Sony е един от най-големите производители на атрактивни телевизори от ново поколение в индустрията. Японският бранд има силни позиции в този сегмент, където се конкурира директно с модели на компании като Samsung и LG. Последните данни в интернет разкриват, че Sony ще заложат на интересна стратегия, за да разширят присъствието и, съобщава Engadget.
Благодарение на тях разбираме, че компанията е прекратила производството и разработването на нови телевизори с OLED дисплеи. Много анализатори и производители очакваха това да е следващата иновация в индустрията, но въпреки нейните предимства моделите с тази технология се отличават с високи производствени разходи и кратка продължителност на жизнения цикъл. Именно това е основната причина броя на OLED устройствата на пазара да е сравнително малък и е един от мотивите за сегашното решение на Sony.
За в бъдеще компанията ще фокусира своите ресурси и усилия, за да разработва по-атрактивни LCD телевизори, които поддържат 4K резолюция. Данните разкриват, че до края на годината около 40-50% от всички телевизори на Sony ще използват именно тази технология. В заключение ще отбележим, че в момента има 4K модели на компанията, които са почти два пъти по-евтини от OLED устройствата и, което също има важно значение за предстоящата и стратегия.
Discussion about this post