Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
25 резултата за play store
Google Play Store
Какво да направим при грешка „Download Pending“ в Google Play
Какво да направим при грешка „Download Pending“ в Google Play
Всеки се е сблъсквал с проблеми в Google Play. Всяко приложение има своите проблеми, така че това не е изненада. Случвало ли ви се е да видите съобщение: „Изчакване за изтегляне“ („Download Pending“), докато инсталирате приложение от Play Store? Ако спешно се нуждаете от приложението, това съобщение за грешка може доста да ви изнерви.   В такива ситуации първият ни импулс е да обвиним за това лошата интернет връзка. Но в много случаи не интернет скоростта е истинският проблем. От Android Authority споделят най-често срещаните причини и начини за корекция на грешката „download pending” в Google Play Store.   Проверете текущите изтегляния и актуализации Най-често, виновникът за грешката са приложенията, които в този момент се актуализират. Това съобщение може да се появи и ако изтегляте няколко приложения едновременно.  Ето какво може да направите:   1. Отидете до Google Play -> Menu -> My apps & games. 2. Ще видите кои приложения са в процес на обновяване или изтегляне. 3. Натиснете X до тях, за да отмените изтеглянето и да продължите с получаването на приложението, от което спешно се нуждаете.   Проверете връзката си Може да звучи глупаво, но това винаги трябва да е една от първите стъпки, които предприемате. Ако използвате Wi-Fi, опитайте се да отворите уебсайт на вашия компютър или тествайте скоростта на интернет с някоя услуга (https://fast.com/). Ако всичко изглежда наред, но приложението не се изтегля, рестартирайте модема си или се свържете с вашия интернет доставчик. Ако Google Play все още не изтегля приложението или играта ви, преминете временно към данни.     Уверете се, че сте активирали възможността за изтегляне през мобилните данни. Ето как:   1. Отидете до Play Store и след това докоснете бутона на менюто в горния ляв ъгъл. 2. Отидете до Settings -> App download preference -> Over any network. 3. Ако изтеглянето се възобнови нормалното, вината е била във интернет връзката. Рестартирайте модема си и ако всичко друго не успее, обадете се на вашия доставчик на интернет услуги.   Проверете вашата памет и SD карта Често срещани виновници за проблемите с Google Play са запълненото място за съхранение и SD картата. За да сте сигурни, че те не носят отговорност за проблема ви, можете да направите няколко неща. Обикновено трябва да получите известие, ако вашето хранилище е недостатъчно, но може да проверите ръчно, като отидете на Settings -> Storage.   Освободете малко пространство, като деинсталирате неизползвани приложения или изтриете стари снимки и видеоклипове, които сте архивирали другаде. След това можете отново да опитате с изтеглянето.     Ако все още чакате, вашата SD карта може да е причината – да се е повредила, да не е позиционирана или настроена правилно. Отменете изтеглянето, след това извадете картата, внимателно, поставете я отново и повторете опита си да изтеглите желаното приложение.   Рестартирайте устройството си Ако не изтегляте други приложения и връзката ви е наред, но изтеглянето ви все още е в изчакване, трябва да опитате да рестартирате устройството си. За целта натиснете и задръжте бутона за захранването на устройството си, след което докоснете рестартиране.   Изтеглете приложението през браузъра си Можете да опитате да заобиколите проблема с изтеглянето, като получите приложенията си през мобилния или десктоп браузъра си. Всичко, което трябва да направите, е да посетите официалния уебсайт на Google Play и да влезете в Google профила си. След като направите това, въведете името на желаното от вас приложение в лентата за търсене. Намерете го сред резултатите и кликнете върху него.     Натиснете „Install“. Може да бъдете помолени да въведете паролата за вашия акаунт още веднъж. Когато това приключи, можете да изберете устройство по ваш избор от падащия списък на устройства, свързани с този Google акаунт.   Изчистете кеша и данните на приложението Google Play Ако стъпките по-горе не помагат, време е да опитате нещо различно. Изчистването на кеша на приложението Google Play Store често решава много проблеми, затова си струва да опитате. Ето как можете да направите това:   1. Отворете Settings -> Apps. 2. Намерете Google Play Store и го изберете. 3. Под бутоните „Disable“, „Uninstall updates“ и „Force stop“, ще видите „App notifications“ и други опции. Докоснете „Storage“. 4. Уверете се че Google Play е затворен и след това натиснете бутона „Clear Cache“. 5. Ако не искате да повтаряте стъпки, можете също да изчистите данните.   Накрая трябва да рестартирате устройството си.   Изчистете кеша и данните на приложенията Play Services и Download Manager Ако предишната стъпка не е решила проблема, върнете се към Apps. В горния десен ъгъл докоснете бутона на менюто и изберете „Show system“. Това ще ви позволи да видите системните приложения. Намерете Google Play Services и повторете същите стъпки за изчистване на кеша и данните. Сега можете да рестартирате устройството си или да отидете направо към приложението Download Manager. Отново изчистете данните от кеша и кеша и рестартирайте телефона си.   Проверете за актуализации на системата За да направите това, отидете до About -> Software updates -> Check now. Ако има актуализация, инсталирайте я.     Променете Google акаунта си Ето как да направите това:   1. Отидете до Settings -> Accounts & sync. 2. Намерете Google профила си в списъка. 3. Докоснете го и изберете „Remove account“. 4. Рестартирайте устройството си. 5. След като се архивира, отидете отново на „Accounts & sync“ и превъртете до дъното. 6. Трябва да видите опция „Add account“. Докоснете я и добавете отново стария си акаунт или добавете нов. 7. Опитайте отново да изтеглите приложението.   Деинсталирайте и преинсталирайте Play Store актуализациите Може да направите това като отидете до Settings -> Apps -> Google Play Store -> Uninstall updates. Може да бъдете подканени да промените Play Store на фабричната версия. Ако стане така, докоснете „OK“. Не се притеснявайте за това. Приложението автоматично ще се актуализира до най-новата налична версия, но може да го направите и ръчно.   Вижте какво означават кодовете за грешки в Google Play
Google Play Store
Ето как изглежда новият дизайн на Google Play
Ето как изглежда новият дизайн на Google Play
Google Play е най-разнообразният портал за мобилни приложения и всеки потребител на Android е свикнал с неговия дизайн. Все пак това не пречи компанията да експериментира с различни промени, които да ускоря откриването на съдържание в профилите ни. Оказва се, че в последните седмици Google работят над нов дизайн с допълнителна лента за навигация под традиционното меню. Кликването на върху дадена категория ще отвори допълнителен ред с подраздели на съответното търсене.     От 9to5Google информират, че визия вече е достъпна за някои потребители и до дни всеки ще е налична за всички профили. Най-любопитното е, че промените във визията на Google Play са в разрез с концепцията на Material Design езика на компанията, който е незизменна част от онлайн магазина вече няколко години. Taка например търсенето на определен жанр музика ще ви отвори допълнителен ред с предложения вместо да видите направо самото съдържание.       Другата промяна е, че субменютата не се адаптират към цветовата гама на това, което гледате, а остават същите. Така Google искат да улеснят навигацията като постоянно ни напомнят в кой точно раздел от навигацията се намираме. Новият Home раздел включва следните секции For You, Top Charts, Categories, Editors' Choice, Early Access и Family. В първата от тях ще виждате съдържание, което Googlе смятат, че ще ви бъде полезно. Много скоро новият дизайн ще е достъпен за всички смартфони с Android.     Вижте какво да направим, ако Google Play Store не работи 
Google
Как може  да инсталирате приложения извън Google Play Store
Как може да инсталирате приложения извън Google Play Store
Google Play Store предлага най-простият и най-сигурният начин за изтегляне на приложения на устройството ви. Ако обаче понякога искате да инсталирате приложения от други източници, то съветите на Android Pit ще са ви от полза.   От медията ще ни покажат как да инсталираме приложения извън Google Play Store.   Подгответе вашето устройство Стъпките описани по-долу може леко да се различават при различните модели, но обикновено настройката която ви е нужна е в менюто „Security“.   1. Отидете в Settings.   2. След това в „Security and lock screen“, при някои устройства функцията е наименувана само „Security“.   3. Сложете отметка до „Allow installation from unknown sources“.   В резултат на тези ваши действия, вие ще сте в състояние да инсталирате APK файлове, свалени извън Google Play.   Какви са рисковете? Има причина, инсталирането на APK файлове от непознати източници да е изключено по подразбиране в Android. Ефикасността на анти-вирусните програми, отдавна се оспорва, но ако възнамерявате да инсталирате приложения не от Google Play, струва си да имате такава програма на устройството си. Тя ще сканира приложенията, преди да ги инсталирате и ще ви информира за заплахи. Ако позволите инсталацията на приложения от други източници само за отделен случай, това крие много по-малък риск отколкото да позволите опцията по подразбиране.   Изтегляне и инсталиране на APK файлове Някои приложения, като WhatsApp имат собствена страница, от която директно може да ги изтеглите. От нея можете да ги инсталирате на десктопа и след това да ги прехвърлите на вашия телефон, или да посетите страницата от браузъра на вашия телефон и след това да ги изтеглите директно на вашето устройство.   След като ги изтеглите, можете да проверите в „Downloads“ и да изберете изтегления APK файл. Като кликнете върху него ще стартирате процеса на инсталиране и ако е необходимо, ще бъдете помолени да позволите изтеглянето на приложението да продължи.   Много приложения обаче не могат да се свалят директно от компанията, която ги прави. В този случай, може да ги потърсите в хранилища с добра репутация, като например APKMirror. От тук може да изтеглите проверени приложения, които използват същите цифрови подписи като приложенията в Google Play.   Вижте най-добрите алтернативи на Google Play
приложения
Защо не можем да изтегляме определени приложения от Play Store
Защо не можем да изтегляме определени приложения от Play Store
Случвало ли ви се е да искате да изтеглите някое приложение от Play Store и да не можете? А може би ви се е случвало да търсите някое приложение в Play Store, за което знаете, че съществува, но да не го виждате? Такъв беше случаят с приложението Pokemon Go, когато излезе за първи път. За някои потребители то беше ‘невидимо‘.   Ето защо сигурно ще искате да знаете как от Make Use Of отговорят на въпроса, защо не можем да сваляме определени приложения от Play Store.   Ограничения на устройството Най-честото обяснение е, че разработчиците на приложението са го маркирали като „несъвместимо“ с вашето устройство. Това всъщност не означава непременно, че приложението няма да работи на вашето устройство. Най-вероятно, причината, поради която разработчиците са направили това е, защото има странни бъгове или грешки, които се появяват само на конкретни модели, които не могат да бъдат отстранени или разработчиците не разполагат с необходимите ресурси, за да ги решат.   Може да заобиколите това ограничение като инсталирате APK файла, но помнете, че правите това на ваш риск, защото подобно действие може да навреди на вашето устройство по някакъв начин.   Регионални ограничения Вярно е, че изглежда несправедливо на пръв поглед, но има много приложения, които работят само в конкретни държави. Така например, има приложения на банки и компании, чиято дейност е съсредоточена в дадена държава и ако вие не живеете в нея, няма да имате нужда от тези приложения.   Но ако става въпрос за друг вид приложение, което искате да ползвате, а не можете поради регионални ограничения, единственото ефективно решение е да се свържете с разработчиците му и да ги помолите да разширят обхвата му в повече региони.   Липсващи функции на устройството За някои приложения се изискват определени спецификации и характеристики, които вашето устройство може да няма и по тази причина да не може да ги изтеглите. Единственото реално решение е да преминете към по-модерно устройство.   Остаряла Android версия Приложенията могат да имат изисквания не само към хардуера, но и към софтуера или по-точно към текущата ви Android версия. Всяка нова версия на Android предлага някои нови функции и подобрения, от които приложенията могат да се възползват и използват. Най-доброто решение е да актуализирате вашата Android версия, ако има такава за вашето устройство.   Специфични приложения от производителите на мобилни устройства Някои приложения са съвместими само с Samsung устройства или с Motorola устройства. Добрата новина е, че повечето от тези специфични приложения имат алтернативни приложения, които можете да използвате.   Проблеми с Google Play Store  Проблемът може да идва от приложението Google Play Store. За целта преминете през тези стъпки, за да видите дали нещата ще се оправят:   1. Излезете от приложението Play Store, отворете „Settings“ на устройството, навигирайте до „Applications“ раздела, и намерете „Google Play Store”. Оттам изберете „Clear Data“ и „Clear Cache“. След това се логнете отново в Play Store и опитайте отново.   2. Деинсталирайте приложението Play Store, след това го инсталирайте отново и тогава опитайте да изтеглите приложението, което искате.   3. Рестартирайте устройството чрез задържане на бутона за захранване и изберете „Reboot“. Това решава временни проблеми.   Недостатъчно място за съхранение Приложенията заемат изненадващо много пространство за съхранение. Ако мястото за съхранение на вашето устройство е недостатъчно, приложенията нямат да могат да бъдат изтеглени или актуализирани.   Единственото реално решение тук е да освободите място на устройството си като деинсталирате неизползваните приложения, изпратите снимки и видеоклипове в облака и изчистите кеша.   Вижте 9 начина за достъп до Google Play, ако приложението не работи
Google
9 начина за достъп до Google Play, ако приложението не работи
9 начина за достъп до Google Play, ако приложението не работи
Почти на всеки Android потребител му се е случвало изведнъж приложението Google Play Store да ‘забие‘. В такива случаи е добре да имате подходящите съвети под ръка, за да продължите с онова, което сте правили.   Независимо дали получавате от Google Play Store съобщение за грешка при свалянето на приложения или магазина просто не работи, когато го стартирате, всичко това може да е много обезпокоително и дразнещо. Ето защо решихме да ви предложим съветите на Android Pit.   1. Почистете кеша на приложението Google Play Store В повечето случаи това е напълно достатъчно, за да решите проблема с достъпа до Google Play Store. За да направите това отидете в Settings > Apps. Натиснете All > Google Play Store след което натиснете бутона „Clear cache“.   2. Изтрийте вашите Play Store данни Изтриването на данните ще ви върне в изходна позиция тъй като се изтрива записаната информация, включително и причината за проблема. За да направите това отидете в Settings > Apps > Google Play Store, натиснете „Clear data“.   3. Деинсталирайте Play Store ъпдейтите Понякога актуализациите на Google Play могат да ви донесат повече вреда отколкото полза. Така че ако проблема се е появил след актуализация на приложението Google Play Store, може деинсталирането ѝ да ви реши проблема.   Отидете в Settings > Apps > Google Play Store, след което натиснете бутона Uninstall updates. Тази стъпка ще върне Google Play към оригиналната версия (първата версия инсталирана на вашето устройство). Ако искате да търсите по-нова надеждна версия, много надежден източник на Google Play Store APK е APK Mirror.   4. Изчистете  данните и кеша на Google Play Services Ако Google Play все още не работи, изпразването на кеш паметта за Google Play Services може да свърши работа. За да направите това отидете в  Settings > Apps > All > Google Play services след което натиснете „Clear cache“ бутона. Ако това не помогне за решаване на проблема, върнете се към тази страница и натиснете бутон „Clear data“.   5. Инсталирайте най-новата версия на Google Play Services Друго нещо, което може да помогне е да изтеглите и инсталирате последната версия на Google Play Services, тъй като най-актуалната версия на софтуера трябва да е най-стабилната.   6. Рестартирайте Google акаунта си на вашия телефон Ако Play Store приложението все още не работи, трябва да предприемете драстични мерки. Ще се наложи да изтриете Google профила си от телефона си и след това да го добавите отново. Отидете в Settings > Accounts след което натиснете Google.  Изберете Google акаунта, който искате да изтриете, след което натиснете иконата на менюто и изберете Remove. Сега отидете в Settings > Accounts > Add Account > Google и следвайте стъпките, за да добавите отново акаунта си.   7. Активирайте Download Manager Има вероятност, Google Play Store да не работи ако сте премахнали Download Manager. Ако това е така, решението е просто. Отидете в Settings > Apps / Application Manager > All > Download Manager. Ако Download Manager е изключен, ще видите бутон „Enable“. Просто го натиснете, за да активирате отново Download Manager.   8. Възстановяване на фабричните настройки на вашия смартфон Ако сте направили всичко което ви посъветвахме до тук, но решение на проблема ви няма, трябва да прибегнете до крайната стъпка и да възстановите фабричните настройки на телефона си.    9. Ако устройството ви е разкодирано Ако Play Store не се зарежда на разкодираното ви устройство, трябва само да промените вашите Hosts file. Отидете в на предпочитания от вас файлов мениджър, след което навигирайте до system/etc/hosts и изберете опцията „Edit“. Добавете „#“ към втория низ от числа и запазете промените (например от 127.0.0.1 променете на  #127.0.0.1). Рестартирайте устройството си, добавете отново вашия Google акаунт и проблема с Google Play Store ще бъде решен.   Вижте 5 трика, които ще са ви много полезни в Google Play
Google
4 начина да решим най-често срещаните проблеми с Google Play
4 начина да решим най-често срещаните проблеми с Google Play
Ако имате Android телефон, много е вероятно всички приложения, от които имате нужда да ги изтегляте от Google Play Store. Какво обаче правим когато тази услуга на Google не работи по някаква причина?   От Make Use Of ще ни посъветват какво да направим ако нещата се объркат. От медията са на мнение, че има четири неща които трябва да се направят преди всичко друго, ако имаме проблеми с Google Play Store. Разбира се, те не трябва да се прилагат едновременно, а едно след друго, за да видим кога точно проблемът ще се реши.   1. Спрете приложението, почистете кеша и данните Google Play Store разчита на други процеси, които работят тихо във фонов режим. Всеки път когато изтривате Google Play Store е добре да направите същото и с Google Services, и Google Framework Services. По желание, може също така да изтриете данните за Download Manager. След като изтриете данните, рестартирайте вашето устройство. За целта отидете в Settings, навигирайте до Apps и намерете таба „All“. Изберете Google Play Services и отидете до „Force Stop“, за да спрете приложението. След това изберете „Clear Cache“. Можете да използвате и „Clear data“, което също изтрива кеша, но изисква от вас отново да влезете в услугата.   2. Превключете от данни на Wi-Fi Много приложения няма да се инсталират ако интернет връзката ви е лоша. За да превключите от мобилни данни на Wi-Fi, просто се свържете с Wi-Fi мрежа.   3. Деинсталирайте и повторно инсталирайте приложението Google Play Store Дори и това може да помогне. Понякога актуализациите на Google Play просто не работят. За да направите това отидете в настройките, потърсете Google Play Store и натиснете бутона „Uninstall Updates“. Това ще ви върне към първоначалната версия на Google Play (тази, която първо сте били инсталирали на вашето устройство).    4. Обновете Google акаунта си Отворете Settings и изберете „Accounts“. След това изберете акаунта, който ви създава проблеми. Изберете иконата с три вертикални точки, разположена в горния десен ъгъл на екрана, а след това опцията „Remove account“. Можете да добавите отново профила си от менюто „Accounts“.   Ето и някои от най-често срещаните кодове за грешки. Имайте предвид, че повечето от тях се решават по един от горните 4 начина. - Error 498: Кеш паметта на телефона е пълна - Error 919: Вътрешната памет на телефона не може да поеме повече приложения. Ще трябва да деинсталирате ненужните приложени, за да продължите. - Error 403: Вие използвате два различни профила в Google на едно и също устройство. - Error 927:  Play Store вече е актуализиран, така че няма причина да не може да го достъпите. Просто изчакайте, докато не завърши напълно актуализацията. - Error 101: Имате твърде много приложения инсталирани на устройството си. Опитайте да изтриете някои. - Error 919: Вашите Access Point Name настройки не са коректни. Изисква се получаване на правилните APN настройки и преконфигуриране на вашето устройство.   Вижте най-добрите алтернативи на Google Play
Google
Google подарявят по едно платено приложение всяка седмица
Google подарявят по едно платено приложение всяка седмица
Компанията реши да изненада своите потребители като стартира интересна промоция, която се казва Free App of the Week.
Google
Какви са подобренията в новата версия на Google Play
Какви са подобренията в новата версия на Google Play
Google искат да превърнат своя магазин за приложения в още по-популярна и полезна платформа за потребителите.
Google
Най-полезните трикове и съвети за Google Play
Най-полезните трикове и съвети за Google Play
За мнозина Google Play Store е само един пазар за приложения: виждат приложение, което харесват, докосват бутона  Install и продължават ежедневието си по стандартния за тях начин. Но Play Store има куп други по-малко известни функции и тайни, които могат да изстрелят вашето Android удоволствие до нечувани висини.   От Make Use Of предлагат няколко съвета и трикове, които ще направят управлението на приложенията много по-лесно за устройствата с Android. Ето кои са те:   1. Тестване и възстановяване на сумата за приложения Знаехте ли, че можете да върнете платени приложения в Play Store? Да, можете да върнете приложение, ако „по-късно решите, че не го искате“. За платените приложения и игри имате два часа след покупката си, за да поискате да ви се върнат парите (или 48 часа, ако направите заявката си за възстановяване на средства в мрежата, вместо чрез приложението Google Play Store).   2. Търсене на приложения по програмисти Когато търсите приложения в Play Store може да използвате модификатора pub:[името на програмиста], за да филтрирате резултатите от търсенето и да се показват само приложения, чиито разработчици съвпадат с тази заявка. Това е страхотно, когато наистина харесвате определено приложение и искате да видите какво още са направили разработчиците му, или ако знаете кой е направил дадено приложение, но сте забравили името му.   3. Преглед само на подходящи отзиви за приложенията Някога изтегляли ли сте приложение, за което сте прочели добри отзиви, но не след дълго то е довело до бъг в устройството ви? Или може би предишните версии на приложението са били страхотни, но последната версия е въвела някои големи промени, които са влошили нещата? Да, отзивите на приложенията понякога могат да бъдат подвеждащи. За щастие, можете да филтрирате отзиви и да видите само онези, които са подходящи за вас в момента. Отворете страницата на приложението в приложението Play Store, превъртете надолу до отзивите, докоснете „Read All Reviews“, докоснете „Options“ вдясно и след това „Latest version only.” Можете също така да активирате „From this device model only,” но колкото по-старо е устройството, толкова по-малко полезна ще бъде тази опция.   4. Инсталиране на блокирани приложения за даден регион Някои приложения се предоставят само в определена държава, независимо дали поради това, че разработчикът разполага само с ресурси за поддръжка на една област или може би поради споразумение с издатели. Независимо от причината обаче вие можете да заобиколите това блокиране, като използвате VPN. VPN или виртуалната частна мрежа по същество маскира вашия IP адрес.   5. Не добавяйте нови приложения към началния екран Ядосвате ли се всеки път когато инсталирате ново приложение и Android автоматично поставя пряк път на началния екран? Ако началния ви екран е пълен, това в крайна сметка ще създаде втора страница  и трябва да го изтривате всеки път, когато не искате това неудобство.   Добрата новина е, че можете да спрете тази бъркотия веднъж завинаги. В Play Store, докоснете бутона за меню и отидете надолу до „Settings“. Под „General“, махнете отметката до „Add icon to Home screen.”   6. Деактивиране на автоматичните актуализации за някои приложения Play Store ви позволява да деактивирате автоматичната актуализация за определени приложения. Отворете страницата на приложението в  Play Store, докоснете бутона за меню в горния десен ъгъл (ще го видите само ако приложението е инсталирано понастоящем) и премахнете отметката от „Auto-update“.   7. Предотвратете инсталирането на приложения от деца Play Store предлага три различни начина да „заключите“ инсталациите на приложенията: - Ако вашето устройство има скенер за пръстови отпечатъци, можете да ограничите покупките до само когато сте използвали отпечатъка си. Може да направите това като отворите Settings > User Controls > Fingerprint authentication.   - Можете също да ограничите покупките, като отворите Settings > User Controls > Parental controls. Включете опцията, задайте ПИН и това е.   - Можете да зададете кога е необходим ПИН код, като отворите Settings > User Controls > Parental controls > Set content restrictions.   8. Добавете любимите си приложения в „Wishlist” Ако решите, че искате да инсталирате приложение, но не можете да го направите сега, или може би искате да изчакате и да видите дали ще се подобрява за напред, започнете да използвате функцията Wishlist. Във вашия „Wishlist” списък може да слагате приложения, които ви интересуват и които искате да следите, за да може един ден да си ги закупите. Ето как може да направите това, отворете приложението, което искате да добавите в Google Play. Натиснете иконата + в горната част. Ще видите, че приложението е добавено към Wishlist.   Вижте какво да направим ако Google Play Store не работи
Google
Какво да направим ако Google Play Store не работи
Какво да направим ако Google Play Store не работи
Имали ли сте проблеми с Google Play Store? Няма причина за притеснения. Почти на всички Android потребители им се е случвало в даден момент да видят съобщение за грешка при изтегляне на приложения, Play Store изобщо да не се отвори или нещо друго неприятно.   От Android Pit знаят решенията на проблемите, с които може да се сблъскате в Google Play Store.   Проверете настройките за дата и час Google проверява датата и часа на Android смартфона ви за Play Store. Ако магазинът не намери време, това може да доведе до някои проблеми. Сървърите на Google може да не могат да се синхронизират с вашето устройство. За да решите този проблем, трябва да влезете в настройките на устройството си. Под „System“ ще видите „Date and Time“. Натиснете тази опция, за да разберете дали вашият телефон е на Automatic date and time. Ако опцията не е включена, включете я.   Ако опцията е включена, но Play Store не работи, трябва ръчно да зададете датата и часа с възможно най-голяма точност. Ако това не помогне, не се притеснявайте, все още има много други решения, за да стартирате отново Google Play Store.   Проверете интернет връзката си  Може да изглежда твърде лесно или просто, но проверката на вашата интернет връзка може да реши проблемите, които имате. Опитайте да превключите от Wi-Fi към мобилни данни или обратно и разберете дали проблемът продължава.   Инсталирайте най-новата версия на Google Play Понякога може да излезе актуализация на Google Play, но тя няма да се изтегли автоматично няколко дни след като бъде пусната на пазара.   Изчистете кеша на Google Play Store В някои случаи можете отново да отворите Google Play само като изпразните кеша. Отидете в Settings -> Apps (или Application manager, в зависимост от вашето устройство). Превъртете надолу и натиснете „Clear cache” или отидете в „Storage“ и след това натиснете „Clear cache”. След като приключите, върнете се обратно в Google Play и вижте дали проблемът ви е решен.   Изчистете вашите Play Store данни Не забравяйте, че когато направите това, файловете, настройките, профилите, базите данни и друга информация ще бъдат изтрити. Трябва да сте сигурни, че имате информацията за логване в профила ви, тъй като тя ще бъде премахната от профила ви в Google Play.   За да започнете, влезте в настройките и намерете Apps или Application manager. Превъртете надолу до „Clear data“ или отидете в „Storage“ и след това натиснете „Clear data“.   Изчистете данните и кеша в Google Play Services Възможно е проблемът ви с Play Store да тръгва от Google Play Services. Ако изчистването на кеша и данните в Play Store не свърши работа, може да се наложи да влезете в Google Play Services и да изчистите данните и кеша.    Отидете в Settings и натиснете „Application manager“ или „Apps“. Намерете приложението Google Play Services (иконата му е части на пъзел). В зависимост от устройството ви трябва да може да натиснете бутона „Clear cache“ или първо да отидете в „Storage“ и тогава да натиснете „Clear cache“.   Ако това не успее да реши проблема, върнете се на тази страница и натиснете „Manage space“ или „Manage storage“. След това натиснете „Clear all data“.   Инсталирайте най-новата версия на Google Play Services Друго нещо, което може да ви помогне, е да изтеглите и инсталирате най-новата версия на Google Play Services. Най-актуалната версия на софтуера вероятно ще бъде най-стабилна, затова е полезно да го актуализирате.   Първо трябва да сте сигурни, че Google Play Store е актуализиран. Отидете в приложението Google Play Store и натиснете бутона за менюто. Докоснете Settings и под „General“ трябва да можете да видите кога се актуализира приложението. Докоснете „Auto-update apps“ и се уверете, че „Auto-update apps over Wi-Fi“ е избрано. Сега се уверете, че сте свързани с Wi-Fi.   Получаването на най-новата версия на Google Play Services е много по-труден и твърде дълъг процес и няма да го описваме тук.   Рестартирайте акаунта си в Google Тази мярка е по-крайна, но ако приложението Play Store все още не работи, може да се наложи да прибегнете към нея. Това означава, че Google профилът ви на телефона ви ще бъде нулиран, а не само в Google Play Store. Уверете се, че знаете кои са профилите преди да започнете това. Може да загубите целия си профил, ако не сте внимателни.   Трябва да премахнете профила си и да го добавите отново. Отворете Settings и натиснете Accounts. Изберете Google акаунта, който искате да изтриете, след което докоснете иконата на менюто и натиснете „Remove account“. Направете това за всички профили, които са свързани с устройството ви.   Сега трябва да въведете отново Google профила си. Върнете се в Settings и натиснете „Account“. Единственото нещо, което трябва да виждате е „Add Account“. Ако виждате профил, то сте забравили да го премахнете. Докоснете „Add Account“ и следвайте стъпките.   Проверете приложенията, които сте деактивирали Много приложения се нуждаят от други приложения, за да функционират правилно. Това важи особено, когато се занимавате със системни приложения като Play Store. Ако наскоро сте деактивирали приложение, това може да е вашият проблем. За щастие това е лесно да се определи.   Отидете в Settings и „Application manager“ или „Apps“ и превъртете до долу. Тук трябва да се появят всички приложения, които са деактивирани. Ако виждате такова отидете в него и натиснете „Enable“ и вижте дали помага.   Деактивирайте VPN Ако имате активирана VPN на Android устройството си, трябва да я деактивирате. Отидете в Settings и докоснете „More“ или „More networks“ в зависимост от устройството ви. Натиснете „VPN“ и изключете.   Активирайте Download Manager Възможно е Play Store да спре да работи ако Download Manager е деактивиран. Ако случаят е такъв, решението е просто. Отидете в Settings и докоснете „Apps“ или „Application manager“. Трябва да виждате всичките си приложения или може да се наложи преди това да натиснете „All“. Потърсете „Downloads“ или „Download manager“ и натиснете.   Трябва да можете да видите дали опцията Download Manager е деактивирана. Ако е така, ще видите бутона „Enable“. Просто докоснете този бутон, за да включите отново мениджъра. Ако всичко, което виждате, са бутоните „Force Stop“ и „Disable“, тогава Download Manager не е деактивиран.   Върнете фабричните настройки на телефона си Това е драстична мярка и има последствия. Всички ваши данни ще бъдат загубени. Така че трябва предварително да извършите пълно архивиране. За целта, отидете в Settings и натиснете „Backup & reset“. Сега се уверете, че опцията „Back up my data“ е включена. Докоснете „Back up account“, за да изберете кой профил искате да бъде архивиран. Уверете се, че имате достъп до този профил.         След като направите това, отидете в менюто „Backup & reset“ и натиснете бутона „Factory data reset“ в долната част. Потвърдете, че искате да направите това. Данните ви ще бъдат възстановени, когато влезете отново в Google профила си.   Вижте 5 полезни Android функции, които е добре да пробвате
приложения
Google иска да отдели приложенията от игрите в Play Store
Google иска да отдели приложенията от игрите в Play Store
От самото си създаване Google Play Store обединява приложенията и игрите в една секция. Това прави откриването на желана игра или приложение доста по-сложно, особено когато имената им са сходни. Google най-сетне може да промени това, съобщава Android Police.   Сайтът съобщава, че Google тества нова подредба на PlayStore. Тя предвижда отделянето на приложенията и игрите в две самостоятелни секции. Всяка от тях ще си има собствени класации с най-популярните заглавия. Новата подредба вече е активна в приложението на Google Play за някои...
Google
Какво означават кодовете за грешки в Google Play
Какво означават кодовете за грешки в Google Play
Google Play Store е най-сигурното и лесно достъпно място, от където може да изтеглите нови приложения и да актуализирате старите си игри. От време на време обаче може да се сблъскате с някои проблеми.   За съжаление, когато това се случи, кодовете за грешки, които Google представя остават неразбираеми за голяма част от потребителите и по този начин не помагат за бързото решаване на проблемите.   Ето защо решихме да ви представим информацията на Android Authority, които предлагат на вниманието ни списък с най-често срещаните грешки в Google Play Store и техните решения.   Error 944 Error 944 се появява, когато Google Play Store сървърите са офлайн или има някакъв друг проблем със свързването. В този случай, изчакайте известно време преди да опитате отново да получите достъп и не пипайте настройките на приложението, защото проблема не е при вас.   Error 941 / 927 / 504 / 495 / 413 / 406 / 110 / rh01 / rpc:aec:0 Ако сте имали проблеми с изтеглянето на приложения от Play Store, вероятно сте се сблъсквали с грешките Error 495, 110 или някой от другите кодове изброени по-горе. Въпреки че те всички показват различни проблеми при изтеглянето на приложения, решението е едно и също, което е нов Google ID на вашето устройство, а това не е трудно да се направи.   За целта трябва да изтриете Google Play Store данните като отидете в Settings > Apps > All > Google Play Store > Clear data & Clear cache. Така ще разберете дали това ще реши проблема ви. Ако ли не, ще се наложи да изтриете данните си и от Google services framework. Така ще получите нов  Google ID за вашето устройство. Получаването на ново ID обаче може да създаде проблеми с някои от вашите приложения, така че може да се наложи да ги преинсталирате. Ако все още имате проблеми след това, ще трябва да изтриете профила си в Google от вашето устройство. За да направите това, и да го добавите отново след рестартирането, отидете в Settings > Accounts > Google.   Error Processing Purchase (DF-BPA-09) С тази грешка може да се сблъскате в случаите, когато искате да изтеглите платено приложение. За да решите проблема ще се наложи да изтриете данните в Play Store приложението си. За целта отидете в Settings > Apps > All > Google services framework и натиснете „Clear data“. Ако това не помогне, логнете се в Google Play Store от компютър и изтеглете от там приложението на устройството си.   Error 919 Ако видите тази грешка, то това означава, че на устройството ви няма място за приложението което искате да изтеглите или за актуализацията. За да решите този проблем, започнете с премахването на някои стари неизползвани приложения, стари снимки, видео или музика, за да освободите място.   Error 491 / 923 / 101 Error 491 означава, че тегленията и актуализациите са невъзможни за вашето устройство, тоест нещо някъде сериозно се е объркало. За да коригирате тази грешка, ще трябва да изтриете и след това да добавите същия или нов Google акаунт за вашето устройство. За целта отидете в Settings > Accounts > Google menu, кликнете върху акаунта и след това натиснете “Remove account”.   Рестартирайте вашия смартфон или таблет, след което се върнете в Settings > Accounts > Google и отново се логнете в акаунта си. И накрая отидете в Settings > Apps, изберете таба „All“, превъртете до Google Services и кликнете върху „Clear data“.   Error 403 Error 403 е грешка, която е подобна на Error 491 и означава, че по някаква причина някои изтегляния и актуализации са невъзможни. Този проблем е причинен от конфликт, който се появява, когато се използват две или повече Google акаунта на едно устройство за закупуване на приложения. За да решите проблема, влезете в Google профила си, от който сте купили приложението, деинсталирайте го и след това извършете покупката. Ако това не работи, отстранете историята на търсенията си в Play Store като отидете в Play Store Settings > Clear search history.   Error 927 Това е още една грешка, която може да се появи в случаите когато се опитвате да изтеглите приложение или актуализация, но тя не е свързана с вашето устройство или с акаунта ви, а означава че текат актуализации на Play Store. Най-доброто решение е да изчакате малко преди да опитате отново да изтеглите приложението, което искате. Освен това може да изчистите данните за Play Store и Google Services под Settings > Apps > All.   Error 481 Този код означава, че има някаква голяма грешка с вашия акаунт. Единствената корекция е да премахнете стария си профил и след това да се регистрирате с нов. Може да изтриете акаунта си под General Settings > Accounts > Google.   Error 911 Error 911 се дължи на някакъв проблем с текущата ви Wi-Fi връзка, но понякога може да бъде решен с изчистването на данните на Play Store, както с повечето кодове за грешки.  Ако сте свързани към Wi-Fi хотспот, който изисква вход, възможно е Error 911 да се появява, защото трябва отново да удостоверите връзката си. След като направите това, отворете приложението и опитайте отново. Ако все още имате проблеми след това, най-вероятно проблемът е с вашата Wi-Fi мрежа, така че опитайте с различна връзка.   Вижте 9 начина за достъп до Google Play, ако приложението не работи
google
Най-добрите приложения, които може да откриете извън Play Store
Най-добрите приложения, които може да откриете извън Play Store
В Play Store има над един милион приложения, които обхващат почти всяка тема, която може да си представите. Има обаче и други приложения, които по една или друга причина не са приети от Google, но въпреки това някои от тях си заслужават вниманието ни.   Тези приложения са лесни за инсталиране, стига да знаете къде да ги намерите. Не забравяйте обаче, че в повечето случаи няма да бъдете уведомявани, когато тези приложения се актуализират, така че е добра идея да проверявате от време на време, за да си гарантирате, че винаги използвате най-новата им версия.   Предлагаме ви класацията на Make Use Of за най-добрите приложения извън Play Store.   1. Amazon Underground Официалното Amazon приложение е едно от най-популярните в Play Store, но ако все още го използвате вместо приложението Amazon Underground, вие пропускате много. Ако изтеглите Amazon Underground директно от Amazon вие получавате изгодна сделка. Това приложение ви дава достъп до всички полезни функции за пазаруване както и достъп до Amazon Appstore. По-важното обаче е че включва Underground Apps – селекция от приложения, игри, и покупки вътре в приложенията които са на разположение безплатно.   2. Amazon Video След като сте се погрижили да инсталирате Amazon Underground, можете да изтеглите и Amazon Video. Това ще ви даде право да използвате Amazon Prime Instant Video абонамента си на всеки Android телефон или таблет. Без него, достъпът до услугата за стрийминг се ограничава до собствениците на Amazon Fire таблети и до Apple iPhone и iPad.   3. Реални хазартни игри Ако искате да играете хазартни игри, едва ли ще откриете това което ви трябва в Play Store. Почти всички популярни покер услуги имат мобилни приложения, включително PokerStars. Те обаче не винаги могат да бъдат лесно намерени на интернет страницата на съответната услуга, така че направете едно търсене в Google за да намерите приложението за Android за избраната от вас услуга. Само не забравяйте да го изтеглите само от официалния сайт, а не от някъде другаде.   4. Xposed Framework Installer Xposed Framework Installer е приложението което трябва да имате ако сте разкодирали устройството си, защото ви дава възможността да правите промени на системно ниво за вашето устройство.   5. Tasker  Tasker е едно от най-мощните приложения, които са на разположение за Android. То е достъпно чрез Play Store, но работата с него не е лека. Така че, преди да се решите да го купите, отидете на сайта Tasker и вземете пробната версия на приложението. Така ще може да го тествате седем дни, и дори можете да деинсталирате и преинсталирате приложението за да увеличите своя пробен период допълнително.   6. MiXPlorer MiXplorer е бърз, гладък, красив, надежден и пълнофункционален файлов мениджър, с прост и интуитивен потребителски интерфейс. Няма да бъдете обезпокоявани от реклами, при това приложението е напълно безплатно.   7. CF.lumen Ако страдате от безсъние, има шанс вашия смартфон да е виновен за това. Екраните на телефоните и таблетите излъчват синя светлина с честота, която залъгва мозъците ни че е ден. Ако все пак ви се налага да използвате телефона си след залез слънце, решението може да бъде да използвате приложение, което филтрира вредната синя светлина. Едно такова приложение е CF.lumen. То работи с разкодирани и не разкодирани устройства.   Вижте най-добрите алтернативи на Google Play  
Play Store
7 полезни трика в Google Play Store, които може би не знаете
7 полезни трика в Google Play Store, които може би не знаете
Google Play Store е обичайна дестинация за всички собственици на Android устройства. Магазинът за приложения на Google е описван като „рога на изобилието от приложения“. За да се възползвате обаче максимално от всички възможности, които предлага Google Play Store, ще имате нужда от съвети.   Разгледайте тези 7 полезни трика за Google Play Store, които споделят с нас от PC World.   1. Поемете контрола над актуализациите за приложения Опциите за актуализиране на приложенията ви са лесни за откриване. В Play Store отидете в Settings и след това изберете дали искате или не приложенията ви да се обновяват автоматично.   2. Коментарите действително имат значение Разработчиците се интересуват от потребителските коментари оставени под техните приложения, защото те им помагат да ги усъвършенстват. Ако виждате проблеми или недостатъци, бъдете свободни да ги споделите, защото така помагате не само на себе си.   3.  Спрете приложенията да се добавят към началния екран на устройството ви по подразбиране Тази функция е за случаите, когато не искате вашите нови Android приложения да се появяват на началния екран на устройството ви. За да спрете приложенията да се добавят към началния екран на устройството ви прекарайте пръст от ляво на дясно по началния екран на Google Play, изберете ‘Settings’ и махнете отметката до ‘Add icon to Home Screen’.   4. Направете си предварителна регистрация за приложения и игри Google предлага една много удобна опция на своите потребители, а именно предварителна регистрация за приложения и игри. Това, което прави тя, е да ви изпрати сигнал, когато приложението което ви интересува е на разположение. Това не е споразумение за предварителна покупка. След известието може да решите дали да изтеглите приложението или не.   5. Върнете приложение, което сте закупили Може до сега да не ви се е налагало, но вие имате право да върнете приложение, което сте закупили от Play Store. Разбира се, има условия, с които трябва да се съобразите. Ето какво да направите ако сте купили грешно приложение в Google Play.   6. Добавете любимите си приложения в “Wishlist” Във вашия “Wishlist” списък може да слагате приложения, които ви интересуват и които искате да следите, за да може един ден да си ги закупите. Ето как може да направите това, отворете приложението, което искате да добавите в Google Play. Натиснете иконата + в горната част. Ще видите, че приложението е добавено към Wishlist.   7. Филтрирайте приложенията по рейтинг Google добавиха опция за филтриране на резултатите при търсене по ключова дума  тоест ако потърсите в Play Store с думата Launcher, ще може да подредите резултатите според два критерия – „По всички оценки“ и „Поне 4 звезди“. Това е много полезна опция, защото така бихме си спестили много време в намиране на нещо наистина качествено.   Вижте какво трябва да подобри Google в Google Play  
Google
Как да разберем кои ще са най-новите приложенията в Google Play
Как да разберем кои ще са най-новите приложенията в Google Play
Играта Terminator Genisys: Revolution също така ще е първата, която ще се възползва от новата функционалност.
Google
Google ще представят нова версия на приложениeто Photos до дни
Google ще представят нова версия на приложениeто Photos до дни
Google възнамерява да промени изцяло визията и начина, по който работи нейното Photos приложение.
DMCA.com Protection Status