Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
26 резултата за sharp
Sharp
Снимки разкриват как ще изглежда гъвкавия смартфон на Sharp
Снимки разкриват как ще изглежда гъвкавия смартфон на Sharp
Устройствата с гъвкави дисплеи са една от най-големите иновации в мобилната индустрия от години насам и предлагат изцяло нови възможности за забавление. Вече видяхме първите концепции на подобни дизайни, като тепърва броя на производителите, които проявяват интерес към тях ще продължи да се увеличава. Sharp също вече са патентовали иновативен смартфон с гъвкав дисплей, който има уникален дизайн и сега разбираме малко повече детайли за неговата визия.      Самият патент е регистриран пред USPTO и описва преносима електронна джаджа, която има две тъчскрийн повърхности и сгъваем механизъм в средната част. Потребителите ще могат да навигират смартфона, чрез хаптична обратна връзка и с различни на допир движения върху екрана. В краищата има кръгли виртуални контролери за игри, а сгъването на двата дисплея го превръща в класическо устройство с Clamshell дизайн, разкриват изображенията на LetsGoDigital.     Голямо впечатление прави твърде издължения дисплей, но това е вдъхновено от идеята, че ще е много по-лесно да го използвате с две ръце. Този дизайн ще ви позволи да го сгънете като книга и да го приберете, когато не го използвате. На този етап няма информация за техническите спецификациите, но определено идеята на Sharp е доста атрактивна. Снимките на LetsGoDigital са поредното доказателство какви разнообразни възможности могат да ни предложат гъвкавите смартфони.   Още от Digital: Гъвкавите дисплеи и 5G технологията ще стимулират продажбите на смартфони през 2019г.
Sharp
Sharp ще станат третият производител на OLED дисплеи за смартфони
Sharp ще станат третият производител на OLED дисплеи за смартфони
Смартфоните с OLED дисплеи предлагат по-високо качество и закономерно са по-скъпи от конкурентните модели заради технологията, която използват. В момента Samsung са глобален лидер в производството на OLED панели за мобилни устройства, тъй като генерират над 90% от доставките им. Другият корейския гигант LG разполага с около 7.7% дял в този сегмент. Много скоро към тях ще се присъедини още един бранд, който не крие амбициите си да стане по-влиятелно име в индустрията.    В случая става въпрос за Sharp, които вече предлагат собствена серия от смартфони с името Aquos и са оборудвани с OLED дисплеи. Компанията дори официално потвърди, че още през юни са започнали масовото производство на нова генерация OLED панели и планират да увеличат капацитета на своите съоръжения до края на годината. Плановете предвиждат първите смартфони с предстоящата серия дисплеи на Sharp да са достъпни за потребителите през четвъртото тримесечие на 2018г., предаде Digitimes.     Първоначално ще се използват производствените съоръжения, които се използват от SaKai Display Products (SDP). В същото време Sharp имат богат опит в създаването на висококачествени технологични продукти в различни пазарни ниши. Новото поколение OLED дисплеи може да се използва от бъдещите им смартфони, но и да се превърне в допълнителен източник на приходи. Sharp искат да ги лицензират и продават на другитете производители в индустрията, за да се опитат да разширят влиянието си в пазара на смартфони.   Още от Digital: Каква е разликата между OLED дисплеите на смартфоните и телевизорите
Sharp
Как Sharp ще станат по-влиятелен фактор на европейския пазар за LCD телевизори
Как Sharp ще станат по-влиятелен фактор на европейския пазар за LCD телевизори
Sharp искат да се превърнат в по-влителен фактор на европейския пазар на LCD телевизори. За да постигнат тази цел от компанията планират да придобият правата над собствен бранд, който ще оперира на територията на континента. Sharp са се съгласили да инвестират сума от $88.6 млн. в купуването на 50% дял от базирания в Кипър производител Skytek Universal Media Corp. (SUMC). Данните за това бизнес решение бяха потвърдени от водещите японски медии.    От Digitimes ни припомнят, че Sharp вече продадоха правата на собствената си марка за LCD телевизори на чешката компания UMC. Тя е дъщерно дружество на SUMC. Според анализаторите в момента UMC реализира продажбите на над 800 хил. устройства на годишна база. Само преди няколко години Sharp доставяха приблизително 15 млн. телевизора на година, но постепенно тази стойност спадна драстично до едва 5-6 млн. броя. Именно това е причината за новата стратегия на Sharp.    Компанията ще се опита да си върне и правата за продажба на нейните телевизори в Северна Америка, които в момента са притежание на Hisense. Всички тези опити по най-добър начин илюстрират желанието на Foxconn да превърнат Sharp във водещо име в този пазарен сегмент. Успоредно с това компанията ще продължи да доставя LCD панели за други водещи производители като Samsung и LG, за да генерира допълнителни приходи.   Вижте Sharp прогнозират първа оперативна печалба от три години насам
Sharp
Sharp Corner R е 5.2" извит смартфон, който няма рамка около дисплея
Sharp Corner R е 5.2" извит смартфон, който няма рамка около дисплея
Sharp продължават да инвестират усилено в разработването на уникални дисплеи за мобилни устройства. Представители на компанията демонстрираха възможностите на впечатляващ прототип на смартфон с името Sharp Corner R. Най-интересното при този модел е, че липсват рамки около самия дисплей. В същото време той има извити краища, по подобие на "edge моделите на Samsung, информира PhoneArena.    Въпросният смартфони използва иновативната IGZO технология, които могат да гарантират изумителната плътност на пикселите от 1000ppi. Teхническите спецификации включват панел с 5.2-инчов диагонал с Full HD резолюция от 1920х1080 пиксела. В конкретния случай плътността на пикселите е 425ppi. Все пак това е прототип на Sharp, който иска да демонстрира възможностите на тази технология, а не реален продукт на пазара.    Oт компанията твърдят, че 90% от предната част на смартфона се използва от иновативния му дисплей. Потребителите могат да навигират работата му благодарение на виртуалните бутони в долната част. На този етап не разполагаме с детайли кога компанията възнамерява да стартира продажбите му на пазара. Идеята за смартфон, който няма рамки на дисплея  е много интересна и може да се хареса на много потребители.    Вижте Sharp създадоха първият дисплей за смартфони с плътност на пикселите от над 1000ppi
Sharp
Шефът на Sharp и цялото ръководство на компанията бяха сменени заради сделката с Foxconn
Шефът на Sharp и цялото ръководство на компанията бяха сменени заради сделката с Foxconn
Sharp вече се съгласиха да продадат своя бизнес на Foxconn и сега разбираме за първи път какви структурни промени тя ще предприеме в своето управление, в следствие на тази сделка. Най-новите данни разкриват, че японската компания ще направи сериозни промени сред най-високопоставените си служители и също така ще назначи нов главен изпълнителен директор. Оказва се, че това ще бъде Тай Дженг-Ву, който е втория най-важен човек в структурата на Foxconn и дясна ръка на нейния шеф, Тери Гу, информира Wall Street Journal.   За в бъдеще той ще поеме пълен контрол над операциите на Sharp и така ще се превърне в наследник на сегашния шеф на компанията, Козо Такахаши. В същото време това няма да са всички промени, тъй като компанията възнамерява да смени 12 от 13-те члена на борда на директорите, като занапред те ще са само девет и шест от тях идват от Foxconn. Тук е момента да отбележим, че Sharp привършиха своето последно финансово тримесечие със загуби в размер на $2.6 млрд. което е и една от причините за сделката с Foxconn.   Според данните тези промени в ръководната структура се очаква да станат факт до края на юни и тепърва ще проследяваме как тази стратегия ще се отрази на бъдещото присъствие на Sharp в индустрията. Със сигурност ще е интересно да видим как ще се развиват нещата около японската компания и как точно Foxconn смятат да я върнат на успешния път. Докато първите им съвместни продукти, обаче можем само да гадаем и да видим дали тя има потенциал да стане толкова конкурентен бранд в индустрията, както беше преди няколко години.   Вижте как технология на Sharp ще направи смартфоните по-тънки и леки
foxconn
iPhone 7s ще има АМОLED дисплей, произведен от Sharp
iPhone 7s ще има АМОLED дисплей, произведен от Sharp
Foxconn е компания, която произвежда голяма част от електронните компоненти на най-популярните мобилни устройства на пазара включително тези на Samsung и Apple и скоро придоби пълен контрол над Sharp. Една от големите причини за тази сделка е нейното желание да инвестира в разработването на AMOLED дисплеи за мобилни устройства във фабриките на своя партньор. В момента това е технология, която Samsung използва и също така доминира производството на тези панели, тъй като те гарантират по-наситени цветове, по-добър контраст, по-тънки размери и по-добра резолюция, информира Digitimes.    Oще по-интересното е, че тя е поела поръчки за производство на панели, които ще станат част от новото поколение смартфони на Apple, което е доста интересно. Според данните специална фабрика на Sharp ще бъде ангажирана с разработването на дисплеи за iPhone 7, тъй като те имат много предимства пред LCD моделите, които масово се използват в индустрията. Анализаторите очакват ръст в продажбите им в следващите години, който ще им позволи да захранват от сегашните 1.1% устройства на пазара до около 13.2% в края на десетилетието.    По всичко личи, че това е технология, която ще набира голяма популярност в следващите години и е един от ключовите фактори за сделката между Foxconn и Sharp. Японският производител ще се опитва да използва тази технология, за да подобри финансовото си състояние и отново да започне да печели приходи, както в предишното десетилетие. Предстои да видим кака ще се развива тази идея за в бъдеще и дали тяхното сътрудничество ще гарантира по-добри продукти за нас потребителите.   Вижте какви са реалните мотиви на Foxconn за сделката със Sharp
foxconn
Foxconn намали офертата за купуване на Sharp с $900 млн. заради непредвидени разходи
Foxconn намали офертата за купуване на Sharp с $900 млн. заради непредвидени разходи
Foxconn вече разкриха плановете си да придобият официaлно японския производител Sharp, който изпитва сериoзни проблеми в индустрията през последните няколко тримесечия. Базираната в Тайван компания също така възнамерява да редуцира финансовите параметри на своята оферта с приблизително $900 млн., разкрива най-новата информация в японските медии. Припомняме ви, че Foxconn в последния момент блокираха разговорите за осъществяване на тази сделка, като причината за това бяха, че нейните финансисти са открили наличието на непознати досега пасиви на Sharp, информира Reuters.    В момента компанията се притеснява от бъдещи финансови загуби, които могат да бъдат провокирани от влошаване на приходите на Sharp за настоящата фискална година, която приключва на 31 март. Все пак Foxconn ще се придържат към първоначалния си план да изкупят две трети от акциите на японския производител, но ще намалят цената, която ще дадат за всяка от тях, в сравнение с планираната досега стойност. Бордът на директорите на Sharp ще се събере на извънредна среща, на която ще бъде обсъждана новата оферта на Foxconn, като се очаква това да се случи до края на настоящия месец.   Идеята на Sharp е да издаде нови акции на обща стойност от $4.4 млрд., с които да предостави две трети от капитала си на Foxconn, които ще спазят предварителните споразумения, за да придобият тези акции. Финансовите документи показват, че "новите" задължения на Sharp могат да достигнат нива от приблизително $3 млрд., което е принудило Foxconn да преразгледат своето предложение. В заключение ще отбележим, че вероятно в следващите няколко седмици ще разберем повече детайли за крайната цена, която тайванския производител ще плати, за да придобие основния пакет от акции на Sharp.   Вижте Sharp се съгласиха да бъдат купени от Foxconn за $6.2 млрд.
Sharp
Sharp се съгласиха да бъдат купени от Foxconn за $6.2 млрд.
Sharp се съгласиха да бъдат купени от Foxconn за $6.2 млрд.
Преди няколко седмици ви информирахме, че Foxconn искат да купят Sharp и сега разбираме още любопитни детайли около тази сделка и се оказва, че японската компания е все по-близо до това да се съгласи да приеме предложението. Близки до индустрията източници разкриват, че борда на директорите вече е провел среща, на която са одобрили сделката, чиито финансови параметри ще достигнат до $6.2 млрд. Трябва да отбележим, че информацията за това придобиване предизвика позитивни реакции сред инвеститорите и доведе до ръст в акциите и на двете компании от съответно 4% и 3.9%.   Така пазарната капитализация на Sharp в момента е приблизително $2.7 млрд., като по-високата сума, която Foxconn ще плати е свързана и с ангажимента да се плати огромен дълг, което е причина за тази цена, коментира Engadget. Японският производител има големи традиции в производството на телевизори и дисплеи за мобилни устройства, но изпитва проблеми заради невероятната конкуренция на другите азиатски компании. Огромните инвестиции на Sharp в разработването на LCD панели от ново поколение не постигнаха успеха, която тя очакваше, което е основния мотив тя да се съгласи да бъде купена от Foxconn.    Анализтаорите очакват след като тя стане факт това да доведе до стабилизиране на финансовото състояние на компанията, която вече ще може да се възползва и от достъп до мащабните канали за дистрибуция на Foxconn. В момента нито една от двете страни не е коментирала официално информацията, но се очаква това да се случи в кратки срокове и те да потвърдят сключването на сделката. Предстои да видим как това придобиване ще се отрази на бъдещата стратегия на Sharp в технологичната индустрия и дали ще позволи на компанията да излезе отново на печалба.   Вижте Sharp създадоха смартфон камера, снимаща с 2100 кадъра в секунда
Sharp
Sharp официално влиза в бизнеса с OLED дисплеи за смартфони
Sharp официално влиза в бизнеса с OLED дисплеи за смартфони
Sharp продължават да произвеждат смартфони с Android въпреки ожесточената конкуренция в мобилната индустрия. Стратегията им, обаче предвижда моделите да се продават само в някои държави. През последните години Sharp инвестираха сериозни средства в разработването на OLED дисплеи, като най-доброто доказателство е флагмана Sharp Aquos Zero. Този модел има Quad HD екран, Qualcomm Snapdragon 845 процесор, 6GB RAM/128GB памет и се радва на голяма популярност в Япония.    Компанията смята да разшири бизнеса си и вече са осигурили финансиране от $500 млн., които ще бъдат инвестирани във фабриките им за OLED дисплеи. В момента Samsung и LG са единствените големи производители, които са в състояние да произвеждат OLED екрани за смартфони в големи количества. Изглежда, че много скоро и Sharp ще се присъединят към тях, съобщава Reuters. Желанието на компанията е да лицензира и продава новото поколение дисплеи с OLED технологията на други производители, като например Apple.      Японският производител смята, че конкуренцията в този сегмент ще допринесе за създаването на по-евтини дисплеи. Фактор, който ще допринесе положително за навлизането на повече смартфони с OLED дисплеи на пазара. От Sharp потвърдиха още, че все още не са сключили лицензионни споразумения с други производители, но скоро ще го направят. Ако компанията успее да привлече като клиент Apple това ще се превърне в голям успех за опитите им да станат влиятелен фактор в мобилната индустрия.   Още от Digital: Каква е разликата между OLED дисплеите на смартфоните и телевизорите
Sharp
Sharp купуват бизнеса с компютри на Toshiba за $36 млн.
Sharp купуват бизнеса с компютри на Toshiba за $36 млн.
Тоshiba планират да продадат своя бизнес с компютри и вече са намерили купувач за тази дивизия. Японският производител Sharp проявява интерес към подразделението и ще платят сума от $36 млн., за да го придобият официално. Анализаторите разглеждат сделката като доказателство за възстановяването на позициите на Sharp под ръководството на Foxconn. Купуването на бизнеса с компютри на Toshiba ще ознаменува завръщането на компанията в сегментa, който напусна преди осем години.   Конкретните данни разкриват, че Sharp ще платят точно $36.47 млн. и така ще придобият 80.1% дял в бизнеса с компютри на Toshiba. Aко всичко върви по план самата сделка трябва да бъде финализирана до 1 октомври, информира Reuters. Желанието на Sharp е да върнат този бизнес към печелившия път главно заради огромната мрежа oт търговски партньори, доставчици на компоненти и финансови ресурси на Foxconn. Времето ще покаже дали това ще се случи.    Ситуацията при Тоshiba е коренно различна и това е само една от сделките, с които се опитват да компенсират огромните си финансови загуби. През последните три години продажбите на компютри са отчели спад с повече от 75% и няма индикации за възстановяване на ситуацията. Всичко това доведе до излизане от чужди пазари и затваряне на редица производствени съоръжения на Toshiba. Необходимо е и регулаторните органи да дадат своето одобрение, за да се приключи сделката.   Още от Digital: Каква е причината новите компютри да са по-бавни от старите устройства
Sharp
Sharp прогнозират първа оперативна печалба от три години насам
Sharp прогнозират първа оперативна печалба от три години насам
Sharp прогнозираха първата си оперативна печалба през последните години. Новината се появява след серия от продължителни мерки свързани с редуциране на работния персонал и оптимизиране на загубите от бизнеса с телевизори на японския производител. Вече ви информирахме, че Sharp се съгласиха да бъдат купени от Foxconn за $6.2 млрд., като това придобиване също оказва своето влияние върху позитивните финансови резултати, информира Reuters.   Най-доходоносната дивизия от бизнес структурата на Sharp е подразделението за LCD дисплеи, което се очаква да обяви приходи от $245 млн. за фискалната година, която завършва през март. Припомняме ви, че през миналата бизнес година огромните трудности на Sharp в индустрията бяха причината компанията да уволни 6000 служители, което представлява 12% от работната ѝ сила. За в бъдеще японският производител ще трябва да се конкурира директно с набиращите популярност китайски компании, които произвеждат OLED дисплеи.    Sharp вече инвестираха внушителните $570 млн., за да ускорят производството на панели с тази технология. Първите фабрики на компанията, които ще го правят се очаква да функционират на пълни обороти през 2018г. Въпрос на време е да видим дали Sharp ще успеят да станат по-влиятелен фактор в разработването на тази технология. Ако прогнозите на компанията се окажат правилни това означава, че тя най-накрая ще започне отново да генерира приходи.   Вижте как шефът на Sharp потвърди, че бъдещите смартфони iPhone ще имат OLED дисплеи
Sharp
Sharp създадоха първия дисплей за смартфони с плътност на пикселите от над 1000ppi
Sharp създадоха първия дисплей за смартфони с плътност на пикселите от над 1000ppi
Sharp инвестират най-много средства в разработването на ново поколение дисплеи за смартфони с IGZO технологията. Основните предимства на тoзи метод за производство са свързани с по-високата резолюция, по-наситените цветове и по-ниската консумация на енергия. Компанията използва изложението CEATEC 2016, за да демонстрира възможностите на уникален дисплей за смартфони, предаде Ubergizmo.    Най-впечатляващата характеристика на този панел е, че предлага впечатляващата плътност от над 1000ppi, с което не може да се похвали нито един друг дисплей в индустрията. В момента той може да показва съдържание в резолюция от 640х480 пиксела. От компанията, обаче вече работят усърдно, за да увеличат тази разделителна способност. Първият дисплей с плътност на пикселите от над 1000ppi е с големина от 2.87 инча.   Самият панел е прототип, който има за цел само да демонстрира възможностите на тази технология. Идеята да имаме смартфон с толкова висока плътност на пикселите мжое да ускори и навлизането на технологиите за виртуална реалност. Все пак ще е необходимо още време на Sharp да увеличат не само размера, но и резолюцията на своите IGZO панели, за да може да се използват те в новите смартфони на водещите компании.      Вижте до 2020г. повечето смартфони ще имат OLED дисплеи
sharp
Sharp RoboHon е хибрид между смартфон и робот, който струва €1600
Sharp RoboHon е хибрид между смартфон и робот, който струва €1600
Sharp създадоха много интересен продукт, който се казва RoboHon и представлява уникално съчетание между смартфон, който е вграден в тялото на миниатюрен робот с два крака, които му помагат да се придвижва в различните стаи в дома ви. Aтрактивната машина може да ви показва забавни изображения, когато не сте в настроение и може да намери много други приложения, като сега компанията потвърди, че това не е само прототип и възнамеряват да стартират продажбите му на пазара. RoboHon ще е достъпен първо в Япония, като предварителните поръчки започват на 26 май, а желаещите да се сдобият с подобен асистент в дома си ще трябва да отделят сума от €1600, информира Engadget.    Иновативният робот на Sharp разполага с 2-инчов сензорен дисплей на гърба, който поддържа резолюция от 320х240 пиксела, като също така е предвидена поддръжка за Wi-Fi и LTE мрежи, както и за платформата Android 5.0 OS. RoboHon е с височина от 19.5 сантиметра и има тегло от 390 грама, като може да забавлява детето ви, пускайки му музика или видео клипове, като той може да ходи, да сяда, да се изправя, да вдига ръцете си и дори да танцува. Устройството е създадено и с идеята да настройва аларма и да ви буди с гласа си, да чете вместо вас, да набира телефонни номера и дори да чете текстови съобщения и имейли.   Sharo са го оборудвали с вградени камери, с които RoboHon може да разпознава гласове и лица на различните членове на семейството, както и да комуникира персонално с всеки от тях. Трябва да отбележим още, че той разполага и с вграден проектор, с който може да ви забавлява с любимите ви видео клипове от YouTube и другите водещи онлайн платформи. Все още не знаем кога компанията планира да стартира продажбите на RoboHon и на европейския пазар.   Вижте технология на Sharp ще направи смартфоните по-тънки и леки
foxconn
Foxconn ще инвестират $1.8 млрд. за производство на OLED дисплеи до 2019г.
Foxconn ще инвестират $1.8 млрд. за производство на OLED дисплеи до 2019г.
Вече ви информирахме за желанието на Foxconn да купи японския производител Sharp, като преговорите между тях претърпяха неочакван обрат, който бе провокиран от лоши инвестиции, оперативни загуби и стратегически грешки. Комбинацията от тези фактори се отрази на финансовите параметри на сделката, тъй като в крайна сметка тя се реализира за около $3.5 млрд. Припомняме ви, че това е почти два пъти по-малко от първоначалното желание на Foxconn да инвестират приблизително $6.2 млрд., за да извършват това придобиване, информира PocketNow.   Mного анализатори останаха скептични относно потенциала на подобна сделка като сега разбираме и една от причините тя да стане факт, която е свързана с желанието на Foxconn да има все по-голямо влияние в производството на дисплеи с OLED технологията. Данните разкриват, че тя ще инвестира сума от порядъка на $1.8 млрд., за да ускори създаването на подобни панели, което се очаква да се случи в рамките на следващите четири години. В момента Samsung е най-големият производител в този сегмент, като сега регистрира около 95% от печалбата в тази пазарна ниша и изглежда, че Foxconn искат да променят тази ситуация.   Не бива да забравяме също, че Apple също проявяват интерес към OLED дисплеите, които искат да използват в следващото поколение на смартфоните iPhone, което е сигурна гаранция, че тяхната популярност ще продължи да се увеличава. Досега Sharp предоставяше специалните IGZO LCD дисплеи за технологичния гигант, но нещата в индустрията се развиват доста бързо и затова тя планира да премине към тази технология. Предстои да видим дали тази инвестиция на Foxconn ще позволи на Sharp отново да се превърне в печеливша компания.    Вижте какви са реалните мотиви на Foxconn за сделката със Sharp
Sharp
Kaкви са реалните мотиви на Foxconn за сделката със Sharp
Kaкви са реалните мотиви на Foxconn за сделката със Sharp
Вече ви информирахме, че Sharp се съгласиха да бъдат купени от Foxconn за $6.2 млрд., което се превръща в една от най-интересните сделки в технологичната индустрия от началото на годината досега. Вероятно не знаете, но това придобиване е плод на четиригодишни усилия от двете страни и се реализира въпреки факта, че Sharp трябва да платят сериозна сума, за да изчистят свой дълг. Разбира се тази ситуация е отразена и в цената на самата сделка, като зад нея се крият още няколко причини и тя не е свързана единствено с приходи и печалба.    Eдин от водещите мотиви е свързан с чувството за национална гордост, което има специално значение в Япония, тъй като държавата полага много усилия да върне старата слава на технологичните гиганти в страната, коментира Skymag. Само преди десетилетия те изпреварваха много от чуждестранните конкуренти със своите иновативни продукти като дисплеи и процесори за мобилни устройства, но днес ситуацията е по-различна. Компании като Sony, Olympus, Sharp изпитват сериозни проблеми да се конкурират с другите производители, което превръща купуването им от външни брандове в единствения шанс за спасението им.    Именно заради това правителството инвестира сериозни финансови средства в научноизследователска и развойна дейност в мащабен опит да помогне на местните компании да се съревновават по-успешно особено по отношение на цените с китайските и корейските производители. Допреди 20 години Sharp бе един от най-големите производители на телевизори в света, но днес е изправена пред много трудности, а опитите да разшири позициите си в пазара на смартфони и таблети засега не са особено успешни. Все пак тя продължава да разработва уникални дисплеи за мобилни устройства, а придобиването ѝ oт Foxconn се очертава като единствения начин тя да продължи да бъде успешна въпреки огромната конкуренция.    Вижте технология на Sharp ще направи смартфоните по-тънки и леки
Foxconn
Foxconn искат да купят Sharp за $5.3 млрд.
Foxconn искат да купят Sharp за $5.3 млрд.
Foxconn е един от най-големите производители на мобилни устройства, който е най-известен с това, че сглобява популярните iPhone и iPad модели, както и на други от най-продавани смартфони и таблети в индустрията. Последният доклад на TheWallStreetJournal ни разкрива, че компанията вече е отправила официална оферта за купуването на японския бранд Sharp. Според изтеклите данни Foxconn са предложили сума от $5.3 млрд., за да придобият пълен контрол над изпитващия все по-сериозни проблеми производител.   Все пак Foxconn не е единствения евентуален купувач на Sharp, тъй като ще трябва да преодолее конкуренцията на инвестиционният фонд Innovation Network Corp., който се контролира от японското правителство. Тяхното предложение, обаче е доста по-ниско като стойност, тъй като те планират собствена оферта от $2.5 млрд., което е над два пъти по-малка сума. Sharp произвеждат дисплеи за мобилни устройства на много популярни брандове, сред които и продуктите на Apple, като предлага и собствена линия от телевизори, но отчете оперативна загуба от $215 млн. през последните шест месеца.   Tрябва да отбележим, че Foxconn още преди три години проявиха желание да купят 10% от Sharp, но постоянния спад в акциите на компанията сложи край на тази идея. Много е важно да уточним, че бъдещия купувач на японския производител е необходимо да изплати дългове в размер на $4.4 млрд. през месец март, което със сигурност ще се отрази на цената на сделката. Очаква се Sharp да разкрият повече детайли за евентуалното придобиване на 4 февруари, когато ще обяви на инвеститорите си финансовите си резултати от последното тримесечие.   Вижте iPhone 7 ще има 5.5-инчов дисплей, 3GB RAM и водоустойчиво покритие