Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4 резултата за ray ban
Facebook
Facebook и Ray-Ban ще представят собствени смарт очила през 2021г.
Facebook и Ray-Ban ще представят собствени смарт очила през 2021г.
Facebook официално обявиха партньорство с Luxottica, които са известни с производството на популярните очила с бранда Ray-Ban. Причината за общия им проект е желанието на Марк Зукърбърг да пуснат на пазара собствени смарт очила, които поддържат добавена реалност. Едва ли има по-добър партньор за реализиране на идеята от най-разпознаваемият бранд в тази пазарна ниша.  Двете компании не пожелаха да коментират конкретни параметри параметри на финалния продукт, но изразиха задоволство, че партньорството им ще бъде дългосрочно. Първият прототип на смарт очила с добавена реалност ще е достъпен за разработчиците с името Project Aria. Oт Facebook ще позволят на своите служители да го носят в офиса и на публични локации, за да дадат обратна връзка за подобряване на хардуера     Ако всичко върви по план това ще се случи до няколко седмици, което означава, че скоро вероятно ще разберем повече за това атрактивно устройство на Facebook и Ray-Ban, съобщава TheVerge. От доста време се спекулира с желанието на компанията да представи подобен продукт и изглежда, че постепенно се приближават към премиерата. Смарт очилата няма да бъдат показани през настоящата година, но плановете предвиждат продажбите им да стартират през следващата година.   Още от Digital: Учени откриха как смарт очилата да стриймват видео без да се изразходва батерията
бизнес
Френската компания Essilor купува производителя на очилата Ray-Ban с за 50 млрд. евро
Френската компания Essilor купува производителя на очилата Ray-Ban с за 50 млрд. евро
Италианската компания за очила Luxottica (производител на очилата Ray- Ban)  и френската за коригиращи лещи Essilor се обединяват. Те обявиха, че сделката е на стойност 50 млрд. евро, съобщава BusinessInsider.   Сделката ще направи основателя на Luxottica Леонардо дел Вечио най-големия акционер в новата компания. Той ще има около 30% дял и ще бъде нейн изпълнителен директор. Името на новата фирма ще е EssilorLuxottica. Компанията ще има 15 млрд. евро оборот и над 140 000 служители по целия свят. Тя очаква, че сливането ще доведе и до спестявания от разходи в...
смарт очила
Facebook и Ray-Ban разработват очила, които работят като смартфон
Facebook и Ray-Ban разработват очила, които работят като смартфон
Facebook вече са стартирали работа над проект, който има за цел създаването на смарт очила с добавена реалност. Въпросният продукт е дело на Reality Lab дивизията, като дизайна ще бъде създаден заедно със специалисти на Luxottica. Това е името на дружеството, което притежава култовия бранд Ray-Ban. Подобно сътрудничество е гаранция, че въпреки смарт функциите дизайна ще е сходен с класическите слънчеви очила, които можем да открием на пазара.   Информация на CNBC разкрива, че Facebook са избрали кодовото име "Orion" за предстоящото устройство. Смарт очилата на компанията ще ни предложат широк набор от функционалности. Поддръжката на технологии с добавена реалност ще позволи да проектираме и виждаме виртуални обекти пред очите си. Facebook Orion също така ще са оптимизирани да извършват гласови обаждания и ще могат да стриймват в реално време какво виждаме в социалните мрежи.     Facebook усилено работят над създаването на виртуален асистент с изкуствен интелект, който ще е перфектното допълнение към очилата. Една от идеите е специален пръстен, с който можем да управляме работата им, чрез движения и жестови команди. В момента над тези проекти работят стотици специалисти, но въпреки това ще е необходимо време преди да видим финалните версии на очилата. Официалната премиера едва ли ще стане факт най-рано през 2023г.   Още от Digital: Учени създадоха очила, които автоматично фокусират обектите, които гледаме
Ray-Ban и Oakley
Защо Google ще си партнира с компаниите Ray-Ban и Oakley
Защо Google ще си партнира с компаниите Ray-Ban и Oakley
Технологичният гигант се очаква да стартира продажбите на уникалите си очила Glass на пазара до края на годината.
DMCA.com Protection Status