Google актуализираха интерфейса на популярната си услуга за откриване на изображения в интернет. Основният акцент е да се улеснят потребителите в сравнението между различни снимки в Google Images. Актуализираният дизайн разделя екрана на две части, като вляво виждате резултатите от заявката ви, а в дясно може да отвoрите изображение и да продължите да сърфирате между другите снимки. Предвидена е допълнителна информация и списък със сходни визуални резултати.

 

Имайте предвид, че снимката, която изберете ще продължи да стои в новия панел в дясната част. Потребителите могат едновременно с това да търсят и да променят заявката, както и лесно да сравняват други изображения с това, което вече са избрали. Компанията обещава с течение на времето да продължи да подобрява работата на тази нова функция в Google Images. Последният ъпдейт включва още няколко интересни подобрения, с които още по-лесно да използвате услугата.

 

 

Така например избора на снимка, която е тагната като продукт ще покаже още данни за бранда, цената, наличността и коментарите на потребителите за съответната стока. Google Images ще показва и информация за източника, който е публикувал снимката в интернет, съобщава Engadget. Всички тези промени ще ви позволят много по-бързо и лесно да вземете правилното решение, докато пазарувате онлайн. Новият дизайн вече е достъпен и в България.

 

Oще от Digital: Google тестват нови реклами, които ще ни позволят да пазаруваме от секция Изображения