Приложението Zoom продължава да бъде център на внимание в технологичната индустрия. Този път причината не са проблемите със сигурността, а доста впечатляващо постижение. Създателите на Zoom се похвалиха, че са увеличили със 50% потребителската база през последните три седмици.

Това означава, че в момента се използват от над 300 млн. души по цял свят.

Компанията иска да покаже нагледно, че Zoom продължава да бъде предпочитан избор за милиони потребители, въпреки негативните критики, които генерира през последния месец.

Вече стартира и нов 90-дневен план, който да подобри приложението за видеоконференция. Основен приоритет ще бъде сигурността на потребителите.

Главният изпълнителен директор на Zoom, Ерик Юан допълни, че се водят преговори с представители на бизнеса, за да ги върнат обратно към платформата. Въвеждането на по-добра система за криптиране на информацията ще има важно значение за популярността на Zoom в следващите месеци.

Акциите на борсата отчетоха ръст от 5% след като новината за преминаването на границата от 300 млн. потребители стана публично достояние.

 

В момента се котират за $150.25, което приближава Zoom към първоначалните стойности от $160 регистрирани преди месец. Германският автомобилен гигант Daimler се превърна в поредната компания, която забрани достъпа на служителите си до Zoom.

Причината е, че приложението не покрива високите изисквания за сигурност. Голям брой други брандове вече отправиха същите препоръки към работниците си, сред които NXP, Ericsson, Standard Chartered, Space X и др.

Много правителствени агенции и правителства също вече прекратиха достъпа до Zoom заради същите съображения.

Компанията, която разработва Zoom вече нае много експерти, сред които и бившия шеф по сигурността на Facebook, Алекс Стамос. Така искат да изпратят сигнал до инвеститорите и да се погрижат максимално бързо да остранят настоящите проблеми.

Всички регистрирани профили на Zoom ще имат достъп до подобрения криптографски режим в своите профили от 30 май. Преминаването на границата от 300 млн. активни потребиели определено е голям успех, като се има предвид сериозните критики срещу Zoom от последните седмици.

 

Още от Digital: Kaк да се включим в Zoom разговор, ако нямаме достъп до мобилното и десктоп приложение