Google+ е съкровищница за компаниите, които знаят как да се възползват от социалната мрежа. Благодарение на Life Hack ще научим 8 полезни съвета за бизнес потребителите в Google+, които ще ви помогнат да развиете своята марка и да спечелите доверието на вашата аудитория.

 

Освен това може да погледнете и тези Google+ приложения, които бизнесът не е добре да пренебрегва, за да извлечете максимума от вашето присъствие в сайта с помощта на приложения на трети лица.

 

Ако темата ви интересува не се колебайте да разгледате и тези 8 приложения за допълнителна функционалност в Google+, които може да ви бъдат от полза. В крайна сметка, интернет услугите са от  най-голяма полза за бизнеса, така че темата ще ви е интересна ако сте служител в голяма компания или управлявате свой бизнес.

 

1. Не игнорирайте детайлите

След като създадете бизнес страница на компанията си в Google+, отделете време, за да включите възможно най-много информация за вашия бизнес като не забравяте да добавите снимки и видеоклипове.  

 

2. Присъединете се към Google Small Business Community (GBSC)

Google Small Business Community (GBSC) е място, където фирмите могат да получат помощта, от която се нуждаят, за да успеят в интернет чрез свързване с различни експерти. В допълнение към редовните разговори със съветници и лидери от индустрията, вие ще може да получите и много бизнес съвети, обучение и достъп до статии от едни от най-надеждните професионалисти в бизнес общността.  

 

3. Споделяне на съдържание по правилото 80/20

Трябва да сте наясно, че изграждането на доверие във вашата аудитория е голямо предизвикателство, независимо от това коя социална мрежа използвате. Google+ продължава да се разраства, ето защо трябва да публикувате съдържание на дневна (или седмична) основа. При споделяне на съдържание, добре е да спазвате правилото 80/20, където:

- 80% от вашите постове трябва да бъдат забавни имащи за цел да спечелят доверието на вашата  аудитория.

- 20% от вашите постове трябва да бъдат промоционални, съобщаващи за различни отстъпки, както и новини за компанията и индустрията.

 

4. Google+ вашия бизнес” в YouTube

Знаете ли, че Google+ има канал в YouTube имащ за цел да послужи на бизнеса? Тук ще намерите интересни казуси, уроци и мисли на различни лидери. Много от видеоклиповете тук се заснемат на живо, така че може да задавате въпроси по време на уеб конференцията. Каналът е удобен и интерактивен начин да научите повече за продуктите на Google и бизнес решенията. Използвайте този канал, ако искате да научите повече за онлайн рекламата и другите рекламни продукти на Google.

 

5. Възползвайте се от Google Helpouts

Google Helpouts предлага на потребителите професионални платени онлайн консултации от експерти посредством директни видео разговори в реално време. На този етап Helpouts включва повече от 1000 проверени експерти от различни области, като не всички са физически лица – някои малки, средни и дори големи компании. Helpouts предлага консултации в 8 категории: Дом и градина, Компютри и електроника, Здраве и съвети, Хранене и фитнес, Мода и красота, Изкуство и музика, Готвене, Образование. Едно от основните предимства на услугата е, че може да зададете критерии, по които да изберете своя професионален консултант – гъвкава цена, обратна връзка от други потребители, ревюта. Освен това потребителите имат възможност да насрочат срещата веднага или за бъдещ период. Всяка консултация се заплаща през Google Wallet.

 

6. Използвайте снимки в постовете си в Google+

Според проучване на 3M, снимките и изображенията като цяло печелят два пъти по-бързо вниманието ни от текстовите съобщения. Ето защо ако включвате изображение към всяка ваша публикация в Google+ вие увеличавате вероятността, вашето послание да бъде чуто.

 

7. Интегрирайте YouTube съдържание на страницата си в Google+

Знаете ли, че видеоклиповете се споделят 12 пъти по-често от снимките и текста? Не подценявайте силата на видео формата; този формат не е толкова сложен, колкото може би си мислите. Не е нужно да сте експерт за да създадете ценно видео в YouTube. Интегрирането на YouTube съдържание на страницата ви в Google+ е чудесен начин да запазите интереса на вашите последователи.

 

8. Използвайте хаштаг

Само защото сте публикували нещо на Google+ страницата на вашата фирма, не означава, че то непременно ще привлече публика. Използвайте хаштагове за да постигнете по-добра видимост за вашия профил, тъй като Google+ е структурирана по начин, който позволява на потребителите да изследват теми чрез тагове. Създайте свои собствени хаштагове (име на дружеството и т.н.), но и използвайте тези които Google предлага.