Oчилата с добавена реалност Oculus Rift са един от най-иновативните продукти, които видяхме в технологичната индустрия през последната година. Впечатляващите възможности на устройството бяха и основната причина, която принуди Facebook да плати сума от $2 млрд., за да придобие компанията, която ги разработва. Социалната мрежа има амбициозни планове за бъдещето на Oculus Rift и се надява този продукт изцяло представата ни за гейминг възможностите на съвременните джаджи.

 

Главният продуктов директор на компанията, Крис Кокс използва конференцията Code Media, за да направи интересно изявление свързано с еволюцията на тази уникална технология, предаде TheVerge. Според думите му Facebook вече разработва собствени приложения с добавена реалност, с които интерактивно да си взаимодействаме със заобикалящия ни свят. Въпросните заглавия няма да са фокусирани изцяло към гейминг, а ще имат социален характер и компанията тества разнообразни приложения, с които те биха ни били полезни.

 

Все още не знаем точно кога да очакваме първите приложения с добавена реалност на Facebook, но със сигурност ще е необходимо време, за да можем сами да работим с тях.  По всичко личи, че иновативната технология на Oculus ще има все по-силно присъствие в бъдещит продукти на най-популярната социална мрежа в интернет. Можем само да се надяваме, че скоро ще научим повече детайли за този интересен проект на Facebook.