Duracell едва ли е първата компания, която можем да свържем с технологичната индустрия, но новия и проект определено може да промени тази представа. Марката е известна на всички нас със своите качествени и издръжливи батерии и сега потвърдиха, че планират да направят първите си стъпки в пазара на облачни услуги. Навлизането на Duracell в този сегмент ще я изправи в конкуренция с популярни предложения като Dropbox, чиято пазарна стойност вече се оценява на внушителните $10 млрд.
За да привлече внимание към себе си компанията предлага интересно съчетание между стандартен 1TB твърд диск и неограничено пространство за данни в облачната и услуга Duracell Cloud. Цената за едномесечен абонамент е $20, докато бизнес офертите започват от $199 и са придружени от 2TB дискове, информира BusinessInsider. За сравнение Dropbox предлагат на клиентите си безплатни 2GB и още един Pro пакет, който е с 100GB.
Информацията ни се съхранява в две локални резервни копия, както и в още две допълнителни, които са в облака. Компанията твърди, че облачната и услуга е с 250-1000 пъти по-бърза от сегашните технологии на пазара, но не разкрихa други конкретни параметри за нея. Ще е интересно да проследим дали Duracell ще успеят да намерят своето място в динамично развиващия се сектор на облачни услуги.
Discussion about this post