Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
4 резултата за ms word
MS Word
6 скрити функции на MS Word, които може би не знаете
6 скрити функции на MS Word, които може би не знаете
Спомняте ли си Clippy, помощникът в Microsoft Word?  Ако е така, то тогава навярно използвате текстообработващата програма от дълго време. Clippy се появи в Microsoft Office през 1997 година и неговото ненадейно изскачане и питане дали нямате нужда от помощ дразнеше потребителите.   Но има много по-малко известни функции, за които трябва да знаете, ако искате да сте наистина опитни с Microsoft Word. По-долу, в списъка на Make Use Of, ще откриете няколко важни функции на Microsoft Word, които са скрити от погледа, но могат да направят работата ви по-лесна.   1. Скрийте лентата на Microsoft Word с клавишна комбинация Натиснете Ctrl + F1, за да скриете лентата на Microsoft Word.     Кликнете върху Ribbon Display Option и изберете „Auto-hide Ribbon“, за да настроите автоматичното ѝ прибиране. Това е малката стрелка до бутона за минимизиране отгоре.     Режимът „Distraction free reading“ е достъпен от версия 2013 насам. Проектиран за таблети, режимът за четене работи добре и на лаптопи. Достъпът до него е мног бърз с клавишната команда ALT + W-F (клавишите W и F се натискат едновременно).     По избор, използвайте бутоните по подразбиране: - (В менюто на лентата) View -> Read Mode. - (В лентата на състоянието) Бутонът „Read Mode“ вдясно.   2. Реорганизирайте с Outline View Ако се използва добре, Outline View може да увеличи вашата производителност с големи документи с 50%. Отидете в View -> Outline. Outline View ви помага да прецизирате организацията на сложни документи, като подреждате текстови блокове и използвате девет нива на заглавия. Outline View извежда специална лента с инструменти, наречена Outlining.   3. Използвайте функцията Click and Type Кликнете двукратно върху произволно място и започнете да пишете. Не е нужно да се притеснявате за позиционирането на курсора, ако не искате. Функцията „Click and Type“ се появи с Word 2002, но работи само в изгледите „Print Layout“ и „Web Layout“.   4. Конвертиране на таблици в графики в 3 стъпки Word улеснява преобразуването на информацията от една таблица в диаграма. Точно така, може да създавате диаграми в Word вместо да ги вмъквате от Excel. Изберете таблицата с данните и следвайте тези три стъпки: - Кликнете върху таба „Insert“. - Кликнете върху инструмента „Object“ в „Text“ и отворете „Object dialog box“.   - От списъка „Object Types“, изберете „Microsoft Graph Chart“ и кликнете върху „OK“.     Можете също да форматирате тази графика с различен тип диаграма. Кликнете два пъти върху графиката си. Кликнете с десния бутон на мишката в бялото пространство, което е в границите на графиката и изберете „Chart Type“.   5. Въвеждайте уравнения в Word В най-новите версии на Word функцията е позната като Equation (достъпна от Insert > Symbols Group -> Equation).   Изберете Insert -> Equation -> Insert New Equation.     Използвайте „Equation Toolbar“, за да проектирате свои уравнения – по математика, физика или химия.   6. Запазване до 24 елемента в клипборда В таба „Home“ кликнете върху малката стрелка сочеща надолу до „Clipboard“, за да разкриете панела. Алтернативен начин е натискането на Ctrl + C два пъти, за да отворите „Clipboard Panel“. Сега можете да изрязвате и копирате множество елементи и да ги премествате навсякъде в документа или между отворени програми на Office. Използвайте „Options“ на клипборда, за да контролирате неговите функции.   Вижте най-добрите алтернативи на Microsoft Word 2019
Windows
Microsoft Word 2002 Update 10.0.4109
Microsoft Word 2002 Update 10.0.4109
MS Word
6 настройки по подразбиране в Microsoft Word, които е добре да променим
6 настройки по подразбиране в Microsoft Word, които е добре да променим
Едва ли някой има нужда да бъде убеждаван в това, че текстовият редактор на Microsoft, Word, може да предложи всичко от което имаме нужда когато създаваме или редактираме документи.   От Make Use Of обаче са на мнение, че не всички потребители се възползват максимално от възможностите, които им предлага програмата. Ето защо от медията са съставили списък с 6 настройки по подразбиране в Microsoft Word, които е добре да променим.   1. Спестете време при отварянето на документ Отидете в File > Options. Кликнете върху таба „Save“ в левия панел. Променете опцията „Default file location“ като въведете точния път или изберете диска или папката с бутона „Browse“. Щом сте готови кликнете върху „OK“.   2. Преместете "Save As" бутона в лентата с инструменти за бърз достъп Кликнете върху стрелката на лентата с инструменти за бърз достъп. От падащото меню изберете „More Commands“. В Quick Access Toolbar таба, отидете в Popular Commands, превъртете надолу до „Save As“ и кликнете, за да го добавите към дясната колона. Може да си спестите тези настройки ако започнете да използвате клавиша F12.   3. Сменете шрифта по подразбиране Изберете текст в някой Word документ. Отидете в Home > Font. Кликнете върху стрелката сочеща надолу или кликнете CTRL+D, за да се отвори диалоговия прозорец. Изберете шрифта, стила на шрифта и размера, който искате. Кликнете върху бутона „Set As Default“.   4. Сменете темплейта по подразбиране Кликнете с десния бутон върху Normal Style и изберете „Modify“. Тук може да направите някои промени. Преди да натиснете „OK“, за да излезете, не забравяйте да изберете опцията „New documents based on this template“.   5. Променете личната информация в документите си Когато споделяте Word документ, вашето име и адрес за кореспонденция са прикрепени към документа. Word взема тази информация Office инсталацията. Ако искате по някаква причина да я промените, ето какво трябва да направите.   Отидете в File > Options > General и изберете Personalize your copy of Microsoft Office. Променете информацията в полетата „User name“ и „Initials“ на това, което искате. Ако решите сложете отметка до опцията „Always use these values regardless of sign in to Office“.  Всички промени, които правите в един документи ще се идентифицират с това име. Ако искате за някои документи да се показва различно име, направете промените в „Options“. Може да направите това и от „Advanced“ опцията на командата „Track Changes“. За целта отидете в Review > Tracking > Change Tracking Options > Change User Name. Също така отидете в Options > Advanced > превъртете надолу до General > Mailing Address.   6. Скрийте всичките си лични данни Метаданните на всеки Office документ съдържат името на всеки, който е работил върху документа, дата на създаване на документа, предишни версии на документа, от колко време работите върху него и така нататък. Информацията съхранявана от Microsoft Office може да бъде видима от File > Info. За щастие има лесен начин да я скриете. Отидете във File menu > Options > изберете Trust Center > кликнете върху Trust Center Settings > Privacy Options. Активирайте опцията „Remove personal information from file properties on save“.   Вижте как да направим Word да проверява за грешки на български
Windows
EquPixy 3.1
EquPixy 3.1