Facebook официално обявиха, че ще интегрират нова актуализирана версия на News Feed в профилите на своите потребители. Дизайнът е вдъхновен от начина, по който изглежда мобилното приложение на компанията и идеята му е да ни бъде още по-полезен за откриване на съдържанието, от което се нуждаем. Актуализацията скоро ще е достъпна за всички акаунти и се появява около година след като Facebook обявиха, че планират да променят емисиятa ни новини, предаде Cnet.

 

Най-сериозната разлика, която ще забележите в профилите си е, че снимките вече са доста по-големи, а също и, че текстовете вече използват и нови шрифтове. Лентата за навигация в лявата страна е допълнена от сив фон, а от компанията споделиха, че промените са свързани само с десктоп версията на News Feed. Мобилните приложения и начина, по който се появяват рекламите ще останат същите и за в бъдеще.

 

От социалната мрежа потвърдиха, че новия News Feed ще е достъпен за всичките и над 1,2 млрд. потребители до края на настоящия месец. Facebook този път са се опитали да коригират само няколко неща, които да ни улеснят в навигацията вместо да ни представят огромно количество нови функции, за които дори може и да не разберем. Предстои да видим дали потребителите на социалната мрежа ще останат доволни от промените, които компанията е включила в новия News Feed.