от най-големите технологични компании, която разчита основно на корпоративните потребители, за да генерира приходи. Популярността на офис приложенията от MS Office пакета сред бизнес средите е изключително висока, което заедно с лицензите за Windows са ключови за присъствието на компанията в индустрията. Най-доброто доказателство за това твърдение е платформата Office 365, която срещу абонамент предоставя неограничен достъп до офис приложенията на Microsoft.   Компанията сега се похвали, че Microsoft Office вече е облачна услуга с потребителска база от 214 млн. души, които плащат средно $99 на година, за да се възползват от предимствата, които предлага. Преобладаващата част от платените акаунти са на корпоративни потребители, но над 34 млн. от профилите са на обикновени хора, използващи Office 365 в домовете си. Данните са на Tрен Грифин, който е Senior Director в Microsoft. По този начин Оffice 365 има повече потребители от Amazon Prime и Spotify Premium взети заедно.     В момента има 101 млн. души, които плащат за премиум акаунти в услугата Amazon Prime, както и 107 млн. с платени абонаменти в Spotify. За в бъдеще компанията ще бъде фокусирана около идеята да привлече повече обикновени потребители към Office 365, съобщава mspoweruser. Тук е момента да уточним, че Office 365 Home струва 189.99 лв. на година и освен неограничения достъп до Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher и Access предлага 1ТВ безплатно място за файлове в OneDrive за максимум шест души.   Oще от Digital: Microsoft увеличиха цените на Office 2019 с 10%
Spotify
Какви подобрения да очакваме в новата версия на Spotify за Android
Какви подобрения да очакваме в новата версия на Spotify за Android
Създателите на популярната платформа за стрийминг на музика подготвят премиерата на няколко нови функции в официалното си приложение. Първата от тях се казва "Sleep Timer" и както името подсказва ще ви позволи да изберете час, в който да бъде спряно възпроизвеждането на парчета. Това е подходящо например за обедната почивка или вечер преди лягане, като можете да настроите интервали между 5 и 60 минути, както и да използвате "End Track" функцията, която спира стрийма след като свърши актуалния трак.      Другото нововъведение, което ни очаква в Spotify се казва "Connect with Friends" и представлява функция за споделяне на песни и плейлисти с хората, които се намират  в близост до нас. Това ще е възможно, чрез сканиране на специален код в приложението от смартфоните, съобщава Neowin. Потребителите ще имат достъп до тази функция от "Connect To A Device" менюто на Spotify. Tретото подобрение, което ни очаква в следващата версия на услугата за Android също е доста атрактивна и предлага интеграция с Google Maps.     По този начин потребителите ще получават интелигентни препоръки за най-добрия маршрут при пътуване, а също възможността да управляват Spotify от интерфейса на Google Maps. Така ще се улесни процеса на смяна на парчетата и превключването между двете приложения за навигация и стрийминг на музика. Предвидена е още една опция за препоръчване на подходящи парчета от вградения плейър на Spotify, която ще се казва "More You Will Like". Новата версия все още е тестова, но вероятно в следващите седмици ще е налична за потребителите.     Още от Digital: Как функцията Discover Quickly ще улесни откриването на музика в Spotify
DMCA.com Protection Status