Сигурността на личната информация продължава да е най-обсъжданата тема свързана с профилите ни във Facebook. От компанията са доста активни в желанието си да получат повече информация за предпочитанията и любимите ни хора. Колкото повече данни споделяме в социалната мрежа, толкова повече данни предоставяме на Facebook.

Aгресивната рекламна политика е източник на внушителни приходи и е неизменна част от бизнес модела на компанията. Facebook също така инвестират наличния финансов капитал в нови технологии, които очакват да навлизат и променят ежедневието ни. Специалистите от Reality Labs подразделението експериментират с иновативни продукти, които ще формират бъдещето.

Тази дивизия включва повече от 6000 експерти, учени и разработчици, които ежедневно тестват нови решения в сферата на добавената и виртуалната реалност. Хардуерната дивизия на Facebook тепърва ще оказва още по-голямо значение върху бизнес развитието на компанията.

Следващата голяма концепция, над която се работи активно са умните часовници, които генерират впечатляващи продажби от началото на пандемията досега, информира TheVerge.

 

 

Предстоящото устройство ще бъде представено на пазара през следващата година. Специален акцент ще бъде интеграцията на повече фитнес функционалности и възможностите за комуникация. Премиерата на нова джаджа, която можем да носим навсякъде с нас ще предостави още повече информация за ежедневието ни, което е целта на Facebook  с първия им часовник.

Първоначалната идея е устройството да работи с Wear OS, но в дългосрочен план Facebook планират да имат по-голям контрол над софтуера. Това вероятно означава да създадат собствена операционна система за преносими джаджи. Първият умен часовник на Facebook ще допълни други хардуерни продукти като очилата с виртуална реалност Oculus или джаджите за видео част Portal.

Компанията иска да представи усъвършенствана система, която да позволи безжично свързване с периферни устройства и аксесоари. Допълнителни функции ще позволят да получавате в реално време уведомления от социалната мрежа, но също да следите и споделяте резултатите от тренировките с любимите хора.

По всичко личи, че хардуера ще започне да има все по-голямо значение за Facebook през 2022г.

 

Още от Digital: Какво се крие зад технологията за измерване на химическите показатели на тялото в смарт часовниците