Toshiba проявяват интерес към навлизането в пазара на умни очила от ново поколение и вече разработват собствен конкурент на Google Glass. Компанията демонстрира възможностите на устройството по време на изложението Ceatrec в Япония. Ключовото предимство на нейния модел е, че той ще бъде осезаемо по-евтин от иновативните очила на Google, съобщава PCWorld.

 

Компанията е кръстила своя нов продукт с името Toshiba Glass, като той ще е оборудван с вграден проектор и ще е с тегло от приблизително 42 грама. Благодарение на този компонент, джаджата също така ще може да възпроизвежда изображения с добавена реалност. Все пак Toshiba Glass се различават значително по този показател от своя конкурент, тъй като не разполагат с призма над стъклото, за да показват кадрите.

 

Вместо това компанията е използвала специален обектив, който се състои от множество вертикални призми, които са невидими за човешкото око. Очилата на Toshiba ще са достъпни в няколко различни версии, а именно “Standard”, “Sporty” и „Industrial” и се очаква да дебютират на пазара през следващата година. Все още нямаме данни за конкретните технически спецификации на този интересен модел на компанията.