Yahoo проявяват все по-голям интерес към мобилния ни сектор и вече обявиха, че над 450 млн. потребители по цял свят използват нейните услуги от своите смартфони и таблети. В опит да разшири присъствието си в този атрактивен сегмент компанията официално потвърди, че е придобила рекламната платформа Flurry. Според непотвърдена информация, финансовите параметри на сделката достигат нива от $200-$300 млн., предаде TechCrunch.

 

Flurry e създадена през 2005г. и придоби популярност с разнообразните си статистически данни за популярността и начина, по който се използват мобилните приложения. За в бъдеще нейните продукти ще продължат да се развиват и усъвършенстват с подкрепата и инвестициите на Yahoo. Компанията планира да използва нейните инструменти, за да предоставя по-релевантни реклами на потребителите си.

 

От своя страна това е сфера, която крие голям потенциал за увеличаване на приходите на Yahoo в индустрията. В момента Flurry работи в тясно сътрудничество с над 170 хил. разработчици по цял свят и обработва над 150 млрд. сесии на различни приложения месечно. Ще е интересно да видим дали тази сделка ще позволи на Yahoo да увеличи приходите и разшири позициите си в мобилния сектор.