Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
872 резултата за sony
игри
Кои са най-изтегляните игри за PlayStation през 2021г.
Кои са най-изтегляните игри за PlayStation през 2021г.
Sony са популярен бранд сред геймърите с конзолите PlayStation. Любителите на игрите са доста активни през последните месеци. Компанията също така предложи редица ексклузивни оферти през годината, за да отговори на високите очаквания на своите потрeбители. Началото на новата година е подходяща възможност Sony да направят ретроспекция и да ни разкрият кои са най-изтегляните игри за PlayStation. Публикуваният списък обхваща, както новата конзола така и PlayStation 4, съобщава VentureBeat. Ако сте любопитни да разберете кои са най-популярните заглавия ще публикуваме списъка     Кои са най-популярните игри за PS5: FIFA 22 Call of Duty: Vanguard FIFA 21 Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Battlefield 2042 Among Us Kena: Bridge of Spirits Far Cry 6 It Takes Two Assassin’s Creed Valhalla F1 2021 Resident Evil Village NBA 2K22 Ratchet & Clank: Rift Apart Call of Duty: Black Ops Cold War Tom Clancy’s Rainbow Six | Siege Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition Diablo II: Resurrected Deathloop Mortal Kombat 11   Кои са нй-изтегляните игри за PS4:       FIFA 22     Grand Theft Auto V     Minecraft     FIFA 21     Call of Duty: Black Ops Cold War     The Crew 2     Red Dead Redemption 2     The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition     Call of Duty: Vanguard     The Forest     Fall Guys: Ultimate Knockout     Gran Turismo Sport     ARK: Survival Evolved     Need for Speed Heat     NBA 2K21     Gang Beasts     TOM CLANCY’S RAINBOW SIX | SIEGE     eFootball PES 2021 SEASON UPDATE     Among Us     Assassin’s Creed Valhalla   Още от Digital: Вече можем да запазваме игри за PlayStation 5 на USB устройство
електромобили
Sony ще конкурират Tesla с Vision-S електрическия SUV
Sony ще конкурират Tesla с Vision-S електрическия SUV
Sony е компания, която традиционно свързваме с конзолите PlayStation и потребителската електроника. Японският производител, обаче не крие амбициите си да разработва смарт джаджи от ново поколение, но също и автомобили. По време на пресконференцията на Sony на изложението CES 2022, което стартира преди часове бе представен официално Sony Vision-S. Това е SUV, който се захранва от електрически двигатели е разработен като конкуренция на Tesla. Главният изпълнителен директор на компанията, Кеничиро Йошида изрази увереност от възможностите за премиерата на собствено електрическо превозно средство. Вече е сформирана и нова компания с името Sony Mobility, съобщава TomsGuide. Целта на дружеството е да си партнира с други производители на електромобили, за да ускори навлизането на своите технологии на пазара. Въпреки това Sony Vision-S се разработва самостоятелно и е ярък символ за амбициите на Sony.     Посетителите на CES 2022 имаха привилегията да видят отблизо как изглежда автомобила и да се запознаят в детайли с неговите възможности. Новият прототип бе показан до седана Vision S представен през 2020г. Така може ясно да се разграничи разликата между двете превозни средства и респективно какъв прогрес отчита Sony през последните две години. Максималната сигурност на Vision-S се гарантира от 40 вградени сензора в купето и външната част на автомобила. Всеки пътник ще може комфортно да персонализира своето място и да се забавлява по време на пътуване. Moщната аудио система е допълнена от опция за развлечение с игри, както и 5G свързаност. Sony Vision-S използва система за задвижване на четирите колела и ще има два 200kW електрически агрегата в предната и задната част. Все още не знаем кога ще стартират продажбите на електрическия SUV на пазара, както и неговата цена.   Oще от Digital: Защо Nissan е най-голямата конкуренция на Tesla в пазара на електромобили
Sony PlayStation 5
Официалните цветни панели за PlayStation 5 ще се продават от януари
Официалните цветни панели за PlayStation 5 ще се продават от януари
Sony са подготвили няколко изненади за собствениците на конзолата. Компанията разширява възможностите за избор на цветни джойстици за PlayStation 5. Двата нюанса, които вече са достъпни за потребителите са Cosmic Red и Midnight Black. Oт началото на следващата година към тях ще се присъединят и Nova Pink, Starlight Blue и Galactic Purple. По този начин вече ще можем да избираме между пет различни цветове на безжичните DualSense контролери. Sony потвърдиха, че масовата дистрибуция ще стартира във водещите търговски и онлайн вериги през януари 2022г. Успоредно с това компанията е разработила и нова серия панели за PlayStation 5.       Едва ли ще се изненадате, че ще предложат сходни цветове като DualSense. Това са Midnight Black, Cosmic Red, Nova PInk, Galactic Purple и Starlight Blue, съобщава TechSpot. Смяната на панелите е максимално лесно, като трябва да премахнете оригиналните капаци в бяло и да поставите новите аксесоари на тяхно място. Sony ще предлагат версии за PlayStation 5, както за версията с дисково устройство, така и за Sony PS5 Digital Edition. Все още не знаем цената на панелите, но цветните допълнения към DualSense портфолиото от джойстици ще се продават за $75 преди края на януари 2022г.   Още от Digital: Вече можем да запазваме игри за PlayStation 5 на USB устройство
контролери
Sony разработват PlayStation контролер за смартфони
Sony разработват PlayStation контролер за смартфони
Sony e компания с богата история и принос за развитието на геймърската индустрия. Първата асоциация с този бранд са конзолите PlayStation, но преди години бе представен фокусирания към игрите Xperia Play. Иновативният механизъм, който плъзга екрана и показва допълнителен контролер с джойпад и бутони изненада доста потребители. Визията е вдъхновена от класическия контролер за PlayStation и предложи уникален поглед към мобилния гейминг за своето време. Експериментите са неизменна част от технологичния прогрес, като Sony искат да вдъхнат нов живот на концепцията геймърски контролер за мобилни устройства. Дизайнерите на Sony Interactive Entertainment предвиждат традиционна визия, в която смартфоните се поставят в средата на аксесоара. От двете страни са множеството бутони за навигация на геймплея, включително D-Pad и отличителните четири бутона на PS. Свързването ще става безжично с Bluetooth, съобщава EuroGamer.   Голямо предимство ще бъдат контролерите, които ще дублират същата подредба на бутоните, както на оригиналния PlayStation джойстик. Оптимизацията за повече смартфони с Android ще е ключов фактор за успеха на новия аксесоар за гейминг. Премиерата на подобен продукт не е лишена от логика, тъй като мобилните устройства имат впечатляващи екрани с 4K резолюция и поддръжка на HDR видео. Ако добавим и 4-нанометровите процесори, които ще са водещ тренд при премиум смартфоните през 2022г. определено разполагаме с впечатляващи възможности да се забавляваме с любимите игри, независимо къде се намиране. Геймърски контролер с бранда на PlayStation има потенциала да привлече вниманието на геймърите.   Още от Digital: Sony PlayStation Now вече поддържа стрийминг с 1080p резолюция
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 26 октомври в digital.bg (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 26 октомври в digital.bg (Видео)
Sony е компания, която сме свикнали да асоциираме с висококачествени продукти с премиум характеристики и бранд допринесъл с големи иновации за развитието на дигиталната фотография.  .
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 11 октомври в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 11 октомври в digital.bg (Видео)
Huаwei нямат право да използват 5G процесори в своите смартфони, което е сериозно ограничение.
безжични слушалки
Безжичните слушалки Sony WF-C500 с поддръжка на 3D Reality Audio ще струват €90 в Европа
Безжичните слушалки Sony WF-C500 с поддръжка на 3D Reality Audio ще струват €90 в Европа
Aуди аксесоарите отчитат високи продажби през последните тримесечия. Все повече хора купуват слушалки от висок за своите смартфони. Това е един от основните трендове, на който се дължи високия интерес към потребителите. Водещите производители са се фокусирали предимно върху предложенията с активно шумопотискане от високия клас. Sony не са изключение и вече реализираха премиерата на премиум предложения, като новата Sony WF-1000XM4. Компанията също така се е насочила и към бюджетния клас, където смята, че има какво да предложи на своите потребители. Ако се интересувате от покупката на слушалки oт типа "True Wireless Earbuds" (TWS) ще ви информираме за новите Sony WF-C500. Този модел е разработен като наследник на WF-XB700 като най-достъпното устройство в сегмента на безжични аудио слушалки, които предлага Sony. Най-интересната характеристика несъмнено е поддръжката за 360 Reality Audio. Визията наподобява дизайнерските линии на премиум слушалките WF-100XM4, съобщава Engadget.     Бъдещите собственици на слушалките ще могат да се наслаждават на компактни размери и на дълъг живот на батерията. Самият корпус е IPX4-сертифициран, което е подходящо за активни тренировки. Интеграцията на Digital Sound Enhancеment Engine (DSEE) енджина е интересно решение. Тази иновация ще възстановява загубени детайли при компресиране, когато стриймвате през Bluetooth. Настройките на еквалайзера става от Headphones приложението, което е оптимизирано за Amazon Music HD и Tidal HiFi плановете с най-високо музикално качество. Компанията обещава до 10 часа време за работа с едно зареждане. Вградените контролери са подходящи да управлявате колекцията от парчета, на коригирате силата на звука, да извършвате обаждания и да активирате гласовия асистент. Цената на Sony WF-C500 е около €90.   Oще от Digital: Най-добрите безжични шумопотискащи слушалки за работа от вкъщи
Sony
Sony и Samsung  са най-големите производители на CMOS сензори за смартфони
Sony и Samsung са най-големите производители на CMOS сензори за смартфони
Камерите на смартфоните на практика премахнаха нуждата да имате специализирано устройство за снимане за повечето потребители. Колкото по-добри стават технологиите за мобилни устройства, толкова по-малко хора изпитват нужда да си купят фотоапарат. Това не е изненадващо, тъй като флагманите на Samsung, Huawei, Xiaomi и Apple предлагат впечатляващи възможности да улавяте какво се случва около вас. Представата ни за мобилната фотография се променя в положителна насока с всяко ново поколение смартфони от висок клас. В момента като стандарт в индустрията за устройства с тройни и дори четворни камери. Производителите използват сензори с различни предназначение и характеристики, за да излекат максимума от хардуера на своите устройства.  Сензорите от типа CMOS Image Sensors (CIS) са най-популярното решение сред устройствата с Android. Тази продуктова категория се доминира от две компании и това са Sony и Samsung. Данни от последен доклад на The Yole Development ни разкрива какви са актуалните трендове в индустрията.     Sony запазват лидерската си позиция и притежават 40% дял в пазара на CIS сензори през изминалата календарна година. Японският производител губи 2% от позициите, но въпреки това изпреварва със солидна преднина своя основен конкурент, а именно Samsung. Корейският гигант може да се похвали със солидно представяне, въпреки пандемията и ограниченията предизвикана от тези процеси. Според официалните данни Samsung са отговорни за 21% от продажбите на CMOS сензори за смартфони през 2020г. Това е с 1% повече от позициите им преди година. Разликата между дваата най-големи производители остава твърде голяма. Със сигурност баланса на силите ще се запази, но е факт, че Samsung постепенно стават все по-влиятелни за сметка на своя конкурент. OmniVision е третият най-голям производител в този сектор с 12% от продажбите за 2020г. Глобалният пазар на CIS модули е биззнес за $20.7 млрд., като 72% от доставките за генерирани от смартфоните.   Още от Digital: Коя ще е следващата революция при камерите на смартфоните
виртуална реалност
Sony представи бъдещето на VR гейминга за PlayStation 5
Sony представи бъдещето на VR гейминга за PlayStation 5
Японският производител разкри повече детайли за наследника на Sony PSVR, който се очаква с нетърпение от геймърите по цял свят. Вече разбрахме, че скоро ще стартира масовото производство на устройството в Китай. По време на CES 2022 представители на компанията потвърдиха, че новият шлем с виртуална реалност за игри ще се казва Sony PlayStation VR 2. Неговата премиера ще бъде допълнена и от контролера Sony PlayStation VR2 Sense, който е вдъхновен от аксесоари като Oculus Tоuch. Според данните VR2 Sense ще използва адаптивни бутони и хаптична обратна връзка по подобие на DualSense джойстиците за Sony PlayStation 5. Засега компанията се въздържа от публикуване на снимки, които разкриват дизайна на Sony PSVR 2. Все пак Sony задоволиха частично любителите на игрите с малко допълнителни детайли за устройството, съобщава TechRadar.     Компанията потвърди, че PlayStation VR2 ще са оборудвани с два 4K HDR OLED дисплея, които поддържат 110-градусови зрителни ъгли. Честотата за опресняване на кадрите ще бъде 90Hz или 120Hz при разделителна способност от 2000х2400px на всеки екран. Върху повърхността на VR устройството ще са позиционирани смарт сензори, които могат да следят движението на очите. Новият шлем за игри ще поддържа 3D аудио и ще е оборудван със собствени камери. Sony също така изненадаха геймърите с новината, че един от най-ексклузивните франчайзи за PlayStation ще е достъпен за PS VR2 и това е Horizon Call of the Mountain на разработчиците от Guerrilla и Firesprite. Заглавието се разработва специално за новият VR шлем на компанията.   Още от Digital: Официалните цветни панели за PlayStation 5 ще се продават от януари
Sony
Нова технология на Sony обещава 108MP и 200MP камери за смартфони с уникално качество
Нова технология на Sony обещава 108MP и 200MP камери за смартфони с уникално качество
Sony е компания с богата и дългогодишна история в света на фотографията. Японският производител продължава да допринася за еволюцията на технологии. Смартфоните са специален акцент, като много производители на Android използват сензори на Sony, за да предлагат по-добри възможности за мобилна фотография. Новият им продукт задълбочава опитите да направят смартфоните още по-добри за снимане. Причината е, че компанията е разработила първият в света CMOS сензор със Stacked структура, който използва технологията "2-Layer Transition Pixel". Използването на този дизайн има няколко важни предимства, които ще доведат до навлизането на ново поколение камери за смартфони със 108МР и дори 200-мегапикселова резолюция. Експертите на Sony обещават удвояване на насищането на сигнала в новия сензор, което на свой ред е предпоставка за по-широк динамичен диапазон, съобщава AndroidAuthority. Докато конвенционалните CMOS сензори позиционират фотодиодите и пикселните транзистори заемат един субстрат при новия модул на Sony са отделени в различни слоеве.     Архитектурата разширява динамичния обхват и намалява шума, което значително подобрява крайната композиция на снимките и клиповете. Подобрената пикселна структура ще позволи на всеки пиксел да запази съществуващите си свойства, дори и при редуцирането на размерите им. Според данните "Stacked" структура включва пиксели с подсветка разположени върху миниатюрен чип, където се извършва обработката на сигналите. В същото време в пикселния процесор се използват фотодиодите за преобразуване на светлината в електрични сигнали и пикселните транзистори са разположени едни до друг. Технологията "2-Layer Transistor Pixel" е поредното потвърждение за амбициозните разработки, с които Samsung подобряват мобилната фотография. Първите смартфони, които се възползват от предстоящите 108МР/200МР камери на Sony вероятно ще са достъпни до края на 2022г.   Още от Digital: Sony Xperia Pro-I е първият смартфон с 1-инчов PDAF камера сензор и цена от $1800
Sony
Sony разработват конкурент на Xbox Game Pass
Sony разработват конкурент на Xbox Game Pass
Sony и Microsoft са водещите имена в геймърската индустрия, Конкуренцията между тях е доста сериозна, като PlayStation и Xbox са брандове, които не се нуждаят от представяне. Хардуерната криза затруднява възможностите за покупка на конзолите, но въпреки това двете кампании работят активно над осигуряване на достатъчно количества. Xbox Games Pass е атрактивно предложение, което се радва на голяма популярност сред потребителите. Срещу месечна такса потребителите имат достъп до стотици заглавия, функция за стриймване от облака, онлайн мултиплейър и много др. Мicrosoft също така предлагат няколко различни плана, за да отговорят на нуждите на всеки потребител. От Bloomberg твърдят, че Sony разработват собствен конкурент на Xbox Games Pass. Кодовото име на услугата е "Spartacus", като официалната премиера ще стане факт през следващата година.     Според наличните данни Sony ще запазят името PlayStation Plus, но ще спрат стрийминг услугата PlayStation Now. Геймърите ще могат да избират между три различни плана, които ще струват между $9.99 и $14.99 месечно. По този начин компанията се надява да конкурира по-успешно Xbox Game Pass. Базовият план ще дублира възможностите на PlayStation Plus с онлайн гейминг и няколко безплатни игри всеки месец. Средният абонамент ще добави и много допълнителни заглавия за PlayStation 4 и PS5. Най-скъпият план ще разшири съдържанието с демота на бъдещи игри, онлайн стрийминг, както и колекция от игри, обхващаща от PS1 и PS5. Премиерата на по-атрактивни предложения може да се превърне в допълнителен източник на приходи и важно оръжие в битката с Microsoft.   Oще от Digital: Sony отново намалява продукцията на PlayStation 5 заради кризата с чипове
Sony
Sony отново намалява продукцията на PlayStation 5 заради кризата с чипове
Sony отново намалява продукцията на PlayStation 5 заради кризата с чипове
Sony имат високи очаквания за представянето на PlayStation 5. Желанието на компанията да подобри рекорда по продажби на PS4 през първата година, обаче могат да не се реализират. Причината не е свързана с интереса на потребителите, който остава доста сериозен. Японският производител не успява да достави необходимия брой компоненти за PlayStation 5. Това е само едната страна на проблема, който е предизвикан от хардуерната криза в индустрията. Съществени затруднения Sony изпитват и с разпространението на коронавируса в някои страни, където компанията произвежда чипове за своята конзола. Комбинацията от тези процеси води до понижаване на прогнозата за производство от първоначалните 16 млн. до актуализираните 15 млн. бройки. По този начин Sony поставят голяма въпросителна около възможността да реализират продажбите на 14.8 млн. версии на Sony PS5 до края на фискалната година. Проблемите с недостига на компоненти се появяват и в навечерието на празничния сезон през декември, което също е доста неприятно за плановете на компанията.     Логистичните затруднения тепърва ще се отразяват на популярността на устройството. Все пак Sony се надяват бързо да намерят решение и да стабилизират доставките на PS5 в глобален мащаб. Геймърите изпитват проблеми с намирането на конзолата в търговските мрежи от месеци, като изглежда ситуацията не само няма да се стабилизира, но и ще се влоши допълнително. Sony поддържат ежедневни контакти с представителите на веригата за доставки, които трябва да потвърждават наличния инвентар и планираните доставки. Трябва да отбележим също, че други производители като TSMC и Toshiba, които участват в сглобяването на PS5 също са засегнати от кризата. Nintendo вече намалиха своята прогноза за продажби на Switch, а друго популярно име в индустрията, като Valve отложи премиерата на своята портативна конзола Steam Deck за първото тримесечие на 2022г.   Oще от Digital: Ще има недостиг на PlayStation 5 до края на 2021г., според Sony
Sony
Sony Xperia Pro-I е първият смартфон с 1-инчов PDAF камера сензор и цена от $1800
Sony Xperia Pro-I е първият смартфон с 1-инчов PDAF камера сензор и цена от $1800
Sony е компания, която сме свикнали да асоциираме с висококачествени продукти с премиум характеристики и бранд допринесъл с големи иновации за развитието на дигиталната фотография. Представителите на серията Xperia могат да не успяват да се конкурират със Samsung и Apple, но винаги са предлагали елегантен дизайн и уникални характеристики. Портфолиото на Sony вече включва още едно впечатляващо предложение. Това е Sony Xperia Pro-I, който е първият смартфон в индустрията оборудван с 1-инчов камера сензор. Въпросният модул също така поддържа Phase-Detection автофокус (PDAF), като Sony класифицират Xperia Pro-I като представител на Alpha серията от фотоапарати. Новият флагман за мобилна фотография предлага 1.0" Exmor RS сензор с размер на пикселите от 2.4 микрометра който ще осигурява "впечатляващи кадри при ниска осветеност", според Sony. Предвидена е поддръжка за 12-bit RAW, както и двойна апертура (f/2.0 и f/4.0), която ще позволи да се регулира физически дълбочината на рязкост, вместо да използват софтуер.   Камера сензора на Sony Xperia Pro-I може да заснема 4K видео със 120 кадъра в секунда и да се възползват от система за автофокус с 315 точки, която покрива 90% от кадъра. Интеграцията на Sony BIONZ X процесор позволява запис на видео с 20fps при включени авоматичен фокус и експозиция. Другите две камери в задната част включват 16mm UltraWide и 50mm телефото сензори, като на гърба е разположен и 3D iTOF модул. Другите спецификации на смартфона включват 6.5-инчов OLED дисплей с 4K резолюция, 21:9 съотношение на контраста и 120Hz честота за опресняване на кадрите. Sony Xperia Pro-I запазва класическия 3.5мм. аудио жак и поддържа технологиите Sony LDAC и DSEE. Високата производителност се гарантира от Qualcomm Snapdragon 888 процесор с 12GB RAM и вградена памет от 512GB, която може да се увеличи с microSD слот. Батерията е със заряд от 4500mAh с 30W зареждане. Предварителните поръчки на Xperia Pro-I започват на 28 октомври, а реалните продажби през декември. Цената е $1800.   Още от Digital: Какви характеристики да търсите в камерата на новия си смартфон
Sony
Sony и TSMC ще изграждат фабрика за производство на чипове за $7 млрд.
Sony и TSMC ще изграждат фабрика за производство на чипове за $7 млрд.
TSMC са лидер в производството на хардуер в индустрията и си партнират с някои от най-големите в света на технологиите, включително Аpple. Продължаващата криза с недостига на компоненти също се отразява сериозно на бизнеса им. Тайванският производител планира да сключи стратегическо партньорство със Sony, което да им позволи да редуцират негативните процеси от последните месеци. Двете компании са се съгласили заедно да изградят ново съоръжение за производство на полупроводници. Според данни на Nikkei фабриката ще бъде построена в перфектура Кумамото в западната част на Япония. Очакванията са TSMC да има по-голям контрол над операциите на съоръжението, което ще бъде локализирано в имот, който се притежава от Sony. Японското правителство ще участва в проекта, като осигури половината финансиране. Фабриката ще бъде специализирана в разработка на хардуер за камера сензори, както и в компоненти за автомобили. Ако всичко върви по план проекта трябва да бъде финализиран до 2024г.     Любопитен детайл е, че това ще бъде първото производствено съоръжение на TSMC, което ще оперира в Япония. Неочакваното партньорство е предизвикано от хардуерната криза, което предизвика безпрецедентен недостиг на чипове в световен мащаб. Мрежата за доставки едва ли ще се стабилизира преди началото на следващата година. Всеки амбициозен проект, който може да възстанови в дългосрочен план нормалните процеси в индустрията се възприема положително от анализаторите и големите компании. Най-големият производител на автомобилни части в Япония, Denso също планира да се включи проекта. предимно в осигуряването на оборудване. Sony ще получат минимален дял в новата компания, която ще бъде създадена за управление на фабриката. Японският производител ще се фокусира върху камера сензорите, тъй като това е пазарна ниша, в която генерират над 50% от доставките в световен мащаб. Участието на правителството ще гарантира, че продукцията ще бъде насочена и към локалния пазар, в допълнение към очаквания износ на компоненти.   Още от Digital: Защо зависимостта на технологичната индустрия от производителя на чипове TSMC е притеснителна
Huawei
Huawei, Sony, Oppo и TCL спечелиха престижните награди EISA 2021-2022
Huawei, Sony, Oppo и TCL спечелиха престижните награди EISA 2021-2022
EISА публикуваха официално победителите в своята престижна класация за продукти в мобилната индустрия. Всъщност това име е съркащение от Exprert Imaging & Sound Association (EISA). Oрганизацията е основана през 1982г. включва екип от технически експерти от 60 водещи печатни и онлайн издания от 29 държави по цял свят. Наградите EISA Awards се връчват веднъж годишно като всеки експерт дава своя глас за най-добрите предложения в много категория, като Hi-Fi Audio, Home Theater, Mobile Devices и др. Тазгодишното издание вече е факт, като победителите в различните категории вече са известни. Победител в "Advanced Smartphone" сегмента е Oppo Find X3 Pro с уникалното съчетание от дизайн и характеристики. iPhone 12 Pro Max единодушно е избран за най-добрият смартфон на EISA 2021-2022 наградите. Любопитен е избора на най-добър продукт за мултимедия, като отличието е за Sony Xperia 1 III.     Популярността на гъвкавите смартфони е предизвикала вниманието на EISA, които единодушно избират Huawei Mate X2 за най-иновативно устройство. Още един модел на китайския гигант попада в полезрението на ЕISА и това е Huawei Watch Watch 3 Pro. След внимателен анализ експертите са категорични, че това устройство е най-добрият умен часовник, който са тествали. TCL 20 Pro 5G oглавява Best Buy Smarthone категорията, докато Philips Fidelio L3 са лидер при безжичните слушалки. Последният продукт, който спада в категорията мобилни устройства и привлича вниманието на EISА e We. by Loewe We. Hear 2. Toва е най-атрактивния преносим високоговорител, според експертите на организацията.    Още от Digital: Кои модели смартфони се обезценяват най-бързо
Sony
Sony вече генерира печалба от PlayStation 5
Sony вече генерира печалба от PlayStation 5
Sony са доволни от интереса на потребителите към конзолата и само преди седмица потвърдиха, че PlayStation 5 вече е регистрирала 10 млн. продажби в световен мащаб. Това постижение се появява три месеца след като ви съобщихме, че Sony са продали 7.8 млн. конзоли PS5. От април досега Sony са доставили повече от 2 млн. конзоли, което означава, че Sony PS5 се продава по-добре от своя предшественик в първите си десет месеца на световния пазар. Компанията също така разкри, че Spider-Man: Miles Morales е продала 6.5 млн. копия от премиерата си през ноември. Ratchet & Clank: Rift Apart е друго успешно заглавие в каталога на PlayStation 5 с повече от 1.1. млн. доставки през последния месец. Потребителите също така са купили над 560 хил. копия на Returnal от април досега. Ограничените стокови наличности на конзолата продължават да са най-големият проблем на Sony,     Все пак PlayStation 5 вече е най-бързо продаваната конзола в историята на компанията. Главният финансов директор, Хироки Тотоки потвърди пред Bloomberg за важно събитията в дистрибуцията на конзолата. Той разкри, че Sony вече не регистрират печалба от продажбите на премиум версията на PlayStation 5. Моделът с дисково устройство е с прeпоръчителна цена от $500 и вече не регистрира финансови загуби. По този начин Sony компенсират продажбите на Digital Edition версията, която е налична за $399. В заключение ще отбележим, че през последното тримесечие са продадени и над 500 хил. версии на Sony PS4, с което общия брой продажби на конзолата достига до впечатляващите 116.4 млн.   Още от Digital: Какви са подобренията в първия голям ъпдейт на Sony PS5
DMCA.com Protection Status