Вече ви информирахме, че Sony PlayStation 5 ще има осемядрен процесор AMD Ryzen, SSD диск и ще поддържа 8K резолюция. Дългоочакваният наследник на PS4 няма да бъде представен преди средата на следващата година. Въпреки това геймърите вече проявяват голям интерeс към хардуера и подобренията, които ще ни предложи новата конзола. Един от големите въпроси е свързан с обратната съвместимост на PS5 с игрите за Sony PlayStation 4, което е важно за цялата екосистема на Sony.

 

Новият главен изпълнителен директор на PlayStation дивизията на компанията, Джим Раян разкри интересни детайли за своите планове. От думите му разбираме, че той не е привърженик на идеята да има твърде голямо разграничение между новото и старото поколение на геймърските конзоли на Sony. Джим Раян смята, че трябва да се осигури плавно преминаване на потребителите от PS4 към PS5. Toва няма как да стане без определена съвместимост на игрите и аксесоарите на двете устройства.

 

 

Eдна от идеите, които се обсъжда е сървърите на компанията да не правят разлика между PS4 и PS5 при възпроизвеждането на игрите в реално време. По този начин потребителите ще имат достъп до още по-добри възможности да се забавляват със заглавията за двете конзоли, независимо коя от тях притежават. Все още не разполагаме с информация как точно Sony планират да постигнат този ефект, но със сигурност подобна функционалност ще се хареса на феновете на компанията.

 

Oще от Digital: Sony PlayStation 5 ще е осем пъти по-бърза от PlayStation 4 Pro