Yahoo започват да обръщат все по-голямо внимание на мобилните устройства, за да генерират повече приходи от реклама, но въпреки това продължават да изостават в тази пазарна ниша от Facebook, Google и Twitter. Данните показват, че през последното тримесечие компанията е генерирала $254 млн. от онлайн маркетинг, което пък представлява 20% от общите ѝ приходи за този период. Броят на мобилните потребители, които използват услугите на Yahoo също се е увеличил и вече достига до 575 млн. души на месец, информира Mashable.

 

Резултатите определено са доста позитивни и Yahoo ще продължат да виждат в мобилните реклами ключов фактор за бизнес стратегията си. Най-големият проблем, с който компанията трябва да се справи е факта, че тя на практика продава по-голям брой реклами, но намаляващата им постоянно цена редуцира реалната печалба от тях. Yahoo днес стартира първата си официална конференция със своите мобилни разработчици, за да ги стимулира да подпомогнат развитието на мобилната ѝ екосистема от продукти.

 

Компанията ще се опита да ги убеди да използват нейните софтуерни инструменти, за да създават интерактивни видео реклами, които заедно с маркетинговите си партньори да таргетира по-ефективно върху потребителите си. Конкуренцията на Google и Facebook се засилва с всеки изминал месец и Yahoo ще трябва да вложат много усилия, за да успеят да постигнат целите си. При всички положения можем да очакваме много интересни събития около компанията в следващите месеци, които ще покажат какви са бъдещите планове на Maриса Майер за развитието на Yahoo.