Snapchat предизвикаха вълна от негативни коментари свързани с премиерата на новия дизайн на приложението. Много потребители останаха разочаровани от промените, а някои от тях дори спряха да използват своите акаунти. Опитите на създателите на Snapchat да нормализират обстановката на този етап не постигат желания успех. Официалните данни разкриват, че популярното приложение е намалило с приблизително 3 млн. души активната си дневна база от потребители, предаде Mashable. 

 

Новият дизайн е единствената причина за проблема, като това е първия случай, в който Snapchat трябва да преглътне факта, че намаляват хората, които го използват ежедневно. Ситуацията предизвика и спад в стойността на акциите на Snapchat на борсата. Главният изпълнителен директор, Евън Шпигел сподели, че това е най-големият проблем, с който са се сблъсквали досега и допълни, че са предприети всички мерки, за да се нормализира обстановката. Според него има много хора, които са доволни от промените. 

 

 

Новият дизайн на мобилното приложение предизвика негативно мнение предимно сред по-младата аудитория. Евън Шпигел дори се похвали със значителен ръст сред хората, които са на поне 35-годишна възраст. Настоящите проблеми са категорично доказателство колко привързани могат да бъдат потребителите към любимите си приложения. Много е вероятно недоволството да  остане в миналото и Snapchat ще продължи да се радва на същата популярност, както досега.

 

Oще от Digital: Snap купиха патент за геофилтри, за да се предпазят от Facebook и Instagram