Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
15 резултата за nike
спортни обукви
Asics ще конкурират Nike VaporFly с първата си серия спортни обувки с въглеродни нишки
Asics ще конкурират Nike VaporFly с първата си серия спортни обувки с въглеродни нишки
Внушителните темпове, с които се развиват съвременните тeхнологии въведоха драстични промени в начина, по който комуникираме и се забавляваме. Само преди десетилетие идеята за тъчскрийн устройства с биометрични данни, облачни услуги и постоянен достъп до интернет изглеждаха нереалистични. Днес всичко това е неизменна част от ежедневието ни, на която повечето от нас дори не обръщат внимание. Mодерните технологии постепенно започнаха да намират своето място и в света на модата, като вече видяхме различни концепции на смарт дрехи, като например умното яке на Google и Levi's.   Иновативният продукт е добро доказателство, как използването на умните текстилни тъкани, може да накара дрехите ни да доразвият функциите на мобилните устройства. Други дизайнери и технологични компании също експериментират с разработката на подобни продукти. Това важи с пълна сила и в сегмента на спортните обувки, където световни лидери като Nike и Adidas имат различни концепции как да подобрят дизайна и да ги направят по-удобни и полезни за потребителите. Така например Nike Adapt Huarache са смарт обувки, които позволяват да вържете връзките им директно от смартфоните.     Adidas инвестират в техники. използващи 3D принтери и вече представиха първите спортни обувки, създадени от 100% рециклирани материали. Очаква се и някои производители да започнат да използват софтуер с изкуствен интелект в бъдещите си предложения. Докато очакваме това да се случи разбираме повече детайли за новите футуристични обувки на Asics, съобщава TechRadar. Компанията използва виртуален шоурум, за да ни покажат три нови модела, които са оптимизирани за бягане на дълги и къси разстояния, както и за други спортове като волейбол. Това са първите обувки на Asics, които използват тъкани от въглеродни влакна, съобщава TechRadar.   Първият модел e Asics Metarace, който и се отличава с подобрена стабилност и структура, която намалява напрежението на мускулите на прасеца при тичане. Специално покритие ще гарантира, че ходилата ви са достатъчно охладени по време на тренировката. Премахването на традиционните метални нишки от повърхността подобрява преноса на енергия при всяка стъпка и респективно води до по-бързи скорости. Аsics Metasprint замества този компонент с въглеродни влакна, които са много по-леки, като тази идея намира приложение и във волейболните обувки Asics Metarise. Продажбите стартират през юни на цени между $220-$360.     Още от Digital: Защо спортните обувки имат допълнителна дупка за връзките
Nike
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nike спира да продава продуктите си в Аmazon
Nikе са взели решение официално да прекратят пилотна програма, в която си партнираха с Amazon. Toзи проект стартира преди две години и целта му беше да се продава лимитирана серия от продукти на компанията в eCommerce платформата. От Nike потвърдиха информацията и допълниха, че спортната екипировка произведена от тях ще е налична единствено в мрежата на партньорите им от трети страни. Всички тези промени са част от новата маркетингова стратегия на Nike.   На практика решението означава, че компанията спира да доставя и предлага директно своите продукти в Amazon. За в бъдеще това ще бъде възможно единствено от външни търговски партньори на компанията, съобщава SlashGear. Един от най-големите производители на спортна екипировка в света обмисля да използва предимно физически магазини и да осъществи още по-директна връзка със своите клиенти по цял свят. Това ще става с помощта на иновативната платформата Nike Direct.     Някои анализатори изразиха опасения, че други големи производители могат да последват примера на Nike и да прекратят актуалните си споразумения с Amazon.  Tрябва да отбележим, че засега няма индикации, че това ще се случи. Няма да е изненадващо, ако Amazon се опитат да привлекат повече производители от трети страни към своята платформа, за да могат да предложат на потребителите достъп до актуалните продукти на Nike в своята мрежа. Информацията увеличи стойността на акциите на Nike.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike Adapt Huarache
Nike Adapt Huarache са спортни обувки, които могат да се връзват от iPhone и Apple Watch
Nike Adapt Huarache са спортни обувки, които могат да се връзват от iPhone и Apple Watch
Nike е един от най-активните производители на спортна екипировка, когато стане въпрос за модерните технологии. Компанията постоянно търси начин как да изненада своите фенове по цял свят с премиерата на уникални модели. Новият продукт на Nike e подходящо доказателство за горното твърдение и носи името Adapt Huarache. Атрактивният дизайн не е единственото нещо, което ще ви направи впечатление в обувките.   Спортните обувки имат механизъм, който може да ги връзва автоматично вместо вас. Целият процес може да се навигира, чрез гласови команди и услугата Siri, съобщава TheVerge. По този начин разполагате с опцията да кажете "Siri, Release My Shoes" от iPhone или Аpple Watch, за да го напрваите Концепцията на Nike иска да ви покаже какви са предимствата на съвременните технологии и как могат да променят спортните обувки.     Според официалните данни Adapt Huarache са базирани на FitAdapt технологията, която позволява на обувките да се учат от навиците на своите собственици. Nike започват продажбите на новите си модели от 13 септември в предварително избрана селекция от магазини по цял свят. Потребителите ще могат да избират между сив и жълт цвят. Цената не е обявена официално, но се очаква да бъде от порядъка на $350, колкото струват и Nike Adapt BB.   Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike
Nike купиха компания, разработваща изкуствен интелект, който предвижда желанията на потребителите
Nike купиха компания, разработваща изкуствен интелект, който предвижда желанията на потребителите
Компанията продължава да задава тенденциите в света на спортната екипировка и продължава да предлага богато разнообразие от висококачествени продукти. Nike също така са един от най-ценните  брандове в света, тъй като имат пазарна капитализация, която вече надхвърли $100 млрд. Въпреки огромното си влияние компанията не спира да търси начини да разбере повече за нуждите на милионите си клиенти.    Следващата стъпка за постигането на тази цел е придобиването на стартъпа Celect, който разработва иновативен софтуер за анализ на данни. Алгоритмите изчисляват в реално време и предоставят детайлна статистика за финансовите параметри, трендовете, разходите, наличния инвентар и др. Предимствата на този подход са позволява на Nike да бъдат още по-пълноценни за потребителите, предаде TechCrunch.     Софтуерните решения на Celect могат да анализират поведението на потребителите в самите магазини и например да стимулират продажбите, чрез специфична подредба на стоките. Nike генерираха $36.4 млрд. приходи през миналата година, като програмата за анализ би допринесла на тази стойност при същия инвентар. Финансовите параметри не са известни, но Celect има потенциал и привлече инвестиции от над $10 млн. през последните 10 месеца.   Още от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike
Ето спортните обувки, които ще направят Nike компания за над $1 млрд.
Ето спортните обувки, които ще направят Nike компания за над $1 млрд.
Nike и Adidas са най-популярните брандове в сферата на спортните обувки. Двете компании водят ожесточена битка за доминация в този сегмент. Американския производител вече работи над прототип на нов модел, който носи името Air VaporMax. Въпросните обувки ще имат ключово значение за присъствието на Nike в индустрията и се очаква да увеличат пазарната им капитализация с около 5% до края на фискалната 2018г., съобщава BusinessInsider.   Nike Air VaporMax ще се превърнат в следващия емблематичен продукт на компанията и ще докажат за пореден път способността им да предлагат иновативни и различни обувки. Новият модел се очаква да стане не само хит на пазара, но и да се превърне в следващия модел за $1 млрд. на американския гигант. Прогнозите са на анализатори от Morgan Stanley, които следят в детайли ситуацията и бъдещата стратегия на Nike в индустрията.    Дизайнът на новата обувка е базиран около специална пяна и гума в подметката, както и характерните за Nike пластмасови възглавници във външната част. Идеята е Air VaporMax да са едновременно удобни за носене и да грабват вниманието на потребителите с футуристичната си визия. Очаква се Nike да стартират продажбите им на пазара до края на годината. Цената ще бъде приблизително $190.   Вижте как уникално съоръжение на Nike позволява да се състезавате със себе си
Nike
Уникално съоръжение на NIke позволява да се състезавате със себе си
Уникално съоръжение на NIke позволява да се състезавате със себе си
Nike е не само предпочитан избор за спортна екипировка, но и компания, която постоянно насърчава клиентите си да спортуват повече. Последният атрактивен проект на Nike е най-доброто доказателство за този ангажимент. Компанията построи уникална пътека за бягане с интерактивна LED стена, позволяваща виртуално да се състезавате със самите себе си. Докато тичате на дисплея се показва вашия силует под формата на аватар, който се движи със скоростта  от предходната обиколка.   За целта трябва да поставите миниатюрен сензор на маратонката си, който ви следи през цялото трасе и респективно позволява да се състезавате със себе си. Колкото по-бързо тичате, толкова по-голям става виртуалния аватар. Taка Nike искат да ви стимулират да правите все по-бързи и добри обиколки. Цялото съоръжение е с дължина от 200 метра и погледнато отгоре има формата на спортна обувка, информира Mashable.      В него има три отделни пътеки за бягане. Проектът е реализиран съвместно между Nike и BBH Singapore. Уникалното съоръжение е изградено в Манила - столицата на Филипините. Все още не знаем дали NIke планират да построят подобни спортни обекти в други страни. Идеята определено би се харесала на много хора, които обичат да поддържат формата с тичане.   Вижте защо е добре да изпиете чаша горещо кафе преди ежедневната си тренировка
Nike
Nike създадоха иновативни обувки, които са вдъхновени от филма Back To The Future
Nike създадоха иновативни обувки, които са вдъхновени от филма Back To The Future
Nike е един от най-популярните производители на спортна екипировка в индустрията, като сега компанията потвърди, че разработва уникален модел обувки. Новият продукт е създаден с идеята да отбележи подобаващо т.нар. „Back To The Future Day”, който е посветен на култовия филм „Завръщане в бъдещето“. Във втората серия от трилогията героя на Майкъл Фокс, който е известен като Марти хвърля повече светлина върху това как би изглеждал света през октомври 2015г.   Другата интересна подробност около него е факта, че той носи футуристични за времето си маратонки, които сега са пресъздадени от дизайнерите на Nike. Самите обувки се казват Nike Mag и ще се продават в лимитирана серия на пазара, като премиерата им се очаква през следващата година. Компанията е използвала в създаването им нова Power Laces технология, която тепърва ще намира приложение и в други продукти на Nike.   Данните разкриват, че тя е от полза за всички спортисти, като Nike Mag усещат и се адаптират към начина на живот на потребителите. Обувките използват иновативна система, която следи движението и така гарантира максимален комфорт при носене, като също така се отличават с много интересен дизайн. На този етап не разполагаме с детайли за това колко ще струват Nike Mag, когато стартират продажбите им през 2016г.   Вижте Nike създадоха обувки за хората със здравословни проблеми  
FuelBand
Nike спират да разработват устройства с бранда FuelBand
Nike спират да разработват устройства с бранда FuelBand
Решението на Nike е доста интересно, тъй като тази пазарна ниша се очаква да се разраства интензивно в следващите месеци.
COVID19
Nike започват да произвеждат защитни маски срещу COVID-19 с материали от маратонки Air
Nike започват да произвеждат защитни маски срещу COVID-19 с материали от маратонки Air
Екипът създал и тествал проекта споделя в публикация за медиите „Целта беше не само да направим високо функционален щит, но в същото време, той да бъде и такъв, че да позволява опростен и бърз модел на производство“. Освен своя щит, Nike разработва и  специален модел лещи за него, които са направени от материал, подобен на този който са взели от Air серията за щитовете за лице.  
личности
Шефът на Nike напуска компанията
Шефът на Nike напуска компанията
Изпълнителният директор на Nike, Марк Паркър напуска поста си. Той ще бъде сменен от бившия шеф на eBay Джон Донахо, съобщи самата компания, цитирана от BusinessInsider. Паркер прекара на върха на Nike 13 години. През последните три години е едновременно изпълнителен директор, президент и председател на борда на Nike.   Считано от 13-ти януари 2020 г. Паркър ще освободи директорското място. Той обаче ще остане изпълнителен председател на борда на директорите и ще продължи да работи с мениджърите на Nike. „Искам да поясня, че не отивам никъде. Не съм болен. Няма...
Nike
Kaква e историята зад слогана Nike Just Do It
Kaква e историята зад слогана Nike Just Do It
Nike продължават да са един от най-големите производители на спортна екипировка. Конкуренцията с Adidas е все по-ожесточена с всеки месец, което пък е сериозен източник на иновации. Едва ли има човек, който да не е запознат с легендарния рекламен слоган "Just Do It", който до ден днешен асоциираме с логото на Nike. Maлко известен факт е, че популярния израз превърнал се в символ на компанията е вдъхновен от последните думи на сериен убиец.   Вероятно не знаете, но за първи път Nike използват слогана в телевизионна реклама на спортни обувки, която е пусната през 1988г. Самият клип разказва историята на 80-годишен маратонец с името Уолт Стак и също така опитва да мотивира аудиторията с добавянето на "Just Do It" в самия край на кратката история. Популярният израз е създаден от основателя на рекламната агенция "Wieden and Kennedy", Дан Вийден, съобщава BusinessInsider.     Рекламният израз на Nike e вдъхновен от последните думи на Гари Гилмор. Той е арестуван и обвинен за убийството на двама души в Юта през 1976г. След като ограбва бензиностанция, отнемайки живота на един от служителите Гилмор застрелва и работник в мотел. Двойният убиец прострелва ръката си и търси помощ при свой роднина, който го предава на полицията. На 17 януари 1977г. преди да бъде изпълнена смъртната му присъда Гилмор изрича последните си думи "Let's Do It".   Още от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike
Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Nike подготвят премиерата на нова серия обувки, които са предназначени за професионалните играчи по баскетбол. Разбира се това не означава, че потребителите не могат да ги използват за тренировки и други спортове. Предстоящият продукт на компанията включва една интересна характеристика, а именно специален механизъм, позволяващ маратонките да се завързват сами. Идеята е, че целия този процес може да се извърши директно от смартфоните на бъдещите собственици на умните обувки, съобщава Engadget.    Компанията вече си е осигурила услугите на някои от най-големите звезди в NBA, които ще помогнат на Nike да рекламират новия си продукт по целия свят. Единственото необходимо е да пъхнете крака в обувката и с няколко кликвания от смартфона ще можете да ги завършете, без дори да се налага да се навеждате. Дизайнерите на Nike са сигурни, че подобни концепции представляват бъдещето на спортните обувки и тепърва ще разработват още модел с подобна функционалност. Все още не знаем официалното име на маратонките.    Новият модел ще е изработен от специални материали, които ще се грижат за оптимален комфорт дори при продължителни тренировки. Трябва да отбележим, че обувките представляват подобрена версия на Nike Hyper Adapt 1.0, които бяха представени преди две години. Цената им бе $720. Новото поколение на маратонките, обаче ще продава два пъти по-евтино. По този начин Nike се надяват да привлекат вниманието на повече хора към интелигентните си обувки. Скоро ще разберем кога стартират продажбите им на пазара.   Още от Digital: Ето спортните обувки, които ще направят Nike компания за над $1 млрд.
Adidas
Кое е скритото оръжие на Adidas в битката с Nike
Кое е скритото оръжие на Adidas в битката с Nike
Аdidas и Nike са двете най-големи имена в сферата на спортните обувки и екипировка. Популярните им продукти се използват от стотици милиона спортисти и потребители, което засилва още повече конкуренцията между тях. Не е изненадващо, че Adidas се продават по-добре в Европа, а Nike в САЩ, тъй като това са местните им пазари. Германският производител има тайно оръжие, с което да промени ситуацията и да разшири пазарния си дял за сметка на най-големия си конкурент, предаде BusinessInsider.   Новата бизнес стратегия на Adidas вече дава резултати, тъй като от началото на годината продажбите им в САЩ се увеличиха с 31%. Компанията залага предимно на класическия дизайн на обувките на американския пазар, но напоследък се наблюдава спад в интереса на потребителите към подобни модели. Adidas вече подготвят няколко решения, с които да променят ситуацията. Eдна от най-силните страни на Adidas е способността да предвидят тенденциите още преди да са се случили.   Компанията се надява да заложи на идеи, които в следващите няколко години ще бъдат успешни и печеливши. Adidas виждат като най-добър кандидат за постигането на тази цел категорията "Lifestyle Running". Това са обувки, които са много по-стилни от класическите модели за бягане, но със сходен силует и могат да се носят в ежедневието. Аdidas ще инвестират и в нови франчайзи и продукти, с които да промени баланса на силите в пазара и да си спечели ключово предимство пред своя най-голям конкурент в индустрията.    Вижте защо Adidas Futurecraft 4D са бъдещето на 3D принтираните спортни обувки
маратонки
Самозавързващите се маратонки Nike HyperAdapt 1.0 ще струват $720
Самозавързващите се маратонки Nike HyperAdapt 1.0 ще струват $720
Маратонките, които се връзват сами са мечта на мнозина откакто се появиха за пръв път в холивудските филми преди години. Nike вече има съвсем реални такива маратонки, които ще се връзват сами и ще струват $720, съобщава BusinessInsider.   Цената на Nike HyperAdapt 1.0 е доста висока. Но това все пак са първите маратонки на Nike, които използват технологията за автоматично връзване. Те бяха представени първо през март т.г., а от 1-ви декември т.г. техните продажби започват в три цвята: черно, бяло и черно-сиво.   В обувката има сензор, който благодарение...
nike
Nike създадоха обувки за хората със здравословни проблеми
Nike създадоха обувки за хората със здравословни проблеми
Компанията разработва уникалните обувки в продължение на седем години. 
DMCA.com Protection Status