Платформата Android Wear е най-силното оръжие на Google в опита на компанията да се превърне в доминиращ фактор в глобалния пазар на умни часовници. Водещите производители в индустрията вече представиха собствени продукти с нея на пазара и новия доклад на Canalys ни разкрива как потребителите възприемат първите смарт часовници с Android Wear. Данните на анализаторите показват, че през цялата минала година на пазара са доставени 720 хил. броя устройства с платформата на Google, съобщава Ubergizmo.

 

Според информацията на Canalys и през последното тримесечие на 2014г. потребителите са проявявали най-голям интерес към Moto 360 на Motorola, който продължава да е най-популярния модел с Android Wear. Глобалните продажби на смарт часовниците, заедно с другите фитнес джаджи са достигнали до 4.6 млн. броя през последните 12 месеца. Aнализаторите са на мнение, че доставките на устройствата с Android Wear ще продължат да се увеличават със стабилни темпове и през 2015г.

 

Една от причините за това са постоянните софтуерни ъпдейти, добавянето на повече приложения за тях, по-атрактивните им дизайни, а също и все по-достъпните цени. Именно това са факторите, които ще допринесат за високите продажби на смарт часовници през следващите месеци, когато ще видим премиерата на още нови модели на водещите брандове с Android Wear. Все пак е необходимо още време преди компаниите да ни убедят, че това са полезни и удобни джаджи, за да може смарт часовниците да се мерят с популярността на смартфоните от последните няколко години.