Мобилните устройства започват да заемат все по-централно място в живота ни – нещо, на което бизнесът тепърва ще започва да обръща сериозно внимание. В момента, някои компании още се мъчат да предоставят най-подходящата информация на онлайн потребителите, които влизат в Интернет през компютъра си и дори не подозират, че бизнесът вече се измества в мобилното виртуално пространство.

 

Интернет съществува вече от доста време, така че можем да говорим за установени правила в PR-а. За съжаление, тези правила не са еднакви и не могат да бъдат еднакви както за обикновените потребителите, така и за тези, които използват телефоните и таблетите си, за да влизат в Интернет. И тъй като вторият тип потребители ще стават все повече и повече не е зле да послушаме съвета на FastCompany.com и да се запознаем с правилата на мобилния PR. Ето и какви са те.

 

1. Оптимизирайте уеб сайта си

Ако още не сте направили тази стъпка, вече е крайно време. Оптимизирайте сайта си по такъв начин, че той да изглежда абсолютно нормално на малките екрани на телефоните или таблетите. Винаги мислете за клиентите си и за това дали ще им е удобно да разглеждат сайта ви на мобилните си устройства.

 

2. Наблюдавайте популярните тенденции в Twitter

Ако целта ви са мобилните потребители то задължително си направете акаунт в Twitter. Повечето хора, които имат Интернет на телефона си, използват социалната мрежа. След като си направите акаунт, посещавайте го всекидневно, за да сте в час с всичко, което в момента е популярно както сред  онлайн потребителите, така и в сферата, в която работите като цяло.

 

3. Бъдете специалист във вашата сфера

Не просто следвайте фирми, подобни на вашата в Twitter, но и се уверете, че сте в час с всички законови промени, които определят бъдещето на вашия бизнес. Старайте се не другите да ви съобщават за тях в социалната мрежа, а вие да съобщавате за тези закони.

 

4. Създавайте съдържание в реално време

Когато „напипате“ гореща новина, незабавно я споделете. Не губете време.  В социалния свят винаги  е важно кой е бил първоизточникът на някои от най-популярните новини. Когато разберете нещо, старайте се да го обявите във всички платформи, които ползвате.

 

5. Направете си приложение

Когато името ви или бизнесът ви станат достатъчно известни, направете си приложение, което да събира информация от всичките ви платформи и да обновява тази информация в реално време. Така за хората ще е по-лесно да следят всичко ново, което държите да споделите със света.