Netflix е платформа, която вече има лоялна база от потребители и поддръжници по цял свят. Оригиналното съдържание, което компанията продуцира също допринася сериозно за успеха на услугата. Няма да е пресилено да кажем, че Netflix промени изцяло начина, по който се забавляваме с телевизионни шоута и филмови продукции.

Внушителният капитал, с който разполага компанията им позволява да търсят ефективно нови пазарни сегменти. Netflix планират да започнат да представят геймърско съдържание в потребителските профили. Този амбициозен проект се очаква да се превърне в реалност през 2022г.

Бивши служители на Facebook и Electronic Arts (ЕА) вече са се присъединили към екипа на Netflix. Идеята е потребителите да имат достъп до отделна секция за игри, в която ще се предлагат както актуални заглавия на външни разработчици и студия, така и нови игри финансирани от Netflix.

Компанията вижда интерактивното съдържание като бъдещето на развитието на платформата, информира TechRadar.

 

 

Подходящ пример са мобилните игри Stranger Things с отличителната ретро визия, както и Black Mirror: Bandersnatch епизода, в който самите зрители участват и могат да влияят на сюжета. Навлизането на компанията в сегмента на игрите на пръв поглед звучи изненадващо, но всъщност е доста логичен ход.

Геймърското съдържание в Netflix ще бъде достъпно за потребителите без допълнителни финансови инвестиции. Плановете са дългосрочни, което важи за предвижданият бюджет, който ще реализира идеята за интеграция на игри в популярната платформа. Сега получаваме поредното потвърждение за амбициозните идеи на Netflix.

Главният оперативен директор на Netflix, Грег Петерс допълни, че водещият приоритет ще бъдат мобилните игри. Това не е случайно, тъй като смартфоните се радват на впечатляваща популярност. Netflix ще опитат да зарадват своята аудитория с предлагането на повече съдържание, но на същата цена, както сега, за да продължат да бъдат успешни през 2022г.

 

Още от Digital: Защо Netflix вече определя TikTok като свой конкурент