Snap продължава експанзията си и придобива още една стартираща компания. Тя се казва Placed и разработва технология за следене на местоположението на потребителите, съобщава Mashable.

 

Placed не просто показва кой къде се намира. Вместо това тя извършва анализи на най-честите места, на които ходи даден човек и ги използва за подобряване на мобилната реклама. Освен това позволява на рекламодателите да сравняват как дадена реклама се представя във Facebook, Instagram и различни сайтове. Така рекламодателите могат да разбират дали дадена реклама действително кара хората да отидат до магазин или заведение, както и да обърне повее внимание на по-честите посетители.

 

Placed ще запази офиса си в Сиатъл, както и подразделенията в Ню Йорк и Лос Анджелис. Компанията ще продължи да работи самостоятелно от Snap и да развива услугите си както досега. Разбира се, Snap ще има предимство при тяхното използване, като компанията се надява по този начин да стане по-привлекателна за рекламодателите.

 

Още от Digital: Как Google помогнаха на Snapchat да стане едно от най-популярните мобилни приложения