Viber е приложение, което днес активно използват над 800 млн. души по цял свят. Собствениците му от японската компания Rakuten прекрасно осъзнават факта, че трябва да бъдат по-агресивни, за да печелят повече приходи от своя популярен продукт. Разработчиците на Viber са разработили няколкo нови функции, които са фокусирани изцяло върху представителите на бизнеса. В момента това е сфера, която се доминира предимно от Facebook Messenger. 

 

Най-новото предложение от Viber се казва Public Accounts, информира PhoneArena. Функцията позволява на компаниите и техните маркетинг партньори да се свързват директно в реално време със своята аудитория и фенове по цял свят. Така всеки от нас ще има възможността да си комуникира и взаимодейства с представителите на бизнеса без да се налага да ги познава или да има личния им телефонен номер. В момента Viber са осигурили подкрепата на над 1000 водещи автора на съдържание в интернет като Yandex, The Weather Channel и The Huffington Post. 

 

Компанията ще предостави поддръжка на поне 15 водещи CMS платформи, за да може повече хора да използват Public Accounts. Новият ъпдейт ще позволи на бизнес средите да четат и изпращат своите Viber съобщения от един интерфейс, заедно с другите постове в социалните медии и електронната поща. Тази функция ще засили още повече конкуренцията сред водещите мобилни приложения за комуникация, които се опитват по всевъзможен начин да улеснят комуникацията между нас и бизнес средите. 

 

Вижте как да направим резервно копие на съобщенията си във Viber за Android, iOS и Windows Phone