В родината ни iPhone също се радва на добра популярност. Това е причината му и цената да си остава на премиум нивото. 3GS модела се търгува на стойности около 800 лева за употребяван. Ако не може да удържите желанието си за джаджата Globul ви изкушава само срещу 280 лева и 24 месеца по 80 лева. В САЩ обаче, веригата Wallmart направи значителен дъмпинг на устройството – то се предлага едва за 97$ (около 150 лева). Също се запазва необходимостта от 2-годишен договор, но това е сигурен признак че веригата се опитва да се оттърве от възможно най-много апарати 2 седмици преди ключовото изявление на Стив Джобс, касаещо последният модел във серията iPhone – 4G
Свързани новини
Рекламите от десетилетия са основният източник на приходи за телевизионни предавания и радио станции по цял свят. Еволюцията на технологиите, обаче принуди все повече хора да консумират желаното от тях съдържание онлайнн. Тази промяна в нагласите на потребителите придобива все по-сериозни измерения и не остава незабелязана от рекламодателите. Причината е, че водещите имена в сферата на маркетинга вече се насочват предимно към интернет, а не толкова към телевизията, за да рекламират новите си продукти.
Всъщност това важи и за новото поколение онлайн услуги които използват същите методи за дигитален маркетинг, както традиционните рекламодатели. Добър пример в това отношение е факта, че през последното тримесечие YouTube и Instagram са генерирали приходи от реклама в размер на внушителните $35 млрд. За да добиете по-добра представа ще допълним, че това е половината от сумата изразходвана за телевизионни реклами от рекордните $72.4 млрд. през 2018г. Tези цифри са добро доказателство за новите трендове.
Компаниите, които оперират в сферата на забавлението са под сериозен натиск да се търсят нови източници за генериране на приходи. Популярността на мобилните устройства също допринася за тези процеси, тъй като са основно средство за достъп до самите потребители. Имайте предвид също, че Instagram и YouTube са водещите, но не и единствените, които печелят от онлайн реклама. съобщава TechCrunch. Със сигурност все повече рекламодатели ще търсят интернет начини за промотиране, вместо класическите телевизионни методи.
Още от Digital: Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Google и Facebook продължават да разчитат основно на рекламата, за да генерират приходи. Именно това е причината двете компании да инвестират все повече средства за дигитален маркетинг. В следващите няколко години ни очаква поредната фаза на впечатляващ ръст в сферата на онлайн рекламата. Навлизането на по-добри методи за управление на данни в реално време и еволюцията на машинно обучение ще променят начина, по който си взаимодействаме с рекламите в интернет.
Един от водещите трендове ще бъдат т.нар. "вълшебни моменти", които представляват ситуация на разпространение на хипер-подходящо съдържание в точния момент. Потребителите ще получат достъп до по-релевантен и атрактивен продукт, като освен подобрените възможности за интеракция ще получат по-висока степен на сигурност. Еволюцията на технологиите също така ще благоприятства създаването на по-качествени маркери за анализ на потребителските данни.
Технологиите позволяват на рекламодателите да предвиждат поведението и местоположението ни, за да таргетират още по-ефективно своите послания. Очаквайте платформите за дигитален маркетинг да се стремят да бъдат максимално отворени към самия потребители и да предоставят още по-забавни възможности за взаимодействие с рекламите. Иновации като виртуална и добавена реалност също тепърва ще се превръщат в средство, с което ще може още по-лесно да пазаруваме в интернет.
Още от Digital: Интернет няма да бъде най-бързоразвиващият сектор в рекламата през 2020г.
Маркетинговата компания Adform разкри мащабна онлайн измама, която е коствала на рекламодателите загуби от поне $1.3 млн. на всеки 24 часа. В случая става въпрос за предоставянето на фалшив трафик, за който компаниите плащат без да знаят. Въпросната техника е позната в интернет средите като "Domain Spoofing" и всъщност използва ботове, които създават несъществуващи версии на уеб сайтовете. Рекламодателите купуват пространство в страниците, за да промотират своите продукти, но в крайна сметка не получават никакви импресии.
Причината е, че въпросните реклами не се виждат от реални хора, които биха проявили интерес към дадена стока, а от компютри. Според първоначалните данни на Adform тази измама се прилага от поне осем седмици, информира CNbc. Засегнатите компании са предимно американски, но има и такива от европейски държави. Тепърва ще се изчислява пълния размер на финансовите загуби. Въпросният бот се казва HyphBot и ощетява компаниите със сума от порядъка на $262 хил и $1.28 млн. на ден, което е доста сериозна сума.
Първоначалните данни показват, че HyphBot е бот, генерирал фалшив трафик от над 34 хил. различни уеб сайта в интернет, като техния брой постоянно се увеличава. Toва е една от най-големите онлайн заплахи за дигиталния маркетинг досега и е поредното доказателство колко сериозен проблем са подобни измами. Само през последната година те са причинили загуби от над $16 млрд. в световен мащаб. Още по-неприятното е, че много трудно се улавят подобни измамни схеми, което усложнява превенцията срещу тях.
Вижте как да се откажем от целенасочените към нас реклами в Интернет
Apple представиха Macintosh 128k след мащабна рекламна кампания по време на Super Bowl 1984. Устройството се промотира като "компютъра за всички нас" и се различава драстично от другите подобни машини по това време. Водещото му предимство е графичния интерфейс, който включва интуитивни менюта, прозорци, икони, бутони и ленти за навигация. Macintosh 128k предоставя и изцяло различни възможности на графичните дизайнери да проявяват своята креативност, използвайки персонализирани шрифтове.
Буквите и цифрите на екрана на компютъра със същата големина, както тези на пишеща машина преди това устройство. Новият интерфейс променя драстично ситуацията и въвежда непознати досега опции за промяна на големината, визията и размерите им. Добър пример е "Chicago" шрифта, който дебютира с първия компютър от серията Mac и бе спрян от Apple след представянето на Mac OS 8 през 1997г. С течение на времето този подход се превръща във важна част от еволюцията на всеки един глобален бранд в индустрията.
Компанията вдъхва нов живот на "Chicago" в първите версии на iPod и този шрифт се превръща в отличителна характеристика на имиджа на Apple, съобщава Mashable. Навлизането на модерните технологии и на устройства с големи дисплеи и висока резолюция предлага още повече типографски възможности. Водещите компании в IT сектора продължават да разчитат на подобни начини, за да акцентират върху своя бранд и да достигнат до по-широка аудитория. Дори и незначителен на пръв поглед елемент като даден шрифт вече се превръща в маркетингово оръжие за големите бандове.
Още от Digital: Водещите технологични компании искат лиценз за 6GHz Wi-Fi
Рекламите са най-досадното нещо в интернет за много хора. Независимо от мнението ви е факт, че форматите онлайн маркетинг стават все по-ангажиращи. Това не е случайно, тъй като Google и Facebook генерират приходи основно от реклама и разпространяват съобщенията си в почти всички уеб сайтове. Разбира се има програми за блокиране, с които можете да го скриете, но въпреки това рекламите ще продължат да са изключително популярни в интернет.
Мащабно проучване на експерти от Zenith разкриват много любопитни детайли за актуалните трендове в този сегмент. Според данните от изследването за първи път от две десетилетия насам интернет няма да бъде най-бързоразвиващия се сектор в глобалния пазар на реклама, съобщава guardian.co.uk. Това ще се случи през следващата година, твърдят от Zenith. Конкретните им прогнози са, че приходите от интернет рекламите няма да се увеличат с повече от 10% през 2020г.
Това означава, че ще станем свидетели на най-слабия ръст в този сектор от почти 20 години. За последно подобни резултати са отчетени през 2001г. В контраст с тези прогнози се очаква най-динамичния сектор в световния рекламен пазар да бъдат филмовите реклами. Увеличението ще е от порядъка на 12% през следващата година. Ако прогнозите се окажат достоверни за първи път от почти две десетилетия интернет няма да бъде най-сериозния фактор за развитието на тази индустрия през 2020г.
Още от Digital: Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome
интересно

Asus ROG Phone 5 | 724
Asus ROG Phone 5 ще има повече RAM памет от много геймърски лаптопи

банки | 940
Revolut открива банка в България и вече предлага на клиентите си защитени депозитни сметки

EС | 868
EС обмислят въвеждането на европейска здравна карта за пътуване