Общоприето е хората, които работят в дадена компания, да използват нейните продукти. Особено що се отнася до технологични продукти и за хора, които работят на ръководни постове във въпросните компании.

Можете ли да си представите, ако през 2007 година, когато направи уникалната си презентация на първият iPhone на Apple, вече покойният Стив Джобс беше сниман от журналисти, как приема обаждане на личният си умен телефон Nokia, BlackBerry или Palm? Щеше да бъде нещо нечувано и след него щяха да последват сериозни последици за реализирането на iPhone.

 

 

Ключовите фигури в света на технологиите трябва да внимават изключително много в това отношение, но за разлика от педантичният създател на iPhone, Главният изпълнителен директор на Xiaomi Лей Джун (Lei Jun), не е толкова внимателен и бе забелязан да използва смартфон именно на Apple.

Интересното в случае, че шефът на Xiaomi не е сниман някъде или забелязан да изпозлва iPhone. Зад разкриването на истината стои netizens функцията на китайската социална мрежа Weibo. Тя пказва от какъв смартфон е била направена дадена публикация.

Парадоксалното е, че постът на раздора е свързан с публикация, която няма нищо обащо с технологиите. В нея Лей Джун споделя с последователите си информация за книги, които препоръчва да бъдат прочетени.

В горната част на публикация, ясно се виждаше надпис „iPhone“, което не убегна от погледа на феновете на китайския бранд. Лей Джун бързо коригира грешката си, като публикува същия пост със снимка направена с Xiaomi 10 Pro, като дори беше активирал водният знак с бранда, но негативните отзиви на феновете на Xiaomi вече започнаха да валят.

Повечето от тях са свързани с това, как може шефът на Xiaomi да предлага на потребителите продукти на бранда си, а да не ги ползва. Имаше сравнения, как шефът на Ferrari кара Lamborghini и много други.

 

 

До голяма степен феновете на Xiaomi са прави да бъдат гневни, но това, че шефът на компанията е използвал продукт на конкурентна марка, има своето логично обяснение. В този бранш всеки продуктов мениджър и друг ръководен кадър е използвал продукти на конкурентите, с цел да ги проучи и да ги надгради при своите устройства.

Ще припомним, че това не е първият случай, в който високопоставен кадър от китайска технологична компания е и бил забелязван да използва смартфон на Apple. Преди време изпълнителният директор на Realme беше публикувал съдържание в Twitter от iPhone, а след като напусна Meizu, изпълнителният директор на компанията Ли Нан (Li Nan), също започна да използа iPhone.

Още от Digital.bg: Android смартфоните с най-добри камери в света, според DxOMark