Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
35 резултата за rar
автомобили
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Ferrari F8 Spider е новият суперавтомобил на компанията
Легендарният производител актуализира своето портфолио с премиерата на новия F8 Spider. Този модел е разработен като наследник на Ferrari 488 Spider, който се радва на голяма популярност. Новият суперавтомобил има сходен дизайн и характеристики с F8 Tributo. Според официалните данни Ferrari F8 Spider имат 3.9-литров V8 двигател с максимална мощност от 710 конски сили.   Всъщност това е с 49 конски сили повече от възможностите на Ferrari 488 Spirder. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 2.9 секунди, като максималната скорост е 340 км/ч. Новият модел предлага и седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя, информира CNet. Tвърдият покрив е подвижен и може да се прибере за едва 14 секунди при скорост, която не надхвърля 40 км/ч.     Ferrari F8 Spider използва същата Dynamic Enhancer Plus (FDE+) система, както F8 Tributo. Другите иновации в автомобила включват технологията Side Slip Control. Самият интериор има минималистичен дизайн със 7-инчов тъчксрийн в централната конзола. Все още не разполагаме с информация на каква цена  ще се продава този модел, както и кога стартират продажбите на пазара.   Още от Digital: Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
суперавтомибили
Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari SF90 Stradale e хибрид, който ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди
Ferrari е една от най-емблематичните компании в автомобилната индустрия, която предлага разнообразие от предложения в премиум сегмента. Италианският производител вече обръща и сериозно внимание на електрическите двигатели, които ще имат все по-важно значение за стратегията им. Ferrari предстaвиха официално първият си хибриден автомобил, който ще бъде произвежда масово от компанията и носи името SF90 Stradale.      С тази премиера Ferrari искате да демонстрират ангажимента си към електрическите автомобили и да покажат на всички, че виждат в тях бъдещето на цялата индустрия. Ferrari SF90 Stradale освен впечатляващ дизайн предлага и 4-литров V8 двигател с максимална мощност от 769 конски сили, която се осигурява от три електрически двигателя. Уникалният модел е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч. за приблизително 2.5 секунди, съобщава Engadget.     Любопитен факт е, че суперавтомобила може да измине само 25 километра на електричество. Все пак това е достатъчно да се спестят ценни литри гориво в натоварените градски условия. Ferrari SF90 Stradale на хартия не е толкова мощен модел, колкото LaFerrari, но се очаква в реални условия да демонстрира по-бърза скорост. По този начин новия хибрид ще се превърне в най-мощния автомобил на италианския производител досега.     Oще от Digital: Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari Purosanque
Ferrari Purosangue ще е първият SUV автомобил на компанията
Ferrari Purosangue ще е първият SUV автомобил на компанията
Ferrari официално потвърдиха как ще се казва първия им SUV автомобил. Дългоочакваният модел ще дебютира на пазара през 2022г. с името Purosangue. Премиерата ще е чак след четири години, защото Ferrari искат да имат достатъчно време да създадат най-добрия автомобил в този сегмент. Мисията на Purosаngue няма да е лесна, тъй като ще трябва да се конкурира директно с предложенията на другите водещи производители като Maserati и Lamborghini.     Италианският бранд засега пази в тайна техническите спецификации на модела, като засега знаем само, че това ще е четириместен SUV автомобил. Ferrari ще положат специални усилия, за да отличат Purosangue от останалите SUV автомобили, които се продават на пазара. Първоначалните планове на компанията предвиждаха премиерата да стане факт преди края на десетилетието. Това няма да се случи, тъй като Purosangue е най-важният автомобил за Ferrari от десетилетия.      Необходимо е повече време дизайнерите да постигнат перфектния баланс между луксозен дизайн и интериор, бързина и мобилност, която е необходима са градски условия. Ferrari допълниха, че цената на първия им SUV ще е характерна за премиум сегмента. Много е вероятно Purosangue да има V8 или хибридни V6 двигатели и система за задвижване на четирите колела. Тепърва ще разбираме повече детайли за възможностите на този модел.   Oще от Digital: Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Почти всички автомобили на Ferrari ще бъдат хибриди до 2022г.
Ferrari също планират да се присъединят към набиращата популярност тенденция в разработването на електрически автомобили. Повечето големи производители започнаха да разработват EV версии на най-популярните си модели. Лично шефът на италианския бранд, Серджо Маркионе потвърди официално, че почти всичките автомобили на Ferrari ще са хибриди до 2022г. Клиентите им ще разполагат с възможността да изберат много малък брой модели, които се задвижват от стандартните бензинови двигатели, предаде BusinessInsider.   Данните бяха разкрити по време на среща на главния изпълнителен директор с инвеститорите на Ferrari, информира BusinessInsider. Решението да се премине към хибриди е провокирано от желанието на компанията да продава повече автомобили годишно, както и да отговори подобаващо на все по-строгите изисквания за емисии и икономия на горивото. Именно заради това Ferrari ще се наложи да намерят оптимален баланс между хибридите и традиционните модели, които имат двигатели с вътрешно горене в портфолиото си.      Италианският производител ще инвестира сериозни средства за "хибридизиране" на сегашните си двигатели с 8 и 12 цилиндъра. Това няма да е лесен и бърз процес, но е задължителен компонент от бъдещата им стратегия. Феновете на Ferrari ще продължат да изискват максимална мощност и традиционния звук на двигателя свързан с популярните им модели дори от хибридните автомобили на Ferrari. Времето ще покаже дали компанията ще успее да се адаптира към всички тези процеси в индустрията.   Oще от Digital: Как Ferrari се превърна от производител на автомобили в мултимилионен бранд
автомобили
Ferrari разработват електрически суперавтомобил и SUV от висок клас
Ferrari разработват електрически суперавтомобил и SUV от висок клас
Ferrari планират да представят мощен суперавтомобил с електрически двигател, който да се конкурира с последните модели на Tesla. Информациятa е от изявление на главния изпълнителен директор на компанията, Серджо Маркионе на изложението Detroit Auto Show 2018. Според думите му Ferrari ще представят модела на пазара преди 2020г., когато се очаква премиерата на Tesla Roadster. Шефът на компанията отказа да коментира детайли за спецификациите и дизайна на първия им EV автомобил.   Неговото мнение е, че ако бъде произведен суперавтомобил с електрически двигател е абсолютно задължително Ferrari да го създадат преди останалите компании. Шефът на компанията твърди, че единствено най-скъпите EV модели могат да бъдат печеливши и италианския производител не проявява никакъв интерес към по-евтините автомобили от този сегмент. Серджо Маркионе, обаче допълни, че Ferrari възнамеряват да представят и свой SUV автомобил, предаде Engadget   Любопитен факт е, че само преди две години в свое интервю той сподели, че Ferrari никога няма да представят подобен модел, докато управлява компанията. Ferrari ще трябва да се справят с доста сериозна конкуренция и в пазара на електрически автомобили, тъй като BMW и Porsche също имат амбициозни планове в тази ниша. Не ни остава нищо друго освен да се въоръжим с търпение, за да научим повече данни за визията и характеристиките на предстоящите суперавтомобили на Ferrari.   Вижте как Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari e един от най-обичаните производители на спортни автомобили и вече повече от седем десетилетия не спира да изненадва своите клиенти. Италианският гигант извървя дълъг път от премиерата на първия си модел до утвърждаването си като един от най-луксозните брандове в цял свят. През 2015г. Ferrari станаха публична компания, чиято стойност се оценяваше на стойност от почти $10 млрд. В момента пазарната капитализация е над $21 млрд., което е впечатляващ ръст за толкова кратък период.   Не е голям броя на компаниите, които могат дасе похвалят с подобна стойност. В същото време това превръща Ferrari в един от най-скъпите и престижни брандове в цял свят. Едва ли има човек, който да не асоциира името на компанията с култовото "конче" от емблемата им, което и днес е запазена марка на Ferrari. Интересното е, че впечатляващия успех на Ferrari в сферата на бизнеса идва чак през последните години, предаде BusinessInsider.      В миналото въпреки безупречната си репутация италианската компания не е можела да се конкурира с най-големите брандове в света. Златната ера за компанията стартира през 70-те години на миналия век, когато Енцо Ферари заради финансови проблеми продава правата на компанията на FIAT. С този ход се подсигурява бъдещето на Ferrari и това е основата, на която е създаден мултимиардния бранд на италианския производител, който всички познаваме днес.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
МcLaren 720S
МcLaren 720S е новият конкурент на Ferarri 488 GTB
МcLaren 720S е новият конкурент на Ferarri 488 GTB
Ferrari е първата асоциация за спортен автомобил, която много от нас си правят. McLaren имат за цел да променят тази представа на любителите на високите скорости с новия си футуристичен модел. Компанията използва Geneva Motor Show 2017, за да покажат за първи път новия McLaren 720S. Това е първият представител на второто поколение Super Series aвтомобили на английския производител. McLaren 720S има една единствена цел, а именно да се справи с конкуренцията на Ferrari.     Футуристичният дизайн на McLaren 720S е допълнен от усъвършенствана аеродинамика и ултралек корпус от въглеродни влакна. Новият автомобил е наследник на McLaren 650S Coupe и се очаква да е по-мощен дори от впечатляващия Ferrari 488 GTB, който има двигател с 661 конски сили, предаде BusinessInsider. Дизайнерите на McLaren са вградили два LED сензора в предните фарове, където са разположени и всмукатели за въздух, което придава неподражаем вид на 720S.     В задната част има двойна изпускателна система и хидравлично задвижван заден спойлер, който функционира и като въздушна спирачка. Този компонент може да подобрява стабилността при висока скорост, да увеличава спирачната активност и да нaмалява сцеплението, в зависимост от позицията си. McLaren 720S има две врати, които се отварят вертикално и откриват впечатляваща гледка към новото Monocage II купе на компанията. Суперавтомобилът използва нов 4-литров M840T V8 двигател с максимална мощност от 720 конски сили и е допълнен от 7-степенна скоростна кутия с два съединителя. Вижте как новият суперавтомобил McLaren Super Series ще има сгъваем дисплей в предната част
Ferrari
Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari е една от малкото компании, която все още не предлага на клиентите си електрически автомобили. Легендарният производител все пак проявява голям интерес към тези модели. Главният изпълнителен директор на Ferrari, Серджо Маркионе потвърди, че компанията иска да се включи към надпреварите от Formula E сериите. Болидите в тях използват именно електрически двигатели. Според него има още няколко важни неща, които трябва да бъдат направени, за да се изпълни тази цел.    Мнението на Маркионе е, че Ferrari е необходимо да се справят с два проблема преди да се включат към Formula E сериите, информира DigitalTrends. Първият е свързан с факта, че болидите се сменят на средата на състезанието, защото батериите им нямат достатъчно капацитет да изминат цялата дистанция. Шефът на Ferrari определи сегашната система на стандартизация на Formula E като втория голям проблем за навлизането на компанията в това интересно състезание.   Отборите разполагат с известна свобода по отношение на дизайна на задвижващата система на своите болиди. Голямото ограничение е изискването всички да използват едно и също Spark-Renault SRT_01e шаси. Маркионе категорично заяви, че ако Ferrari се присъединят към Formula E те ще искат да си проектират собствено шаси. Италианският производител се надява тези правила да бъдат променени. Именно това е желанието и на другите големи компании в индустрията като Audi, BMW, Jaguar и Mercedes-Benz.    Вижте как Ferrari ще променят дизайна на своите бъдещи автомобили
RAR
Най-добрите програми за отваряне на RAR файлове
Най-добрите програми за отваряне на RAR файлове
Не всеки компресиран файл е във формат ZIP. RAR файловете също са често срещан вариант, но ако не сте запознати с RAR файловете, а наскоро сте получили такъв и не знаете как да го отворите, информацията на Make Use Of ще ви бъде полезна.   Инструментите изброени по-долу са лесни за използване, гъвкави за компресиране на вашите собствени файлове и се предлагат в платени и безплатни версии с допълнителни функции, за да отговорят на всички ваши нужди.   WinZip     WinZip е широко използван и добре познат инструмент за ZIP файлове, както подсказва името му. Но приложението отваря също и RAR, 7z, CAB, ISO и няколко други файлови формати. Трябва само да плъзнете RAR файла в прозореца на WinZip и той се отваря за секунди. WinZip поддържа 128 и 256-битов ключ AES криптиране, преоразмеряване на снимки и добавяне на воден знак.   Можете да изтеглите безплатна пробна версия на WinZip и да я използвате 21 дни. След това ще трябва да заплатите $ 29.95 за да ползвате инструмента, той е достъпен за Windows, Mac и мобилни устройства.   WinRAR     WinRAR отваря не само RAR файлове, но и други файлови формати като ZIP, CAB и ARJ. Освен това лесно може да създавате архиви, да разделяте архиви, да добавяте пароли, да тествате архивирани файлове и да поправите повредени файлове. WinRAR поддържа 128/256 AES криптиране.   Ако търсите лесен инструмент за отваряне на RAR файлове, който предлага и допълнителни функции, проверете WinRAR. Можете да го изтеглите безплатно и да го изпробвате 40 дни. Ако решите да го купите, понастоящем WinRAR е на цена от $ 29 и е наличен за Windows.   PeaZip     Ако горните два инструмента са твърде скъпи за вас, пробвайте безплатния PeaZip. Подобно на другите, с него можете да отваряте TAR, ZIP и 7z файлове в допълнение към RAR файлови формати. Можете също да конвертирате файлове в друг формат, да ги защитите с парола с криптиране, да ги тествате и да изтриете файлове с едно кликване. PeaZip е с отворен код, напълно е безплатен и е достъпен за Windows и Linux.   B1 Free Archiver   Завършваме този списък с един страхотен инструмент за отваряне на RAR файлове и това е B1 Free Archiver. Интерфейсът на това приложение е най-атрактивният в сравнение със споменатите по-горе инструменти. Можете да го използвате като файлов мениджър и да отваряте повечето файлови формати. Можете да избирате от шест формата, когато компресирате собствените си файлове и разделяте архива или добавяте защита с парола. B1 Free Archiver е достъпен за повече платформи: Windows, Linux, Mac и Android. Инструментът е достъпен и онлайн.   Вижте 8 лесни начина да изпращаме големи файлове в Интернет
WinRAR
Пропуск в сигурността на WinRAR излага на риск над 500 млн. устройства през последните 19 години
Пропуск в сигурността на WinRAR излага на риск над 500 млн. устройства през последните 19 години
WinRAR може да се определи като една от най-инсталираните програми за компютри в историята. Популярният софтуер за компресиране на файлове на практика се използва от всяко устройство с Windows в света. Експерти на Check Point Research откриха наличието на сериозна уязвимост в кода на WinRAR, която излага на риск милиони потребител. Още по-неприятното е, този проблем съществува от 19 години и е свързан с UNACEV2.dll библиотеката, която нe e получавала ъпдейт от 2005г.   Според данните на Check Point Research тази уязвимост на теория би позволил на хакерите от разстояние да изпълнят зловреден код на инфектираните устройства. Това става след като потребителите отворят даден файл в WinRAR. Тестовете на експертите показват, че е възможно да инсталират файл съдържащ вирус директно в Startup папката в Windows. За да го направят дори не е необходимо да стартират WinRAR със съответните правомощия, съобщава TechSpot.     Следващият път, когато стартирате компютъра ще активират автоматично въпросния файл, който така предоставя пълен контрол над информацията в него на хакерите. През годините изложени на риск са повече от 500 млн. устройства по цял свят, твърдят от Check Point Research. Създателите на WinRAR спряха поддръжката за ACE формата за архивиране преди няколко седмици, на който е базирана и UNACEV2.dll. Всъщност това означава, че за да се предпазите е нужно да ъпдейтнете към последната версия на WinRAR.   Още от Digital: Пет безплатни приложения за сигурност, които може би не знаете
Ferrari 512S Modulo
Ето как Ferrari са си представяли автомобила на бъдещето преди 40 години
Ето как Ferrari са си представяли автомобила на бъдещето преди 40 години
Инженерите на Ferrari винаги са намирали начини как да изненадват с футуристичните си дизайни. Компанията има безупречната репутация може да се похвали с редица престижни награди на автомобилите си. Ferrari са известни с желанието да експериментират и през годините са представяли много вълнуващи концепции, които са изпреварили времето си. Тази традиция и до ден днешен се изповядва от компанията.     Modulo е прототип на Pininfarina от 70-те години, който се отличава  футуристичния си дизайн. Идеята за Ferrari 512S Modulo е на Паоло Мартин, който работи за Pininfarina и изразява неговата представа за автомобила на бъдещето. Плановете са предвиждали футуристичния модел да бъде показан на 1970 Geneva Motor Show, но това така и не се случва, но Ferrari все още разполагат с работеща версия. съобщава Engadget.     Концепцията е предвиждала автомобила на бъдещето да има 5-литров V12 двигател с петстепенна механична скоростна кутия и максимална мощност от 550 конски сили. Плановете са били Ferrari 512S Modulo да развива скорост от 354 км/ч. Самият автомобил никога не влиза в продукция, но дизайна му изглежда доста интересно дори от модерна гледна точка. Възстановката на работещия прототип дължим на колекционер-любител на Ferrari.     Oще от Digital: Kaк Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari 488 PIsta
Ето как изглежда суперавтомобила Ferrari 488 Pista
Ето как изглежда суперавтомобила Ferrari 488 Pista
Ferrari вече представиха специални версии на на последните си три автомобила, които се задвижват от V8 двигатели. Това са 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia и 458 Speciale. Италианският производител продължи с тази стратегия и сега разкри повече детайли за новия Ferrari 488 Pista, който представлява лимитирана версия на мощния 488 GTB. Официалната премиера на суперавтомобила ще стане факт на изложението 2018 Geneva Motor Show през март, информира CNet.     Новият модел е оптимизиран за шофиране с оптимална скорост на състезателната писта. Ferrrari 488 Pista има V8 двигател с два турбокомпресора, които гарантират максимална мощност от 720 конски сили. Според официалните данни самия агрегат е по-лек от този в  стандартния 488GTB и е допълнен от изпускателни колектори на Inconel, олекотен колянов вал и маховик, както и керамични спирачни дискове. Дизайнът на Ferrari 488 Pista e променен, за да гарантира максимално сцепление и на пистата.     Системата Ferrari Dynamic Enhancer използва софтуер за регулиране на налягането на спирачките и така гарантира, че суперавтомобила е стабилен дори при високи скорости. Ferrari ще произведат лимитирана серия на суперавтомобил и ще разкрият допълнително цената на Ferrari 488 Pista. За сравнение стандартната версия на 488 GTB се продава за $252 800, докато по-стария 458 Speciale е достъпен за $300 хил. С оглед на подобренията цената на 488 Pista е възможно да е още по-висока.     Вижте как Ferrari се превърнаха от производител на автомобили в мултимилиарден бранд
Ferrari
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ето как изглежда суперавтомобилът Ferrari FXX-K EVO
Ferrari за пръв път разкриха детайли за концептуалния FXX-K преди три години. Компанията не е спирала да работят над този прототип и сега разкриха повече данни за подобренията в новата версия на модела. Въпросният суперавтомобил е базиран на най-модерните технологии и има хибриден двигател, осигуряващ максимална мощност от 1000 конски сили. Уникалното превозно средство е разработено не толкова с идеята да се използва от реални клиенти, а по-скоро да демонстрира на какво са способни инженерите на Ferrari.     Всеки един детайл от дизайна е изпипан така, че да допринесе максимално за аеродинамиката на Ferrari FXX-K Evo, информира BusinessInsider. Италианския производител смята да ограничи бъдещите собственици на модела в местата, на които могат да управляват возилото. Ferrari искат това да се случва на специално подбрани от тях и контролирани трасета, а не реални пътища. Самият модел е разработен за малка, но елитна група от фенове на Ferrari.     Цената на уникалния модел се очаква да е от порядъка на $3 млн. Мощният двигател на суперавтомобила работи на впечатляващите 9400 оборота в минута. От Ferrari засега пазят в тайна повечето технически спецификации на FXX-K Evo. При всички положения можем да кажем, че дизайна има потенциала го превърне в един от най-впечатляващите автомобили на италианската компания досега. Въпрос на време е да разберем повече детайли за характеристиките на FXX-K.   Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV
Ferrrari Portofino
Ferrari Portofino е най-евтиният автомобил на компанията досега
Ferrari Portofino е най-евтиният автомобил на компанията досега
Ferrari официално разшириха портфолиото си от елегантни предложения с премиерата на новия кабриолет, който се казва Portofino. Самият модел е разработен изцяло с идеята да замести California T  и да се превърне в най-достъпния автомобил, който се произвежда серийно от компанията. Официалната премиера на Ferrari Portofino ни очаква през следващата година. Все още не знаем каква ще е официалната цена. Трябва да отбележим, че California T се продава за $200 хил, съобщава Engadget.     От BusinessInsider ни информират за част от техническите характеристики на новия Ferrari Portofino. Oказва се, че елегантния кабриолет e oборудван с усъвършенствана версия на 3.9-литровия V8 двигател с два турбокомпресора, който се използва и от Ferrari 488. Компанията е внесла сериозни промени в изпускателната система и буталата. Специален софтуер гарантира, че двигателя ще изразходва минимално количество на гориво, докато в същото време гарантира максимално ускорение.     Teзи подобрения увеличават максималната мощност до 592 конски сили, което е с 50 к.с. повече, в сравнение с California T. Ferrari Portofino ще има седемстепенна скоростна кутия с два съединителя и ще ускорява от 0 до 100 км./ч. за около 3.2 секунди. Maксималната скорост е 322 км./ч. Новият автомобил разполага с по-леко шаси и с 10.2-инчов сензорен дисплей в централната конзола. Ferrari Portofino предлага нова климатична система, която допуска с 30% по-малко въздушен поток в купето.     Вижте как Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari
Шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат лускозен SUV
Шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат лускозен SUV
Водещите производители проявяват все по-голям интерес към SUV автомобилите и това в момента е най-атрактивния сегмент в индустрията. През последната година видяхме много интересни SUV модели на компании като Jaguar, Maserati и Bentley. Прави впечатление отсъствието на Ferrari в тази пазарна ниша. Този фактор принуди много анализатори да спекулират с навлизането на италианския бранд в този сегмент. Плановете на компанията, обаче са коренно различни.    Шефът на Ferrari, Серджо Маркионе официално отхвърли възможността на този етап да видим SUV автомобил на италианския производител, предаде BusinessInsider. В своето изявление той сподели, че всеки е наясно, че ако компанията пусне на пазара подобен модел той ще се продава добре. Маркионе допълни, че не може да си представи Ferrari да предложат на клиентите си SUV, който не предлага динамиката на шофиране, характерна за спортните автомобили италианския производител.    Компанията ще продължи да се придържа към корените си и засега няма да рискува с премиерата на подобен автомобил. Шефът на Ferrari също така очаква продажбите да се увеличат до над 10 хил. броя през 2017г., в сравнение с досегашните 7 хил. автомобила от последните години. Изказването на Маркионе е много любопитно, тъй като всички водещи компании се надпреварват да представят SUV автомобили на пазара. Ferrari изглежда ще заложат на съвсем различна стратегия, за да гарантират максималното качеството на автомобилите си.    Вижте как Ferrari обмислят да се включат в състезанията от Formula E
Ferrari
Ferrari спират да произвеждат автомобили с механични скоростни кутии
Ferrari спират да произвеждат автомобили с механични скоростни кутии
Ferrari продължава да е символ на спортните автомобили от висок клас и е един от най-обичаните брандове в индустрията. Италианският производител обича да експериментира с различни иноваторски идеи. Oт компанията смятат, че времето на ръчните скоростни кутии вече е изтекло и трябва да заложат на автоматичните трансмисии в своите бъдещи модели. Ferrrari смятат, че досега те бяха символ на бърза скорост, но ситуацията вече е много по-различна в индустрията, предаде DigitalTrends.    Италианският производител вече разглежда механичните трансмисии, като нещо от миналото. Taка италианският производител смята да заложи на изцяло нов стратегия, за да привлича вниманието на своите фенове по цял свят. От компанията са на мнение, че механичната трансмисия ограничава самите водачи в желанието им да усетят пълната мощ на автомобилите. В същото време oт Ferrari вярват в огромния потенциал, който имат автоматичните скоростни кутии.    Причината за това решение на компанията е, че дори съвременните ръчни трансмисии няма как да осигурят скоростта, която автоматичните кутии с два съединителя предлагат на своите потребители. Въпрос на време е да видим дали другите производители ще последват примера на Ferrari. Италианският бранд винаги е бил специално име в индустрията и сега до показва за пореден път.    Вижте какво мисли шефът на Ferrari за автомобилите на Tesla