Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
11 резултата за news feed
Facebook
Ето как ще изглеждат 3D постовете във Facebook
Ето как ще изглеждат 3D постовете във Facebook
Вече ви информирахме какво ще представляват 3D постовете във Facebook News Feed. Социалната мрежа вече от няколко месеца работи усилено над тази концепция заедно със своите разработчици. Facebook са отчели сериозен прогрес в разработването на технологията и разкриха малко повече детайли за новите 3D постове. Функцията ще предоставя възможност да добавяме към публикациите си интересни триизмерни обекти, които могат да се въртят на 360 градуса с движение на курсора на мишката.   Тaка потребителите ще разполагат с още по-забавни начини да си взаимодействат със съдържанието, което получават в социалната мрежа. Първите партньори, които проявиха интерес към 3D постовете са имена като Sony, Lego, Wayfair и Jurrasic Park. С течение на времето се очаква и много други брандове да се присъединят и да започват да ъплоудват триизмерни постове в своите профили. Facebook се нуждаят от още време, за да позволят на всички потребителите да качват 3D постове.      Производителите ще могат да показват бъдещите си продукти в 360-градусов формат и клиентите им да ги разглеждат от всеки един ъгъл с няколко кликвания на мшиката. Собствениците на смартфони ще могат дасе забавляват със заобикалящите ги обекти, като ги превръщат в интерактивни анимации с елементи на добавена реалност. Sony вече разработват ново 3D Connect приложение, с което да снимане и качваме 3D изображения директно в своя News Feed.    Вижте как да настроим Facebook да не ни проследява 
Facebook
 Facebook вече ще показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
Facebook вече ще показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
Facebook News Feed е основният източник на актуална информация за милиони потребители и ключова функционалност на социалната мрежа. Всеки от нас разполага с многобройни начини как да настрои своята емисия с новини по такъв начин, че да вижда точно каквото иска. Компанията инвестира все повече средства във видео съдържанието, което е сигурна гаранция, че ще виждаме повече клипове в News Feed. Това ще доведе и до навлизането на нов рекламен формат.   Вече се провеждат тестове с реклами, които ще се показват в Watch раздела и в другите секции на социалната мрежа, които потребителите "умишлено посещават, за да гледат видео клипове". Новите реклами ще започнат да се възпроизвеждат под формата на кратки 6-секундни клипове в профилите ни в първите седмици на 2018г., предаде Engadget. Faceook планират да проведат публични тестове с този формат, а ако отзивите са положителни да го интегрират към всички профили.    Предстоящите видео реклами няма да се показват, когато скролвате в профилите на приятелите си или други хора, а само когато гледате видео и не извършвате никаква друга дейност. Успоредно с това Facebook ще променят и начина, по който приоритизират определени клиповете в News Feed с идеята да ни показват по-релевантно съдържание. Всички тези промени ще увеличат значително броя на видео материалите и рекламите, които виждаме в профилите си.   Вижте Facebook искат да разделят Facebook съдържанието в две отделни секции
Facebook News Feed
Как да превеждаме публикациите на чужд език във Facebook News Feed
Как да превеждаме публикациите на чужд език във Facebook News Feed
Facebook News Feed е основен източник на актуални новини за милиони потребители. Ако имате много приятели и следвате голям брой страници вероятно сте забелязали, че в емисията ви може да се появят публикации на чужди езици. Много специализирани издания са достъпни само на определен език, което налага необходимостта да преведете съдържанието в тях.   Добрата новина е, че Facebook са разработили последна Translate функция, която вече е интегрирана към личния ви профил. Единственото, което се изисква от вас е да я активирате и да я оставите да се погрижи за вас. Ако отделите няколко минути ще можете да настроите функцията, за да се възползвате от пълния ѝ потенциал. Ето и как да го направите, информира MakeUseOf:     1. Кликнете върху малката стрелка в горния десен ъгъл на началната си страница във Facebook. След това отворете раздела "Settings".    2. Изберете "Language" секцията от менюто в лявата част. След това ще видите три различни възможности за предпочитания при превод на чужд език.       3. Първата от тях е "Which language do you want stories to be translated into?", с която задавате на какъв език да се превеждат новините. Имайте предвид, че можете да направите само един избор.   4. Втората секция "Which languages do you understand?" позволява да въведете няколко езика,които разбирате. След това Faceboоk News Feed няма да превежда публикации написани на тези езици в профила ви.   5. Последният раздел се казва "Which languages do not want to be automatically translated". Тук имате възможността да подберете езиците, които не искате автоматично да се превеждат. Така например избирането на "испански" означава, че новините няма да се превеждат директно на английски, а вместо това ще виждате сами Translate бутон. Това е полезно, ако искaте да научите нов език.   Вижте Facebook News Feed ще дава приоритет на линковете, които се отварят по-бързо    
Facebook
Facebook News Feed вече ще се зарежда много по-бързо на смартфон и таблет с Android
Facebook News Feed вече ще се зарежда много по-бързо на смартфон и таблет с Android
Все повече потребители започват да използват предимно своите смартфони и таблети, за да проверят своите профили в социалната мрежа, което е и причината Facebook постоянно да добавят нови функции към своите мобилни приложения. Последната актуализация на заглавието за Android включва интересна промяна, която ще гарантира, че ще можем много по-бързо да зареждаме съдържанието в профилите си на мобилните си джаджи. Благодарение на нея потребителите ще усетят осезаемо увеличение на скоростта докато се отваря тяхната News Feed емисия с новини, дори ако връзката им към интернет е слаба, предаде TheNextWeb.    За да постигнат този ефект от компанията са разработили специален алгоритъм с името Network Connection Class, който е с отворен код и помага да се анализира колко бърз е мобилния ви интернет. Ако например сте свързани с 2G мрежа Facebook няма да ви показва нови изображения, клипове и постинги, докато четете определена новина, за да не забавя връзката и да се концентрирате максимално върху нея. Компанията е създала собствен метод, с който да разбира кои истории са приоритетни, за да ви ги зареди като така сведе до минимум възможността да загубите обхват или прекъсване на интернета ви.    Новото приложение на Facebok използва прогресивен JPEG формат, с който показва олекотени версии на снимките с по-ниска резолюция , които искате да отворите, като ефекта е, че това позволява по-бързо да се възпроизвежда съдържанието ви в News Feed. Компанията също така вече ще възпроизвежда новини, които вече са заредени вместо класическия бял екран, когато нямате никакъв достъп до интернет от смартфона или таблета. От своя страна те автоматично ще бъдат актуализирани с новото съдържание и коментари, когато отново имате обхвата и се надява с тези промени да улесни максимално потребителите, особено тези намиращи се в развиващите се страни.   Вижте как лесно да изтегляме видео от Facebook на Android
News Feed
Нов алгоритъм ще обработва клиповете ни във Facebook
Нов алгоритъм ще обработва клиповете ни във Facebook
Facebook също така споделиха, че броя на хората, които използват профилите си за достъп до видео материали се е удвоил за последните шест месеца.
Facebook Messenger
Facebook представиха нова версия на News Feed
Facebook представиха нова версия на News Feed
Всички потребители на социалната мрежа ще могат да работят с променения News Feed до края на месеца.
Facebook
Facebook ще ни показват повече локални новини в News Feed
Facebook ще ни показват повече локални новини в News Feed
Facebook искат да се превърнат в основен източник на информация и видео съдържание за стотици милиони потребители по цял свят. Компанията вече ни показва най-актуалните новини и за в бъдеще планира да акцентира изцяло върху събитията, които се случват около нас. За целта Facebook ще започнат да приоритизират локалните новини и публикациите на локални вестници, радио станции и телевизионни предавания. Вече се експериментира с тази функция, която скоро ще е достъпна за всички профили в социалната мрежа.   Лично Марк Зукърбърг коментира информацията като сподели, че "хората постоянно се свързват с Facebook с молбата да виждат повече местни новини във Facebook", предаде TheVerge. Според него локалните новини са полезни не само да разберем какво се случва около нас, но също да осъзнаем проблемите и ценностите на обществото, в което живеем. Именно заради това компанията планира да започне да показва повече подобно съдържание в News Feed, като си партнира с местните автори на съдържание.   Новият им проект ще позволи техните публикации да достигнат до повече хора и респективно да генерират повече приходи. Самите потребители ще имат постоянен достъп до най-актуалната информация в района, в който се намират. От друга страна  Facebook ще се превърне в по-атрактивна платформа за откриване на ново съдържание. В заключение ще отбележим, че Марк Зукърбърг също така изрази желание да се намали броя на публикациите в News Feed за сметка на тяхното качество.   Вижте Facebook вече ще ни показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
Facebook
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Facebook тестват съдържание с виртуална реалност в News Feed
Социалната мрежа добави поддръжка за 360-градусови клипове в News Feed още през юни 2016г. Функцията се превърна в хит сред потребителите и това принуди Facebook да инвестира допълнителни средства в този формат. Вече можем да излъчваме на живо с 360-градусово видео, както и да го гледаме на мобилните си устройства. Следващата закономерна стъпка в еволюцията на News Feed e виртуалната реалност, информира Engadget.   =   Facebook са разработили интерактивна игра по повод премиерата на новия Jumanji филм, която е достъпна под формата на 360-градусово видео така и за очилата с виртуална реалност. Потребителите ще могат да се разхождат из мистериозния остров и да събират различни артефакти , които им позволяват да научат повече за самия филм. Пълното име на играта е Jumanji: Welcome to the Jungle и е базирана React VR софуера за разработчици.   Това е само първият подобен проект, тъй като Facebook планират да започнат да ни показват все повече VR съдържание в News Feed. Самите кадри са заснети като 360-градусови снимки, които след това се наслагват и обработват от специални алгоритми и така се получава ефекта на виртуална реалност. Ако искате сами да се разходите на мистериозния остров в Jumanji: Welcome to the Jungle трябва да отворите този линк от своя браузър.    Вижте Facebook искат да разделят News Feed съдържанието в две отделни секции
Facebook News Feed
Facebook News Feed ще дава приоритет на линковете, които се отварят по-бързо
Facebook News Feed ще дава приоритет на линковете, които се отварят по-бързо
Facebook продължават да се борят активно с разпространението на фалшиви новини в интернет. News Feed секцията в социалната мрежа е предпочитан източник на новини за все по-голям брой потребители. Много е досадно, обаче когато споделените с нас линкове се отравят твърде бавно и вероятно всеки от нас е изпадал в подобна ситуация. От компанията осъзнават този проблем и вече работят над решение, което да подобри този аспект на News Feed, информира Engadget.   Идеята на Facebook е да приоритизират онези връзки, които се стартират по-бързо в социалната мрежа на мобилните устройства. Алгоритмите на компанията ще изчисляват предварително скоростта на линковете, за да определят кое съдържание да показват на потребителите. Скоростта ще бъде определяна спрямо няколко фактора, сред които влизат качеството на самото видео, както и това на връзката към интернет, времето за зареждане на даден уеб сайт и др.   Новата функция ще е полезна не само за потребителите, но и за собствениците на популярни страници, които ще се наложи по-често да ги оптимизират, за да се индексират по-добре във Facebook. Очаква се промените да са достъпни за всички в следващите няколко месеца. Благодарение на тях ще можем много по-бързо и лесно да отваряме линковете, които ни пращат приятелите ни в социалната мрежа. Предстои да видим какви други подобрения ще видим във Facebook до края на 2017г.     Вижте как Facebook вече ще показват по-дълги клипове в News Feed
News Feed
Как да настроим Facebook News Feed да показва каквото искаме
Как да настроим Facebook News Feed да показва каквото искаме
За много от нас News Feed емисията с новини във Facebook e oсновният източник за откриване на интересно съдържание в интернет. 
Facebook Messenger
Facebook ще придобият компанията Oculus VR за $2 млрд.
Facebook ще придобият компанията Oculus VR за $2 млрд.
Новата сделка се очаква да бъде финализирана до края на второто тримесечие на годината.