Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
25 резултата за nissan
aвтомобили
Nissan потвърдиха, че продажбите на юбилейния GT-R50 стартират през 2020г.
Nissan потвърдиха, че продажбите на юбилейния GT-R50 стартират през 2020г.
Nissan представиха официално GT-R50 през лятото на 2018г. Атрактивният автомобил е разработен заедно с дизайнери на Italdesign. Новият модел има специално значение за компанията, тъй като е създаден да отбележи подобаващо навършването на 50 години от премиерата на първия Nissan GT-R50. Впечатляващият модел запазва дизайнерските линии на оригиналния автомобил, но също така се отличава с още по-агресивна и динамична визия. Nissan потвърдиха, че ще произведат само 50 бройки на GT-R50.     Феновете на компанията с радост ще научат, че официалните продажби на Nissan GT-R50 ще стартират през втората половина на следващата година. Имайте предвид, че това ще касае първите доставки, като всички версии на автомобила ще достигнат до своите собственици в началото на 2021г., съобщава CNet. Цената на юбилейния модел е $1.1 млн. От компанията сега разкриха малко повече детайли за спецификациите и цветовите конфигурации на дългоочаквания автомобил. Премиерата ще е през март 2020г.     Това ще се случи на изложението Geneva Motor Show 2020, където посетителите ще могат да видят Nissan GT-R50 в пълния му блясък. Една от изненадите, която Nissan са подготвили е версия на автомобила в Mint цвят, който наподобява класическите спортни коли от 90-те години на миналия век. Собствениците ще имат разнообразни възможности за избор на атрактивни цветове, които да допълнят личния им стил в юбилейния Nissan GT-R50, когато стартират доставките през втората половина на 2020г.     Още от Digital: Бъдещите автомобили на Nissan ще могат да четат мислите ни
Nissan
Nissan представи първите роботи с иновативната технология Brain-to-Vehicle
Nissan представи първите роботи с иновативната технология Brain-to-Vehicle
Nissan са автомобилна компания, която обаче инвестира и в редица внушителни финансови средства и в други технологични проекти. Японският производител демонстрира възможностите на концептуалната технология Brain-to-Vehicle (B2V) с прототипа на мини робот Pitch-R. Maшината бе показана в Киев в дните около финала на Шампионската лига по футбол, който се проведе на 26 май. Симпатичният робот е създаден, за да насърчава развитието на този спорт на местно ниво, предаде SlashGeаr.   Pitch-R се възползва от предимствата на Nissan PriPilot технологията за асистиране на водача, с която превръща всяко околно пространство във футболно игрище. Корпусът е оборудван с четири камери, система за GPS навигация и софтуер, който предпазва от евентуален удар с други предмети и подвижни обектi.. Роботът може да рисува линии на трева, асфалт или чакъл с екологична боя, която се разтваря сама. Необходими са 20 минути на Pitch-R, за да очертае футболно игрище.     Последната версия на B2V следи мозъчната активност на водачите и може да предскаже действията, които водачите на автомобили тепърва ще предприемат. Тестовете показват, че системата инициира действието с 0.2-0,5 секунди по-рано. Крайната цел е потребителите да се чувстват по-безопасни, докато шофират и да им придаде повече увереност. Технологията B2V е разработена така, че да се адаптира към навиците на потребителите, което също е доста полезно.   Още от Digital: Пет иновативни робота вдъхновени от природата
Nissan
Nissan разкриха бъдещите си планове в пазара на електрически автомобили
Nissan разкриха бъдещите си планове в пазара на електрически автомобили
Nissan  използваха технологичното изложение CES 2018, за да разкрият своята концепция за еволюцията на електрическите автомобили. Японският производител вижда бъдещето на този сегмент в "перфектната хармония" между автомобила и неговия водач. Подобен синхрон би се постигнал с разработването на умен софтуер, който може да разчита мислите на хората и да ги "превежда" на инфотейнмънт системата. Успоредно с това Nissan обмислят поддръжка за жестови команди в бъдещите си модели.     Компанията показа и концептуалния IMx, който е само първата стъпка в еволюцията на нов дизайнерски език на Nissan. Иновативният прототип е оборудан с множество вградени сензори и камери. Луксозният интериор е просторен и се отличава с футуристичен дизайн. Nissan IMx е автономен автомобил, който обръща специално внимание на видимостта. Ако някой човек сe движи от външната страна пътниците ще могат да го видят през огромните стъклени панели в страничните врати.     Новият модел  се очаква да използва софтуер с изкуствен интелект и добавена реалност. Външните огледала са заменени от камери. Nissan работят и над специална система, която да гарантира максимална безопасност за водача, пътниците и околните пешеходци, а размерите са достатъчно компактни, за да улеснят придвижването в градски условия. Голямото предизвикателство пред компанията е как технологиите за автоматизиране на всички операции в Nissan IMx да станат достъпни за всички.     Вижте най-добрите електрически автомобили, които могат да се купят днес 
премиера
Ревю на Новият Nissan Micra K14 2017 - Видео и Снимки
Ревю на Новият Nissan Micra K14 2017 - Видео и Снимки
Таблото на новият Nissan Micra облицовано с изкуствена кожа със същия цвят както страничната част на седалките придава едно допълнително усещане за лукс. Екстериорът също е доста разчупен. Горе-долу постига същият ефект, когато преди време видяхме за първи път Nissan Juke.
Nissan
Nissan демонстрира как се управялва GT-R с 210 км/ч от хеликоптер и контролер за PlayStation 4
Nissan демонстрира как се управялва GT-R с 210 км/ч от хеликоптер и контролер за PlayStation 4
Nissan от дълго време се асоциират с геймърския франчайз Gran Turismo, който предлага една от най-популярните колекции от автомобилни игри. Компанията  има и собствена GT Academy, целяща да превърне геймърите в реални състезатели на пистата. Следващата уникална идея на Nissan е създаването на модифицирана версия на култовия GT-R, който може да се управлява с традиционния Dual Shock контролер за PS4. Да, правилно прочетохте. Можете да използвате джойстика от купето, за да шофирате автомобилa, както го правите от дивана в Gran Turismo Sport.     Nissan не са допуснали никакъв компромис с високата скорост, тъй като GT-R/C е леко модифицирана версия на серийния автомобил, който има V6 двигател с мощност от 542 конски сили. Във вътрешността има четири автоматизирани механизма, които управляват волана, спирачките, и скоростната кутия, в зависимост от действията на Dual Shock контролера, информира Pocket-Lint. Въпросните роботи са настроени да реагират на сигналите от джойстика и да навигират автомобила съобразно тях, ъпдейтвайки данните повече от 100 пъти в секунда.      Максималната скорост е електронно ограничена до 210 км./ч., като ускорението от 0 до 100 км./ч. става за по-малко от 3 секунди. Nissan уточниха, че автомобила може да се управлява от разстояние до един километър. Допълнителен бордови компютър може да поеме управлението, ако се загуби безжичната връзка с PS4 контролера и безопасно да прибере GT-R/C от пистата. Ако сте фенове на Gran Turismo вероятно трудно бихте се сетили за по-добър начин да се забавлявате с един от най-култовите автомобили от популярния франчайз игри.     Вижте десет технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
Renault-Nissan
Първите самоуправляващи автомобили на Renault-Nissan в Европа вече са факт
Първите самоуправляващи автомобили на Renault-Nissan в Европа вече са факт
Renault-Nissan виждат бъдещето на индустрията в самоуправляващите автомобили. Инженерите на съвместната компания вече разработват подобни концептуални модели и вече направиха първите публичните тестове с тях на територията на Европа. Те се проведоха в Лондон, Великобритания като за целта бе използвана модифицирана версия на електрическия Nissan Leaf. Самоуправляващите автомобили на Renault-Nissan могат да развиват максимална скорост от 80 км./ч., предаде Reuters.   Проведените тестове имат за цел да покажат дали технологията на компанията е достатъчно добра и безопасна в реални условия на пътя. Резултатите от тях са оптимистични, тъй като самоуправляващите автомобили успяват безпроблемно да се движат, както в градски усилия, така и на големите магистрали. Компанията Transdev също участва в този проект, като предоставя собствена технология за логистика за автономните автомобили на Renault-Nissan.   ProPilot програмата на компанията поддържа Microsoft Cortana и скоро ще е достъпна за популярния електрически автомобил Nissan Leaf. Плановете на японския производител предвиждат да продължат да тестват своите самоуправляващи прототипи не само в Лондон, но и в други градове на европейския континент. За безопасността им се грижат почти дузина сензора и камери разположени във външната част, които позволяват на автомобилите да разбират какво се случва около тях на пътното платно.   Вижте как се развиха самоуправляващите автомобили през 2016г.
Nissan
Nissan Vmotion 2.0 Concept е първият автомобил с новия дизайнерски език на компанията
Nissan Vmotion 2.0 Concept е първият автомобил с новия дизайнерски език на компанията
Nissan впечатлиха посетителите на автомобилното изложение Detroit Motor Show 2017 с концептуалния Vmotion 2.0. Това е първият автомобил на компанията, който е разработен съобразно новия дизайнерски език на Nissan. Неговото име е Emotional Geometry и ще доведе до следващата голяма еволюция във визията на бъдещите модели на японския производител. Aгресивният вид на Vmotion 2.0 се допълва от елегантна V-образна решетка и вертикални отвори за въздуха в предната част, информира DigitalTrends.     Този футуристичен дизайн е вдъхновен от някои от сегашните модели на компанията като Rogue, Rogue Sport, Juke и Maxima. Nissan Vmotion 2.0 представлява седан с четири врати, който е базиран на технологията за автономно управление ProPilot и не отделя никакви вредни емисии в атмосферата. Огромен дисплей на централното табло възпроизвежда цялата информация, от която се нуждае водача и показва какво се случва с автомобила в реално време.     Задният дифузьор свети, когато е активиран Nissan ProPilot, за да знаят другите участници в движението, че Vmotion 2.0 се движи автономно. Концептуалният модел има корпус от въглеродни влакна, издължен преден капак и интересен дизайн на покрива, който създава впечатление, че горната част "се движи във въздуха". Вместо огледала Vmotion 2.0 има камери, но това се дължи на факта, че автомобила все още е прототип. Новият Altima се очаква да следва някои от дизайнерските линии на тази концепция.   Вижте Nissan ще използват технология с изкуствен интелект на NASA в бъдещите си автомобили
автомообили
Renault-Nissan придобива 34% от Mitsubishi
Renault-Nissan придобива 34% от Mitsubishi
Автомобилният концерн Renault-Nissan обяви, че ще плати $2.2 млрд. за 34% дял в Mitsubishi, съобщи SlashGear. Компанията обаче няма да е само акционер, а вече има и готови големи планове за бъдещето на Mitsubishi.   "Това не е сделка, която я сключваме и след това мислим какво можем да правим заедно. Не. В деня, в който я обявим, ще ви кажем точно какво ще правим заедно. И е огромно. Огромно е между Mitsubishi и Nissan. Освен това може да се окаже и много важно между Renault и Mitsubishi", коментира изпълнителният директор на Renault-Nissan Карлос...
Nissan
NIssan създадоха топка за голф, която всеки път достига целта си
NIssan създадоха топка за голф, която всеки път достига целта си
Aко сте имали възможността да играете гoлф вероятно сте забелязали, че е доста по-трудно да вкарате топката в предназначената дупка, отколкото изглежда. Независимо от това все повече хора практикуват този спорт като хоби. Инженери на Nissan намериха интересно решение на проблема в модерните технологии. Компанията демонстрира възможностите на топка за голф от последна генерация, която може всеки път да достига до своята крайна цел.     Японската компания не проявява интерес към спортното оборудване, тъй като иска да демонстрира възможностите на системата Pro Pilot 2.0. Всъщност това е последната версия на виртуалния асистент, който досега се казваше ProPilot Assistant и се използва от автомобилите на компанията. Този софтуер на компанията им позволява да се движат в центъра на платното и да поддържат безопасна дистанция от другите автомобили на пътя, съобщава DigitalTrends.     Актуализираната версия предлага и много допълнителни функционалности, като автоматична смяна на лентата, предложения за изход от магистрала и др. За да работи, както трябва ProPilot 2.0 използва данни от вградените камери, GPS сензорите, но същo oт сонар и от 3D визуализации на наличните карти за навигация. Системата се поддържа от Infiniti Q50, който вече се продава на западния пазар, но вероятно ще намери място и в бъдещите автомобили на Nissan.     Още от Digital:  Най-невероятните места за спорт в света
Toyota
Toyota, Honda, Nissan и Panasonic ще разработват съвместно батерии за автомобили
Toyota, Honda, Nissan и Panasonic ще разработват съвместно батерии за автомобили
Четири от най-големите японски компании официално обявиха, че ще стартират съвместен проект, чиято цел е да доведе до разработването на ново поколение батерии. В случая става въпрос за автомобилните производители, Toyota. Honda и Nissan, както и за технологичния бранд Pansonic. Идеята е да се сформира екип със специалисти на четирите компании, които ще създават заедно по-добри батерии от типа Solid-State Battery (SSB) за eлектрически автомобили. Японското министерство на икономикатa се включи в проекта с $14 млн. инвестиция.   За реализацията му четирите компании формираха нов консорциум с името "Lithium Ion Battery Technology and Evaluation Center" (Libtec), информира Cnet. Мнозина анализатори определят Solid-State Battery (SSB) като бъдещето на електрическите автомобили, което се дължи предимно на факта, че този тип батерии използват електролити, които имат по-висока енергийна плътност от литиево-йонните и поддържат по-ниска температура. По този начин те се превръщат в по-сигурна алтернатива на сегашните технологии, но са и по-евтини за производство.     Крайната цел на Libtec е разработването на батерия, която може да предложи до 800 километра пробег с едно зареждане. Първата ключова стъпка за постигането на тази цел е производството на прототип, осигуряващ 550 км. преди да се наложи да заредите отново. Партньорството между японските компании има дългосрочен характер. В заключение ще отбележим, че дори премиерата на батерия, с 550 километра пробег ще е сериозно постижение, тъй като е осезаемо по-висока стойност от възможностите на сегашните електрически автомобили.   Още от Digital: Каква е разликата между литиево-йонните (Li-Ion) и твърдотелните батерии (SSB)
любопитно
Бъдещите автомобили на Nissan ще могат да четат мислите ни
Бъдещите автомобили на Nissan ще могат да четат мислите ни
Водещите производители на автомобили вече разработват модерни системи за автономно управление, които да заместят изцяло водача. В контраст с тази идея от Nissan работят над различна технология, която се казва "Brain-To-Vehicle" (B2V). Както името подсказва това е метод, който може да разчита мозъчните вълни и респективно да предположи какво ще е следващото действие на даден човек. Това би позволило на бъдещите автомобили да "четат" мислите на своите собственици.   Системата използва шапка с множество сензори, която измерва активността на човешкия мозък. След това събраната информация се обработва от софтуер с изкуствен интелект, който прави предположението какво ще предприема водача. Тестовете показват. че B2V e в състояние да извърши съответната реакция между 0.2 и 0.5 секунди преди него, предаде Engadget. Nissan смятат, че автомобилите могат да станат още по-добри с подобни технологии, а шофирането още по-вълнуващо.     Aко всичко върви по план технологията първо ще намери място в атрактивните електромобили Leaf EV. Представителите на серията вече са базирани на иновативна полуавтономна система на управление, която се казва ProPilot. По този начин Nissan ще предоставят на водачите сами свободата да избират дали сами да поемат контрола над автомобила или да оставят софтуера да поеме волана вместо тях. Nissan ще разкрият повече детайли за иновативната си технология по време на CES 2018.   Вижте как Nissan ще използват технология на NASA в бъдещите си автомобили 
Nissan
Nissan ще сменят Renault във Formula E през 2018г.
Nissan ще сменят Renault във Formula E през 2018г.
Nissan обявиха, че от следващата година ще имат собствен отбор в набиращата популярност надпревара Formula E. Това е първата серия състезания с болиди, които се захранват от електрически двигатели. Японският производител сподели новината по време на изложението Tokyo Motor Show 2017 и уточни, че участието им започва още през 2018г., когато ще се проведе петото издание на Formula E. Така Nissan ще стане първата компания от "страната на изгряващото слънце" със собствен отбор в надпреварата.    В момента най-популярните отбори в сериите са Аudi, BMW, Jaguar, френската DS и китайския бранд NIO. Автомобилни гиганти като Porsche и Меrcedes-Benz вече потвърдиха, че също планират да участват във Formula E. Участието на толкова популярни производители със сигурност ще направят битката за титлата още по-атрактивна за потребителите. Важно е да отбележим, че участието на Nissan през 2018г.  почти сигурно ще е за сметка на Renault, които ще се откажат, предаде DigitalTrends.   Любопитен факт е, че френския производител вече два пъти спечели надпреварата. Отборът е.Dams, който управлява и организира участието на Renault в сериите се очаква да продължи да работи с Nissan, заради сътрудничеството между тях. Toва ще предложи максимално добри възможности за старт на японския производител в надпреварата. По всичко личи, че Formula E ще става все по-популярно състезание сред любителите на автомобилите и високите скорости.   Вижте може ли Formula E да е бъдещето на автомобилните състезания
Nissan
Ето как Nissan ще сложат край на проблема с писането на съобщения, докато шофираме
Ето как Nissan ще сложат край на проблема с писането на съобщения, докато шофираме
Писането на текстови съобщения, докато шофираме крие опасности, но въпреки това много хора продължават да го правят. Въпреки опитите на компаниите все още не е измислено достатъчно ефективно решение, което да сложи край на този проблем. Nissan също обмислят варианти как да накарат водачите на автомобили да спрат да пишат SMS-и, докато се движат на пътя. Тяхното решение се казва Nissan Signal Shield и функционира като "Фарадеева клетка", предаде Mashable.   Идеята на компанията е шофьорите да използват специална клетка, в която да поставят своя смартфон, докато шофират. Тя може да се постави между двете предни седалки и блокира електромагнитните сигнали от устройството. В това число влизат Wi-Fi, Bluetooth, 3G и 4G сигнали, както входящи така и изходящи. След като сложите смартфона си вътре няма да получавате никакви обаждания и съобщения. Nissan Juke ще е първият автомобил, който ще предложи тази иновация на собствениците си.   В момента Signal Shield e oще в начална фаза на развитие, но определено е една от най-интересните идеи в тази сфера. Припомняме ми, че изобретението на Майкъл Фарадей датира от 1836г. и в най-простата си форма представлява материал, който може да блокира електромагнитните полета. Nissan все още трябва да решат доста проблеми, за да превърнат тази концепция в реалност. Първоначалните им тестове, обаче показват обнадеждаващи резултати.     Вижте 10 технологии, които е добре да имат бъдещите автомобили
автомобили
Nissan ще използват технология с изкуствен интелект на NASA в бъдещите си автомобили
Nissan ще използват технология с изкуствен интелект на NASA в бъдещите си автомобили
Nissan потвърдиха, че разработват ново поколение електрически автомобили от серията Leaf. Лично главният изпълнителен директор на компанията, Карлос Госн разкри детайли и за подобренията, които да очакваме в предстоящите представители на гамата. Новите автомобили Leaf ще бъдат базирани на технологията ProPilot. Системата използва камерите във външната част и позволява те да се движат автономно в определени ситуации на пътя, предаде BusinessInsider.    Японският производител също така представи платформата Seamless Autonomous Mobility (SAM), която както името подсказва е създадена да ускори навлизането на самоуправляващи автомобил. Интересен факт е, че тя използва алгоритми с изкуствен интелект, за да преценява обстановката на пътя и дали е необходимо човешка намеса. Системата е базирана на иновативна технология на учените от NASA. SAM е проектирана да се учи с течение на времето и колкото време я използвате, толкова по-прецизна ще става технологията.   Идеята в случая е тя да асистира на водачите, като поема контрола над автомобилите само в определени ситуации на пътя. Nissan използват Visual Environment for Remote Exploration (VERVE) софтуер, който учените на космическата агенция са разработили да управляват от разстояние роботи и други машини. Новото поколение Nissan Leaf ще бъде представено "много скоро". Компанията смята, че тази технология би била полезна не само за собствениците на автомобили, но и в сферата на публичния транспорт.   Вижте най-добрите автомобилни иновации през 2016г.
Nissan
Нова технология на Nissan ще промени електрическите автомобили
Нова технология на Nissan ще промени електрическите автомобили
Nissan публикуваха допълнителни детайли за нов електрически автомобил, който ще бъде представен на пазара като Nissan Note. Според данните той ще използва батерия с по-голяма мощност от тази в популярния хибрид Nissan Leaf. Инженерите на японския производител са се погрижили да разработят иновативна система, която да гарантира максимално дълъг пробег с едно зареждане. Нейното име е e-Power, съобщава Pocket-Lint.   Системата включва голяма батерия за задвижване на колелата и малък бензинов двигател, който я захранва, когато е необходимо. Taка Nissan ще премахнат необходимостта да зареждате батерията, когато сте вкъщи или пътувате. Вместо това можете просто да налеете гориво в самия двигател на бензиностанция. Концепцията на Nissan се различава от другите хибридни автомобили на пазара. Те са оборудвани с електромотор и двигател, който се използва за задвижване на гумите при висока скорост или когато нивото на батерията е ниско.   Nissan e-Power се отличава и с нулеви вредни емисии в атмосферата, което се очертава като другото предимство на системата. Очаква се след новия Nissan Note тя да се използва и в други автомобили на японския производител. Високата ефективност и нулевите емисии са допълнени от батерия с по-голяма мощност, която има по-компактни размери, в сравнение с предходните модели на Nissan. По всичко личи, че компанията има сериозни планове за развитието на хибридните автомобили.   Вижте защо бъдещите електрически автомобили няма да имат двигатели
Nissan
Ето за какво ще се използват самоуправляващите столове на Nissan
Ето за какво ще се използват самоуправляващите столове на Nissan
Чакането на дълги опашки е доста неприятно, но скоро може да бъде поне по-комфортно. Nissan представи прототип на самоуправляващи се столове, които ще се казват ProPilot, съобщи Mashable.   Столът ще може да се използва за организиране на дълги опашки от хора. Те ще седят на ProPilot, които сами ще се придвижват напред, когато се освободи място. Столовете имат и сензори ,за да могат да спират преди да се сблъскат с препятствие. Сензорите им позволяват да засичат други столове и да се движат заедно в колона.     ProPilot разполага и с...