Онлайн магазинът на Аpple винаги е генерирал повече приходи от Google Play и това не е тайна за никого. Ситуацията не се е променила и през 2018г, въпреки факта, че Google Play има по-разнообразна колекция и генерира повече изтегляния. Това е основната причина доста разработчици да дават приоритет на App Store, тъй като възможността за печалба е доста по-голяма. В случая става въпрос не само за отделните продажби, но и за желанието на собствениците на iPhone да отделят повече средства за приложения, предаде TechCrunch.

 

Любопитна информация в последния доклад на Sensor Tower разкрива, че от началото на годината досега почти два пъти повече нови приложения са генерирали приходи от над $1 млн. в App Store. Конкретната цифра е 164, докато за същия период "само" 88 разработчици в Google Play са постигнали идентичен успех. Съпоставени с резултатите отчетени само година по-рано се оказва, че броя на мобилните приложения, качени през годината и преминали границата от $1 млн. се е увеличил с 15% в App Store и с 24% в Google Play.

 

 

Преобладаващата част от въпросните приложения представляват игри, което  не е толкова изненадващо. Така например най-печелившото заглавие в Аpp Store за 2018г. е Marvel Strike Force на FoxNext Games, което е генерирало над $15 млн. В същото време 65% от попадналите в списъка предложения в Google Play са игри. Статистическите данни също така разкриват, че потребителите са отделили $76 млрд. за извършване на покупки в двата магазина през календарната година и са изтеглили над 113 млрд. приложения.

 

Oще от Digital: Имат ли бъдеще Google Play и Apple Store