Днес, служителите във все повече компании са принудени да работят дистанционно. Закупуването обаче на сложен и скъп софтуер за управление на проекти не е възможно за голяма част от по-малките компании.

 

Това обаче влияе негативно на уменията за работа в екип, тъй като работата по всички процеси в компаниите днес са интегрирани в софтуерни инструменти. Затова и използването на правилния софтуер е от ключово значение за успехът на работното място.

 

Кои са най-добрите инструменти, които фирмите могат да използват за дистанционно сътрудничество между служителите? От PC World предлагат на вниманието ни 6 инструмента, които улесняват работата в екип. Ето кои са те:

 

1. Dropbox

Dropbox е един от инструментите, който предлага най-много възможностти за сътрудничество. Dropbox е съвместим с всички популярни десктоп и мобилни платформи. Всъщност, колкото повече се задълбавате в приложението, толкова повече функции ще се разкриват пред вас. Затова и поради голямата популярност и функционалност на Dropbox, милиони потребители вече използват услугата не само за лични нужди, но и за бизнес. Кликнете тук, за да разберете как може да получите допълнително безплатно място в Dropbox.

 

2. Google Docs

Понякога се налага няколко души да работят върху един и същ документ по едно и също време. С Google Docs можете да направите това много лесно. Този инструмент ви позволява да създадете онлайн документи, презентации и електронни таблици. При това дори не е необходимо да инсталирате софтуер – всичко се случва в браузъра или чрез мобилното приложение за iOS и Android.

 

3. Slack

Slack е услуга с десктоп и мобилна версия, чиято цел е да улесни комуникацията между членовете на един работен екип или просто група приятели. Можете да добавяте канали за всеки отделен проект или тема, за която говорите. Можете да споделяте файлове, снимки, документи, музикални файлове директно в приложението, защото поддържа редица интеграции с други услуги.

 

4. Skype

От основаването на компанията през 2003 година Skype се превърна в предпочитана форма на комуникация за повечето хора по света. Преди няколко месеца, Microsoft стартира нова услуга Skype for Business, която замени Microsoft Lync. Skype for Business обединява познатия интерфейс и начин на работа на Skype с характерната за Microsoft Lync корпоративна сигурност, съвместимост и контрол.

 

5.  Google Hangouts

Със Skype можете да имате видео чат само с 2-ма души безплатно. С Google Hangouts това ограничение отпада. Този инструмент ви позволява да провеждате видео-конференция с до 100 души безплатно.

 

6. Trello

Trello е перфектен безплатен инструмент за управление на проекти и разпределение на задачи, както за лична така и за екипна работа. Основното предимство е, че имате поглед над целия проект – всички задачи, които са завършени, над които се работи, и тези които трябва да се свършат.