Oсновната цел на News Feed емисията с новини на Faceboоk e да ни улесни максимално в откриването на историите и съдържанието, което ни интересува най-много. Социалната мрежа постоянно променя начина, по който работи тази функционалност, за да ни предоставя по-атрактивна и актуална информация в профилите ни. Facebook сега проявяват интерес към идеята да анализират начина, по който потребителите гледат клипове, съобщава Engadget.

 

От компанията планират да обръщат внимание на фактори като например дали усилваме звука на дадено видео, дали го гледаме във FullScreen режим. По този начин Facebook ще разбира кои от тях са по-интересни за нас и след това ще ни предложи по-подходящи клипове в акаунтите ни. Припомняме ви също, че компанията вече потвърди, че ще следи колко дълго гледам дадена публикация в допълнение към кликването на Share и Like бутоните.

 

Включването на новите филтри за видео клипове са просто поредната стъпка в желанието на Facebook да знае максимално неща за навиците и предпочитанията ни. От страна те ще бъдат включени към профилите на всички потребители в рамките на следващите няколко седмици. Компанията също така сподели, че новата функция няма да се отрази по никакъв начин на визията и начина, по който работят другите компоненти на Facebook.

 

Вижте 20 любопитни факта за Facebook, които може би не знаете