JanSport е популярен производител на спортни раници и планират да използват модерните технологии, за да улеснят ежедневието на клиентите си. Компанията разработва умна тъкан, която ще направи техните продукти толкова социални, както и профилите ни в социалните мрежи. Шефът на JanSport, Стивън Мун сподели, че традиционно раниците се използват за носене на храна, напитки и дрехи, но е време те да се приспособят и към интернет революцията.

 

 

Компанията е произвела лимитирана серия от 300 раници с програмируема тъкан, която позволява на потребителите да споделят песен, музикален клип, Facebook страница или линк в интернет с околните хора. Самата раница използва технология, която е идентична до тази на QR кодовете, предаде TheNextWeb. Необходимо е да инсталирате мобилно приложение и да насочите камерата си към раницата и така ще имате достъп до цялата онлайн информация на нейния собственик.

 

 

Идеята е много интересна, тъй като не се ограничава единствено до достъпа до социалните мрежи. Jan Sport предвиждат бъдеще, в което раницата ни изпраща имейл, когато е изгубена. Ако чужд човек я открие би могъл да сканира повърхността и да разбере кой е нейния притежател. Компанията се надява тази концепция да положи изцяло нова ера в развитието на индустрията. Първите подобни продукти ще се продават на пазара до 18 месеца.

 

Вижте HP Power Backup е раница за мобилни устройства, която има батерия с капацитет от 22 400mAh