С всяка изминала година собствениците на смартфони изразходват все повече средства за любимите си мобилни приложения. Така например през календарната година Google Play и App Store са генерирали над $71 млрд., което е доста впечатляваща цифра. Нови данни на Sensor Tower са сериозна индикация, че бъде дори още по-висока през 2019г. Последното им проучване показва, че през първите шест месеца са инвестирани $39.7 млрд. за игри и приложения от смартфоните.

 

Цифрата представлява ръст от 15.4%, съобщава GizChina. Тенденцията е App Store да генерира повече приходи, докато Google Play е лидер по броя на инсталирани приложения. Собствениците на iPhone са платили сума от $25.5 млрд. за приложения и извършване на покупки в тях през първата половина на 2019г. В същото време тази стойност достига до $14.2 млрд. за устройствата с Android. Двата онлайн магазина увеличават приходите си, в сравнение с миналата година.

 

 

Конкретният ръст при App Store е 13.2%, докато при Google Play достига до 19.6%. От SensorTower изчисляват, че през първата половина на годината са инсталирани 56.7 млрд. приложения. От тях 41.9 млрд. са в Google Play, Приложението с най-много приходи за първите шест месеца е Tinder, което е генерирало $497 млн. през първата половина на 2019г., което е увеличение от 32%, спрямо 2018г. Така изпреварва Netflix, които регистрират приходи от $399 млн.

 

Още от Digital: Защо онлайн магазините за мобилни приложения не са толкова сигурни