Компанията продължава да задава тенденциите в света на спортната екипировка и продължава да предлага богато разнообразие от висококачествени продукти. Nike също така са един от най-ценните  брандове в света, тъй като имат пазарна капитализация, която вече надхвърли $100 млрд. Въпреки огромното си влияние компанията не спира да търси начини да разбере повече за нуждите на милионите си клиенти. 

 

Следващата стъпка за постигането на тази цел е придобиването на стартъпа Celect, който разработва иновативен софтуер за анализ на данни. Алгоритмите изчисляват в реално време и предоставят детайлна статистика за финансовите параметри, трендовете, разходите, наличния инвентар и др. Предимствата на този подход са позволява на Nike да бъдат още по-пълноценни за потребителите, предаде TechCrunch.

 

 

Софтуерните решения на Celect могат да анализират поведението на потребителите в самите магазини и например да стимулират продажбите, чрез специфична подредба на стоките. Nike генерираха $36.4 млрд. приходи през миналата година, като програмата за анализ би допринесла на тази стойност при същия инвентар. Финансовите параметри не са известни, но Celect има потенциал и привлече инвестиции от над $10 млн. през последните 10 месеца.

 

Още от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона