Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
35 резултата за snapchat
Snapchat
Snapchat представиха камера ефекти с добавена реалност, които стимулират социалната дистанция
Snapchat представиха камера ефекти с добавена реалност, които стимулират социалната дистанция
Snapchat също се присъединиха към борбата с разпространението на коронавируса с нов ъпдейт на популярното приложение. Най-интересното подобрение е свързано с интеграцията на два нови филтъра за камерата, които със Световната здравна организация (СЗО). Идеята е да се подканят потребителите да спазват призивите за социална дистанция, докато използват Snapchat на смартфоните. Припомняме ви, че потребителите вече могат да използват в Snapchat разговорите си емотикона, която препоръчва да поддържаме дистанция от други хора. Новите филтри използват добавена реалност.   Първият от тях неслучайно е кръстен от компанията с името "My Social Distance" и позволява на потребителите да застанат на достатъчно разстояние от околни хора. Това е възможно с показването на виртуален кръг около пространството, която показва правилната дистанция, която да спазвате. Snapchat също така ще показват и съобщение с текст "Stay Safe- Practice Social Distancing" на екрана на смартфона, докато работите с "My Social Distance". На практика с този филтър можете бързо да изчислите безопасното разстояние като превантивна мярка срещу разпространението на коронавируса.     Вторият нов филтър доразвива концепцията на "Мy Social Distance" в мобилното приложение и обещава да бъде дори още по-полезен. В този случай потребителите ще виждат анимирани елементи на екрана, които напомнят колко е важно да си останете вкъщи, да миете често ръцете и да не пипате лицето си. По този начин разработчиците на Snapchat се надяват да накарат внушителната им потребителска база да бъдат по-отговорни и с поведението си да предпазят себе си, най-близките и околните хора, когато са в движение, съобщава Engadget.   Вече се работи над функция с името "Here For You", която е създадена за хората, които се чувстват неспокойни и изпадат в различни тревожни състояния, заради коронавируса. Предоставянето на актуална и полезна информация от CЗO ще продължи да бъде водещ акцент в стратегията на Snapchat да се погрижи за своите потребители в този труден момент. Специална секция в приложението също така предоставя новини за разпространението на коронавируса по цял свят и също може да бъде полезна за феновете на Snapchat.   Още от Digital: Най-добрите Android приложения за работа от вкъщи
Snapchat
Snap Camera е приложение за добавяне на филтри, докато излъчваме видео на живо
Snap Camera е приложение за добавяне на филтри, докато излъчваме видео на живо
Създателите на популярното приложение са разработили нов продукт, който е предназначен за собствениците на настолни компютри. Въпросният софтуер се казва Snap Camera и вече е наличен за безплатно изтегляне за устройствата с Windows и macOS. Oсновната цел на приложението е да ви позволи да добавяте филтри от Snapchat, докато излъчвате видео на живо, или докато стриймвате любимите си игри онлайн. Голямо предимство на Snap Camera е факта, че предлага интеграция с Twitch, Skype, YouTube и Zoom.     Желанието на компанията да разшири влиянието си и сред настолните компютри има потенциал да разшири значително потребителската им база. Досега Snapchat винаги са се фокусирали върху собствениците на смартфони и най-вече представителите на най-младата аудитория. Snap Camera е интересен продукт, който ще ви гарантира още по-забавни моменти, докато комуникирате виртуално с любимите си хора, съобщава TheVerge. Приложението предлага разнообразна колекция от хиляди филтри.     След като инсталирате Snap Camera изберете външното приложение, към което искате да го използвате. Откриването на филтри става с търсене по ключови думи. Предвидена е възможност да запазвате най-добрите от тях във вашите любими предложения, което става с кликване на иконата с форма на звезда. В заключение ще отбележим, че за максимално улеснение е премахнато ограничение задължително да имате акаунт в Snapchat, за да можете да работите със Snap Camera на своето устройство.    Oще от Digital: Как Google помогнаха на Snapchat да стане едно от най-популярните мобилни приложения
Snapchat
Новият Snapchat ще бъде представен на 4 декември
Новият Snapchat ще бъде представен на 4 декември
Чат приложението Snapchat скоро ще има изцяло нова версия. Тя ще включва коренно променен дизайн и нови функции. Според информация на phoneArena, новата версия на приложението може да се появи още на 4-ти декември.   Основната функционалност на Snapchat ще се запази и пускането на приложението първо ще отваря камерата. Комуникацията и Историите ще са отляво, а в дясно ще са подбрани от Shapchat видеа в новата секция Our stories. В секцията ще има клипове от спортни събития и партньори като BuzzFeed, CNBC и известни личности.   Snapchat ще използва...
бизнес
Snapchat купува компанията Placed, която разработва технология за проследяване на потребителите
Snapchat купува компанията Placed, която разработва технология за проследяване на потребителите
Snap продължава експанзията си и придобива още една стартираща компания. Тя се казва Placed и разработва технология за следене на местоположението на потребителите, съобщава Mashable.   Placed не просто показва кой къде се намира. Вместо това тя извършва анализи на най-честите места, на които ходи даден човек и ги използва за подобряване на мобилната реклама. Освен това позволява на рекламодателите да сравняват как дадена реклама се представя във Facebook, Instagram и различни сайтове. Така рекламодателите могат да разбират дали дадена реклама действително кара хората да...
Snapchat
Може ли Snap да се превърне в следващия Google, Facebook или Twitter
Може ли Snap да се превърне в следващия Google, Facebook или Twitter
Snap Inc. e името на компанията, която разработва популярното приложение Snapchat. В момента заглавието се използва от 158 млн. потребители, което е ръст от 48%, в сравнение с миналата година. Данните разкриват, че Snapchat е най-популярно на територията на Европа и САЩ. Компанията сега подаде необходимите документи за първото си публично предлагане (IPO). Пазарните наблюдатели определиха Snap Inc. като най-атрактивното предложение на борсата след като Facebook стана публична компания преди пет години.    Основната причина за публичното предлагане на компанията е желанието да започне да генерира приходи. Сегашният бизнес модел на Snap Inc. не е достатъчно ефективен и само през 2016г. тя е регистрирала финансови загуби в размер на $500 млн., предаде Fortune. Тези данни са тревожни, като се има предвид колко популярно е приложението Snapchat сред потребителите. Много инвеститори са на мнение, че с правилната стратегия Snapchat могат да променят тази пазарна ниша по същия начин, както Google го направиха с търсенето.   Snap Inc. има потенциал да се превърне в следващия Facebook или Twitter. Приликите със сегашното финансово състояние и проблемите, които изпитва с тези компании са много в момента, в който те подадоха документи за първото си публично предлагане. Ако всичко върви по план и ръста в потребителската база на мобилното приложение се запази Snapchat може да се превърне във следващото голямо име в технологичната индустрия.    Вижте как да използваме услугата Snapchat Memories
приложения
Новото чат приложение Tribe атакува Snapchat с функция за добавена реалност
Новото чат приложение Tribe атакува Snapchat с функция за добавена реалност
Чат приложенията се радват на голяма популярност в момента. Те обаче станаха толкова много, че вече започват да търсят различни начини да се харесат на потребителите. Новото приложение Tribe например иска да спечели хората с добавена реалност, съобщава BusinessInsider.   Приложението позволява на хората да записват кратки клипове. Те могат да са до 15 секунди и да се споделят като видео съобщения или като видео чат. Специфичното е, че разпознава думите на потребителя и изобразява допълнителна информация на дисплея според казаното.   Tribe може да...
Snapchat
Най-добрите функции на Snapchat
Най-добрите функции на Snapchat
Snapchat е най-популярното мобилно приложение, което ви позволява да изпращате видеоклипове и снимки, които се самоунищожават само няколко секунди след като бъдат прегледани. С това обаче не се изчерпват ползите от всички функции на Snapchat.   Приложението претърпя основна реконструкция на своите чат функции миналия месец и бяха добавени много нови начини за споделяне чрез секцията за чат на приложението.   1. Изпратете вашето местоположение Когато въведете конкретен адрес в чат прозореца, той се показва в карта, която може да ви отведе към приложението на Google Maps или Apple Maps.   2. Търсене на перфектния стикер Snapchat има скрита функция за търсене, имаща за цел да ви помогне да намерите съответните стикери, докато чатите с приятели. Това всъщност е доста удобно, тъй като Snapchat има стотици стикера вградени в приложението. За търсене на стикери, въведете ключова дума в чат прозореца и след това натиснете бутона за стикери (усмихнатото лице най-вдясно). Стикерите, които се появяват ще бъдат такива, които са най-подходящи за ключовите думи, които сте въвели.   3. Разглеждане и споделяне на линкове Сега можете да обменяте линкове в чата, те ще се отворят в браузъра на приложението, така че можете да ги видите, без да се налага да напускате приложението. След като сте готови, натиснете стрелката сочеща надолу в горната част на страницата, за да излезете от браузъра и да се върнете към чата.   4. Провеждане на видео разговор Може да проведете видео разговор, който работи като частно излъчване на живо. За целта първо изберете хората, с които искате да си говорите, а след това започнeте да заснемате видео. Гостите в чата могат да се присъединят със свое видео или аудио, както и само да гледат и пишат. Но за разлика от други форми на видео разговори в приложението, каквото и да запишете, не може да бъде запазено в телефона ви. 5. Изпращане на няколко снимки наведнъж Вече можете да изпращате няколко снимки наведнъж лесно и да ги редактирате чрез инструментите на Snapchat.   6. Превключване комуникацията в различен режим Може да превключвате комуникацията си в различен режим – от видео разговор до чат кореспонденция или аудио разговор.   Вижте как да криптираме комуникацията си в Android джаджа
youtube
Защо луксозни брандове предпочитат да рекламират в YouTube пред Snapchat
Защо луксозни брандове предпочитат да рекламират в YouTube пред Snapchat
Все повече големи имена от света на модата започват да провеждат рекламни кампании в Snapchat. Последно това направиха Burberry, Chanel и Louis Vuitton. Според специалистите по маркетинг, обаче, прекалено голямото им фокусиране върху Snapchat за сметка на други услуги може да се окаже грешка. От AdWeek публикуваха материал, в който се твърди, че YouTube може да предложи на компаниите разработващи луксозни продукти много повече, отколкото Snapchat.   Според ръководителя на американска маркетингова фирма занимаваща се с промотиране на луксозни изделия, YouTube е много...
Snapchat
Snapchat ще представят нов дизайн на приложението си за Android до края на 2019г.
Snapchat ще представят нов дизайн на приложението си за Android до края на 2019г.
Собствениците на смартфони с Android най-накрая ще имат възможността да тестват сами новия дизайн на Snapchat. Лично шефът на мобилното приложение Еван Шпигел обеща, че ще видим съвсем различна визия още в края на 2017г. Изглежда, че разработчиците им се нуждаят от повече време, за да са готови с финалната версия на софтуера. Все пак феновете на приложението скоро ще могат да тестват новия дизайн.   Премиерата ще стане факт преди края на годината, като допълнително ще бъде обявена и по-конкретна дата, съобщава AndroidPolice. На този етап не се предвижда актуализирана визията да е налична за iOS устройствата. Snapchat определят най-популярната мобилна платформа като ключовия елемент от мобилната си стратегия и засега не подготвят нова версия на приложението за iPhone и iPad.     Aкцентът върху Android не е случаен, заради огромния брой хора, които използват устройства с платформата. В момента Snapchat има потребителска база от приблизително 185 млн. души по цял свят. Приложението е изключително популярно сед по-младата аудитория и е много вероятно предстоящия дизайн да е таргетиран именно към тези потребители. Ще е интересно да научим повече за подобренията в Snapchat през 2019г.   Oще от Digital: Snapchat са отчели рекордни приходи през последното тримесечие на 2018г.
Snapchat
Новият дизайн на Snapchat е отказал 3 млн. потребителя от приложението за последните три месеца
Новият дизайн на Snapchat е отказал 3 млн. потребителя от приложението за последните три месеца
Snapchat предизвикаха вълна от негативни коментари свързани с премиерата на новия дизайн на приложението. Много потребители останаха разочаровани от промените, а някои от тях дори спряха да използват своите акаунти. Опитите на създателите на Snapchat да нормализират обстановката на този етап не постигат желания успех. Официалните данни разкриват, че популярното приложение е намалило с приблизително 3 млн. души активната си дневна база от потребители, предаде Mashable.    Новият дизайн е единствената причина за проблема, като това е първия случай, в който Snapchat трябва да преглътне факта, че намаляват хората, които го използват ежедневно. Ситуацията предизвика и спад в стойността на акциите на Snapchat на борсата. Главният изпълнителен директор, Евън Шпигел сподели, че това е най-големият проблем, с който са се сблъсквали досега и допълни, че са предприети всички мерки, за да се нормализира обстановката. Според него има много хора, които са доволни от промените.      Новият дизайн на мобилното приложение предизвика негативно мнение предимно сред по-младата аудитория. Евън Шпигел дори се похвали със значителен ръст сред хората, които са на поне 35-годишна възраст. Настоящите проблеми са категорично доказателство колко привързани могат да бъдат потребителите към любимите си приложения. Много е вероятно недоволството да  остане в миналото и Snapchat ще продължи да се радва на същата популярност, както досега.   Oще от Digital: Snap купиха патент за геофилтри, за да се предпазят от Facebook и Instagram
Facebook Messenger
Истина ли е, че Facebook Messenger копира Snapchat
Истина ли е, че Facebook Messenger копира Snapchat
Facebook винаги са били обект на критики, че много от функциите, които предлагат на потребителите си са копирани от Snapchat. В голяма степен тези обвинения са насочени към Facebook Messenger, който се използва от над 1.2 млрд. активни потребители. Наистина има доста идентични функции между двете приложения като например възможността да изпращате съобщения, които изчезват след като бъдат прочетени. Messenger Day позволява да създавате фото колаж от снимките си, по подобие на Snapchat Story.    Добавянето на специални филтри и другите инструменти за рисуване върху снимките попадат в тази категория. Лично шефът на Facebook Messenger дивизията Дейвид Маркъс отхвърли напълно обвиненията, че копират Snapchat в свое интервю за BusinessInsider. Неговото мнение е, че Facebook всъщност създадоха формата, който днес използват всички социални мрежи и мобилни приложения за комуникация, за да свързват потребителите по този начин. Според него нямат значение конкретните функции, а рамката, а рамката, в която те оперират.   Именно това е голямото предимство на Facebook, което позволи на социалната мрежа да стане толкова популярна платформа за комуникация. Маркъс твърди, че наистина има неща, които за първи път видяхме в Snapchat, но в същото време съществуват функции като вертикалното видео, които първо се появиха във Facebook и сега се използва масово от други приложения. По думите му иновациите на една компания след това намира място в други продукти и в крайна сметка най-много от това печелят самите потребители.   Вижте какво да направим, ако Facebook и Messenger изразходват твърде бързо батерията
Ерик Шмидт
Как Google помогнаха на Snapchat да стане едно от най-популярните мобилни приложения
Как Google помогнаха на Snapchat да стане едно от най-популярните мобилни приложения
Snapchat е едно от водещите приложения за комуникация, което придоби популярност с мигновено изчезващите съобщения, след като получателя им ги види. Създателите му вече преименуваха името на компанията си в Snap и започнаха да търгуват акциите си на борсата. Председателят на Alphabet, Ерик Шмидт която управлява част от бизнеса на Google разкри интересни детайли за това как технологичният гигант е допринесъл за еволюцията на Snapchat в глобален мащаб, предаде AndroidHeadlines.   По думите му Google са изиграли голяма роля в превръщането на приложенията в предпочитан избор за милиони потребители по цял свят. Snapchat за няколко години разгърна своя бизнес план и постигна целите си, без да инвестира твърде много финансови средства. Ситуацията закономерно озадачи много пазарни наблюдатели. Ерик Шмидт обясни, че тайното оръжие на Snapchat е факта, че са се съгласили да използват инфраструктурата на Google в своето мобилни приложения. По този начин те са намалили разходите и са увеличили печалбата си.    Ерик Шмидт посочи Google Cloud платформата като ключовия фактор за успеха на Snapchat. Предимствата на услугата позволиха на приложението не само да покаже на всички пълния си потенциал, но и да редуцира максимално разходите си. Изявлението му бе дадено като пример за възможностите на облачните услуги на компанията, която могат да променят по същия начин бизнеса на много други стартъпи. В заключение ще отбележим, че днес Google Cloud се използва от милиони представители на средния и едрия бизнес по цял свят.   Вижте кои са най-добрите функции на Snapchat 
Snapchat Stories
Snapchat Stories срещу Instagram Stories - коя услуга да изберем
Snapchat Stories срещу Instagram Stories - коя услуга да изберем
Коя услуга да изберем: Snapchat Stories или Instagram Stories? Въпреки че на пръв поглед тези две приложения са много сходни, има няколко основни разлики, което означава, че те не са взаимозаменяеми.   Разбирането на уникалните различия и възможностите, които двете услуги предлагат може да ви помогне да решите къде ще е по-добре за вас да губите времето си.   Кои са приликите между Snapchat Stories и Instagram Stories? Snapchat Stories и Instagram Stories са приложения с много сходни характеристики. И двете приложения са с 24-часова времева линия и ви позволяват да качвате както снимки, така и видеоклипове. Но с това приликите не се изчерпват. Ето още прилики:   1. И двете приложения още ви позволяват да видите кой е видял постовете ви от функцията „Story“. Когато сте в нея, прекарайте пръст нагоре от долната част на екрана и ще видите списък с имената на потребителите, които са разглеждали вашите истории.   2. Позволяват ви автоматично да запишете постовете си. - В Snapchat, отидете в Settings (натиснете бутона с призрака и след това иконата на зъбно колело) > Memories > Auto-Save Stories. - В Instagram, отидете в Story Settings (натиснете бутона „Add to Story” и след това иконата на зъбно колело) > Save Shared Photos.   3. Може да видите Stories само от мобилно устройство. Snapchat не разполага с уеб платформа, а уебсайта Instagram не ви позволява достъп до Stories.   Кои са разликите между Snapchat Stories и Instagram Stories? Въпреки, че двете приложения са много идентични, ако ги разгледате по-отблизо ще забележите някои съществени разлики. Ето кои са те:   1. Макар че и двете приложения ви позволяват да редактирате вашите снимки, Snapchat дава много повече възможности – цветни филтри, добавяне на стикери, надписи, дата и час, температурата, надморската височина, скорост, възможност сами да изрисувате нещо,  и така нататък. Освен това, видеото може да се забави, да се ускори или да се пусне наобратно.   От друга страна, Instagram Stories предлага по-малко възможности. Няколко цветни филтри са на разположение, но те нямат лесно разпознаваеми имена. Можете да добавите текст и драскулки като използвате някой от трите вида писалки, но не разполагате с видео филтри.   2. Двете приложения имат различни подходи за поверителност. В Instagram, вашият профил може да бъде или обществен, или отворен само за индивидуално одобрени последователи. Ако имате обществен Instagram акаунт, вашата история автоматично ще се зададе като публична. За съжаление, не можете да я ограничите само до вашите последователи. Въпреки това, можете да блокирате определени последователи да виждат вашите истории, като отидете  в Stories > Settings > Hide Story From.   В Snapchat, настройките за поверителност са малко по-прости. Под Settings > My Story можете да изберете дали искате „Everyone”, тоест всеки да може да вижда вашите Stories, само приятелите ви, или „Custom", където можете да блокирате конкретни приятели, за да не виждат вашите Stories.   Вашата аудитория Най-голямата разлика между двете платформи е аудиторията, до която вашите истории ще достигнат. Това е основната причина, поради която е толкова важно да знаете коя платформа е по-добрата за вас. Хората които използват Instagram и Snapchat са напълно различни.   Около Snapchat се тълпят тийнейджъри и млади хора, за да разберат нещо любопитно за известните личности. Потребителските имена често са напълно непроследими до други профили в социалните медии, така че е малко вероятно, шефовете или родителите им да ги следят. Тази относителна анонимност означава, че снимките са насочени към връстниците им, и често езика е груб, а снимките се публикуват без много да се мисли. От друга страна, Instagram акаунтите често са свързани с Facebook профилите на потребителите и често съдържат и трите им имена. Освен това, социалния ви кръг на Instagram вероятно е много по-широк, отколкото това е възможно в Snapchat. Ако имате публичен профил, вие нямате представа кой може да види вашите постове! Поради тази причина, ако искате да използвате Instagram Stories ефективно, важно е да мислите за това, което публикувате.    Вижте Google Translate срещу Microsoft Translator – коя услуга е по-добра
Snapchat
Как да използваме услугата Snapchat Memories
Как да използваме услугата Snapchat Memories
Фокусът на Snapchat е върху преходността на моментите. Въпреки това, услугата винаги е позволява на потребителите да съхранят в мобилните си устройства тези снимки или съобщения, които наистина искат да запазят за по-дълго. Отскоро обаче приложението има нова функция наречена Memories, която ни позволява да съхраняваме изображения вътре в Snapchat. Memories е своеобразен архив от изображения, които сами сме избрали да съхраним, за да се връщаме към тях по-късно. Разликата между Memories и съхранението на изображения в локалната памет е в това, че новата функция ни позволява да търсим...
бизнес
Snapchat купи компанията Bitstrips за $100 млн.
Snapchat купи компанията Bitstrips за $100 млн.
Snapchat придобиха компанията Bitstrips за около $100 милиона, твърди сайтът TheNextWeb, позовавайки се на непотвърдена информация. Bitstrips е инструмент, с който потребителите могат сами да правят комикси с участието на самите себе си и приятелите си, като имат голяма свобода в създаването на външния вид на героите.   След създаване на героите, всеки потребител има възможността да ги поставя в най-различни ситуации. Звучи детинско, но услугата, всъщност, се радва на доста голяма популярност сред мобилните потребители. Вероятно поради тази причина Bitstrips са привлекли...
Snapchat
Snapchat са отчели рекордни приходи през последното тримесечие на 2018г.
Snapchat са отчели рекордни приходи през последното тримесечие на 2018г.
Snapchat е популярно мобилно приложение, което се използва активно предимно от най-младите потребители. Въпреки огромната конкуренция в този сегмент заглавието може да се похвали с лоялна база от фенове по цял свят. Все пак Snapchat са принудени да се справят с редица проблеми, за да продължат да са толкова успешни, както досега. Така например през последните две тримесечия се забеляза осезаем спад в броя на хората, които работят ежедневно с мобилното приложение, предаде ТheVerge.   Компанията предприе редица мерки, за да стабилизира ситуацията и сега разбираме, че тази стратегия вече дава реални резултати. Официалните данни разкриват, че броя на активните потребители надхвърля 186 млн., колкото бяха и през последното тримесечие на 2018г. Цифрата е малко по-ниска от 191 млн. през същия период в началото на миналата година, но е факт, че се забелязват сериозни признаци на стабилизиране. Snapchat също така са отчели рекордни приходи в периода между октомври-декември.     Заглавието е генерирало $390 млн. приходи през тримесечието, като за календарната година сумата надхвърля $1.1 млрд., което е солидно постижение за приложение от ранга на Snapchat. Водещата цел за 2019г. ще бъде доброто представяне да продължи и компанията освен да запази потребителската си база да генерира още повече приходи. Забелязва е и устойчива тенденция за все по-голям ръст в броя на ексклузивните истории в Snapchat, които са гледани с 30% повече през последното тримесечие на 2019г.   Oще от Digital: Snap Camera е приложение за добавяне на филтри, докато излъчваме видео на живо
DMCA.com Protection Status