Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
7 резултата за netflix
Netflix
Netflix ще осигуряват достъп до игри през 2022г.
Netflix ще осигуряват достъп до игри през 2022г.
Netflix е видео платформа, която промени изцяло начина, по който стриймваме и се забавляваме с видео съдържание. Огромният бюджет са финансиране на оригинални продукции допълнително превръща услугата в предпочитан избор за все по-голям брой потребители. Компанията вече е стартирала таен проект, който да разшири бизнеса им в нова продуктова категория. Стрийминг платформата официално е наела Май Верду, който в миналото е работил за Electronic Arts и Facebook. Неговата роля ще е свързана с разработката на стратегия, която да позволи на Netflix да започне да предлага достъп до игри. По този начин потребителите ще могат да прекарват още повече време в своите акаунти. Първоначалната идея е секцията от игри да бе струва допълнително. Netflix ще възприемат сходен подход с Apple Arcade, съобщава BusinessInsider. Още преди няколко месеца компанията потвърди, че експериментира с различни възможности за забавление в интерактивната среда, която предлага Netflix.     Наемането на Май Верду не е случайно, тъй като e работил над популярни заглавия като The Sims, Plant vs. Zombies и Star Wars франчайза. В следващите месеци вероятно екипа от специалисти в сферата на гейминга ще се увеличи. Припомняме ви, че това не е първият случай, в който Netflix участват в разработката на игри. Компанията си партнира с външни разработчици в създаването на Stranger Things и Stranger Things 3: The Game. Включването на повече заглавия в каталога на платформата е интересно решение. Netflix също така ще продължат да работят над редица телевизионни шоута, които са вдъхновени от игри, като например The Witcher.   Още от Digital: Netflix тестват Shuffle Play бутон в приложението
Netflix
Netflix тестват Shuffle Play бутон в приложението
Netflix тестват Shuffle Play бутон в приложението
Популярното приложение предлага впечатляваща колекция от филми и телевизионни шоута, с които да се забавляваме независимо къде се намираме и какво устройство използваме. Netflix вече се утвърди като предпочитана дестинация за подобно съдържание и отделя все по-сериозни средства за създаване на собствени оригинални продукции. Случвало ли ви се е да скролвате в съдържанието на Netflix, но да се затруднявате точно какво искате да гледате? Това е проблем, с който ежедневно се сблъскат много хора и дори е провокирал вниманието на създателите на услугата. Оказва се, че разработчиците на Netflix искат да добавят към интерфейса нов "Shuffle" бутон, който вече е достъпен за някои потребители.  Kакто името подсказва тази функция ще стартира произволно избрано съдържание, когато не сте сигурни какво да гледате в своя профил. Все пак алгоритмите на компанията ще се съобразяват с историята и личните предпочитания на всеки потребител в Netflix, съобщава ТеchCrunch.     Съдържанието препоръчано от "Shuffle" бутона може да е телевизионно шоу, което сега гледате или съдържание запазено в акаунтите. Компанията смята, че с тази функция ще спести ценно време, като позволи бързо да откриваме атрактивни филми и предавания в каталога на Netflix.  Новият бутон е крайният резултат от дълги тестове проведени от Netflix, за да предложат най-доброто на огромната си потребителска база. Още преди няколко месеца временно се поддържаше функция, която автоматично да стартира произволни серии на дадено шоу, като "The Office" или "Friends". Скоро се проведоха и експерименти с опция "Play Something" в интерфейса на приложението, която също дублира функционалността на "Shuffle" бутона. На този етап тестовете са свързани единствено с телевизори и са ограничени за малък брой потребители. Netflix искат да съберат достатъчно данни от обратната връзка със своите потребители преди да представят финалната версия на новия бутон.   Още от Digital: Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
Netflix
Приложението Netflix вече е изтеглено 1 млрд. пъти от Google Play
Приложението Netflix вече е изтеглено 1 млрд. пъти от Google Play
Netflix промени изцяло начина, по който се забавляваме с телевизионни шоута и филми от смарт устройствата. Платформата се превърна в синоним за стрийминг на видео и определено е една от най-популярните услуги в интернет. В момента можем лесно да се наслаждаваме на любимото си съдържание в Netflix независимо къде се намираме и какво устройство използваме. Оригиналните продукции са ключов акцент, който да предпостави бъдещия дългосрочен успех на стрийминг платформата. Сега разбираме за поредното признание свързано с популярността на Netflix. Приложението е успяло да премине границата от 1 млрд. инсталации от устройствата с Android, което е доста впечатляващ успех. Така Netflix се присъединява към ексклузивния клуб на заглавия, които могат да се похвалят с подобно постижение.  Повече от тях са на Google и Facebook, които доминират предпочитанията на потребителите.     Съществен принос за популярността на Netflix през последните месеци има и световната пандемия от коронавирус, която кара все повече хора да стоят в домовете си. Какъв по-добър начин да се позабавляваме с любимите филми и сериали?  Разнообразната колекция от съдържание в Netflix включва не само оригинални продукции, но също и класически филми от миналото, чиито права са лицензирани от платформата. Нито един от големите им конкуренти не може да се доближи до невероятни трафик генериран от услугата, информира AndroidPolice.  Така например Hulu има между 50-100 млн. инсталации, докато Prime Video се използва от 100-500 млн. души по цял свят. Тези стойности са подходящо доказателство какъв хит е Netflix и колко много хора ежедневно използват платформата за достъп до любимото си видео съдържание и телевизионни шоута.   Oще от Digital: Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
интернет
Как да ползваме Netflix без значение каква е локацията ни
Как да ползваме Netflix без значение каква е локацията ни
За всеки, който обича филми и телевизионни предавания, Netflix е раят на земята. Наскоро услугата се разшири и сега са обхванати 130 страни, а и беше добавено много ново съдържание. За съжаление обаче, все още има страни, които не се поддържат от Netflix, а и библиотеката с филми не предлага едни и същи заглавия навсякъде.   Как можем да гледаме всичко на Netflix, независимо от това къде живеем? Според Make Use Of има 2 начина да гледаме Netflix без значение каква е локацията ни. Ето кои са те:   Начин 1: С VPN Virtual Private Network или VPN ви позволява да създадете сигурна връзка до друга мрежа през интернет, но може да се използва за достъп до блокирани сайтове, като например Netflix. Има много доставчици на VPN услуги, които можете да използвате. Някои предлагат услугите си безплатно, други изискват абонамент. Без значение коя VPN услуга ще използвате, процесът е много прост. - Инсталирайте и включите вашия VPN. - В VPN, изберете страната, чиято Netflix библиотека, искате да разглеждате. - Стартирайте приложението Netflix или посетете уеб сайта на Netflix.   Начин 2: С Smart DNS За разлика от VPN, Smart DNS не превежда данните през посредник между вас и сървъра на Netflix, така че е по-бърз метод. Освен това, процесът е много лесен. Двете Smart DNS приложения за Netflix, които е добре да проверите са Smartflix за Windows и Mac, както и Getflix за Android и iOS. - Инсталирайте и включете вашето Smart DNS приложение, което е съвместимо с Netflix. - Влезте в Netflix профила си и ще може да видите цялата Netflix библиотека от всички страни.   Вижте три лесни начина да скриете IP адреса си  
Netflix
Netflix искат да променят мобилния гейминг
Netflix искат да променят мобилния гейминг
Netflix е платформа, която вече има лоялна база от потребители и поддръжници по цял свят. Оригиналното съдържание, което компанията продуцира също допринася сериозно за успеха на услугата. Няма да е пресилено да кажем, че Netflix промени изцяло начина, по който се забавляваме с телевизонни шоута и филмови продукции. Внушителният капитла, с който разполага компанията им позволява да търсят ефективно нови пазарни сегменти. Netflix планират да започнат да представят геймърско съдържание в потребителските профили. Този амбициозен проект се очаква да се превърне в реалност през 2022г. Бивши служители на Facebook и Electronic Arts (ЕА) вече са се присъединили към екипа на Netflix. Идеята е потребителите да имат достъп до отделна секция за игри, в която ще се предлагат както актуални заглавия на външни разработчици и студия, така и нови игри финансирани от Netflix. Компанията вижда интерактивното съдържание като бъдещето на развитието на платформата, информира TechRadar.     Подходящ пример са мобилните игри Stranger Things с отличителната ретро визия, както и Black Mirror Bandersnatch епизода, в който самите зрители участват и избират сюжета. Навлизането на компанията в сегмента на игрите на пръв поглед звучи изненадващо, но всъщност е доста логичен ход. Геймърското съдържание в Netflix ще бъде достъпно за потребителите без допълнителни финансови инвестиции. Плановете са дългосрочни, което важи за предвижданият бюджет, който ще реализира идеята за интеграция на игри в популярнарта платформа. Сега получаваме поредното потвърждение за амбициозните идеи на Netflix. Главният оперативен директор на Netflix, Грег Петерс допълни, че водещият приоритет ще бъдат мобилните игри. Това не е случайно, тъй като смартфоните се радват на впечатлваща популярност. Netflix ще опитат да зарадват своята аудитория с предлагането на повече съдържание, но на същата цена, както сега, за да продължат да бъдат успешни през 2022г.   Още от Digital: Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
видео ревю
LG 4K NanoCell TV 49NANO863NA - Бюджетен смарт телевизор с параметри на флагман
LG 4K NanoCell TV 49NANO863NA - Бюджетен смарт телевизор с параметри на флагман
Рядко показваме телевизори в ревютата си, но този определено заслужи да се появи на сайта ни. Причините за това са много и в следващите минути ще разберете, кои са те. Тук само в аванс ще ви издадем, че новият LG 4K NanoCell TV 49NANO863NA е нагледно доказателство, как в наши дни с ограничен бюджет, можем да се сдобием с висококачествен телевизор, който има почти всички екстри, които и телевизор с няколко пъти по-висока цена.  
TikTok
Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент
Социалните мрежи промениха не само начина, който комуникираме, но и установиха нови форми на забавление в интернет. Все повече хора прекарват твърде много време с любимите приложения от смартфоните това е ясна индикация за тези процеси.  TikTok e една от платформите, която по най-добър начин oлицетворява зависимостта ни към социалните мрежи и услугите за споделяне на мултимедия в интернет. Невероятната популярност на заглавието сред младата аудитория позволи на TikTok да подобри няколко рекoрда и да отчете 71 млн. инсталации в App Store за второто тримесечие. Тази цифра представлява 154% ръст на годишната база и основателно притеснява някои от най-популярните услуги като Instagram, Twitter и YouTube. Приложението на ByteDance също така привлича вниманието и на още една водеща видео платформа, а именно Netflix. Припомняме ви, че TikTok се превърна в хит заради иновативния формат за споделяне на кратки видео клипове, допълнени от подбрано музикално оформление и визуални ефекти, който предлага и не е фокусирана към пълнометражното съдържание.      Въпреки това ръководителите на Netflix сега за първи път споменаха TikTok в свое отворено писмо до инвеститорите, което е публикувано заедно с финансовия отчет за второто тримесечие. Това е красноречиво доказателство, че успеха на приложението започва да създава притеснения сред разработчиците на стрийминг платформата.  Още повече, че в конкретния текст се обръща внимание на "шокиращия ръст" и влиянието на TikTok сред услугите за онлайн забавление и съответно на ликвидността на този бизнес. Анализаторите споменават, че Netflix рядко си позволяват да коментират други услуги по този начин. Така например никога не са споменавани Snapchat, Instagram, Twitch и др., съобщава GizChina. Стратегията на Netflix винаги е била обвързана с независимия характер на платформата, която засега не е регистрирала спад в потребителите заради TikTok. Все пак разработчиците от ByteDance твърдят, че приложенията им TikTok и Douyin вече се използват от 2 млрд. потребители и това ги превръща в заплаха за всяка водеща видео платформа.   Още от Digital: Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти
DMCA.com Protection Status