Тоshiba е една от най-популярните японски брандове в технологичния сектор, която винаги е гарантирала на потребителите си максимално качества. Сега от компанията официално обявиха, че ще създадат изцяло нова и отделна организация, която ще е насочена към глобалния бизнес и домакинските уреди. Нейната дейност се очаква да стартира официално на 1 април и за нея ще отговаря Toshiba Lifestyle Producst & Services Group дивизията на компанията.

 

Подразделение, което по традиция е свързвано с компютрите, бялата техника и телевизорите на японския производител. Името на новата компания е Toshiba Lifestyle Co. и нейния шеф ще бъде Тоширо Ишиватари, а работната и сила ще достигне до около 1400 души. Основната цел на компанията е да увеличи продажбите на Toshiba на глобалния пазар, като акцентира върху развиващите се пазари.

 

Представителите на тази дивизия също така ще насочат усилията си към разширяването на влиянието на компанията в сфери като умни електроуреди и облачни услуги. Toshiba се надява да предостави на потребителите и ново поколение ефективни дисплеи и монитори за висока употреба. Не ни остава нищо друго освен да проследим как Lifestyle Co. ще повлияе на глобалните продажби на японската компания в сектора.