Потребителите прекарват все повече време в работа с мобилни приложения и игри от смартфоните и това не е тайна за никого.  Мобилните джаджи са перфектни за подобно забавление, което се дължи основно на големите им дисплеи и мощните процесори. Специалисти от App Annie публикувaха последния си доклад, който доказва, че собствениците на устройства с Android са изхарчили с 10% повече пари за игри, отколкото за мобилни приложения. Данните обхващат третото тримесечие на 2019г.

 

Сходна е ситуацията при устройствата iOS, където увеличението в парите за игри е 20%, в сравнение с предходното тримесечие. Общата сума, която са платили потребителите да се забавляват по този начин от смартфоните е $16 млрд. От своя страна това е втората рекордна стойност отчитана досега в мобилната индустрия, съобщава AndroidHeadlines. Със сигурност тези цифри ще се увеличат още повече през последните три месеца на годината, когато активността традиционно е доста по-висока.

 

 

Според App Appie мобилните игри са били по-популярни от приложенията в 57 държави в Google Play, докато при iOS тази бройка достига до 80. Основен принос за подобни трендове и популярни заглавия като Mario Kart Tour, PUBG Mobile и Pokemon Go. Teзи игри попадат на водещите места в класациите и за двете мобилни платформи. Настоящият доклад е поредното доказателство, че все повече хора предпочитат да се забавляват в свободното време от смартфоните си и са склонни да харчат пари за това хоби.

 

Oще от Digital: Google Play Pass предлага неограничен достъп до над 350 приложения и игри за $5 на месец