Рекламодателите ни преследват от години с цел да намерят по-добри начини да ни убедят да си купим продуктите, които те ни рекламират. Триковете, които използват са много и различни, но напоследък те са се променили.

 

Ако сте от тези хора, на които по-голямата част от деня им протича в интернет пространството,  навярно ще ви бъде интересно да научите повече за тези 3 нови начина, по които сме следени в Интернет. За тях можем да научим благодарение  на PC Mag.

 

Преди това не пропускайте да прочетете повече за тези 5 настройки във Facebook, които трябва да промените веднага. Добре е и да внимаваме за тези 4 онлайн измами преди празниците. Причината е, че измамниците са много изобретателни и няма да пропуснат възможността да ви ‘атакуват‘ по време на празничния сезон.

 

1. Проследяване на снимки

Може да не знаете, но компаниите ни следят в Интернет, много често без ние да подозираме за това. Социалните медии предлагат един от най-добрите начини на фирмите да ни проследяват онлайн. Рекламодателите са разработили нова технология, която следи логата и продуктите, включени в снимките, които ние публикуваме онлайн. Много компании плащат на трети страни, за да следят изображенията в мрежата и да индифицират отличителните белези на конкретната марка и да идентифицират неща като усмивки, специфична среда и броя на хората в снимката. Ако тези снимки са качени в социални сайтове като Instagram, Facebook или Twitter, рекламните компании могат да си купят правата за тях в зависимост от условията за ползване на сайта без вашето съгласие. Единственият начин да опазите снимките си които качвате в Instagram и Facebook от тези търговци е да се научите как да заключвате профила си напълно.

 

2.  Ангажираността ни в социалните медийни платформи

Компанията Nielsen притежава социален, маркетингов инструмент, който следи ангажираността на аудиторията в социалните медийни платформи. Компанията определя рейтингите на телевизионните предавания на базата на реакцията на обществото към тях в Twitter. Това е може би една от най-ваните причини, поради които почти всяко телевизионно шоу в момента е свързано с хаштагове. Рекламодателите искат да видят как зрителите реагират на различните предавания, за да знаят как и кога да реализират рекламните си кампании.

 

3. YouGov 

YouGov е великобританска компания за маркетингови изследвания и проучвания на общественото мнение. Тя използва нов и малко странен начин за улавяне на нагласите на обществото. YouGov  на пръв поглед, изглежда като всеки друг новинарски сайт, но той ви позволява да търсите информация за известни личности, телевизионни предавания, спортен отбор, политически лидер или музикант и по този начин да разберете по какво се различават хората, които ги предпочитат.


Преди време от Business Insider направиха проучване с YouGov за двете най-полярни марки в технологиите: Apple и Google. Хипотезата, че собствениците на Apple са склонни да пестят и имат малко по-висок социален статус отколкото хората с телефони с операционна система Android се оказа вярна. Но знаехте ли, че собствениците на Apple са големи фенове на Beyonce, докато тези на Android предпочитат Olly Murs?