YouTube е най-голямата видео платформа в интернет, която предлага разнообразно съдържание в огромен брой категории и все повече клипове с виртуална реалност. Google неслучайно са разработили интерфейса на услугата по такъв начин, че да е максимално удобен независимо от какво устройство гледате. 

Преобладаващата част от трафика идва от смартфоните, но е факт, че броя на хората, които се забавляват с YouTube от смарт телевизорите постоянно се увеличава. Компанията е изключително доволна от подобни трендове, тъй като по-големите им екрани са още по-подходящи за показване на реклами, които са ключови за бизнеса им. 

Със сигурност и за крайния потребител е доста по-удобно да гледа любимото си съдържание на телевизора. Разпространението на коронавируса и домашната изолация за милиони хора допълнително задълбочава тези трендове.

Google също сега се похвалиха, че всички тези процеси са довели до драстично увеличения на броя на потребителите, които в YouTube от телевизорите всеки месец от началото на годината досега, съобщава Engadget.

 

 

Според официалните данни на компанията повече от 100 млн. потребители гледат на YouTube от телевизора месечно. Успоредно с това се забелязва още и тенденцията да прекарват повече време в забавление с любимото си съдържание или средно с около 80%, спрямо същите показатели преди година. 

Повече от 250% е ръста при съдържанието, което се стриймва и се гледа на живо във видео платформата, в сравнени със 2019г. С оглед на тези цифри е съвсем логично Google да увеличават бюджета за продуциране и създаване на оригинално съдържание в YouTube. 

Това означава, че в следващите месеци ще виждаме още повече клипове, документални филми и онлайн предавания, които са финансирани от компанията. Добър пример е 'Ultimate Home Championship", което представлява виртуално шоу, който ще се води от звездата на NBA, Стивън Къри.

Подобни инвестиции ще трябва да гарантират, че YouTube най-подходящата услуга за гледане на видео, без значение дали използвате смартфона или големия екран на телевизора във всекидневната.

 

Още от Digital: Как да търсим правилно в YouTube