Huawei се оказаха изправени пред много трудности в мобилната индустрия. Пандемията не е единственият проблем за китайския гигант. Търговските санкции превърнаха компанията в център на конфликта между САЩ и Китай.

В крайна сметка ситуацията ескалира до такава степен, че Huawei спряха да разработват смартфони с Android и имат актуална забрана да произвеждат собствен хардуер. 

Безпрецедентната ситуация постави бъдещето на компанията на картата и ускори разработката на Harmony OS. Това е алтернативна операционна система, която дългосрочно трябва да замени Android и Windows в портфолиото от устройства с Android.

Важен фактор за успеха на Huawei в пазара на смартфони има бранда Honor, който има голямо влияние сред устройствата от средния и бюджетния клас. Проблемите принудиха Huawei да продадат бизнеса със смартфони Honor на китайски консорциум.

Финансовите параметри на сделката надхвърлят $15 млрд., като това е единственият вариант този бран да продължи своето нормално съществуване.

 

 

Все още очакваме да видим премиерата на първия смартфон след смяната на собствеността. Любопитството на потребителите скоро ще бъде възнаградено. Още в началото на декември ви съобщихме, че премиерата на Honor V40 се отлага за 2021г.

Смартфоните от серията ще бъдат представени само след броени дни. Първоначално се очакваше това да стане на 12 януари, но Honor се нуждаят от малко повече време. Все пак компанията потвърди, че Honor V40 ще бъдат показани за първи път на 18 януари, информира GizmoChina.

Honor V40 ще има размери от 163.32 x 74.08 x 7.85mm при тегло от  184 грама. Дисплеят ще бъде със 6.72-инчов размер и поддържа Full HD резолюция от 2676х1236 пиксела. Самият панел е извит и има курватура от 80 градуса. Камерата за селфита е в малък отвор и е с 32-мегапикселова резолюция. 

Смартфонът поддържа 120Hz честота за опресняване на кадрите и вероятно ще използва 64-мегапикселов сензор. Бързата скорост ще се гарантира от Dimensity 1000+ процесор и 8GB LPDDR4X RAM.

 

Още от Digital: Създателят на Huawei очаква Honor да бъде по-успешен бранд през 2021г.