Snapchat е приложение, което е доста популярност предимно сред по-младата аудитория. Заглавието предизвика голям интерес със своята системна на мигновени съобщения и атрактивните филтри. Потребителите могат лесно да комуникират с приятели, да споделят и обработват снимки, да откриват ново съдържание в секцията Discover и много др.

Невероятната конкуренция в сферата на мобилните приложение за забавление като разработчиците на Snapchat постоянно да експериментират с нови функционалности. Бързото адаптиране към променящите се условия е ключово за успеха на платформата и това важи още повече в контекста на пандемията от COVID-19.

Spotlight e името на последното нововъведения, което вече е достъпно за потребителите в Snapchat. Тази нова секция ще съдържа специална селекция от избрани публикации. За да провокират още повече вниманието на активните акаунти ще бъдат предвидени финансови стимули, които ще се използват за създаване на съдържание в Spotlight.

Oбщата инвестиция ще е в размер на $1 млн. и ще бъде изплатена на най-популярните профили до края на 2020г.

 

 

Колкото повече гледания генерира определен клип толкова по-голяма част от предвидената парична награда може да спечели. В този случай не важат актуалния брой последователи, а конкретния трафик в Spotlight на съответното видео, съобщава TheVerge.

На този етап съществува лимит от 60 секунди за всеки един клип, който ще се промотира в новата секция. Другото изискване е създателите да не добавят воден знак към съдържанието, което ъплоудват. Специални алгоритми на приложението ще показват клипове, които вероятно бихте искали да видите.

Любопитна подробност е, че секцията за коментари е блокирана, като нямат да бъде публикувана информация за профилите качили дадено видео в Spotlight. Tова означава, че можете да създавате нетрадиционни клипове, които нямат да бъдат асоциирани с личния ви профил.

Интеграцията на Spotlight вероятно ще стимулира качването на повече вертикални клипове и е поредния опит да се отмъкне аудитория от TikTok и други платформи. Остава да видим как потребителите ще възприемат новата функционалност в Snapchat.

 

Oще от Dgital: Snapchat представиха камера ефекти с добавена реалност, които стимулират социалната дистанция